Přejít na obsah

O1 - airbag, centrál, ...


castor-x

Doporučené příspěvky

Zdravím, koupil jsem Oct I a našel jsem více problémů se kterými si nevím rady:

1. většinu doby svítí kontrolka airbagu, a když je velké teplo nebo hodně rozehřátá kastle přestane svítit, podle vagu nekomunikuje s jednotkou a je tam velkej odpor, zřejmě byly vystřelené, obnovené a nebyla vyměněná jednotka s imo, myslím....

2. nefunguje centrál na strané spolujezdce jak vpředu tak vzadu, v zadu motůrek nedělá vůbec nic a vpředu, když u řidiče zamknu, tak zajede a kousek vyjede, a když odemknu tak vyjede a kousek zajede, zkoušeli jsme vyměnit komfort jednotku a dělalo to to samé(nebyla načtená), podle vagu jednotka nekomunikuje s předními a zadními dveřmi, dráty jsem proměřil a jsou průchodné, stahování oken funguje jak vpředu tak vzadu, ale na klíček podržený v jedné nebo druhé poloze nesjedou ani nevyjednou okna, centrál vzadu jsem zkoušel za jiný a také nereaguje...

3. už podruhé asi v intervalu dvou měsíců se mi stalo že po nastartování auto třikrát za sebou dlouze píplo a nevím co by to mohlo znamenat, nikde to nic nepíše ani neukazuje...

4. to je poslední, mám udajně načipovaný motor ASV, ale nezdá se mi že by tam bylo 96kW, odpovídalo by to tak těm 81kW, jak bych to tak nějak rozumně zjistil abych nedal 2,3 nebo 5.000 za tuhle informaci po složitém měření, a nedal by se někde v elektronické formě sehnat dílenská příručka, nebo něco kde najdu jak co rozdělat a ne jen obrázky jak to vypadá?

děkuji všem za odpovědi Castor-x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K 3. dotazu, to pípání se tu probíralo, nikdo to neví stopro, ale měl by to být pokles napětí pod nějakou mez, třeba když auto dýl stojí nebo bys měl dlouho puštěný rádio nebo v zimě, takže tomu bych nevěnoval nějakou zbytečně velkou pozornost, mě to pípá snad pokaždý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, koupil jsem Oct I a našel jsem více problémů se kterými si nevím rady:

1. většinu doby svítí kontrolka airbagu, a když je velké teplo nebo hodně rozehřátá kastle přestane svítit, podle vagu nekomunikuje s jednotkou a je tam velkej odpor, zřejmě byly vystřelené, obnovené a nebyla vyměněná jednotka s imo, myslím....

2. nefunguje centrál na strané spolujezdce jak vpředu tak vzadu, v zadu motůrek nedělá vůbec nic a vpředu, když u řidiče zamknu, tak zajede a kousek vyjede, a když odemknu tak vyjede a kousek zajede, zkoušeli jsme vyměnit komfort jednotku a dělalo to to samé(nebyla načtená), podle vagu jednotka nekomunikuje s předními a zadními dveřmi, dráty jsem proměřil a jsou průchodné, stahování oken funguje jak vpředu tak vzadu, ale na klíček podržený v jedné nebo druhé poloze nesjedou ani nevyjednou okna, centrál vzadu jsem zkoušel za jiný a také nereaguje...

3. už podruhé asi v intervalu dvou měsíců se mi stalo že po nastartování auto třikrát za sebou dlouze píplo a nevím co by to mohlo znamenat, nikde to nic nepíše ani neukazuje...

4. to je poslední, mám udajně načipovaný motor ASV, ale nezdá se mi že by tam bylo 96kW, odpovídalo by to tak těm 81kW, jak bych to tak nějak rozumně zjistil abych nedal 2,3 nebo 5.000 za tuhle informaci po složitém měření, a nedal by se někde v elektronické formě sehnat dílenská příručka, nebo něco kde najdu jak co rozdělat a ne jen obrázky jak to vypadá?

děkuji všem za odpovědi Castor-x

1/ jakmile se rožne kontrolka airbagu tak by měla zhasnout až po vymazání chyb z paměti

velkej odpor bude na některym členu (třeba airbag řidiče)

nevím jakou jednotku měnili a co má společnýho s imo???

2/ spíš bych to viděl na přerušenej CAN

jaky dráty jsi proměřil ? odkud kam ?

3/ trojty pípnutí znamenalo u oct . pod 99 problém s ABS

4/ čip podle dílenské příručky rozhodne nepoznáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1/ jakmile se rožne kontrolka airbagu tak by měla zhasnout až po vymazání chyb z paměti

velkej odpor bude na některym členu (třeba airbag řidiče)

nevím jakou jednotku měnili a co má společnýho s imo???

2/ spíš bych to viděl na přerušenej CAN

jaky dráty jsi proměřil ? odkud kam ?

3/ trojty pípnutí znamenalo u oct . pod 99 problém s ABS

4/ čip podle dílenské příručky rozhodne nepoznáš

1. chyby byly vymazaný, a stejně svítí, a neměnili právě žádnou jednotku a to je chyba, pokud vím tak společně s řídící jednotkou airbagu je v ní i imo, a protože se musí znova načíst kvůli tomu imobilizéru tak tam nechali tu po bouračce.

2. měřil sem dráty ze svorky ve sloupku dole před spolujezdcem, vede tam pět drátů, tak ty a potom všechny co vedou z motorku spouštění okna v předních dveřích do ostatních agregátů

3. dík za info, ale teďko nevím jestli je to s tim napětím jak tu kdosi psal nebo s abs

4. čip rozhodně nepoznám, ale myslel sem třeba na vagu nebo přes can kabel na pc, nebo tak nějak, tu příručku sem chtěl abych byl schopnej vůbec něco spravit bez dlouhého přemýšlení a vyptávání se,

takže kdyby byl někdo tak hodnej a mohl poskytnout tu dílenskou příručku byl bych moc štastnej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1/ myslíš si to špatně - airbagovka nemá s immo nic společnýho,

pokud někde je velkej odpor (třeba přechoidák v konektoru tak to bude furt svítit) jakou chybu to napsalo ???

2/zmeřil bych i od sloupku ke komfortce

4/ v instalačních manuálech jsou odkazy na stažení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...