Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dakujem za vsetky odpovede, najviac asi pomohlo to cidlo G56, ktore ked som googlil, tak som nasiel dobru stranku a anglictine a pochopil som komplet princip fungovania tej klimy (aspon myslim).

Ventilatorcek na nasavanie vzduchu z kabiny skusim skontrolovat bud sluchom, alebo prudenim trosky dymu z nejakej vonnej tycinky.

Co sa tyka vypinania kompresoru pocas plnej akceleracie pri otackach nad 3000 - vyskusam, subjektivne pri beznych rozbehoch zo statia je zapnutu klimu celkom dost citit, tak kym som nevedel o tejto automatickej funkcii, tak som pred predbiehanim klimu radsej vypinal.

Podla popisu klimy - tohto poloautomatu - je to uz dost zlozite zariadenie s mnohymi snimacmi, ventilmi, servomotorcekmi, tak snad este dlho bude fungovat bez zavad.

Predsa ale minimalne jedna chybicka ma napada: ked dam vnutornu cirkulaciu (aj bez klimy), tak sa obcas, po neurcitom case (30s-2m) sama vypne (cirkulacia), aj ked nemam prepnute smerovanie vzduchu na celne okno.

Vloženo (editace)

Asi ti spatne snima cidlo G143 polohy klapky cerstveho a recirkulovaneho vzduchu. Pichni to na VAG, pravdepodobne tam budes mit k tomu vypsanou nejakou chybu.

Editováno: , autor: Petr L.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...