Přejít na obsah

vadné turbo?


divous

Doporučené příspěvky

Zdravím.

Co se týká motorů atd. jsem laik.

Mám Octavii I r.v. 2001, 1.9 TDi, 81 kW.

Při prudší akceleraci se mi stává (ne však pokaždé), že např. do 80 km/hod se

auto sbírá normálně, pak najednou změna a mám problém vyjet kopeček.

Ručička zůstane na čtvrtý rychlostní stupeň na 80 km/hod a spíš klesá než stoupá. S plynovým pedálem

můžu dělat co chci, ale autu se zrychlovat nechce.

První, co mě napadá, je vadné turbo.

Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit.

Co jiného by to mohlo být? (svíčky, ... ?)

Předem moc díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Co se týká motorů atd. jsem laik.

Mám Octavii I r.v. 2001, 1.9 TDi, 81 kW.

Při prudší akceleraci se mi stává (ne však pokaždé), že např. do 80 km/hod se

auto sbírá normálně, pak najednou změna a mám problém vyjet kopeček.

Ručička zůstane na čtvrtý rychlostní stupeň na 80 km/hod a spíš klesá než stoupá. S plynovým pedálem

můžu dělat co chci, ale autu se zrychlovat nechce.

První, co mě napadá, je vadné turbo.

Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit.

Co jiného by to mohlo být? (svíčky, ... ?)

Předem moc díky za radu.

Váha vzduchu, nebo přidřené naklápění klapek, venti N75. Svíčky určitě ne TDI má pouze žhavicí a ty mají vliv na studené starty.

Chtělo by to na VAG jestli to nenapíše nějakou závadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAG ... to znamená na diagnostiku?

Myslíte tedy, že by to nemuselo být turbo na zahození?

Koukal jsem na ceny a za nový se to pohybuje kolem 20 tis. :-(

VAG je software na diagnostiku auta...čtou se přes něj chyby a tak.

K zahození asi ne. Dá se nechat za par tisíc vyčistit nebo koupit repasovaný tak za polovic ceny normálního. Nový turbo už je extrém ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky