Přejít na obsah

brondos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení brondos

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Dlhsie som uz na fore nebol a pozeram, ze s mojich dnesnych 300.000km nie je vobec vynimkou a mnohi tocite uz dalsiu stovku. Tak vasim motorom prajem vela zdravia a vam vela stastnych kilometrov. P.S. AZQ 2004, rozvody menene iba nedavno!, vyhadzuje nizku ucinnost katalyzatora, inak olej nezerie, spotreba dlhodoba 6,5
  2. Aby som sa dostal k Fabii Kombi 2004 1.2 47kW mi museli najprv na jar ukradnut Ford Escort 1.6D r.85, uz pomaly veterana (komu na co bol??) Z Fabie mi zatial stihli od marca zobrat "iba" predne hmlovky aj so strednym krytom medzi nimi. Teraz mam dole komplet dieru.
  3. Dakujem za vsetky odpovede, najviac asi pomohlo to cidlo G56, ktore ked som googlil, tak som nasiel dobru stranku a anglictine a pochopil som komplet princip fungovania tej klimy (aspon myslim). Ventilatorcek na nasavanie vzduchu z kabiny skusim skontrolovat bud sluchom, alebo prudenim trosky dymu z nejakej vonnej tycinky. Co sa tyka vypinania kompresoru pocas plnej akceleracie pri otackach nad 3000 - vyskusam, subjektivne pri beznych rozbehoch zo statia je zapnutu klimu celkom dost citit, tak kym som nevedel o tejto automatickej funkcii, tak som pred predbiehanim klimu radsej vypinal. Podla popisu klimy - tohto poloautomatu - je to uz dost zlozite zariadenie s mnohymi snimacmi, ventilmi, servomotorcekmi, tak snad este dlho bude fungovat bez zavad. Predsa ale minimalne jedna chybicka ma napada: ked dam vnutornu cirkulaciu (aj bez klimy), tak sa obcas, po neurcitom case (30s-2m) sama vypne (cirkulacia), aj ked nemam prepnute smerovanie vzduchu na celne okno.
  4. Ked uz som tu nasiel tuto temu, neda mi nespytat sa: Mam 47kW s klimou, tzv. poloautomat, s tocitkom teploty v stupnoch celzia. Boli tu nazory ze nastavena teplota ma spojitost s dosiahnutou teplotou v kabine. Ja som vsak hladal aj v knihe Jak na to, aj medzi nahradnymi dielmi snimac priestorovej teploty, respektive som ho hladal v kabine a nenasiel som ho nikde. Zato som nasiel medzi nahradnymi dielmi snimac PRIVODNEJ teploty, do privodneho potrubia. Z toho mi vychadza, ze nastavovacim kolieskom si nastavujem ziadanu teplotu privodneho vzduchu a nie priestorovej teploty. Navyse mam podla hluku pri prepinani z modreho do cerveneho pola dojem, ze klima ide nonstop naplno a v pripade potreby sa privodny vzduch dohrieva cez register ohrevu. Tym padom mi nesedia ani nazory, ze po vychladeni interieru vykon klimy, a tym padom aj zatazenie motora klesa. Co si o tom myslite?
×
×
  • Vytvořit nový...