rtg61 Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 12. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst. 4900 jen trysky přes dieselpower.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 (editace) Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst. 4900 jen trysky přes dieselpower.. no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip Editováno: 12. Červenec 2007, autor: marvel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 TAKY UŽ SE NA TO CHYSTÁM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 12. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? lepsi darek nez ponozky ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 něco jiného jsou trysky a něco jiného komplet vstřikovače-pa se cena liší.Jinak podle mě nemusíte kupovat Sprinty nebo Race,ale stačí sehnat jen z 81 a to už jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 12. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 něco jiného jsou trysky a něco jiného komplet vstřikovače-pa se cena liší.Jinak podle mě nemusíte kupovat Sprinty nebo Race,ale stačí sehnat jen z 81 a to už jede. njn, ale i stema 520 se dostanes vyse jak s origo 81.. pry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? lepsi darek nez ponozky ) No to kua Loni dostal k narozkam tempomat a lepsi darek zatim mam pocit nedostal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 12. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Asi je dam tatovi k Vanocum, nezkusime mnozstevni slevu? lepsi darek nez ponozky ) No to kua Loni dostal k narozkam tempomat a lepsi darek zatim mam pocit nedostal tohle potesi rekl bych i vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Kupte mi je k Vanocum taky,diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 No cipu se hrozne boji, holt starsi generace, tohle by bylo reseni, posledne si koupil (na moji radu, ale za svoje) Kayaba ExcelG tlumice a Zimmermanny na brzdy a je z toho jiny auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 něco jiného jsou trysky a něco jiného komplet vstřikovače-pa se cena liší.Jinak podle mě nemusíte kupovat Sprinty nebo Race,ale stačí sehnat jen z 81 a to už jede. mam je doma uz asi pul roku,ale jeste se nejak nenasel cas je tam dat,snad se to nekdy povede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst. 4900 jen trysky přes dieselpower.. no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip No,já jsem posílal už 22.6.07 objednávací mail na dieselpower,přišla mě odpověď o postupu výměny a cena a od té doby stále nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 13. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: Hele a na kolik tě to přišlo, přemýšlím ještě o chipu a nechcu riskovat, že mi starý vstřik propálí píst. 4900 jen trysky přes dieselpower.. no tak to je super cena, protože když jsem hledal trysky tak se pohybovali okolo 10 tis. tak to se jdu hned mrknout. Díky za tip No,já jsem posílal už 22.6.07 objednávací mail na dieselpower,přišla mě odpověď o postupu výměny a cena a od té doby stále nic. divný, protože já je měl za den doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 taky jsem psal info email , na to mi odpověděl ,ale na objednávku ( chtěl jsem vědět kdy je budou mít a kdy mohu přijet na montáž už nikdo nereagoval .) Tak ještě počkám ,a budu to muset urgovat než ty peníze utratim za něco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 taky jsem psal info email , na to mi odpověděl ,ale na objednávku ( chtěl jsem vědět kdy je budou mít a kdy mohu přijet na montáž už nikdo nereagoval .) Tak ještě počkám ,a budu to muset urgovat než ty peníze utratim za něco jiného Psal jsem i na Dieselpowerfórum a tam mi poradili abych zavolal na kontaktní telefon.Budeme tam muset asi zavolat,co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 nojo zase jeden kterému závidím jeho auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 Ano jete bych uz take nedaval.Je to prece jedna z nejdulezitejsich casti motoru a i velice ovlivni chod motoru, muze mit montaz spatne trysky katastrofalni nasledky..Doporucim totez co Jester. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :kol-61: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 17. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 Chci se jen podělit o zkušenost s výměnou vstřiků na mojí O1 66kW ALH. Přece jenom auto má 160000 ( snad ) tak si zaslouží upgrade i na motoru. Měl jsem možnost projet se s oktou nejmenovaného velice šikovného člena fora Jeneburga, který trysky od Reeschy má. Opravdu proti sériovce 66kW je nárůst výkonu parádní. Po výměně se motor nechá krásně vytáčet, nehulí to spotřeba při stejné jízdě znamená pokles cca 0,5l. Komu chybělo těch pár koníků např při naloženým autě, doporučuju. Tímto ještě jednou díky za montáž a naladění Jeneburgovi .. Prostě za málo peněz hodně muziky. Jsem fakt spokojenej. :palec2: :kol-61: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km Máš v tom trochu chaoz! Powerplus 764 i BSLA150P764 (tzv.Sprint764) jsou obojí výrobkem firmy F.B., nikoliv Bosch. Bosch má označení DSLA150P764. Sprinty jsou jako origo Bosch. Tudíž výkon s originál 81kW tryskami bude stejný jako s BSLA150P520. Powerplus malí údajně lepší povrchovou úpravu jehly a snad prý ještě pár koní přidají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry nejak to nechapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.