Přejít na obsah

Servisni intervaly


BENY

Doporučené příspěvky

Ahoj...zkusil jsem to jak radil alli86 a servisní interval mi ukázal 20900 km...5tis km jsem s tím najel co to mám...

Servisní historii jsem si zjistil,je tam trochu více záznamů,protože jezdili s autem do značkového servisu i kvůli výměně stěračů...holt jiná mentalita,že ;) ..ale nemohl mi to vytisknout,takže jsem si skoro nic nezapamatoval...

Díky :)

Editováno: , autor: Jiří Zubek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Mám OII 1,9TDI PP 77KW 1/2008, Dneska jsem byl ve škodováckým servisu s tím, že ,když mám najeto zatím 500km, tak bych chtěl přestavit servisní interval z 15tis. na 30tis., protože jezdím cca 100km denně a to 95km po dálnici,takže motor není v takový zátěži jako při popojíždění ve městě. technik se mnou souhlasil, a když jsem si pro auto odpoledne přijel, tak mi sdělil, že u označení QG0, to prý asi nejde, že to zkoušeli a nedařilo se jim to. Moje otázka zní jestli je možný, že to změnit nejde, nebo to jenom nejde jim.

Pokud nemas WIV senzor, tak nelze nastavit hodnota vyssi nez 15000km nebo 365 dni. POkud mas WIV muzes to udelat jak chces. Je to dany nastavenim panelu pristroju, ktery vyssi hodnotu nezapise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A jde u octavie MR2006 si nastavit servisní interval pomocí palubního tlačítka nebo tak nějak a nebo se musí na Vag? Byl jsem v servise né autorizovaným, tam mi řekli, že to mam nastavený a když zapnu zapalování a zmáčknu tlačítko nulování km tak mi tam po chvílí naskočí kdy výměna po kolika km nebo po kolika dní ale na místo toho jsou tam pouze 3 pomlčky u každého. čili to neodpočítává. Musí se na vag a nebo to jde ručně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že 15tis. je až až.

V zázračné oleje nějak nemám důvěru.

IMHO je lepší když se sračky vypustí častěji lol

:specool: Přesně tak, naprostý souhlas.Navíc to míň žere ole,j LL jak je řídký tak sem měl vetší spotřebu oleje. Já taky teď přemýšlím jak to u nového 1.6 TDi udělám na 15 bez longlajfu. Otázka, jestli tento motor snese obyč. 5w40 a bude se to moct tam dát a zkrátit. kol11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Proč to asi píše? Každý kdo si chce od něj čipnout auto se podívá na jeho stránky a když tomu nerozumí sežere mu tuhle kravinu... On chce vydělávat a jakékoliv reklamace (nedej bože zadřené motory) jsou pro něj jen ztrátové a starosti navíc které musí řešit a zdržovat se s nimi místo aby čipoval a kasíroval.....tak proti nim bojuje všemi dostupnými prostředky...

Samozřejmě že fungl nový olej má nejlepší vlastnosti a postupně stárne.... tak aby se něco nestalo předejdeme preventivně tomu tím že je necháme měnit olej po 10 či 15000km... to si zákazník zaplatí sám a já mám po starostech... tím přece mohu předejít svým starostem.... zdůvodnění vysokým výkonem a tím rychlejším stárnutím přece zní tak věrohodně.... zamyslete se nad tím kolik procent času běhu motoru využíváte těch 15-20% nárustu výkonu čipem a kolik jedete "do svého původního výkonu".... to by opravdu odepsalo olej - myslíte že nemá rezervu??? Nejste Krestové aby jste jeli celou dobu na červené rysce otáčkoměru....

Přísady proti stárnutí hadic??? Hahaha už jste to někde četli jinde??? Třeba na stránkách výrobců olejů a nebo na plechovce? Ty zpuchřelé hadice - podívejte so do O1 a F1 - i lidé kteří měnili olej předčasně je po 5-6 letech mají našrot.... já je měl u Toleda a O1 taky...

No a ještě jedna celkem logická myšlenka - když nenačipujete... myslíte že si na sebe koncern ušije past v podobě LL aby mu tam v záruce přijíždělo tisíce aut všech 4 značek na záruční opravy motorů a náklady na záruční opravy jim rostly až nevím kam... že bude audi riskovat svoji pověst že se to rozkřikne a BMW a Medvěd mu seberou trh...

no tak si trochu přidám z praxe. za prvý, fabie htp nejezdí při 130 za 9, to nevím, s jakou si jezdil. žena ji ma a jezdi za 6 a pul. no a LL je sracka olej, pac je pri urcitejch km uz moc ridkej a malo maze. mne kvuli neco odesly na audi a4 2.5 tdi vacky. konstrukcne u audi soudruzi udelali chybu, ale ve spojeni s timhle olejem je to pri cca 160tkm jista smrt. celou operaci sem mel moznost videt a stala me 50t. LL nikdy vic, zajimavy cteni je mj. o nem i v novym svete motoru (special o dizlech - potrzuje problematicnost tohoto oleje a promenlivyho intervalu vseobecne), osobne davam plnou syntetiku, na 15tkm. kvalita oleje, paliva(aditiva) a jizdni styl je trio urcujici, jak dlouho motor a cely auto vydrzi. nepodcenuju proto ani jednu z onech velicin. Ve firme mame 7 sprinteru, s kolegou dalsi 4 osobaky a jedinej problem byl prave s tou audinou, kam se lil LL. Ostatni jezdi stovky tisic km bez nejmensich problemu.

Editováno: , autor: frantisek1979
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, moja Oct. má servisný interval QG1 a naposledy bola na prehliadke vo februári 2011, mala najazdených 132 000 km. Bol menený motorový olej a termín ďalšej návštevy je napísaný na február 2013 pri 162 000 km. Lenže maxík už teraz vypisuje servis pri 150 000 km. Mám dať už teraz vymeniť olej alebo počkať až do tých 162 000? Spravil chybu servisák alebo je to nesprávne vyhodnotenie? Vopred ďakujem za rady. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty servisní km jsou trochu polemizující. Novější auta olej přímo vyhodnocují podle oxidace a kalových částic oleje. Obecně prověřené pravidlo zní: "Je lepší dát horší olej a měnit častěji, než sebelepší olej a měnit pro dlouhém intervalu." Samozřejmě, pokud najedete nad 10.000 km za měsíc, nemusíte toto řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to MR 2007 a najazdí sa teraz na nej asi už len okolo 10 000 km ročne...keby som mal aspoň servisnú knižku v slovenčine alebo češtine tak by som si naštudoval všetky intervaly výmien, no kedže je dovezená z Nemecka, tak je v nemčine...nemáte niekto servisnú knižku v elektronickom formáte? alebo by stačilo keby ju preskenujete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to MR 2007 a najazdí sa teraz na nej asi už len okolo 10 000 km ročne...keby som mal aspoň servisnú knižku v slovenčine alebo češtine tak by som si naštudoval všetky intervaly výmien, no kedže je dovezená z Nemecka, tak je v nemčine...nemáte niekto servisnú knižku v elektronickom formáte? alebo by stačilo keby ju preskenujete.

Servisní knížky jsou na stránkách škody a různě na internetu. Stačí vyhledat přes google

Editováno: , autor: phruska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

filip 192:

ak už ti teraz vypisuje "maxík" výmenu oleja,tak treba ho vymeniť a nečakať do 162t km alebo 02/2013...RJ motora si to vyhodnotila sama na základe viacerých činiteľov,ktoré majú vplyv na kvalitu samotného oleja (väčší počet studených štartov,jazdenie na krátke trasy.....)

daj si zistiť či to nemáš prekódované na interval 15t km/1 rok (zasa si najazdil 18t km,takže asi blbosť)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Já bych jel.

Nevim jak tahle mizerná elektronika funguje, ale kamarád měl po 14-ti měsících najeto lehce přes 34000 km a kontrolka spokojeně spala. Jel na servisku a chtěl vědět, proč nebyla žádná signalizace. Bylo mu řečeno, že elektronika je OK, snad nějaká softwarová chybička.

Můj názor je přejít na pevné roční / 15000 km intervaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...