Přejít na obsah

1,9 PD Rez kolem rozvodu


Doporučené příspěvky

No dyt jo, mne taky vadi kazda "anomalie", ale zase nerad nechavam do auta hrabat zbytecne.

Fakt nevim, ale oter z remene by se rozhodne neusazoval nejak pravidelne v celem tom prostoru. Pohybem ozubenych kol a remene vznika v tom uzavrenym prostoru nejakej proud vzduchu, kterej by ten oter unasel. A protoze ten prostor neni pravidelnej, proste by bylo nekde misto, kde by bylo toho bordelu nejvic - to muze byt zrovna misto kolem kola vacky...

Nebo jinak - kdyz to neni voda od pumpy, co by to jeste mohlo byt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok,bylo mě řečeno pokud sundám kryt tak je vidět na čísla dílů,tak jsem si myslel jestli jsi je náhodou neopsal-já vše dělám na chodníku,nemám garáž-a u nás jsou v autorizáku ochotní jak osina v p....i-měl jsem možnost sehnat rozvody z fora-diessel,ale bez čísel se nečapu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok,bylo mě řečeno pokud sundám kryt tak je vidět na čísla dílů,tak jsem si myslel jestli jsi je náhodou neopsal-já vše dělám na chodníku,nemám garáž-a u nás jsou v autorizáku ochotní jak osina v p....i-měl jsem možnost sehnat rozvody z fora-diessel,ale bez čísel se nečapu

Já osobně bych si na rozvody netroufl.Není to prdel.

Pokud zajdeš do autorizovanýho servisu musí ti podle roku výroby,čísla kastle,kodu motoru říct čísla dílu..od toho mají Etku!!

Měl sem sundaný oba kryty,ale čísla jsem neopisoval...do další výměny rozvodu mám 60 000Km... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čus Najmisi. Protože můj TIP na vodní pumpu nevyšel, tak jsem rozdělal kryt rozvodu a EJHLE. Motor rezavý jak liška a kryt rezavý jen lehce, protože byl před 10tkm při výměně vyčištěn. Takže vše OK . Maverick měl pravdu. :palec2:

To Bobo. Nech si udělat rozvody v dobrém servise komplet včetně MATERIALU. Máš na to ZARUKU !!! Pokud na jednom foru koupiš řemen, na druhém kladku pak někde levnou pumpu .... Ušetříš pár stovek a servis ti záruku NEDA. Našetři 8.5 - 9 tKč a nech si to udělat. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čus Najmisi. Protože můj TIP na vodní pumpu nevyšel, tak jsem rozdělal kryt rozvodu a EJHLE. Motor rezavý jak liška a kryt rezavý jen lehce, protože byl před 10tkm při výměně vyčištěn. Takže vše OK . Maverick měl pravdu. :palec2:

To Bobo. Nech si udělat rozvody v dobrém servise komplet včetně MATERIALU. Máš na to ZARUKU !!! Pokud na jednom foru koupiš řemen, na druhém kladku pak někde levnou pumpu .... Ušetříš pár stovek a servis ti záruku NEDA. Našetři 8.5 - 9 tKč a nech si to udělat. lol

V pohodě...mě nejdřív pumpa vubec nenapadla,ale pak sem si zase říkal že je v sadě s rozvody a mění se zároven...Tak mi to pořád bylo divný a je to teda tím otěren z řemenu..

Jj..rozvody to je docela pálka... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gufero je stejné jako na Felda/Favo dá se koupit od fy Gufero nebo Originál VW/Audi, rozdíl je v ceně.

Na řemenici je centrální matice na ořech 30 a utahuje se na 100 N.m

Dnes som chcel vymeniť to gufero keď už som mal dolu podbeh a spustený motor(menil som tesnenie pod vodným čerpadlom).

No nič som nespravil pretože nemôžem povoliť matku na remenici kluk.hriadele.Poradíte niekto ako ? Ja som spravil skoro uzol na trháku od golý a nič.Ťahal som 2 metrovou rúrov ani sa to nepohlo .Ja vlastne neviem či je tam pravý alebo lavý závit no nešlo to ani na jednu stranu lol Prezradíte ako ste to zdolávali vy?

Tá moja matica je na 24 orech. :help: Kluku som mal zaistenú takymto prípravkom podla DP:

post-1954-1184856209_thumb.jpg

Editováno: , autor: vikino1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhý pokus sa mi podarilo ten šrob na remenici povoliť,bola to taká rana, som myslel že som odtrhol hlavičku. Ja som odletel a hlavu som si práskol o pr.pred. stlpik dúfam,že to nezanechá náasledky ;)

Starý semering bol taký nejaký stvrdnutý a na remenici zanechal peknú drážku. Dúfam,že to zasa nejaký čas vydrží! :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

interval vymeny je 90tkm a ty pises ze mas 41tkm. si prvy majitel ? mas istotu ze su km skutocne ? ak chodis na pravidelne prehliadky do skodovky tak to neries ak sa nieco stane tak ti to musi skodovka zaplatit naslednu opravu. nato si prisiel ty nahodne, v servise ti len tak preventivne nekontroluju rozvody je dany interval 90tkm tak dovtedy ich to nezaujima.

cena je zalezi co vsetko chces menit ak komplet rozvody v skodovke tak od 8t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

interval vymeny je 90tkm a ty pises ze mas 41tkm. si prvy majitel ? mas istotu ze su km skutocne ? ak chodis na pravidelne prehliadky do skodovky tak to neries ak sa nieco stane tak ti to musi skodovka zaplatit naslednu opravu. nato si prisiel ty nahodne, v servise ti len tak preventivne nekontroluju rozvody je dany interval 90tkm tak dovtedy ich to nezaujima.

cena je zalezi co vsetko chces menit ak komplet rozvody v skodovke tak od 8t

Ano jsem první majitel a je skutečně najeto 41 km. Po tom co jsem si přečetl tady na foru diskusi na téma rozvody, jsem to náhodou zkontroloval. Na autě si již 2 rok základní údržbu a drobné opravy dělám sám. V servisu jsem nabyl dojem, že nás všechny chtěj akorát stáhnout z peněz a ke kladném přístupu k zákazníkům mají daleko.

Přesto jsem se dnes stavil u ator. sevisu Škoda a řekl jim o problému a dozvěděl jsem se, že je nutné udělat celé rozvody včetně kladek za cca 10 000 Kč. S odůvodněním, že prý se rozvody dělají běžně po 6 letech. ( fabku mám od r. 2001)

Při koupi vozu jsem si najivně myslel !! dobrý německý motor !! Po 4 letech čidlo teploty, od začátku žere olej ( Škoda prý normální - po přečtení diskuse na foru opravdu nic nenormálního, a nyní rozvody. Osobně si myslím že zlatý řetěz !! a starý dobrý motor 1.4 MPi. O tom co všechno již bylo na autě opravováno by bylo na román.

Volili byste autor. servis Škoda za 10 000 Kč, nebo dobrého motoráře za přijatelnější cenu ( cena materiálu + cca 1000 za práci) a originální díly Škoda nebo repliky ? Při mém projezdu cca 6500 km za rok uplynou dříve roky než km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jestli vidim dobre, zkus jeste vyfotit tu napinaci kladku, myslim ze je zniceny a dovodem muze byt pak trenu o stenu a je to volnejsi.

Ano s největší pravděpodobností je v háji kladka asi se přidírá, nebo nějak tlačí řemen do strany. Nedokážu přesně posoudit volnost řemenu, ale nezdál se volný. Foto se pokusím dodat až po výměně, pokud bude zřejmá vada.

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...