radek_m Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 mrknete sem: http://www.motorauthority.com/cars/skoda/s...-skoda-octavia/ Tady pisou i tom motoru 1.4TSI... Nemate nekdo nejake info? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 dobrý, mě se líbí moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 No jestli takhle bude vypadat,tak se nemá za co stydět.Hodně povedenej facelift Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekk Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Jak na to koukám, tak dodatečnej facelift vyjde celkem na ranec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 pěkná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Jak na to koukám, tak dodatečnej facelift vyjde celkem na ranec jako předělat starou tvář na novou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 normální novinářskej facelift, jakých tu bylo už hafo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 (editace) To uz je hodne stary, ve SveteMotoru vo tom psali asi pred pul rokem, kdyz se zadavali ve skodovce ruzne navrhy na facelift. At si strcej 1,4TFSi nekam, ja bych radsi uvital znova 1,8TFSi jak ma Audi. Editováno: 24. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_m Vloženo 24. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 proc at si strci 1.4TSI nekam - vzdyt je tichy, malo papa a ma zatah jiz uplne od spodu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 proc at si strci 1.4TSI nekam - vzdyt je tichy, malo papa a ma zatah jiz uplne od spodu... Objem ničím nenahradíš..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 A me by se zas libi moturek co je v S3 a k tomu quattro + DSG !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 myslíš 3.2 V6? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 myslíš 3.2 V6? S3 ma tusim 2,0TFSI 195kW ;-) Ale ten 6ti-val by se mi take libil ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 jj, mame podobnej vkus na motory koukam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 proc at si strci 1.4TSI nekam - vzdyt je tichy, malo papa a ma zatah jiz uplne od spodu... Objem ničím nenahradíš..... Netvrdim ze obem nicim nenahradis, to dnes az tak neplati, ale neverim v zivotnost takle nahonene 1,4ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 A nevím, proč tam je napsáno, že to je 3rd generation, kdYž je víc než jasné, že to je jen facelift... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Na tom vrchnim obr vypada skvele !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Hmmm a ctu tam neco o sestivalci 3,2 pro ORS ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Mal som moznost sa zviest Golfom 4 R32 , ten motor je vynikajuci ma naozaj silu.. Octavia si zasluzi byt sportovo agresivne ladena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Ja mám na ten facelift trochu zmiešané názory, tak budem hodnotiť až keď to uvidím naživo. Ale pokiaľ nebudú natáčacie bixenóny, tak nevidím dôvod na upgrade. Nový Superb sa mi pozdáva trochu viac, hoci predná maska je tam taká nejaká disproporčná. Čo sa týka ceny, tak si myslím, že to bude približne rovnaké, ako u všetkých predošlých modelov. Teda nové svetlá, nárazník a kapota. Našťastie nebýva zvykom pri facelifte meniť predné blatníky. Ja som šuškandu o 3,2 V6 pre OII RS už pred časom počul, okrem iného to aj nepriamo naznačili v jednom z testov OII RS (tuším ten žltý kombík TDI) na Prima Autosalone - že vraj do roka a do dňa už nebude TFSI vrcholnou motorizáciou. To by moje info mohlo potvrdzovať. Ale nechajme sa prekvapiť. Hoci ja by som TFSI za 3,2 nemenil, lebo spotreba narastie dosť a výkon nie úmerne tej spotrebe. Ohľadom toho 1,4 TSI - už som ho skúšal a moje nadšenie zase nie je až také veľké. Jednak som čakal, že to bude mať nižšiu spotrebu. Tie čísla, čo naskakovali na počítači boli veľmi podobné tým, ktoré bežne vídavam pri 2,0 TFSI. Záťah je pekný, motor je neskutočne lineárny, necítiť ani nábeh turba ani kompresora, v aute je až podozrivé ticho a motor viac cítiť než počuť. Ale priznávam, že už to hraničí so zvukom elektromobilu a mne tam niečo chýba. Trochu basov - nie od výfuku - ale od motora pri zábere by nezaškodilo. Ale taký malý motor skôr bzučí, než by príjemne basoval. Takže určite by som radšej volil 2,0 TFSI. Rozdiel v spotrebe je malý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 (editace) Ohľadom toho 1,4 TSI - už som ho skúšal a moje nadšenie zase nie je až také veľké. Jednak som čakal, že to bude mať nižšiu spotrebu. Tie čísla, čo naskakovali na počítači boli veľmi podobné tým, ktoré bežne vídavam pri 2,0 TFSI. Záťah je pekný, motor je neskutočne lineárny, necítiť ani nábeh turba ani kompresora, v aute je až podozrivé ticho a motor viac cítiť než počuť. Ale priznávam, že už to hraničí so zvukom elektromobilu a mne tam niečo chýba. Trochu basov - nie od výfuku - ale od motora pri zábere by nezaškodilo. Ale taký malý motor skôr bzučí, než by príjemne basoval. Takže určite by som radšej volil 2,0 TFSI. Rozdiel v spotrebe je malý. V čem jsou tedy výhody nízkoobjemových přímovstřikých přeplňovaných motorů? Editováno: 24. Únor 2007, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 Sú menšie a ľahšie, tak sa zmestia aj do menšieho auta, priamy vstrek zabezpečuje lepšiu účinnosť (motor môže mať vyšší kompresný pomer) a teda aj vyšší výkon a točivý moment. Preplňanie zvyšuje taktiež účinnosť a výkon. A samozrejme s nižšou spotrebou prichádza aj menej emisií. Ty si ale nepostrehol, že som porovnával 2 motory a obidva mali priame vstrekovanie prepĺňanie. Preto je ten rozdiel v spotrebe tak malý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 Sú menšie a ľahšie, tak sa zmestia aj do menšieho auta, priamy vstrek zabezpečuje lepšiu účinnosť (motor môže mať vyšší kompresný pomer) a teda aj vyšší výkon a točivý moment. Preplňanie zvyšuje taktiež účinnosť a výkon. A samozrejme s nižšou spotrebou prichádza aj menej emisií.Ty si ale nepostrehol, že som porovnával 2 motory a obidva mali priame vstrekovanie prepĺňanie. Preto je ten rozdiel v spotrebe tak malý. Ne šlo mi o to co je výhodného na tom nahonit výkon na malém objemu pomocí turba a kompresoru, když to nepřináší zas takové výhody, kromě tebou zmiňované zástavby do menších aut. To že jsi srovnál 2 přímovstříké motory jsem zaznamenal, proto jsem se ptal v čem je to až tak přelomové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 jedna z možných výhod je třeba i menší povinný, což je stále pro dost lidí zásadní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.