TDIfun Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 (editace) V pondělí s tím zajedu na vyčištění, tak uvidím, jestli to pomůže. Dám vědět ...Už asi vážně zbývají jenom ty lopatky, protože: - když tomu nešlapu na krk, tak se mi to nestane, že by to spadlo do nouzáku - na diagnostice to nic neukazuje (vadný ventil nebo váhu vzduchu by to zřejmě ukázalo) - co jsem se bavil s kámošem, kterýmu to dělalo přesně to samý, tak byl taky na vyčištění turba a bylo to OK Taky si myslím, že to budeš mít přidřené lopatky. Ale když teprve začíná váha odcházet tak ti vag cybu nenapíše. To bys musel jít do měřěných hodnot a sledovat plnicí tlaky . Je to tu na foru už někde npsáno a taky je to v DP. .....plnící tlaky asi těžko.....váha měří průtok, ne tlak! Když je špatná váha....turbo tlačí furt stejně....jen je omezena nafta.... Pokud je vaha v haji tak opravdu turbo tlaci ale nafta dava jen polovicni davku.Vaha je takove cidlo ktere hlida aby auto nehulilo.Ma nake sve hodnotz a kdyz zjisti ze do motoru jde malo vzduchu automaticky ubere na davce. Editováno: 24. Červen 2007, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divous Vloženo 25. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2007 Tak to mám za sebou ... Byl to nakonec vadnej ventil. Nevím, jestli ten N75. Mechanik mi provedl výklad, co a jak, ale na to označení jsem se ho nezeptal. Dal tam novej za 2 klacky. Cestou domů jsem to testoval a paráda :-) Ještě mi ukazoval diagnostický křivky turba a úplně se rozplíval, že takhle v pohodě turbo ještě neviděl. Rozdíl mezi reálem a ŘJ byl cca 2% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 25. Červen 2007 Sdílet Vloženo 25. Červen 2007 Tak to mám za sebou ...Byl to nakonec vadnej ventil. Nevím, jestli ten N75. Mechanik mi provedl výklad, co a jak, ale na to označení jsem se ho nezeptal. Dal tam novej za 2 klacky. Cestou domů jsem to testoval a paráda :-) Ještě mi ukazoval diagnostický křivky turba a úplně se rozplíval, že takhle v pohodě turbo ještě neviděl. Rozdíl mezi reálem a ŘJ byl cca 2% Promiň, je to jen tvá neznalost, ale každý kdo dá za to 2000 je blázen. A každý kdo je chce je pěkný hajzl! (snad za to nedostanu ban) Ale dokud se takovým platí, tak bohužel. No hlavně že ti to už jezdí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divous Vloženo 28. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 nevím no ... ten ventil mi připadal jako sofistikovaná věc (docela macek) 2 tisíce se mi nezdály úplně mimo mísu, ale jak píšeš ... nevyznám se v tom jj, hlavně, že to jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 myslím,že 2klacky nestojí ani nový ve škodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 Me dodava ventily kolega Pierburg za 1000kc...Noveeeeee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los octávios Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 Čau kluci, tak jsem se včera konečně dostal do Havířova za kolegou Tdipower abychom pořešili můj problém s padáním do nouzáku. Měl jsem za to že už to nemůže být nic jinýho než zatuhlá regulace naklápění lopatek a napovídala tomu i nepohyblivost táhýlka od podtlakové baňky. Nakonec jsme byli docela překvapení, ptž se ukázalo že naklápění jde zcela volně, zato baňka je jak hrkátko, ze kterýho padají rezavý šupinky.. Až mi vyjde čas abych ji rozřízl, hodím sem fotky s tím, co se v ní událo Jinak velký dík pro Tdipowera a jeho šikovného kolegu za bezproblémovou opravu s pohotovou výměnou baňky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los octávios Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 (editace) Tak přikládám ty fotografie. Jde tam vidět že moji baňku napadla koroze a krom prostoru pod membránou ji kompletně odkouřila...Takže i tohle může být důvodem vašeho padání do nouzáku Editováno: 5. Srpen 2007, autor: los octávios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 ....tak to je MASAKR! Ani jsi nedal vědět, jestli je to OK....ale bral jsem to tak, že kdyby nebylo.......tak bys volal určitě No měls velké štěstí, že jsem měl tu baňku doma ze svého popraveného turba....jinak nevím nevím! Bavil jsem se s TDIfunem a vypadá to, že bychom se za tebou stavili cestou z Mimoně pořešit ten software. Kdybys chtěl při jednom pořešit i trysky....tak dej vědět....číslo máš. To je servis, co?! Úprava motoru až do domu Ale rozhoduj se rychle....už máme zase poslední sadu.....a další budou až v září Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 kdyby se někomu sešla jedna tahle baňka,koupim,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalda Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Zdravím pánové... Měl jsem stejný problém s 1.9Tdi 81kW... Podtlaková nádobka byla úplně na sračky,N75 jsem dal nový (za 1250,-),ale stále to nebylo na 100%... Chyba byla ve vakuové pumpě!!! Byl "vyklepaný" vývod a tím pádem občas "podfukovala".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 (editace) Zdravím pánové... Měl jsem stejný problém s 1.9Tdi 81kW... Podtlaková nádobka byla úplně na sračky,N75 jsem dal nový (za 1250,-),ale stále to nebylo na 100%... Chyba byla ve vakuové pumpě!!! Byl "vyklepaný" vývod a tím pádem občas "podfukovala".... ...hehe....vakuové pumpě.... ....to je na zlepšení erekce, ne? Ale jestli jsi měl vadnou vývěvu....tak to samozřejmě taky může být příčina. Jinak na podtlaky máme toto: Editováno: 8. Srpen 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalda Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Jasně, sorry Nebyl to jediný problém, ale bylo těžké ho najít. Při měření to bylo 2x dobrý a jen někdy to kolísalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pantero 1.9 Tdi Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 (editace) Ahoj Všem! Měl bych dotaz.Kamarádka má octavii 1.9 tdi 4x4 a při jízdě jí kolikrát auto začne hrozně škubat a někdy to i chcípne...může to být odrovnaný turbíčko,nebo by to mohl být jen zanesenej EGR ? Nemáte někdo skušenosti? A ještě jsem si tak vzpoměl,že když to kupovala,bylo to od někoho už načipovaný,tak jestli to taky na to nemá nějaký vliv? Předem díky za rady Editováno: 22. Duben 2011, autor: pantero 1.9 Tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.