garny Vloženo 9. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Clovece ani nahrati autogenem nepomohlo? Moje zkusenost je, ze tohle je temer 100% - vyrazim tim i cepy u 60 let staryho velorexu co stal poslednich 20 let v koprivach....BTW musim k tobe jeden dratek se nam spatne povedlo zapojit bohužel ani autogen .. velká palice... rány jak v kamenolomu a nic... pak jsem to prohřál i s druhé strany i za cenu spálené manžety poloosy a nic .. jedinej efekt ... manžeta na uhel a dílna samej smrad ... no ale pak se to vyřešilo.... jo a na druhé staně jsem do toho jen cvrknul kladívkem a bylo .. to jsem byl s toho na palici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 9. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Garny dej sem ten můj napínák řetězu na 20 FSI, to byla také "pohodička".......T. jo jo už to tu mám připravené .. a jak to jezdí ... je to lepší a vše v pohodě...?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 9. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Cau Garny,tomu kamaradovi jsi daval novej naraznik?Umis ho sehnat v ty cerveny Corride a kolik by byla cena?Mamka ho na Octe trochu potunila,skrtla o vysokej obrubnik,pujde to prestrikat,ale kdybys mel novej v barve,tak by se to jen prehodilo tomu kamarádovy jsem dával také červenou koridu .. kod 8151 tuším .. když budeš chtít mohu se pozeptat zda je ještě new... když tam mi zavolej .. a co ty kotouče.. ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 9. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Tomášova O2 .. FSI na výmněnu napínáku vaček ... tak to byla taky docela prekérka.... samé hadice ,hadičky a hromada drátů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 bohužel ani autogen .. velká palice... rány jak v kamenolomu a nic... pak jsem to prohřál i s druhé strany i za cenu spálené manžety poloosy a nic .. jedinej efekt ... manžeta na uhel a dílna samej smrad ... no ale pak se to vyřešilo.... jo a na druhé staně jsem do toho jen cvrknul kladívkem a bylo .. to jsem byl s toho na palici... Priste zkus to kango a pres kus gumy na to zatlacit - rucne a strojne byva rozdil propastny hlavne to kango ten spoj rozvibruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 9. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 A další ... ještě se přetěsnovalo vodní hrdlo na hlavě... povolit ten šroub co drží variátor to byl mazec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 tomu kamarádovy jsem dával také červenou koridu .. kod 8151 tuším .. když budeš chtít mohu se pozeptat zda je ještě new... když tam mi zavolej .. a co ty kotouče.. ??? jsem ve Svajcu,ale pristi tyden budu v Cechach,tak ti cinknu.Kotouce se zatim neresily,moc se s Octou ted nejezdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas136 Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 jo jo už to tu mám připravené .. a jak to jezdí ... je to lepší a vše v pohodě...?? Jo jo je to vše v pohodě.........už jsem s tím najel asi 4 tis. a jediný co se mi tam objevuje, tak když jedu na ustálenou nízkou rychlostí např vesnici a plyn tisknu jen minimálně (opravdu jen strašně malinko) tak to škube jako by ten motor vynechával...musím trošku přidat, nebo úplně sundat nohu z plynu a přestane to. Nevím čím to může být, nic to nepíše, za studena to nedělá a někdy je to více někdy méně. Myslel jsem svíčky, ale na nich je najeto 8 tis a klapka je čisťoučká jak dětská prdelka. Asi to nesouvisí s tím co se na to dělalo, ale zajímalo by mě co to způsobuje...... Jinak samozřejmě VELKÉ DÍKY za vyléčení mého motůrku a doporučuji tě dááále Thomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 12. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Jo jo je to vše v pohodě.........už jsem s tím najel asi 4 tis. a jediný co se mi tam objevuje, tak když jedu na ustálenou nízkou rychlostí např vesnici a plyn tisknu jen minimálně (opravdu jen strašně malinko) tak to škube jako by ten motor vynechával...musím trošku přidat, nebo úplně sundat nohu z plynu a přestane to. Nevím čím to může být, nic to nepíše, za studena to nedělá a někdy je to více někdy méně. Myslel jsem svíčky, ale na nich je najeto 8 tis a klapka je čisťoučká jak dětská prdelka.Asi to nesouvisí s tím co se na to dělalo, ale zajímalo by mě co to způsobuje...... Jinak samozřejmě VELKÉ DÍKY za vyléčení mého motůrku a doporučuji tě dááále Thomas tak to děkuji .. hlavně ,že se to stišilo a vše funguje... už jsem v jedné chvíly myslel ,že to asi neudělám ... neopravím ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 12. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 jedna tréningová montáž loketní operky do O1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 12. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 jedna moc pěkná octa na přestavbu na face... plus nějaké opravy .. rozvody ... no bylo toho docela dost.... rozvody mně taky pobavily ... někdo vymněnil pánovy na TDI jenom řemen a napínací kladku ... stím ,že to další se nemusí... hmmm když jsem to vše vyndal .. kladky už svištěly docela fest a vodní pumpa to mněla taky už zasebou... trochu za 5 .. 12 .. jak se říká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 12. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 A další ... auto se nakonec nějak spasovalo dle možností... ale kdyby byla jiná kapota a chladičová stěna popřípaně výstuha origo face .. hned by se pracovalo jinak .. ale bohužel finanace nedovolily ... majitel financoval radči důležitejší věci jako jinej IC za děravej atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 13. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 tak jsem se po zimně dostal i kmému běloušovi ... a dodělával resty z minulého léta.... konečně soubor ovladačů vlatní výroby v popelníku je hotovo... trochu to připomíná auto james bond... ale čudlíky a přepínače někde viditelně není můj styl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 13. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Další upravy na mém voze s příchodem léta a při příležitosti přezutí na letní pneu ... problém 1 byl ,že si auto na zadní nápravě více kleslo než se mi líbylo a z hlediska vzhledu i funkčnosti jsem byl nucen vůz přizvednout za použití spešl podložek pod pružiny.. které jsem nechal vyrobit... jsou na nápravě zaaretované podložkou a šroubem takže nehrozí nějaká destrukce či pohyb ven ... takže zadek konečně nevypadá jako kdybych jel stále naloženej na chatu s cementem.... jak bylo auto zvedlé tak jsem si trochu přitvrdil zadní tlumiče... přeci jenom po tech 3 letech se mi zdálo ,že by to už chtělo ... konečný výsledek 2.5 cm hore je uplně dokonalý ... ještě si to sedne takže super.. taky jsem si všimnul jak to auto když se sním tolik nejezdí hlavně v zimě jak to ne moc pěkně vše orezne... kotouče ani nemlumně ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 13. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Problém č.2 byl trochu nepříjemné bouchání stabilizátoru a pravou poloosu ... problém jsem vyřešil ale fotit jsem už nějak nestihl... další problém a to nečekaný bylo zjistění že zadní silembloky na předních ramenech jsou K.O. .. což mně moc nepotěšilo a řešit to bylo třeba.. jen jsem mněl dilema zda použít origo silemblok pul guma a nebo plnej s cupra sport... no nakonec jsem koupil s cupra plnej .. známej mně upozornil ,že to bude tvrdší ..ale to já potřebuji a hlavně mněnit za 20 tisíc zase silembloky bych nerad.. tak snad vydrží o něco déle... tak ještě new olej a jedéééémmm ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 K jakému ovládání máš ty vypínače v popelniku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laras Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 rakety, katapult, atd.... , taky by me to zajimalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 13. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 přesně jak píše kolega víše... rakety , změna SPZ , kouřová clona automaticky když dám plnej plyn a další tlačítko mám na unik nafty s nádrže na silnici proti pronásledování policie ... plus nitro atd..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Můžu Tě požádat o radu?Mám octu 1.6 75kW r.v.02 najeto 227tis.km.Začla se mi přehřívat.Nejprve přestala topit ale teplota chlad. kapaliny se držela na 90 stupních.Ale poslední dobou se začla přehřívat.Ujedu cca. 15km a teplota se drží v normálu ale pak se začne přehřívat.Vystoupí to ke 100 stupňům ale pak to zase náhle klesne ale po chvilce je to opět přehřáté a ručička jde až na 130 stupňu a na 90 se už nevrátí.Chladící kapalina se neztrácí.Myslíš že je to termostat?Tento tyden mám jet na technickou takže to potřebuji co nejrychleji vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Můžu Tě požádat o radu?Mám octu 1.6 75kW r.v.02 najeto 227tis.km.Začla se mi přehřívat.Nejprve přestala topit ale teplota chlad. kapaliny se držela na 90 stupních.Ale poslední dobou se začla přehřívat.Ujedu cca. 15km a teplota se drží v normálu ale pak se začne přehřívat.Vystoupí to ke 100 stupňům ale pak to zase náhle klesne ale po chvilce je to opět přehřáté a ručička jde až na 130 stupňu a na 90 se už nevrátí.Chladící kapalina se neztrácí.Myslíš že je to termostat?Tento tyden mám jet na technickou takže to potřebuji co nejrychleji vyřešit. může to být termostat ... ale i špatná vodní pumpa.... bůh ví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Pisal som Ti v teme u Martina (kde si sa pytal), ohladom toho tripplingu sa pozri sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Pisal som Ti v teme u Martina (kde si sa pytal), ohladom toho tripplingu sa pozri sem. jo díky super... si to namontuji jsem nevěděl co a jak protože jsem to dostal od martina a už se nedostalo na montáž... a aby mně to leželo na stole je k ničemu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Ja som si to tiez nahadzoval a som velmi spokojny. Je to jedna z veci, co mi na OI chybali. Ked chces, stiahni si origo navod, linky mam v podpise. V teme o tripplingu som tym vodicom zamerne dal aj cisla podla skodovky, lahsie sa identifikuje, co kde je zapojene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 jo díky super... si to namontuji jsem nevěděl co a jak protože jsem to dostal od martina a už se nedostalo na montáž... a aby mně to leželo na stole je k ničemu ... to ja tripllingu nejak neprisel na chut.Mel jsem to ve Fabii a nic moc.V Bramboraku to je taky,ale jde to nastesti vypnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 garny nepise se silemblok ani silenblok ale silent(anglicky tichy)blok Na kvalitu prace to ale nema vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.