Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Takže opäť otvorím novú tému, kedže v inej ste mi neporadili a v servise mi povedali, že mám počkať kým sa to nedodrbe úplne. Popíšem...každé ráno mi pri studenom štarte auto kovovo zarachotí zaklepe, akoby sa dusilo a má tendenciu "skapať". má nepravidelný chod, to trvá cca 3-4sek. potom zhruba po cca 10-15 sek. to isté, ozve sa kovové klepotanie a tošičku klepe autom a dusí sa motor ..potom pohoda, teplý motor štartuje a funguje ok, to isté na vlas pozorujem každé ráno pri štartovaní alebo ked dlhšie stojí...auto je staré 3 mesiace, htp 1.2 47 kw

Měl jsem podobný problém, někde jsem ho tady i řešil, ale nevyřešil. Problémy se startováním jsem měl jenom v zimě, při mrazech. Motor taky naskočil a pak chcipnul, rachocení žádné nevydával. Při dalším startu, už ok. 3 x návštěva v servisu, VAG nehlásil žádnou chybu. Problém se opakoval, pokaždé provedli základní nastavení a nic z toho. Asi po měsíci se závada přestala vyskytovat pak už bylo teplo a problémy nemám, čekám co jestli se opět objeví příští zimu :)

Takže opäť otvorím novú tému, kedže v inej ste mi neporadili a v servise mi povedali, že mám počkať kým sa to nedodrbe úplne. Popíšem...každé ráno mi pri studenom štarte auto kovovo zarachotí zaklepe, akoby sa dusilo a má tendenciu "skapať". má nepravidelný chod, to trvá cca 3-4sek. potom zhruba po cca 10-15 sek. to isté, ozve sa kovové klepotanie a tošičku klepe autom a dusí sa motor ..potom pohoda, teplý motor štartuje a funguje ok, to isté na vlas pozorujem každé ráno pri štartovaní alebo ked dlhšie stojí...auto je staré 3 mesiace, htp 1.2 47 kw

ak mas auto v zaruke, zanes do servisu, ak Ti neporadia v piatich servisoch, nechaj si to dat na papieri a napis Skodovke

Mám HTP 12V. V zime to občas robilo niečo podobné. Po naštartovaní zachrchotil motor (asi 1-3sec). Volnobeh držal ale pri rozbehu bolo treba vela plynu inak by zdochol - ako keď na karburátorovom nemáš sytič. Teplý no problem.

Teraz keď sa oteplilo a auto je napr. na slnku tak po naštartovaní a prejdení cca 500m a státí na križovatke drží volnobeh cca1200ot/min. Potom po 1km ho to prejde. Toto včetko robí iba sporadicky. Bol som na prehliadke po 15tis/1rok a diagnostika nič neukázala - nieje čo teda opravovať. Tuším že to bude čidlo chl. kvapaliny - ale kým je to v záruke nejdem stým laborovať. Teším sa na diskusiu kto to odhalí...

no neviem, ja v tom nevidim nic neobvykleho, to ze je auto na slnku este neznamena, ze cele ustrojenstvo je vytemperovane na prevadkovu teplotu, preto ten zvyseny volnobeh

Ten neobvykle zvýšený volnoběh u HTP na 1200 ot. jsme tu už loni řešili. Stávalo se to jen při teplém počasí a né vždy. Od té doby co mám úpravený software od Cimbu, tak se mi to ještě nestalo. Takže to není závada, ale vlastnost orignálního software ŘJ motoru.

Ten neobvykle zvýšený volnoběh u HTP na 1200 ot. jsme tu už loni řešili. Stávalo se to jen při teplém počasí a né vždy. Od té doby co mám úpravený software od Cimbu, tak se mi to ještě nestalo. Takže to není závada, ale vlastnost orignálního software ŘJ motoru.

aj mne takto nabieha na zvyseny volnobeh cca 1200ot. a po 1km jazdy je uz skoro normal. je to asi softom v jednotke

ja mam MR04 a mam to iste, v zime je to normal, v lete je zvyseny volnobeh (1000-1200ot) trva to tak 35-60s, skratka kym zavriem garaz a sadnem do auta tak akurat vidim prudky prepad otacok z cca 1100 na 900ot, ja to povazujem za normal

ja mam MR04 a mam to iste, v zime je to normal, v lete je zvyseny volnobeh (1000-1200ot) trva to tak 35-60s, skratka kym zavriem garaz a sadnem do auta tak akurat vidim prudky prepad otacok z cca 1100 na 900ot, ja to povazujem za normal

Mne by to pripadolo normálne keby to urobilo na reálne studenom motore, napr. ráno ked je 10stC. Vtedy si ale pradie na normálny volnobeh už od štartu...

Ja to po vašich skúsenostiach považujem za chybu softu..

ja to neriesim

  • 1 rok později...

Ten isty problem, v lete start studeneho motora 1.2 47 kW na cca 1200 ot., teraz v chladnom pocasi start studeneho motora na cca 900 ot. Pripada mi to obratene. Nie je to chyba? Ozvite sa HTP-ckari ako je to u Vas.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.