Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám fabku 1,2 47 kW najeto 27.000 km (výměna po 12.000) se objevilo palivo v oleji cca 2,5 dl.

Po reklamaci a opětovném odběru po 750km opět paliva cca 1,2 dl.

Byla provedena kontrola tlaků, vstřiků, rozvodů, čidla teploty.

Nemáte s tím někdo zkušenost.

Mám fabku 1,2 47 kW najeto 27.000 km (výměna po 12.000) se objevilo palivo v oleji cca 2,5 dl.

Po reklamaci a opětovném odběru po 750km opět paliva cca 1,2 dl.

Byla provedena kontrola tlaků, vstřiků, rozvodů, čidla teploty.

Nemáte s tím někdo zkušenost.

prosím tě, jak se takové palivo v oleji pozná a jak jsi na to vlastně přišel?

Mám fabku 1,2 47 kW najeto 27.000 km (výměna po 12.000) se objevilo palivo v oleji cca 2,5 dl.

Po reklamaci a opětovném odběru po 750km opět paliva cca 1,2 dl.

Byla provedena kontrola tlaků, vstřiků, rozvodů, čidla teploty.

Nemáte s tím někdo zkušenost.

prosím tě, jak se takové palivo v oleji pozná a jak jsi na to vlastně přišel?

to by ma tiez zaujimalo....ved to by ti muselo zrat aj olej ked su tam netesnosti nie ?

Dřív se třeba lil do oleje benzin aby se naředil a mohl si lépe nastartoval, ale benzin se velmi rychle odpaří.

Nebyla to spíše chladící kapalina??

bude to asi chladiaca lebo si neviem predstavit ako tak presne by mohol zistit objem benzinu.

ak. je to chlad. kvapalina tak tesnenie pod hlavou, prasknuty blok motora ( moze byt vyrobna vada) ................

Mám fabku 1,2 47 kW najeto 27.000 km (výměna po 12.000) se objevilo palivo v oleji cca 2,5 dl.

Po reklamaci a opětovném odběru po 750km opět paliva cca 1,2 dl.

Byla provedena kontrola tlaků, vstřiků, rozvodů, čidla teploty.

Nemáte s tím někdo zkušenost.

A to kde namerali v servise ŠKODA?

Dřív se třeba lil do oleje benzin aby se naředil a mohl si lépe nastartoval, ale benzin se velmi rychle odpaří.

Nebyla to spíše chladící kapalina??

Ještě přidej tu pohádku o dubovejch pilinách v diferáku a oleji M2T pro dieselové verze a budeme moc jít v klidu spát ...

Mám fabku 1,2 47 kW najeto 27.000 km (výměna po 12.000) se objevilo palivo v oleji cca 2,5 dl.

Po reklamaci a opětovném odběru po 750km opět paliva cca 1,2 dl.

Byla provedena kontrola tlaků, vstřiků, rozvodů, čidla teploty.

Nemáte s tím někdo zkušenost.

A jak jsi poznal, že tam bylo zrovna 2,5 dcl paliva... to ti nechali dělat rozbor oleje či co ?

Mám fabku 1,2 47 kW najeto 27.000 km (výměna po 12.000) se objevilo palivo v oleji cca 2,5 dl.

Po reklamaci a opětovném odběru po 750km opět paliva cca 1,2 dl.

Byla provedena kontrola tlaků, vstřiků, rozvodů, čidla teploty.

Nemáte s tím někdo zkušenost.

A jak jsi poznal, že tam bylo zrovna 2,5 dcl paliva... to ti nechali dělat rozbor oleje či co ?

Chalapi co to bagatelizujetre a zesměšňujete Vždyť on má pravdu. S touto závadou benzin v oleji jsem se běžně několikrát setkal třeba i u Favorita, (karbec) , když byla třeba chyba v zapalování. Stačila špatná svíčka , jeden válec nespaloval dokonale a palivo přes pístní kroužky prolínalo do oleje.

No u Favorita karbec se benzín dostal do oleje prasklou membránou AC pumpy. A tříválec bych slyšel. Trochu benzínu se časem do oleje dostane. Pístní kroužek až po zahřátí nabyde správného obvodu a dotěsní pístovou skupinu. Do té doby může olej oplachovat stěny válců a brát si benzín.

Ale nevím, kde bych vzal přesné hodnoty.

Benzin v oleji volným okom neuvidíš,nechová sa v oleji ako voda!

Benzin v oleji volným okom neuvidíš,nechová sa v oleji ako voda!

přesně tak,chtělo by to vidět naživo.Viděl jsem auto s total těsněním pod hlavou do oleje šla voda a dost ale nebylo to tak že by se otevřelo víko na dolévání oleje a koukala na mě voda.........

  • 2 týdny později...
  • Autor

ahoj pánové,

po delší odmlce jsem zase tady.

Po přečtení některých příspěvků (pánů chytráků) vysvětlím.

Palivo v oleji zjistíte pouze speciálním rozborem oleje v akreditované laboratoři. Stojí to cca od 390,- až 690,- Kč bez DPH.

Dle mého názoru a zkušenosti se to vyplatí!!!!

Po menších problémech s autorizovanými servisy jsem po náročném dokazování uspěl a v nynější době jsem vlastníkem nového motoru .

A toto všechno mě sice stálo dost času a námahy, ale neplatil jsem ani korunu.

Všem, kterým zjevně klesl výkon motoru, zvýšila se dlouhodobá spotřeba a motor má větší vibrace, rád doporučím postup.

mějte se hezký a mnoho šťastných kilometrů.

ahoj pánové,

po delší odmlce jsem zase tady.

Po přečtení některých příspěvků (pánů chytráků) vysvětlím.

já si myslím, ža tohle je zbytečný, pár lidí se tě ptalo - včetně mě na vysvětlení, nic víc nic míň a pokud jseš ochoten doporučit postup, proč ho tedy nenapíšeš?

ahoj pánové,

po delší odmlce jsem zase tady.

Po přečtení některých příspěvků (pánů chytráků) vysvětlím.

já si myslím, ža tohle je zbytečný, pár lidí se tě ptalo - včetně mě na vysvětlení, nic víc nic míň a pokud jseš ochoten doporučit postup, proč ho tedy nenapíšeš?

pretoze nieje ochotny dopurucit postup

Tak kto je tu chytrák?My alebo ty? ;)

  • 2 roky později...

e

Upraveno od Roman Fabian

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.