brondos Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Dakujem za vsetky odpovede, najviac asi pomohlo to cidlo G56, ktore ked som googlil, tak som nasiel dobru stranku a anglictine a pochopil som komplet princip fungovania tej klimy (aspon myslim). Ventilatorcek na nasavanie vzduchu z kabiny skusim skontrolovat bud sluchom, alebo prudenim trosky dymu z nejakej vonnej tycinky. Co sa tyka vypinania kompresoru pocas plnej akceleracie pri otackach nad 3000 - vyskusam, subjektivne pri beznych rozbehoch zo statia je zapnutu klimu celkom dost citit, tak kym som nevedel o tejto automatickej funkcii, tak som pred predbiehanim klimu radsej vypinal. Podla popisu klimy - tohto poloautomatu - je to uz dost zlozite zariadenie s mnohymi snimacmi, ventilmi, servomotorcekmi, tak snad este dlho bude fungovat bez zavad. Predsa ale minimalne jedna chybicka ma napada: ked dam vnutornu cirkulaciu (aj bez klimy), tak sa obcas, po neurcitom case (30s-2m) sama vypne (cirkulacia), aj ked nemam prepnute smerovanie vzduchu na celne okno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 (editace) Asi ti spatne snima cidlo G143 polohy klapky cerstveho a recirkulovaneho vzduchu. Pichni to na VAG, pravdepodobne tam budes mit k tomu vypsanou nejakou chybu. Editováno: 26. Září 2013, autor: Petr L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.