bojler Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 Radši to nechávám bez komentáře. Žít v tom, že ASR nahrazuje zimní obutí musí být velmi povznášející pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 co se koupí, musí se využít . Přeci nebudu kupovat řetězy a jezdit s vypnutým ASR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 (editace) mnoo tak uz ten testosteron nechte. Ja sem taky zastance Zimaku, obzvlast s mym stylem jizdy, ale verim, ze se bez nich nekdo muze obejit, pokud si toho je vedom, nejezdi na hory a moc rychle. Ale radsi nebudu pobliz, kdyz pojede nekde v zime ( mysleno nizke teplote). PS: následující diskuzi k brzdam, sem presunul do vlakna brzdy. Editováno: 28. Září 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 Sry, ale jezdit v zime (zima nerovna se jen snih a led) na letnich pneu, je podle me hovadina nejvetsiho kalibru Proste setreni na nespravnem miste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Harris Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 Tak ten kdo tady tvrdí že zimní obutí je k ničemu a že místo zimáků používá ASR a podobné věci tak si myslím že mozek nemá na správném místě,..sorry neberte to jako urážku,..ale tohle mě dokáže vytočit,..kdyby to do mě někde nasypal s autem v zimě na letním obutí a auto mě rozbil tak to bych si ho z toho auta vyndal a ten by dostal,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin 1_2 HTP Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Doufám, že brzy přijde doba, kdy boudou zimní pneu poviností... Žádný stabilizační systémy zdaleka nenahradí zimní gumu, naopak mají jen ještě zlepšit bezpečnost v kombinaci s ní. Můžete jezdit pomalu a bezpečně jak chcete, ale krizovce se prostě někdy vyhnout nedá, a nemusí to bejt vaše chyba- vběhne vám dítě zpoza rohu před auto, nějakej magor nedá přednost... a pak je každej centimetr brzdný dráhy dobrej... LIDI MYSLETE HLAVOU!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Sry, ale jezdit v zime (zima nerovna se jen snih a led) na letnich pneu, je podle me hovadina nejvetsiho kalibru Proste setreni na nespravnem miste. Ale to predsa nie je setrenie. Ked si kupim zimne automaticky letne vydrzia dlhsie,v konecnom dosledku je priemerna cena pneumatik na rok rovnaka. To sa len prezentuje ako financny problem. Pomaly a opatrne sa da zajst vsade aj na drevenych kolesach, ale dufam ze vtedy sa uz nikto nad bezpecnostou nebude zamyslat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 To ale nevysvetluj me Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Asi nejidiotictejsi nazor je myslim zimni pneu=lobby vyrobcu. Pri tom rostu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) tedka se přiznejte, kdo má zimáky a budou mět čtvrtej rok života.Ta guma na tych zimákách stárne rychleji než si myslíte. Editováno: 5. Říjen 2009, autor: petrumr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 To je zajímavý, že ty dycky víš, kdo si co myslí. Tatínkovo auto má dneska narozeniny a za těch 10 let mělo stejnej počet letních a zimních pneumatik. Já sem měl původní kola na předchozím autě až do šesté sezony a bral sem nový preventivně, eště by vydržely. Maminka je extrém, auto neplánovaně jezdí málo, takže tam se to nedá měřit. No a hlavně - opotřebení pneumatiky nezáleží ani tak na druhu letní/zimní, ale zejména na konkrétním typu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) tak sem to nemyslel a poučili jste mně, tak zháním na hatapatku 4X zimní pneu s ráfkem min7mm a stáří dva roky(né kup ale výroba) Tak tys vlastně měls zimáky 6 let? Nebezpečný počin. Editováno: 5. Říjen 2009, autor: petrumr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 no teď sem si hlavně vzpomněl, že na mojem původním asi jednotlivá kola rotovala s druhým autem, takže feldu z tvrzení musim stáhnout. každopádně, myslim, že tvrdnutí bude spíš problém asi letních. co si pamatuju, tak ty matadory byly měkoučký, tak i kdyby tvrdly, nevadilo by to snad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin 1_2 HTP Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 tedka se přiznejte, kdo má zimáky a budou mět čtvrtej rok života.Ta guma na tych zimákách stárne rychleji než si myslíte. Já je teď obuju třetí sezonu, ale 4 sezony by zimáky měli vydržet ne? To "Bojler": Pokud vím, tak problém stárnutí se naopak týká více zimních než letních pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 (editace) matadora ti udělá na boku huču a začne házet a praskne, tak že ti ztvrdne nebo změkne nehrozí.To stáří zimáků je v něčím jiným, prostě 4+4. Tj 4mm a 4 roky a zimáky jsou na nic.Tohle ti potvrdí každý znalec, mně to tvrdí zkušební řidič od barumu. Editováno: 6. Říjen 2009, autor: petrumr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 taky sem slysel 4+4, nemam to jak podlozit, vice-mene tomu verim a tak nejak mi i vychazi 4 roky, nez ty gumy ohobluju, takze pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 matadora ti udělá na boku huču a začne házet a praskne, tak že ti ztvrdne nebo změkne nehrozí.To stáří zimáků je v něčím jiným, prostě 4+4. Tj 4mm a 4 roky a zimáky jsou na nic.Tohle ti potvrdí každý znalec, mně to tvrdí zkušební řidič od barumu. je to přesně tak...akorát se ty zimní dojíždějí v "létě" , protože je škoda je vyhodit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 (editace) je to přesně tak...akorát se ty zimní dojíždějí v "létě" , protože je škoda je vyhodit..... no kdesi sem v ňákým testu čet, že to dojíždění zkoušeli a dopadlo to neslavně. jak spotřebou, tak chováním a brzdnejma drahama. To "Bojler": Pokud vím, tak problém stárnutí se naopak týká více zimních než letních pneu. Tady fakt nevim. Tipoval léto hlavně kvůli slunku. Je ale možný, že to reaguje hlavně na nízký teploty. Já to každopádně neřešim, protože sezona sem, sezona tam. Pokud nebyly po někom, tak stejně dýl nevydžijou. No a u fabky na popojíždění po městě je to stejně asi šumák, stejně najela za 4 roky dohromady asi 22 tis... Editováno: 6. Říjen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 tedka se přiznejte, kdo má zimáky a budou mět čtvrtej rok života.Ta guma na tych zimákách stárne rychleji než si myslíte. No u mna zatial vydrzali 2 sezony a boli zodrate takze plati co som pisal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 na i-dnes to píšou, že asi to bude povinný od příštího roku a na D1 jenom pro nákladáky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Tak som spustil vyberove konanie na zmne pneu Ale dost ma matie ked v roznych nemeckych testoch vychadzaju rozne vysledky http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Wint...cePageID=268552 1.Continental WinterContact TS830 2.Goodyear UltraGrip 7+ 3.ESA-TECAR Super Grip 7 4.Dunlop SP Wintersport 3D http://www.autozeitung.de/node/382255/11 1.Dunlop SP Wintersport 3D 2.Continental WinterContact TS830 3.Goodyear UltraGrip 7+ 4.VREDESTEIN SNOWTRAC 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 ale tusim ze kto chce ist na D1 ci osobak alebo nakladiak tak musi mat ZIMNE gumy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 jenom oni vědí jak to rozhodnou, v barumu je krize tak asi tak. Majko ty testy jsou lišácký, udělají jinou serii pneu a jak se jim povede namíchat ta směs to ví jenom dodavatel tych chemií jestli je neodrbal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Trochu sa pohybujem v tejto oblasti a nemenovany zdroj mi skor naznacil ze sa robi speci seria pre testy . Pneu totiz vacsinou dodava vyrobca zadarmo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 letos na D1 budou muset mít zimní jenom náklaďáky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.