Přejít na obsah

Stále cvakající climatronic


ferda25

Doporučené příspěvky

Chci se zeptat zda mi někdo neporadí kam dojet s autem, aby mi vyměnili řídící jednotku u climatronicu, protože můj současný servis mi tvrdí, že je to vše OK a klimatizace mi při pohybu s každou klapkou ťuká....je to než se nastaví to pozic a pak je ticho. Poraďte servis. Mám ještě týden dovču a rád se projedu pokud to bude mít někdo chuť řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat zda mi někdo neporadí kam dojet s autem, aby mi vyměnili řídící jednotku u climatronicu, protože můj současný servis mi tvrdí, že je to vše OK a klimatizace mi při pohybu s každou klapkou ťuká....je to než se nastaví to pozic a pak je ticho. Poraďte servis. Mám ještě týden dovču a rád se projedu pokud to bude mít někdo chuť řešit.

Mě měl to samí,mám OII z 04/2006 a dělalo mi to od začátku,dvakrát jsem byl tenkrát v NHCar,ph6 tam kde jsem auto koupil,poprvé to jen dali do zákl.nastavení,po druhé to vyměnily za novou ŘJ,ale to byla ta stejná která způsobuje to cvakání a k tomu všemu mi ještě skoro přestali foukat střed.ofuky,takže bez výsledku ba právě naopak a to ještě mi tam při výměně zkur..li popelník kterej nešel zavřít,auto bylo zahulení jak putika a odřeli mi čalounění dveří,takže jsem tam udělal jen pěknej řev,vyměnily mi popelník,čalounění a už bych tam nejel ani omylem,pak jsem s tim jel ke Klokočkovi,ph6 tam teda veškerá slušnost,ale problém ani při třetí návštěvě neodstranily,dvakrát to dali opět do základ.nastavení a potřetí když už jsem byl nasranej mi vyměnily tu ŘJ,ale po pár km dělalo znova,tak se opět zjistilo že to byla ta která to cvakání způsobuje.

Problém se cvakáním mi odstranily až u AutoJarov a to napoprvé,okamžitě věděl o co jde a jednotku vyměnily za tu správnou,nastavily klapky a klid,to bylo když jsem měl zhruba najeto 20.000km,teď mám 110.000km a od té doby to ani neťukne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ja to vyresil zajimavou veci...

Nastavil jsem si klapky do zakladniho nastaveni a je klidek a pohodicka.

Jde to pomoci ,,triku,, na climatronicu. Docela jsem prekvapen ze autorizovany servis ani nevedel ze to lze takto nastavit o))

Moment. Ale klapky ťukajú keď sa pohybujú, to je OK. Ale ak to cvaká, aj keď už klapky dorazili na svoje mieto, to už OK nie je.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim te !!! Kde ze ti tohle rekli >>>???

Ja bych vedel jak na ne...

No to ano, ale tohle je slyšet jak ta klapka hledá polohu a je to na ní i vidět - to mi řekl i technik, ale prý jednotku vyměnit nemohou...., že prej to nikdo v MB nezaplatí a že mají oficiální postup: soft a zase soft.
Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí mi to najít na tom papíru z Auta Jarov tam musí být napsáno na servisním listě co to je za náhradní jednotku.

1Z0 907 044J - typ PQ35 084,já ji ale mám i s ovládáním vyhřív.sedadel.Ty cvakající dvě min.jednotky měli sice stejný obj.číslo,ale to označení typu bylo jiné.Co mám tuto jednotku viz.úvod je od cvakání pokoj,jen po nastartování se ty klapky nastavěj což je běžně trochu slyšet,ale to stálé známé klapání,cvakání je pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ja to vyresil zajimavou veci...

Nastavil jsem si klapky do zakladniho nastaveni a je klidek a pohodicka.

Jde to pomoci ,,triku,, na climatronicu. Docela jsem prekvapen ze autorizovany servis ani nevedel ze to lze takto nastavit o))

Moment. Ale klapky ťukajú keď sa pohybujú, to je OK. Ale ak to cvaká, aj keď už klapky dorazili na svoje mieto, to už OK nie je.

Tak poraď jakej trik to je,kdyby někdy bylo potřeba,dik.

U OI jsem to uměl taky zmáčknutím pár knoflů na climatr.,ale u OII zatím ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u O2 je to ECON a leve spodni tlacitko smeru foukani dokud nenaskoci symnol klapek misto teplot.

A se servisem ? Jednoduse. Chtit to pisemne. Pokud to zamitnou sepsat zavadu a at napisi ze jim to MB nezaplati jako duvod neopraveni na zaruku. A pak mi tohle posli o))

Chlapi ja to vyresil zajimavou veci...

Nastavil jsem si klapky do zakladniho nastaveni a je klidek a pohodicka.

Jde to pomoci ,,triku,, na climatronicu. Docela jsem prekvapen ze autorizovany servis ani nevedel ze to lze takto nastavit o))

Moment. Ale klapky ťukajú keď sa pohybujú, to je OK. Ale ak to cvaká, aj keď už klapky dorazili na svoje mieto, to už OK nie je.

Tak poraď jakej trik to je,kdyby někdy bylo potřeba,dik.

U OI jsem to uměl taky zmáčknutím pár knoflů na climatr.,ale u OII zatím ne.

Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to, ale není ještě všechno nakonci to musi psat i.O. Pokud to nepíše je třeba zatočit nastavením teplot na obou stranách --- do prava a pak do leva a ono to začne psát i.O. Nějak se tím testují nějaké další vlastnosti. To mi pomohlo, ale jen na čas pak se to zase ozvalo - co nahráli nové patche do starého softu už to slyším pokaždý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naopak !! Nesmi to napsat IO

Musi se to vratit zpet na normalni provoz.

Je ale jasny pokud RJ nerozpozna ani toto ulozeni poloh... Tak je v <|> a zadny SW to nezachrani.

Kazdopadne tohle je na servisu. Nextej uznat ok maji pravo. Potom sepsat zavadu postup reseni a vyjadreni k oprave. Pripsat tve vyjadreni a trada do MB.

Shrnuto. Dokud budou servisy delat z lidi voly... Tak volove obas zabuci ze je to boli jejich mamince at si to snima vyridi sama o))

Treba uz je v MB tva RJ vedena jako vymenena o)) Co ty vis ? a vesele slouzi nekomu co ma auto dele jak dva roky. No a sikovny pan ze servisu ma zase na par cihel o)))

Vitej doma o) Cechy jsou krasne...

No to, ale není ještě všechno nakonci to musi psat i.O. Pokud to nepíše je třeba zatočit nastavením teplot na obou stranách --- do prava a pak do leva a ono to začne psát i.O. Nějak se tím testují nějaké další vlastnosti. To mi pomohlo, ale jen na čas pak se to zase ozvalo - co nahráli nové patche do starého softu už to slyším pokaždý.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naopak !! Nesmi to napsat IO

Musi se to vratit zpet na normalni provoz.

Je ale jasny pokud RJ nerozpozna ani toto ulozeni poloh... Tak je v <|> a zadny SW to nezachrani.

Kazdopadne tohle je na servisu. Nextej uznat ok maji pravo. Potom sepsat zavadu postup reseni a vyjadreni k oprave. Pripsat tve vyjadreni a trada do MB.

Shrnuto. Dokud budou servisy delat z lidi voly... Tak volove obas zabuci ze je to boli jejich mamince at si to snima vyridi sama o))

Treba uz je v MB tva RJ vedena jako vymenena o)) Co ty vis ? a vesele slouzi nekomu co ma auto dele jak dva roky. No a sikovny pan ze servisu ma zase na par cihel o)))

Vitej doma o) Cechy jsou krasne...

Souhlasim,toto znám velmi dobře!!!

No to, ale není ještě všechno nakonci to musi psat i.O. Pokud to nepíše je třeba zatočit nastavením teplot na obou stranách --- do prava a pak do leva a ono to začne psát i.O. Nějak se tím testují nějaké další vlastnosti. To mi pomohlo, ale jen na čas pak se to zase ozvalo - co nahráli nové patche do starého softu už to slyším pokaždý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Existuje něco jako dobrozdání o tom, že i.O. je špatné po testu? Pokud ano, uvedu to jako chybu a je vyřešeno ať to řeší dál. Jinak zkusil sji udělat to na své jednotce co jsem tady psal. Mě přijde i.O. jako in Ordnung, a proto mě to udivuje, že to není OK...máš něco co popisuje správnost stavů....přímo od Škdovky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Praha - stejny pocit. Ale delaji to dobre. Lidi je moc o)) Kdo by se vtom furt vrtal o)) Otravit znamena ze uz nedorazis. Dorazi nekdo jinej. Kurna malo servisu moc aut o)) nezalozime si servis ??? o)))

To Diagnostik: Pokud je to chyba hned jedu k tobě, napiš mi prosím adresu opravny a fakt se za tebou rozjedu. Protože v jižních čechách nenajdu nikoho kdo má zájem to řešit. Prostě každej má pocit, že mě trápí voloviny.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
1Z0 907 044J - typ PQ35 084,já ji ale mám i s ovládáním vyhřív.sedadel.Ty cvakající dvě min.jednotky měli sice stejný obj.číslo,ale to označení typu bylo jiné.Co mám tuto jednotku viz.úvod je od cvakání pokoj,jen po nastartování se ty klapky nastavěj což je běžně trochu slyšet,ale to stálé známé klapání,cvakání je pryč.

Tak nová stojí 13.000,- Kč Takže mimo záruku je to pecka :aggressive:

Zkusím na své O2 ten fígl ECON+levé spodní tlačítko. To to cvakaní raději budu akceptovat než vypláznout 13k

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne když prostě zapnu zapalování a nastvím třeba 22°C (je jedno kolik) tak to tiká jak hodinky :-) asi 2x za sekundu

Hmm ... tak teď už vím co mi pořát klepe v passatu :palec2:

Mám dvouzonovou bezpruvanovou klimu v nové B6 (typ 3C ale někdo tomu říká B7 ) a dělá to také . Není nijak extrta hlučné ale zdá se mi že když jsem auto kupoval tak to nedělalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...