Publikováno Únor 24, 200718 r mrknete sem: http://www.motorauthority.com/cars/skoda/s...-skoda-octavia/ Tady pisou i tom motoru 1.4TSI... Nemate nekdo nejake info?
Únor 24, 200718 r Jak na to koukám, tak dodatečnej facelift vyjde celkem na ranec jako předělat starou tvář na novou?
Únor 24, 200718 r To uz je hodne stary, ve SveteMotoru vo tom psali asi pred pul rokem, kdyz se zadavali ve skodovce ruzne navrhy na facelift. At si strcej 1,4TFSi nekam, ja bych radsi uvital znova 1,8TFSi jak ma Audi. Upraveno Únor 24, 200718 r od JasteR
Únor 24, 200718 r Autor proc at si strci 1.4TSI nekam - vzdyt je tichy, malo papa a ma zatah jiz uplne od spodu...
Únor 24, 200718 r proc at si strci 1.4TSI nekam - vzdyt je tichy, malo papa a ma zatah jiz uplne od spodu... Objem ničím nenahradíš.....
Únor 24, 200718 r myslíš 3.2 V6? S3 ma tusim 2,0TFSI 195kW ;-) Ale ten 6ti-val by se mi take libil ;-)
Únor 24, 200718 r proc at si strci 1.4TSI nekam - vzdyt je tichy, malo papa a ma zatah jiz uplne od spodu... Objem ničím nenahradíš..... Netvrdim ze obem nicim nenahradis, to dnes az tak neplati, ale neverim v zivotnost takle nahonene 1,4ky.
Únor 24, 200718 r A nevím, proč tam je napsáno, že to je 3rd generation, kdYž je víc než jasné, že to je jen facelift...
Únor 24, 200718 r Mal som moznost sa zviest Golfom 4 R32 , ten motor je vynikajuci ma naozaj silu.. Octavia si zasluzi byt sportovo agresivne ladena...
Únor 24, 200718 r Ja mám na ten facelift trochu zmiešané názory, tak budem hodnotiť až keď to uvidím naživo. Ale pokiaľ nebudú natáčacie bixenóny, tak nevidím dôvod na upgrade. Nový Superb sa mi pozdáva trochu viac, hoci predná maska je tam taká nejaká disproporčná. Čo sa týka ceny, tak si myslím, že to bude približne rovnaké, ako u všetkých predošlých modelov. Teda nové svetlá, nárazník a kapota. Našťastie nebýva zvykom pri facelifte meniť predné blatníky. Ja som šuškandu o 3,2 V6 pre OII RS už pred časom počul, okrem iného to aj nepriamo naznačili v jednom z testov OII RS (tuším ten žltý kombík TDI) na Prima Autosalone - že vraj do roka a do dňa už nebude TFSI vrcholnou motorizáciou. To by moje info mohlo potvrdzovať. Ale nechajme sa prekvapiť. Hoci ja by som TFSI za 3,2 nemenil, lebo spotreba narastie dosť a výkon nie úmerne tej spotrebe. Ohľadom toho 1,4 TSI - už som ho skúšal a moje nadšenie zase nie je až také veľké. Jednak som čakal, že to bude mať nižšiu spotrebu. Tie čísla, čo naskakovali na počítači boli veľmi podobné tým, ktoré bežne vídavam pri 2,0 TFSI. Záťah je pekný, motor je neskutočne lineárny, necítiť ani nábeh turba ani kompresora, v aute je až podozrivé ticho a motor viac cítiť než počuť. Ale priznávam, že už to hraničí so zvukom elektromobilu a mne tam niečo chýba. Trochu basov - nie od výfuku - ale od motora pri zábere by nezaškodilo. Ale taký malý motor skôr bzučí, než by príjemne basoval. Takže určite by som radšej volil 2,0 TFSI. Rozdiel v spotrebe je malý.
Únor 24, 200718 r Ohľadom toho 1,4 TSI - už som ho skúšal a moje nadšenie zase nie je až také veľké. Jednak som čakal, že to bude mať nižšiu spotrebu. Tie čísla, čo naskakovali na počítači boli veľmi podobné tým, ktoré bežne vídavam pri 2,0 TFSI. Záťah je pekný, motor je neskutočne lineárny, necítiť ani nábeh turba ani kompresora, v aute je až podozrivé ticho a motor viac cítiť než počuť. Ale priznávam, že už to hraničí so zvukom elektromobilu a mne tam niečo chýba. Trochu basov - nie od výfuku - ale od motora pri zábere by nezaškodilo. Ale taký malý motor skôr bzučí, než by príjemne basoval. Takže určite by som radšej volil 2,0 TFSI. Rozdiel v spotrebe je malý. V čem jsou tedy výhody nízkoobjemových přímovstřikých přeplňovaných motorů? Upraveno Únor 24, 200718 r od Lancelot
Únor 25, 200718 r Sú menšie a ľahšie, tak sa zmestia aj do menšieho auta, priamy vstrek zabezpečuje lepšiu účinnosť (motor môže mať vyšší kompresný pomer) a teda aj vyšší výkon a točivý moment. Preplňanie zvyšuje taktiež účinnosť a výkon. A samozrejme s nižšou spotrebou prichádza aj menej emisií. Ty si ale nepostrehol, že som porovnával 2 motory a obidva mali priame vstrekovanie prepĺňanie. Preto je ten rozdiel v spotrebe tak malý.
Únor 25, 200718 r Sú menšie a ľahšie, tak sa zmestia aj do menšieho auta, priamy vstrek zabezpečuje lepšiu účinnosť (motor môže mať vyšší kompresný pomer) a teda aj vyšší výkon a točivý moment. Preplňanie zvyšuje taktiež účinnosť a výkon. A samozrejme s nižšou spotrebou prichádza aj menej emisií.Ty si ale nepostrehol, že som porovnával 2 motory a obidva mali priame vstrekovanie prepĺňanie. Preto je ten rozdiel v spotrebe tak malý. Ne šlo mi o to co je výhodného na tom nahonit výkon na malém objemu pomocí turba a kompresoru, když to nepřináší zas takové výhody, kromě tebou zmiňované zástavby do menších aut. To že jsi srovnál 2 přímovstříké motory jsem zaznamenal, proto jsem se ptal v čem je to až tak přelomové.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.