Jump to content
jirkaK

Špatné starty 2.0 TDI PD obecně

Recommended Posts

Cetl sem a zni to zajimave, jestli je pravda co je tam napsane a budem doufat ze to psal nekdo kdo vi, tak konecne chapu co se upravuje, ne strik ale otacky podle kterych je vpusteno palivo. Pak chapu.

Ale v clanku je psane se zmenou startovaci davky se opravuji jen motory ktere jsou jak pise autor vybehane a nestartuji ani za studena, coz v mem a nejen v mem pripade nebyla pravda, ja mel problem jen pri teplem motoru, a take potom autor clanku pise ze se da tento jev odstranit tim ze se pripoji odpor na ...... a tim se uvede RJ v omyl ze motor je studeny a auto opet startuje?? to je trocha divny. Takze se klonim k me verzi ktra zabrala na mojem aute :), doufam ze se autor nebude zlobit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den.

Můžete mi někdo poradit, jestli je někdo v okolí Brna kdo by mi odstranil závadu s teplými starty? Děkuji tel. 733355947

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me padá nafta z válců kdyz auto stojí prez noc tak je sranda to pak natočit. Kamos rikal ze je vyvěva v háji. Nemuzu ji ale nikde na auto kelly najít. Jen palivové čerpadla a stim nic neni. Nevíte někde kde to najít tu vyvěvu? Zajímá me kolik vyjde nova. 2.0 tdi 16 v 103kW

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ani netvrdím  :kol-28:  ....

....veď sa pozri do tabuľky na aké motory to je...a je to aj v popise (103kW)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, když jsme u těch startu posledni dobou s emi zacalo stavat ze rano prijdu k auto, a kdyz chci nastartovat otoci to jen jednou motorem a zhebne, vypnu klicek a pak uz chytne normalne...muze to byt starter ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Článek působí jako trapná reklama s ještě trapnější diskuzí, kterou si autor zřejmě vytvořil sám. Za mě nedůvěryhodný a do motoru bych takovou sračku rozhodně nelil. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jen nějaký amatérský marketing...

 

Osobně používám VIF (benzín i naftu) několik let a motory i já v pohodě... Ahoj PASAT 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A já to uzavřu - podobné "přísady" bych tady v tomto tématu nerad řešil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, chtěl bych poradit.  Vlastním S Octavia II, TDI PD, 2.0, 103 KW. Jezdím většinou krátké trasy - 10, 20 KM.  V zimním období, když vozidlo stojí / venku / déle jak 3 nebo 4 dny - nenastartuje. V letním období je to lepší, ale i tak poslechově není startování na tzv. drc.   Měnil jsem i baterku, u autoelektrikáře nic nezjistili. / samovolný odběr proudu / Řeším to v zimě přes dobíječku a není při startech problém. Je nějaký jiný způsob než to řešit takhle, abych nastartoval i bez dobíjení baterie ?   Díky za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...