Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

V pondělí s tím zajedu na vyčištění, tak uvidím, jestli to pomůže. Dám vědět ...

Už asi vážně zbývají jenom ty lopatky, protože:

- když tomu nešlapu na krk, tak se mi to nestane, že by to spadlo do nouzáku

- na diagnostice to nic neukazuje (vadný ventil nebo váhu vzduchu by to zřejmě ukázalo)

- co jsem se bavil s kámošem, kterýmu to dělalo přesně to samý, tak byl taky na vyčištění turba a bylo to OK

Taky si myslím, že to budeš mít přidřené lopatky. Ale když teprve začíná váha odcházet tak ti vag cybu nenapíše. To bys musel jít do měřěných hodnot a sledovat plnicí tlaky . Je to tu na foru už někde npsáno a taky je to v DP.

.....plnící tlaky asi těžko.....váha měří průtok, ne tlak! Když je špatná váha....turbo tlačí furt stejně....jen je omezena nafta....

Pokud je vaha v haji tak opravdu turbo tlaci ale nafta dava jen polovicni davku.Vaha je takove cidlo ktere hlida aby auto nehulilo.Ma nake sve hodnotz a kdyz zjisti ze do motoru jde malo vzduchu automaticky ubere na davce.

Upraveno od TDIfun

  • Autor

Tak to mám za sebou ...

Byl to nakonec vadnej ventil. Nevím, jestli ten N75. Mechanik mi provedl výklad, co a jak, ale na to označení jsem se ho nezeptal.

Dal tam novej za 2 klacky.

Cestou domů jsem to testoval a paráda :-)

Ještě mi ukazoval diagnostický křivky turba a úplně se rozplíval, že takhle v pohodě turbo ještě neviděl. Rozdíl mezi reálem a ŘJ byl cca 2%

Tak to mám za sebou ...

Byl to nakonec vadnej ventil. Nevím, jestli ten N75. Mechanik mi provedl výklad, co a jak, ale na to označení jsem se ho nezeptal.

Dal tam novej za 2 klacky.

Cestou domů jsem to testoval a paráda :-)

Ještě mi ukazoval diagnostický křivky turba a úplně se rozplíval, že takhle v pohodě turbo ještě neviděl. Rozdíl mezi reálem a ŘJ byl cca 2%

Promiň, je to jen tvá neznalost, ale každý kdo dá za to 2000 je blázen. A každý kdo je chce je pěkný hajzl! (snad za to nedostanu ban)

Ale dokud se takovým platí, tak bohužel. No hlavně že ti to už jezdí.....

  • Autor

nevím no ...

ten ventil mi připadal jako sofistikovaná věc (docela macek)

2 tisíce se mi nezdály úplně mimo mísu, ale jak píšeš ... nevyznám se v tom

jj, hlavně, že to jezdí

myslím,že 2klacky nestojí ani nový ve škodovce.

Me dodava ventily kolega Pierburg za 1000kc...Noveeeeee

  • 1 měsíc později...

Čau kluci, tak jsem se včera konečně dostal do Havířova za kolegou Tdipower abychom pořešili můj problém s padáním do nouzáku. Měl jsem za to že už to nemůže být nic jinýho než zatuhlá regulace naklápění lopatek a napovídala tomu i nepohyblivost táhýlka od podtlakové baňky. Nakonec jsme byli docela překvapení, ptž se ukázalo že naklápění jde zcela volně, zato baňka je jak hrkátko, ze kterýho padají rezavý šupinky.. Až mi vyjde čas abych ji rozřízl, hodím sem fotky s tím, co se v ní událo ;) Jinak velký dík pro Tdipowera a jeho šikovného kolegu za bezproblémovou opravu s pohotovou výměnou baňky :palec2:

Tak přikládám ty fotografie. Jde tam vidět že moji baňku napadla koroze a krom prostoru pod membránou ji kompletně odkouřila...Takže i tohle může být důvodem vašeho padání do nouzáku ;)

post-7389-1186338706_thumb.jpg

post-7389-1186338726_thumb.jpg

Upraveno od los octávios

....tak to je MASAKR! Ani jsi nedal vědět, jestli je to OK....ale bral jsem to tak, že kdyby nebylo.......tak bys volal určitě lol

No měls velké štěstí, že jsem měl tu baňku doma ze svého popraveného turba....jinak nevím nevím!

Bavil jsem se s TDIfunem a vypadá to, že bychom se za tebou stavili cestou z Mimoně pořešit ten software. Kdybys chtěl při jednom pořešit i trysky....tak dej vědět....číslo máš. To je servis, co?! Úprava motoru až do domu :p

Ale rozhoduj se rychle....už máme zase poslední sadu.....a další budou až v září :feve:

kdyby se někomu sešla jedna tahle baňka,koupim,díky

Zdravím pánové... Měl jsem stejný problém s 1.9Tdi 81kW... Podtlaková nádobka byla úplně na sračky,N75 jsem dal nový (za 1250,-),ale stále to nebylo na 100%... Chyba byla ve vakuové pumpě!!! Byl "vyklepaný" vývod a tím pádem občas "podfukovala"....

Zdravím pánové... Měl jsem stejný problém s 1.9Tdi 81kW... Podtlaková nádobka byla úplně na sračky,N75 jsem dal nový (za 1250,-),ale stále to nebylo na 100%... Chyba byla ve vakuové pumpě!!! Byl "vyklepaný" vývod a tím pádem občas "podfukovala"....

...hehe....vakuové pumpě.... :palec2: ....to je na zlepšení erekce, ne? :prc:

Ale jestli jsi měl vadnou vývěvu....tak to samozřejmě taky může být příčina.

Jinak na podtlaky máme toto:

post-6697-1186565473_thumb.jpg

Upraveno od tdipower

Jasně, sorry :kuk: Nebyl to jediný problém, ale bylo těžké ho najít. Při měření to bylo 2x dobrý a jen někdy to kolísalo

  • 3 roky později...

Ahoj Všem! Měl bych dotaz.Kamarádka má octavii 1.9 tdi 4x4 a při jízdě jí kolikrát auto začne hrozně škubat a někdy to i chcípne...může to být odrovnaný turbíčko,nebo by to mohl být jen zanesenej EGR ? Nemáte někdo skušenosti? A ještě jsem si tak vzpoměl,že když to kupovala,bylo to od někoho už načipovaný,tak jestli to taky na to nemá nějaký vliv? Předem díky za rady :)

Upraveno od pantero 1.9 Tdi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.