John Draik Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Dobrý den. Vlastním Fabii TDi překopanou na RS. Po nastartování běží cca 3 vteřiny a pak motor chcípne. Kontrolka na imobilizer se ale nerozsvítí. Na palubní desce není signalizován ani jiný problem. Když při startování podržím starter s plynem ( asi tak 10 s) tak motor už potom běží normálně. Navíc mi při jízdě začala občas blikat kontrolka žhavení - ale to po chvíli přestalo - dočetl jsme se tu, že to je způsobeno spínačem na brzdová světla. To chcípání prý může být způsobeno nějakým naftovým ventilem od imobilizeru, který špatně otevírá. Pokud někdo řešil tenhle problem nebo umí poradit tak budu moc rád. Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 A nemáš sajrajt v nádrži? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Anebo ti nejde dopravní čerpadlo, které je umístěno v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Překontroluj si zpětný ventilek umístěný u čerpadla v nádrži. Je tam 2mm dírka, kterou motor saje palivo, jak se ucpe, je problém. Většinou se to stává, pokud je v nádrži málo paliva. Nasávací potrubí není trvale ponořené a pokud je tam svinčík a vozidlo se nějakou dobu nepoužívá, tak to tam zaschne. Vytáhnout z nádrže celé nasávací zařízení a vyčistit zpětný ventilek (přefouknout), jinak je nerozebíratelný. Pokud je tam opravdu špína, vysát palivo a vyčistit nádrž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.