svatos Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec) motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál. Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody. Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec)motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál. Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody. Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát. No mě to trošku škubalo taky a bylo to tím, že už jsem měl zaflákaný filtr sání vzduchu. Dneska tam dávám sportovní bavlněný, tak dám vědět. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratafak Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 Takhle se může projevovat vadné čidlo teploty chladící kapaliny. Když se zblázní, dodává do ŘJ motoru chybné údaje o teplotě a jednotka potom špatně řídí dávkování benzínu - proto ty problémy s otáčkami. Měl by to odhalit VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 Už se to tady řešilo, vyčistit klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 Už se to tady řešilo, vyčistit klapku JJ přesně jak říká Píďa vyčistit klapku a nastavit jí přes VAG dělám to skoro denně je to bolest koncernových vozů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin H. Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Mi to děla taký na 1.6. 74 kW.Byl jsem na VAGu a tam mi to ukázalo chybu na čidlu tlaku servo řízení.Dělá mi to při studeném motoru. Ještě jsem to nevyměníl tak neví jestli to je tím nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svatos Vloženo 18. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 tak to bylo vadné čidlo chladící kapaliny podle kontroly na VAG.Vyměnili to a zkusím co to bude dělat. Ještě mám menší tah motoru, ale jak sem prošel fórum tak zkusím prvně vyměnit svíčky originál NGK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.