Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

  • Autor
Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip :palec2::skoda:

Upraveno od marvel

TAKY UŽ SE NA TO CHYSTÁM

Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? ;)

  • Autor
Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? ;)

lepsi darek nez ponozky :))

něco jiného jsou trysky a něco jiného komplet vstřikovače-pa se cena liší.Jinak podle mě nemusíte kupovat Sprinty nebo Race,ale stačí sehnat jen z 81 a to už jede.

  • Autor
něco jiného jsou trysky a něco jiného komplet vstřikovače-pa se cena liší.Jinak podle mě nemusíte kupovat Sprinty nebo Race,ale stačí sehnat jen z 81 a to už jede.

njn, ale i stema 520 se dostanes vyse jak s origo 81.. pry...

Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? ;)

lepsi darek nez ponozky :))

No to kua :) Loni dostal k narozkam tempomat a lepsi darek zatim mam pocit nedostal :)

  • Autor
Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? ;)

lepsi darek nez ponozky :))

No to kua :) Loni dostal k narozkam tempomat a lepsi darek zatim mam pocit nedostal :)

tohle potesi rekl bych i vic :)

Kupte mi je k Vanocum taky,diky :)

No cipu se hrozne boji, holt starsi generace, tohle by bylo reseni, posledne si koupil (na moji radu, ale za svoje) Kayaba ExcelG tlumice a Zimmermanny na brzdy a je z toho jiny auto :)

něco jiného jsou trysky a něco jiného komplet vstřikovače-pa se cena liší.Jinak podle mě nemusíte kupovat Sprinty nebo Race,ale stačí sehnat jen z 81 a to už jede.

mam je doma uz asi pul roku,ale jeste se nejak nenasel cas je tam dat,snad se to nekdy povede

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip :palec2::skoda:

No,já jsem posílal už 22.6.07 objednávací mail na dieselpower,přišla mě odpověď o postupu výměny a cena a od té doby stále nic.

  • Autor
Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip :palec2::skoda:

No,já jsem posílal už 22.6.07 objednávací mail na dieselpower,přišla mě odpověď o postupu výměny a cena a od té doby stále nic.

divný, protože já je měl za den doma. ;)

taky jsem psal info email , na to mi odpověděl ,ale na objednávku ( chtěl jsem vědět kdy je budou mít a kdy mohu přijet na montáž už nikdo nereagoval .) Tak ještě počkám ,a budu to muset urgovat než ty peníze utratim za něco jiného

taky jsem psal info email , na to mi odpověděl ,ale na objednávku ( chtěl jsem vědět kdy je budou mít a kdy mohu přijet na montáž už nikdo nereagoval .) Tak ještě počkám ,a budu to muset urgovat než ty peníze utratim za něco jiného

Psal jsem i na Dieselpowerfórum a tam mi poradili abych zavolal na kontaktní telefon.Budeme tam muset asi zavolat,co?

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

nojo zase jeden kterému závidím jeho auto

Ano jete bych uz take nedaval.Je to prece jedna z nejdulezitejsich casti motoru a i velice ovlivni chod motoru, muze mit montaz spatne trysky katastrofalni nasledky..Doporucim totez co Jester.

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

:kol-17::kol-61: :kol-61:

  • Autor
Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

:kol-17::kol-61: :kol-61:

:kol-35:

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

Máš v tom trochu chaoz! Powerplus 764 i BSLA150P764 (tzv.Sprint764) jsou obojí výrobkem firmy F.B., nikoliv Bosch. Bosch má označení DSLA150P764.

Sprinty jsou jako origo Bosch. Tudíž výkon s originál 81kW tryskami bude stejný jako s BSLA150P520. Powerplus malí údajně lepší povrchovou úpravu jehly a snad prý ještě pár koní přidají.

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne

a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny

tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry

nejak to nechapu :help:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.