Přejít na obsah

1.4MPI 50kW občas problémy so štartom


Jarko

Doporučené příspěvky

Ahoj, bavil jsem se o tom s kamaradem - automechanikem. Tesneni pod hlavou uplne vyloucil, protoze mi logicky vysvetlil, jak by mohla chladici kapalina natect do valce po vypnuti motoru. To by po nastartovani a natlakovani systemu voda primo strikala do valce. Navic by byly problemy s topenim, ubytkem kapaliny apod....

Vyfuk sice smrdi, ale je to spatme spaleny benzin, ne spaleny Fridex. To je podle me proto, ze to nabehne na min valcu.

Me to dela jen obcas, zacal jsem tankovat W Power a tak tyden to neudelalo, ale dneska uz zase pri starem. Jeste zkusim vymenit cidlo teploty.

Prosim vas, jeste mi reknete jednu vec - CO JE CIDLO KLEPANI a co dela/ridi??? Diky :-)

Když ti to vysvětlil,tak jo kol3 .Nechci tě přesvědčovat,že mám pravdu a musí to být zrovna tato závada.Napsal jsem ti jenom svoji zkušenost.Byla to jenom velmi malá netěsnost a po zahřátí vlivem roztažnosti zmizela a motor šel normálně na čtyři.Po zchladnutí a nastartování znovu chvíli na tři,úbytek kapaliny takřka neznatelný a netlakovalo to.Hledal jsem to taky všude možně, protože se mi taky do těsnění nechtělo,ale nakonec mi nic jiného nezbylo.Po demontáži těsnění to bylo jasné a po čase by se to určitě zhoršilo a projevily by se příznaky jak ti je popsal kamarád.Po výměně těsnění ok.Od výměny jsem najel 20 000km a už se to nikdy neprojevilo.Někdy jsou závady ne zcela logické a za dobu co opravuji auta jsem se o tom už hodně krát přesvědčil. Diagnostika ok,vše se jeví jako normální a v pořádku a auto nejede jak má a logika jde,slušně řečeno,do háje.Přeju hodně štěstí a ať to jede jak má. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam podobnou zavadu na 1,4Mpi(2002). Spatne starty(duseni) se projevovaly pri nedavnych mrazech asi 4-5 dni za sebou. Baterie ok, na vagu vubec nic, svicky jsem dal nove, cidlo teploty jsem vymenil 3krat :). Pak se oteplilo a problem nebyl. Cekal jsem az znovu uderi mraz, abych mohl zkoumat. Mezitim jsem prohodil z jineho auta Halluv snimac otacek(sice jsem byl upozornen, ze v nem to neni, ale nekde jsem pokracovat musel). Mrazy uderily a auto startovalo bez problemu, takze vim, ze nic nevim a tak je to vzdycky, pokud se zavada projevuje jen nekdy a nepravidelne absolutne nezavysla na nicem. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ti to vysvětlil,tak jo kol3 .Nechci tě přesvědčovat,že mám pravdu a musí to být zrovna tato závada.Napsal jsem ti jenom svoji zkušenost.Byla to jenom velmi malá netěsnost a po zahřátí vlivem roztažnosti zmizela a motor šel normálně na čtyři.Po zchladnutí a nastartování znovu chvíli na tři,úbytek kapaliny takřka neznatelný a netlakovalo to.Hledal jsem to taky všude možně, protože se mi taky do těsnění nechtělo,ale nakonec mi nic jiného nezbylo.Po demontáži těsnění to bylo jasné a po čase by se to určitě zhoršilo a projevily by se příznaky jak ti je popsal kamarád.Po výměně těsnění ok.Od výměny jsem najel 20 000km a už se to nikdy neprojevilo.Někdy jsou závady ne zcela logické a za dobu co opravuji auta jsem se o tom už hodně krát přesvědčil. Diagnostika ok,vše se jeví jako normální a v pořádku a auto nejede jak má a logika jde,slušně řečeno,do háje.Přeju hodně štěstí a ať to jede jak má. :palec2:

Diky diky, ja jen psal co mi rikal kamarad automechanik. Necham tomu cas, uvidim a mozna Ti dam(e) za pravdu..

Co je to cidlo klepani? Jsem nervozni, ze to nevim.... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidlo klepání je snímač který má za úkol zamezit detonačnímu hoření (samovznícení paliva),které je pro motor nebezpečné,tzn.sleduje laicky řečeno zvuk motoru a jestliže dojde např.vlivem menšího oktanového čísla benzínu,stylu jízdy a pod.k detonačnímu hoření-klepání, reguluje přes řídící jednotku předstih zážehu.U MPI je umístěn na bloku motoru za výfukem. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak a už je to tu zas. Po naštartovaní všetko OK, po prejdení asi 2km motor zhasol, koniec :-( Chytil asi na 4-tý krát,potom už sekal dobrotu 40km.Hneď ako som prišiel domov,hodil som to na PC-ko a tu je výsledok :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 047 906 033 C

Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4C

Software Coding: 00021

Work Shop Code: WSC 13765

1 Fault Found:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

Čo by s tým mohlo byť ,nevie niekto ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vďaka Vikino.Inak v septembri som mal niečo podobné:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 047 906 033 C

Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4C

Software Coding: 00021

Work Shop Code: WSC 13765

2 Faults Found:

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

V tomto prípade sa na chvíľu rozsvietila aj kontrolka motora ale potom hneď zhasla.

Stále mám pocit,že chyba je nejako závislá na teplote a množstva paliva v nádrži.Väčšinou sa to prejavuje pri nižších teplotách okolo nuly a stave paliva tak do jednej tretiny nádrže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...