Přejít na obsah

Výměna trysek u 66kW ALH


rtg61

Doporučené příspěvky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip :palec2::skoda:

Editováno: , autor: marvel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip :palec2::skoda:

No,já jsem posílal už 22.6.07 objednávací mail na dieselpower,přišla mě odpověď o postupu výměny a cena a od té doby stále nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst.

4900 jen trysky přes dieselpower.. :palec2:

no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip :palec2::skoda:

No,já jsem posílal už 22.6.07 objednávací mail na dieselpower,přišla mě odpověď o postupu výměny a cena a od té doby stále nic.

divný, protože já je měl za den doma. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem psal info email , na to mi odpověděl ,ale na objednávku ( chtěl jsem vědět kdy je budou mít a kdy mohu přijet na montáž už nikdo nereagoval .) Tak ještě počkám ,a budu to muset urgovat než ty peníze utratim za něco jiného

Psal jsem i na Dieselpowerfórum a tam mi poradili abych zavolal na kontaktní telefon.Budeme tam muset asi zavolat,co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

:kol-17::kol-61: :kol-61:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad :) ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní.

Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju.

Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. :skoda: Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :palec2:

:kol-17::kol-61: :kol-61:

:kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

Máš v tom trochu chaoz! Powerplus 764 i BSLA150P764 (tzv.Sprint764) jsou obojí výrobkem firmy F.B., nikoliv Bosch. Bosch má označení DSLA150P764.

Sprinty jsou jako origo Bosch. Tudíž výkon s originál 81kW tryskami bude stejný jako s BSLA150P520. Powerplus malí údajně lepší povrchovou úpravu jehly a snad prý ještě pár koní přidají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne

a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny

tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry

nejak to nechapu :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...