Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Už asi 5 let mám od Martínka. Vydržela bez úhony. Ale už vyhlížím pošťáka, kterej mi přinese origo. Ta od martínka je pro mě moc nízká a krátká. A navíc mám teď černý sedačky, tak už se tam ani nehodí. :)

Vloženo

ja mam namontovanu u seba laktovku od milotecu a neviem si ju vynachvalit.. v predoslom aute bola podobna tym za 500 korun a teraz mam tu od milotecu - tie 2 kusy sa nedaju zrovnavat.. snad sa pri pripadnom dalsom aute poucim a skusim original lol

pridavam par fotiek - minulost vs. sucastnost..:)

post-24528-1237303151_thumb.jpg

post-24528-1237303166_thumb.jpg

Vloženo
Díky

a další názory :unsure:

zdravim mam neorigo operku za cca 500kc.po nekolika mesicich se mi zacala trhat kozenka na povrchu..po asi dalsich 2 mesicich jsem se dost silne oprel pri sahani do na zadni sedadlo a operka se rozpulila praskli plasty tak jsem ji celou dal dohromady a slepil silnym kobercem a to jsem obsil a potahl potahovou latkou..je mekci a pohodlnejsi a myslim uz vse vydrzi jinak asi origo je origo...ale ty penize...

Vloženo

ja mam milotec a musim rict ze sem spokojenej...ve sluzebni mam origo a nejakej vaznej rozdil vtem nevidim...akurat tak vzhledove je ta origo krajsi co se tyce uchyceni...ale ucel podle mne plni dostatecne obe dve ;)

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Mám od RomanaR25, nevím zda originál, ale krabička byla bez potisku škoda a výrobce byl začerněn, nicméně páslo to tam jak z partesu, žádný problém, i když montáž byla náročná, hlavně demontáž středového panelu byla za trest kol2

post-31684-1241189844_thumb.jpg

post-31684-1241189860_thumb.jpg

Editováno: , autor: Hupy Frud
Vloženo

Přátelé okřídleného šípu,

já při montáži origo loketky jsem středový panel jen nazdvihnul, odpojil zásuvku a světlo - popelník. Nebyla to zas taková hrůza.Mnoho kilometrů bez nehody a technických problémů Vám přeji. Radek.

Vloženo

no zaleží jakou koupiš :-)..... když budeš mít od miloteku tak ta se přidělava pod šrouby sedaček.a u těch ostatních si myslím pokud budeš chtít aby to bylo aspon trochu pevný se vrtaní nevyhneš(což je tea hnus velebnosti :-))) ) žadná připrava tam není.no ted si ještě vzpomínam na verzi od firmy www.martinek-auto.cz/ ta se šroubuje do držáku lahve.

Vloženo

možná to řeknu tvrdě ale než kupoavat toto a vrtat do tunelu(když to budeš chtít mit i na loket) tak snad radši nic a ještě chvíli šetřit .-nic ve zlym... ;)

Vloženo

Při montáži origo loketky je třeba demontovat středový panel kvůli prořezání otvoru pro loketku v zádní části (kulatý prolis pro odložení plechovkového piva (nealkoholického)). -_- Možná by se to dalo bez úplné demontáže, jak píše všem přátelům okřídleného šípu Radomír, ale s ohledem na to, že jsem to nechtěl odpižlávat v autě, bo jsem použil kombinaci technologií odvrtání, prořezání a zabroušení, volil jsem variantu kompletní demontáže. :excl: Dnes mě mrzí, že jsem si nepřichystal pod tunelem vodiče pro další zásuvku 12V, kterou chci vyvést někam do přední části kvůli navigaci, teď do toho budu muset lézt ještě jednou :kol-140:

Vloženo

Hupy Frud: Dík za postřeh s vývovedem kabeláže druhý 12V zásuvku pro navigaci k palubní desce, bych na to jináč taky zapomněl :doh

Opěrku origo jsem objednal u RomanaR25, tak se už těším až dorazí :)

Vloženo (editace)

ja bych teda radši než znova kuchat ven loketku a tunel, pro těch 12V ,napích vyvod u pojistek,spodek palubky de dolu o dost líp a rychleji.spíš by mě zajímalo kam tu zasuvku co nejlíp a nejelegantněji umístit.

Editováno: , autor: raca
Vloženo

Též mě napadlo, že přívod pro zásuvku přímo od pojistek by byl méně náročný, než opětovná demontáž tunelu, ale právě v odkládacím prostoru středového tunelu před popelníkem počítám se zásuvkou č. 2. Pokud má někdo vyzkoušeno lepší umístění, rád se nechám poučit :help:

Vloženo

Hupy,

pro Boha, nedělej to! Žádné vrtání, žádná další viditelná zásuvka na střed. tunelu. Také jsem řešil navigaci. Samotnou navigaci mám u levého sloupku - u řidiče, ideální místo. Druhou zásuvku mám pod volantem, je tam takový úložný prostor. Napojena na stálý proud přez pojistku. Napájení, tedy káblík mám vedený vnitřkem a pokud dávám navigaci oddělám kryt pojistek, který má na hoře vybroušený otvor pro káblík, vytáhnu onen káblík, zakrytuji pojistky, připojím k navigaci. Cca asi sedm cm. drátu viditelného. Po ukončení jízdy káblík opět uschovám do prostoru pojistek a vypojím ze sítě. Přeji potěšení z každé jízdy. Radek.

Vloženo

Díky za varování, ale myslím, že to nebude taková tragédie. :rolleyes: Napájení z pojistkového prostoru se mi příliš nelíbí kvůli manipulaci s připojením a odpojením káblíku. Zatím to řeším rozdvojkou s prodlužkou a možná u toho i zůstane :)

Vloženo

Pro Huppy,

ten stálý proud mám vytáhnutý ne z pojistek, ale přibližně někde za volantovou tyčí je zakrytovaný napájeci uzel se stálým proudem. Zásuvku jsem již popisoval. Jsem bojovník za minimum viditelných káblů v kokpitu. Dobrý pocit z jízdy Ti přeji. Radek.

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...