Přejít na obsah

Zapalovaci kabely 1.6i 75kw AVU


milosk

Doporučené příspěvky

To: KaJe: tak to sorry, já myslel, že když tam máš profesionál, že si jako zkušený servisák.

To: Milosk: Mé trápení ještě nekončí. :wallbash: Půjčil jsem si origo nové kabely a dal je tam. Nic se nezměnilo. Vše při starém. Čili je zase vrátím.

Nová lambda za kat R1S2 NE OK. Zkoušely se i emise a mám moc velkej kyslík. Jakoby to někde přisávalo,ale nic jsme nenašli. Vynechávání zápalů na 1 a 3 válci opět načítá. Za to objevila se jiná věc. Buď mi fixluje manometr a nebo je opravdu včudu čerpadlo paliva a v škodaservise (Dryml Pardubice) nekecali, za což se jim hluboce omlouvám. Na volnoběhu dává 2,2 - 2,3 barů. S vytaženou hadičkou podltlaku 3 bary. Čili proměřím modul zapalování, vyměním čerpadlo a vyměním těsnění o sání. U čerpadla je ještě šance, že jen zasviněné sítko.

Pro ostatní (také): nevíte, na které adrese řídící jednotky motoru se najdou motohodiny nebo stav kilometrů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: KaJe: tak to sorry, já myslel, že když tam máš profesionál, že si jako zkušený servisák.

To: Milosk: Mé trápení ještě nekončí. :wallbash: Půjčil jsem si origo nové kabely a dal je tam. Nic se nezměnilo. Vše při starém. Čili je zase vrátím.

Nová lambda za kat R1S2 NE OK. Zkoušely se i emise a mám moc velkej kyslík. Jakoby to někde přisávalo,ale nic jsme nenašli. Vynechávání zápalů na 1 a 3 válci opět načítá. Za to objevila se jiná věc. Buď mi fixluje manometr a nebo je opravdu včudu čerpadlo paliva a v škodaservise (Dryml Pardubice) nekecali, za což se jim hluboce omlouvám. Na volnoběhu dává 2,2 - 2,3 barů. S vytaženou hadičkou podltlaku 3 bary. Čili proměřím modul zapalování, vyměním čerpadlo a vyměním těsnění o sání. U čerpadla je ještě šance, že jen zasviněné sítko.

Pro ostatní (také): nevíte, na které adrese řídící jednotky motoru se najdou motohodiny nebo stav kilometrů?

To je fakt nechutny trapeni.To mi rekni, ze v servisech nevi co maj delat.Tak ja si to jeste s kabelama rozmyslim, premerim je a pak az koupim.Myslis ze 2.3 je spatne, kdyz ma mit 2.5b? to prece neni tak velkej rozdil.Kort kdyz ti to jeZdi normalne,to by se snad ukazalo hlavne pri vykonu, akceleraci,a ne na volnobehu, nevim.

cucham to na podpaleny ventily,ale to se mi teda nechce resit uz vubec.jedine snad zajet k p. Hecltovi, www.automotodiagnostika.cz, asi ten pan vi co dela, ale ta streka, jezis, a jeste kdo vi, co zjisti.

K te sonde, testoval jsem ji dle DP na starnuti, prvni test taky ne ok, opakoval jsem a proslo to jeste 2x za sebou.ted kdyz vymazu zavady, mam readiness v cudu, tak to projedu aspon na 4000ot, 2x do prace a z prace, a 12km,a po pripojeni mam readiness OK,RJ si to testuje sem tam za jizdy.Tak aspon tohle.Uz jsem cistil i vsechny svorkovnice, cisty.Jeste mi napada AGR ventil, jestli opravdu tesni, jestli to neprisava a volnobeh je na to preci extra citlivej.Jak to zjistit, co odpojit trubku co je zhora na klapce? to by melo byt ono, ucpat tu diru a zkusit zmerit to nepaleni, chod motoru?Jeste jedna vec, mel jsem pri koupi olej LF, nechal jsem to prekodovat na pevnou vymenu, protoze mysli, ze je to pro motor lepsi.Takze, co treba hydrostely ventilu, jina viskozita, nemuze to byt taky tim?ze by nejak nedoviral?jak to zjistit?

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: KaJe: tak to sorry, já myslel, že když tam máš profesionál, že si jako zkušený servisák.

To: Milosk: Mé trápení ještě nekončí. :wallbash: Půjčil jsem si origo nové kabely a dal je tam. Nic se nezměnilo. Vše při starém. Čili je zase vrátím.

Nová lambda za kat R1S2 NE OK. Zkoušely se i emise a mám moc velkej kyslík. Jakoby to někde přisávalo,ale nic jsme nenašli. Vynechávání zápalů na 1 a 3 válci opět načítá. Za to objevila se jiná věc. Buď mi fixluje manometr a nebo je opravdu včudu čerpadlo paliva a v škodaservise (Dryml Pardubice) nekecali, za což se jim hluboce omlouvám. Na volnoběhu dává 2,2 - 2,3 barů. S vytaženou hadičkou podltlaku 3 bary. Čili proměřím modul zapalování, vyměním čerpadlo a vyměním těsnění o sání. U čerpadla je ještě šance, že jen zasviněné sítko.

Pro ostatní (také): nevíte, na které adrese řídící jednotky motoru se najdou motohodiny nebo stav kilometrů?

To je fakt nechutny trapeni.To mi rekni, ze v servisech nevi co maj delat.Tak ja si to jeste s kabelama rozmyslim, premerim je a pak az koupim.Myslis ze 2.3 je spatne, kdyz ma mit 2.5b? to prece neni tak velkej rozdil.Kort kdyz ti to jeZdi normalne,to by se snad ukazalo hlavne pri vykonu, akceleraci,a ne na volnobehu, nevim.

cucham to na podpaleny ventily,ale to se mi teda nechce resit uz vubec.jedine snad zajet k p. Hecltovi, www.automotodiagnostika.cz, asi ten pan vi co dela, ale ta streka, jezis, a jeste kdo vi, co zjisti.

K te sonde, testoval jsem ji dle DP na starnuti, prvni test taky ne ok, opakoval jsem a proslo to jeste 2x za sebou.ted kdyz vymazu zavady, mam readiness v cudu, tak to projedu aspon na 4000ot, 2x do prace a z prace, a 12km,a po pripojeni mam readiness OK,RJ si to testuje sem tam za jizdy.Tak aspon tohle.Uz jsem cistil i vsechny svorkovnice, cisty.Jeste mi napada AGR ventil, jestli opravdu tesni, jestli to neprisava a volnobeh je na to preci extra citlivej.Jak to zjistit, co odpojit trubku co je zhora na klapce? to by melo byt ono, ucpat tu diru a zkusit zmerit to nepaleni, chod motoru?Jeste jedna vec, mel jsem pri koupi olej LF, nechal jsem to prekodovat na pevnou vymenu, protoze mysli, ze je to pro motor lepsi.Takze, co treba hydrostely ventilu, jina viskozita, nemuze to byt taky tim?ze by nejak nedoviral?jak to zjistit?

Tlak paliva bude asi špatně. To by být nemělo.To musím dát dopořádku. Ty starý kabely jsem ještě jednou pod lupou a světlem prohlédl. Nějaký hovado u koncovek na svíce zapatlalo praskliny tavícím lepidlem. Kupodivu, ale kabely měří stajně a s novými se neliší. Čili asi výměna za nové mě stejně čeká. Ale prozatím počkám. První půjde nařadu čerpadlo, pak natočím ten LOG a pošlu Ti ho. Mě váha ukazuje na volnoběhu 2,8g, jenže ani jeden nevíme co je dobře. Ještě k tomu mi píše lambda chybu,tudíž z našich LOGů asi prdlačku poznáme.Každopádně pro porovnání to bude dobré.

O vytvoření reradiness kódu za jízdy mi chalpi povídali.

Na olej to nevidím. Jestli tam máš fabrikou doporučený olej, není se třeba bát. Na http://www.autopress.cz popisovali ještě závady typu ohlej ventil. A to přitom měl maňas tlaky v pohodě...To je nářez!!!

http://www.autopress.cz/diagnostika-mereni...n/speky-z-praxe

Tu závadu poznal z osciloskopického měření na VN kabelu. Občas to hodilo vynechání zapalování (jako nám, naštěstí jiné chyby). To mě potkat,tak mě jebne, protože, to bych se doplatil.

Podpálenej ventil lze poznat osciloskopem,ale snad by to bylo úplně jiné,žralo by to olej a byl by olej v chladící kapalině. Kolega ještě povídal, že podpálí se dřív tesnění pod hlavou než ventil.

AGR ventil by to mohl být, ale rozhodně bych ho neucpával. Funguje totiž než se motor ohřeje. To by ti vyskákaly chyby jiné. Kecy co tu čtu, že zaslepujou AGR a že to jezdí v poho, tím se nenech zmanipulovat. Program ŘJ s AGR počítá a když ho nemá, pojede ve stavu nouze. Jediné řešení je ho vyčistit, což nevím jak aby se třebas nepřidíral. Testem akčních členů se to nepozná.

Samostatnou kapitolou jsou vstřikovací ventily.Ty se dají čistit prej ultrazvukem. On nemusí v klidovém stavu podcházet, ale za běhu se může bordelem přidírat a už spalování nedělá co má. Jak na to přijdeš? Jedině osciloskopickým měřením. Nebo prostě ho vyndat, vyčistit a vrazit zpátky (výměna těsnění je nutná).

Chtělo by to digitální paměťovej osciloskop, kterej nemám. Když přemýšlím nad tvou károu, určitě dej dopořádku první benzínový systém. Tam ti to musí makat bez závad. Jakmile bude vada v kyslíkové bilanci spalování, motor jede, ale rozhodně to ubližuje. Vezmi si, máš tam klapku, AGRko, sondy, katalyzátor, to sou věci drahý jako prase. Při špatném spalování se ti mohou zadehtovat a odejdou Ti.

Kdyby motor neměl takhle drahé díly, vykašlu se na to.

Půjčuju si domů z práce ještě starej osciloskop. Uvidím, třaba něco ukáže,resp. třeba něco zahlédnu.

Hele moc Ti děkuju, že máš tu trpělivost sem psát. Sice se závadama navzájem duševně týráme,ale na druhou stranu dojdeme doufejme na vrchol blaha, že bude auti OK. :) Prostě nemáme vybavení,ale věřím že cestu najdeme i když to bude trnité.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: KaJe: tak to sorry, já myslel, že když tam máš profesionál, že si jako zkušený servisák.

To: Milosk: Mé trápení ještě nekončí. :wallbash: Půjčil jsem si origo nové kabely a dal je tam. Nic se nezměnilo. Vše při starém. Čili je zase vrátím.

Nová lambda za kat R1S2 NE OK. Zkoušely se i emise a mám moc velkej kyslík. Jakoby to někde přisávalo,ale nic jsme nenašli. Vynechávání zápalů na 1 a 3 válci opět načítá. Za to objevila se jiná věc. Buď mi fixluje manometr a nebo je opravdu včudu čerpadlo paliva a v škodaservise (Dryml Pardubice) nekecali, za což se jim hluboce omlouvám. Na volnoběhu dává 2,2 - 2,3 barů. S vytaženou hadičkou podltlaku 3 bary. Čili proměřím modul zapalování, vyměním čerpadlo a vyměním těsnění o sání. U čerpadla je ještě šance, že jen zasviněné sítko.

Pro ostatní (také): nevíte, na které adrese řídící jednotky motoru se najdou motohodiny nebo stav kilometrů?

To je fakt nechutny trapeni.To mi rekni, ze v servisech nevi co maj delat.Tak ja si to jeste s kabelama rozmyslim, premerim je a pak az koupim.Myslis ze 2.3 je spatne, kdyz ma mit 2.5b? to prece neni tak velkej rozdil.Kort kdyz ti to jeZdi normalne,to by se snad ukazalo hlavne pri vykonu, akceleraci,a ne na volnobehu, nevim.

cucham to na podpaleny ventily,ale to se mi teda nechce resit uz vubec.jedine snad zajet k p. Hecltovi, www.automotodiagnostika.cz, asi ten pan vi co dela, ale ta streka, jezis, a jeste kdo vi, co zjisti.

K te sonde, testoval jsem ji dle DP na starnuti, prvni test taky ne ok, opakoval jsem a proslo to jeste 2x za sebou.ted kdyz vymazu zavady, mam readiness v cudu, tak to projedu aspon na 4000ot, 2x do prace a z prace, a 12km,a po pripojeni mam readiness OK,RJ si to testuje sem tam za jizdy.Tak aspon tohle.Uz jsem cistil i vsechny svorkovnice, cisty.Jeste mi napada AGR ventil, jestli opravdu tesni, jestli to neprisava a volnobeh je na to preci extra citlivej.Jak to zjistit, co odpojit trubku co je zhora na klapce? to by melo byt ono, ucpat tu diru a zkusit zmerit to nepaleni, chod motoru?Jeste jedna vec, mel jsem pri koupi olej LF, nechal jsem to prekodovat na pevnou vymenu, protoze mysli, ze je to pro motor lepsi.Takze, co treba hydrostely ventilu, jina viskozita, nemuze to byt taky tim?ze by nejak nedoviral?jak to zjistit?

Tlak paliva bude asi špatně. To by být nemělo.To musím dát dopořádku. Ty starý kabely jsem ještě jednou pod lupou a světlem prohlédl. Nějaký hovado u koncovek na svíce zapatlalo praskliny tavícím lepidlem. Kupodivu, ale kabely měří stajně a s novými se neliší. Čili asi výměna za nové mě stejně čeká. Ale prozatím počkám. První půjde nařadu čerpadlo, pak natočím ten LOG a pošlu Ti ho. Mě váha ukazuje na volnoběhu 2,8g, jenže ani jeden nevíme co je dobře. Ještě k tomu mi píše lambda chybu,tudíž z našich LOGů asi prdlačku poznáme.Každopádně pro porovnání to bude dobré.

O vytvoření reradiness kódu za jízdy mi chalpi povídali.

Na olej to nevidím. Jestli tam máš fabrikou doporučený olej, není se třeba bát. Na http://www.autopress.cz popisovali ještě závady typu ohlej ventil. A to přitom měl maňas tlaky v pohodě...To je nářez!!!

http://www.autopress.cz/diagnostika-mereni...n/speky-z-praxe

Tu závadu poznal z osciloskopického měření na VN kabelu. Občas to hodilo vynechání zapalování (jako nám, naštěstí jiné chyby). To mě potkat,tak mě jebne, protože, to bych se doplatil.

Podpálenej ventil lze poznat osciloskopem,ale snad by to bylo úplně jiné,žralo by to olej a byl by olej v chladící kapalině. Kolega ještě povídal, že podpálí se dřív tesnění pod hlavou než ventil.

AGR ventil by to mohl být, ale rozhodně bych ho neucpával. Funguje totiž než se motor ohřeje. To by ti vyskákaly chyby jiné. Kecy co tu čtu, že zaslepujou AGR a že to jezdí v poho, tím se nenech zmanipulovat. Program ŘJ s AGR počítá a když ho nemá, pojede ve stavu nouze. Jediné řešení je ho vyčistit, což nevím jak aby se třebas nepřidíral. Testem akčních členů se to nepozná.

Samostatnou kapitolou jsou vstřikovací ventily.Ty se dají čistit prej ultrazvukem. On nemusí v klidovém stavu podcházet, ale za běhu se může bordelem přidírat a už spalování nedělá co má. Jak na to přijdeš? Jedině osciloskopickým měřením. Nebo prostě ho vyndat, vyčistit a vrazit zpátky (výměna těsnění je nutná).

Chtělo by to digitální paměťovej osciloskop, kterej nemám. Když přemýšlím nad tvou károu, určitě dej dopořádku první benzínový systém. Tam ti to musí makat bez závad. Jakmile bude vada v kyslíkové bilanci spalování, motor jede, ale rozhodně to ubližuje. Vezmi si, máš tam klapku, AGRko, sondy, katalyzátor, to sou věci drahý jako prase. Při špatném spalování se ti mohou zadehtovat a odejdou Ti.

Kdyby motor neměl takhle drahé díly, vykašlu se na to.

Půjčuju si domů z práce ještě starej osciloskop. Uvidím, třaba něco ukáže,resp. třeba něco zahlédnu.

Hele moc Ti děkuju, že máš tu trpělivost sem psát. Sice se závadama navzájem duševně týráme,ale na druhou stranu dojdeme doufejme na vrchol blaha, že bude auti OK. :) Prostě nemáme vybavení,ale věřím že cestu najdeme i když to bude trnité.

Nemas zac, proste mne to bavi a neverim ze na to nekapnem.tobe taky dik.S tim benzinem to mam mhyslim ok, ty vypadky jsou sporadicke oproti lpg, doufam ze vymena svicek to spravi, viz. forum Emiska.Mam tam taky prece ty podelany Bosche.Druha vec je spotreba,ja jezdim za 8 lpg, cca 7.1 benzin, a pak si prijde Octavka a vyvali na mne 6lt, to je zase rana.No nic, rano v 8 jedu na ty svicky, takze pak poreferuju, zmerim kabely.Myslim, ze pokud kontrola starnuti lamb a ucinnost katalyzatoru overena podle DP, nemusim to zatim az tak resit, uvidime po zitrku co dal, zase strkat do toho prachy, pokud se to tvari dobre v zatezi,nevim nevim, na volnobeh zas tak casto nejezdime ze jo.Ja vim, nerikej to, ale v tahu ty vypadky zapalovani bych asi cejtil, proto mne napadl podpaleny ventil = na volnobeh maly tlak ve valci, pri vetsim plneni ok, nestihne to pres ventily vyfoukat ,tim padem zapali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

milosk: myslím že se omlouvat nemusíš, každý jsme trochu jsem fakt mluvil o něčem jiném, nakonec jsem na ten váč motor to tak y pod VW našel, vypadaj docela dobře

hlavaček: to profesional tam budeš mít jednou taky, ale až budeš mít víc příspěvků, já toho o elektirce moc nevím, spíš jsem na tu mechanickou práci

Jedinej problém který jsem měl se zapalováním já, 2.0 okta, balo to, že mi odešel modul zapalování, prostě shořel, trochu kouře z motoru a už jsem tlačil na stranu, do té doby to jelo naprosto výborně. A tak jsem si říkal, že když tam mám novej modul, že bych mu dal nocé kabely, ty teslácké stránky jsou super, díky za odkaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) Cau chlapi, neuveritelna vec, vymenil jsem svicky za doporucene a to auto je uplne jine.Jede to lip, tahne,pri lochtani jen na udrzovani rychlosti neskube, proste neuveritelne, co s tim svicky dokazou udelat.Byly tam dvouelektrodove Bosch,vsechny stejne barevne,coz je OK,neopalene,ale na nic.Jsem rad,ze jsem ten litr investoval.Maj najeto pres 15000km, takze kdyby jste je nekdo chtel, ozvete se,je skoda je vyhodit.Jsou to Bosch super Plus FR7LDC+,funkcni a neposkozene.Dam je za cigara.S autem zatim jen 20km do prace,takze vic uvidim za delsi dobu,ale porad tomu nemuzu uverit.Hlavacku, jeste to napichnu kvuli tem nezapalum a uvidim, mam podezreni taky na plyn. vstrik,mirne nepravidelny volnobeh jsem nevyresil,ale na prvni pohled bys to nepoznal, takze motor je zatim v cajku.Tobe drzim palce. ;)

:kuk: jeste potrebuju poradit, jak vymazat adaptacni hodnoty ve VAGu, nasel jsem neco v Prizpusobeni, myslim, cislo 00, pak tam je polozka Nacti,a jeste Ulozit, nevim jestli je to ono.Uz jsem se nekde ptal, to fakt nikdo nevi?

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) Cau chlapi, neuveritelna vec, vymenil jsem svicky za doporucene a to auto je uplne jine.Jede to lip, tahne,pri lochtani jen na udrzovani rychlosti neskube, proste neuveritelne, co s tim svicky dokazou udelat.Byly tam dvouelektrodove Bosch,vsechny stejne barevne,coz je OK,neopalene,ale na nic.Jsem rad,ze jsem ten litr investoval.Maj najeto pres 15000km, takze kdyby jste je nekdo chtel, ozvete se,je skoda je vyhodit.Jsou to Bosch super Plus FR7LDC+,funkcni a neposkozene.Dam je za cigara.S autem zatim jen 20km do prace,takze vic uvidim za delsi dobu,ale porad tomu nemuzu uverit.Hlavacku, jeste to napichnu kvuli tem nezapalum a uvidim, mam podezreni taky na plyn. vstrik,mirne nepravidelny volnobeh jsem nevyresil,ale na prvni pohled bys to nepoznal, takze motor je zatim v cajku.Tobe drzim palce. ;)

:kuk: jeste potrebuju poradit, jak vymazat adaptacni hodnoty ve VAGu, nasel jsem neco v Prizpusobeni, myslim, cislo 00, pak tam je polozka Nacti,a jeste Ulozit, nevim jestli je to ono.Uz jsem se nekde ptal, to fakt nikdo nevi?

Gratuluju Ti, dneska jsem o svíčkách akorát četl. Nemá smysl rvát do souta nic jiného než koncern doporučí. Mají to vyzkoušené. Hlavně aby ti vše dobře makalo. :)

Adaptační hodnoty, tohle nevím, ale co vím, že to může bejt o průser, pokud máš v autě chybu. Každopádně se zítra zeptám kluků na dílně. Přečti si tohle:

Změny adaptačních hodnot řídícího systému jsou nežádoucí !!!

Vydáno dne 02. 04. 2005 (959 přečtení)

Co všecho se stane při nedokonalosti řídícího sytému a zhroucení programu v řídící jednotce motoru ? Jaký vliv na softwarové uspořádání charakteristických křivek má např. defektní zapalovací systém motoru ?

Ten, kdo pravidelně a poctivě čte všechny zde uvedené příspěvky, si jistě všimnul, že jsem o tomto tématu již psal...

Nicméně se této problematice věnuji do hloubky v květnovém čísle odborného časopisu "AUTOEXPERT", v rubrice "Špeky z praxe"...

Ale nyní k našemu problému:

Jezdím také po servisech a pomáhám řešit technikům, mechanikům a diagnostikům jejich problémy s nemocnými autíčky, na něž bohužel jejich technika a zkušenosti nestačí.

Vzpomenu např. krásný učebnicový příklad poškozeného řídícího systému a jeho nabouraného softwaru na vozidle Škoda Felicia 1.6 AEE z důvodu mylných a nesmyslných adaptací, jenž se projevovaly i po odstranění závad...

Zde byly prvotní příčinou vadné zapalovací svíčky, proražený zapalovací kabel na 3. válci (který ale vykazoval ohmickou hodnotu pouze 8,2 kiloohmů, což vyhodnotily technici jako v pořádku, ale při zkušebním testu motoru na anomalické chování závady sekundární strany zapalování při silné akcelerační zátěži motoru byly krásně pomocí BOSCH FSA 740 prokresleny již výše zmíněné závady...) a znečištěná ŠK sání. Po odstranění všech těchto závad a zadaptování řídícího systému motoru pomocí testeru el. systémů, se chod motoru sice mírně zlepšil, ale silné škubání, doprovázené velmi mizerným výkonem motoru a neochotou motoru jít za plynem, zde neustále přetrvávaly.

Protože jsme již všechno proměřily a podezření na další závady se již nepotvrdily, byl jsem již 100 % přesvědčen, že se jedná opět o vadný samoadaptační režim, naučený jezdit na poškozený zapalovací systém, včetně ucpané ŠK sání, jenž přestávala plnit funkci regulace volnoběhu a velmi špatně reagovala na všechny přechodové stavy motoru a jeho zátěže...

Pro jednoduché vysvětlení uvádím, že řídící systém a jeho softwar se naučil jezdit na takto defektní charakteristiku a jak bylo vidět, tak se ani po opravě zapalovacího systému nehodlal této progresivní charakteristiky vzdát a proto ji bylo potřeba přepsat...

Zde byla jediná pomoc a to pořádně takto poškozený řídící systém rozjezdit, tedy "pořádně mu začít šlapat po krku", abychom přepsali v pamětích ŘJ motoru a jejího programu jednoltivé řídící charakteristiky a tím daly systému možnost následné opravy softwarových chyb.

Cca. po 2 hodinách jízdy byl chod motoru, včetně všech jeho jízdních režimů o 100 % lepší a nyní již zbývalo vysvětlit zákazníkovi, že tím následná oprava softwaru nekončí, nýbrž začíná a že je již nyní na samotném řidiči, jak opravený řídící systém zdokonalí a motor naučí jezdit...

VIKTOR HETCL, DiS.

A ještě jsem našel tohle:

....tak dam 10 prispusobeni ,kanal 00 vymazat adaptacni hodnoty ...

Z návodu k VAGCOM:

Poznámka: Kanál 00 je zvláštní případ. Příkaz Uložit na nastaveném kanálu 00 přestaví všechny hodnoty

na původní nastavení z výrobního závodu.

Ještě jednu věc nech si pro jistitu změřit emise. Jsem třebas paranoik, ale měli by sedět. Když by se ti motor zadaptoval na špatné hodnoty, mohlo by se ti vše posrat. Stalo se to i našim klukům fachmanům. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za info,pokusim se ho naucit jezdit.Na tom kanale 00 dam nacist, to jde, ale nejak se mi trese ruka abych kliknul na ulozit.Nevim, jestli se pak treba nevyresetuje vse, imobilizer, vybava vozu a tak, to mi za to teda nestoji.Potrebuju presny info od toho, kdo uz to delal.Tak zatim, mej se.A napis jak pokracujes.Budu tady porad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměnil jsem palivové čerpadlo. Nevím asi to nepomohlo. Furt ta samá chyba 17584. No už mě to s.ere. Měřil jsem odpor zapalovacího modulu i ukostření. Vše vypadá OK. Udělal jsem nakonec vymazání adaptačních hodnot. Něco v motoru cvaklo. Pak jsem dal základní nastavení klapky a AGR ventilu. Tak by se to mělo dělat při výměně ŘJ dle DP. Nastartoval, vše běželo. Do paměti jsem už raději nelezl.... Nechám to sednout do víkendu. Pokud bude lambda za katem psát při vytváření readiness kódu R1S2 ne ok, dám tam tu původní, kterou jsem zavrhnul jako špatnou a zkusím vše znovu. Ještě zkontroluju všechna ukostření. Pokud ani tohle nevyjde, pokusím se pomocí multimetru zanalyzovat proud, kterej teče do čerpadla v různých režimech běhu motoru. Mám multimetr spolupracující s PC. Napětí na lambdě, množství nasávaného vzduchu, otáčky, množství paliva, předstih. A také zkusím udělat snímací cívku na analýzu VN napětí do svíček. To bych pak mohl snad s osciloskopem zjistit, jestli nějakej z válců nezlobí. Každopádně budu muset vše seštudovat. Vytiskl jsem si z www.autoexpert.cz potřebné články o motoru, PC diagnostice a osciloskopické analýze. Nic jiného mi nezbyde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, to je teda na pytel.Zkusenost z praxe, chlapek na emisich mi kdysi rekl, ze na me sS120l vynechava zapalovani, ze je vse ok, at necham udelat hlavu, on ze je vlozkuje a dela a ze se pak jezdi na natural.OK, nechal jsem ji vymenit, bylo to vymennym zpusobem,ale delal mi to nekdo jinej,ale hlavu mel od nej.Kdyz jsem prijel po oprave, ze se mu to enzda, ze mam v cudu ventily.Rekl jsem, ze mam novou hlavu od nej, zkouknul ji-ma je oznacene, pak ani nemuknul a emise mi udelal.Sila co?.Proto, pokud ti auto jezdi v poho, bych to az tak neresil.Je to jiny po vymazani tech adaptacnicj hodnot? Nemusel znovu kodovat imo nebo RJ?Jinak vcera jsem pripichnul jeste na vAG a zjistit uz zaver,blbne mi vstrikovaci ventil od plynu na 1. valci.Protoze, kabel je OK, svicky nove,na benzin to nedela, jen na plyn a vic pri volnobehu, tam je znat neotevreni nebo blbe nacasovane vstriknuti vic.Takze se objednam do Waposu, delaji repasovane vstriky neco kolem 300 vymenou,a jestli budou neco mit, zajedu tam hned, nechci byt bez auta nekolik dni, nekam to posilaj.Jsem si tim na 100pro jistej, ze to je ona moje zavada.Uvidime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, to je teda na pytel.Zkusenost z praxe, chlapek na emisich mi kdysi rekl, ze na me sS120l vynechava zapalovani, ze je vse ok, at necham udelat hlavu, on ze je vlozkuje a dela a ze se pak jezdi na natural.OK, nechal jsem ji vymenit, bylo to vymennym zpusobem,ale delal mi to nekdo jinej,ale hlavu mel od nej.Kdyz jsem prijel po oprave, ze se mu to enzda, ze mam v cudu ventily.Rekl jsem, ze mam novou hlavu od nej, zkouknul ji-ma je oznacene, pak ani nemuknul a emise mi udelal.Sila co?.Proto, pokud ti auto jezdi v poho, bych to az tak neresil.Je to jiny po vymazani tech adaptacnicj hodnot? Nemusel znovu kodovat imo nebo RJ?Jinak vcera jsem pripichnul jeste na vAG a zjistit uz zaver,blbne mi vstrikovaci ventil od plynu na 1. valci.Protoze, kabel je OK, svicky nove,na benzin to nedela, jen na plyn a vic pri volnobehu, tam je znat neotevreni nebo blbe nacasovane vstriknuti vic.Takze se objednam do Waposu, delaji repasovane vstriky neco kolem 300 vymenou,a jestli budou neco mit, zajedu tam hned, nechci byt bez auta nekolik dni, nekam to posilaj.Jsem si tim na 100pro jistej, ze to je ona moje zavada.Uvidime.

Dal jsem normálně výmaz a nic jsem nekódoval, vše chodilo. Akorát mě zarazilo, že nešla hodnota 00 otestovat. Možná že by se měl člověk zalogovat PINem. Ale ve proběhlo. Na běhu jsem nic moc nepoznal.

Super asi si to našel, šikula. Já jsem zjistil další poznatek (celkem logický, ale mě to nenapadlo dřív) regulátor tlaku paliva u zdravého motoru udržoval konstantní tlak 2,5 barů i po přidání plynu. Mě i na novém čerpadle ukazuje při přidání pokles o 0,3 baru. To je problém. Čerpadlem a filtrem to není, jelikož jsem je měnil. zbývá regulátor a uzavírací palivový ventil. Když odpojím hadičku od regulátoru, tlak mi normálně vyleze na 3 bary. Čili půjčil sem si regulátor a vyzkouším ho. Třeba to je on. Teda doufám. Jinak to je na mašli. :) Potrubí zmáčklé nikde není. Zřejmě čerpadlo původní je dobré.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, to je teda na pytel.Zkusenost z praxe, chlapek na emisich mi kdysi rekl, ze na me sS120l vynechava zapalovani, ze je vse ok, at necham udelat hlavu, on ze je vlozkuje a dela a ze se pak jezdi na natural.OK, nechal jsem ji vymenit, bylo to vymennym zpusobem,ale delal mi to nekdo jinej,ale hlavu mel od nej.Kdyz jsem prijel po oprave, ze se mu to enzda, ze mam v cudu ventily.Rekl jsem, ze mam novou hlavu od nej, zkouknul ji-ma je oznacene, pak ani nemuknul a emise mi udelal.Sila co?.Proto, pokud ti auto jezdi v poho, bych to az tak neresil.Je to jiny po vymazani tech adaptacnicj hodnot? Nemusel znovu kodovat imo nebo RJ?Jinak vcera jsem pripichnul jeste na vAG a zjistit uz zaver,blbne mi vstrikovaci ventil od plynu na 1. valci.Protoze, kabel je OK, svicky nove,na benzin to nedela, jen na plyn a vic pri volnobehu, tam je znat neotevreni nebo blbe nacasovane vstriknuti vic.Takze se objednam do Waposu, delaji repasovane vstriky neco kolem 300 vymenou,a jestli budou neco mit, zajedu tam hned, nechci byt bez auta nekolik dni, nekam to posilaj.Jsem si tim na 100pro jistej, ze to je ona moje zavada.Uvidime.

Dal jsem normálně výmaz a nic jsem nekódoval, vše chodilo. Akorát mě zarazilo, že nešla hodnota 00 otestovat. Možná že by se měl člověk zalogovat PINem. Ale ve proběhlo. Na běhu jsem nic moc nepoznal.

Super asi si to našel, šikula. Já jsem zjistil další poznatek (celkem logický, ale mě to nenapadlo dřív) regulátor tlaku paliva u zdravého motoru udržoval konstantní tlak 2,5 barů i po přidání plynu. Mě i na novém čerpadle ukazuje při přidání pokles o 0,3 baru. To je problém. Čerpadlem a filtrem to není, jelikož jsem je měnil. zbývá regulátor a uzavírací palivový ventil. Když odpojím hadičku od regulátoru, tlak mi normálně vyleze na 3 bary. Čili půjčil sem si regulátor a vyzkouším ho. Třeba to je on. Teda doufám. Jinak to je na mašli. :) Potrubí zmáčklé nikde není. Zřejmě čerpadlo původní je dobré.

clovece a jak ten vymaz?popis presne postup, jakej mas vAG? ja tam v bloku Prizpusobeni, dam hodnotu 00, mam tam polozky nacti, nacte a zvyrazbi se mi ulozit, tim, ze to ulozim dam teda vymazat? To moc nechapu, spis se bojim co tam jako ulozit.Ale mozny, ze hledam jinde.a nebo zadny adaptace tam nemam ulozeny, mozna proto se mi tam polozka vymazat neobjevuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, to je teda na pytel.Zkusenost z praxe, chlapek na emisich mi kdysi rekl, ze na me sS120l vynechava zapalovani, ze je vse ok, at necham udelat hlavu, on ze je vlozkuje a dela a ze se pak jezdi na natural.OK, nechal jsem ji vymenit, bylo to vymennym zpusobem,ale delal mi to nekdo jinej,ale hlavu mel od nej.Kdyz jsem prijel po oprave, ze se mu to enzda, ze mam v cudu ventily.Rekl jsem, ze mam novou hlavu od nej, zkouknul ji-ma je oznacene, pak ani nemuknul a emise mi udelal.Sila co?.Proto, pokud ti auto jezdi v poho, bych to az tak neresil.Je to jiny po vymazani tech adaptacnicj hodnot? Nemusel znovu kodovat imo nebo RJ?Jinak vcera jsem pripichnul jeste na vAG a zjistit uz zaver,blbne mi vstrikovaci ventil od plynu na 1. valci.Protoze, kabel je OK, svicky nove,na benzin to nedela, jen na plyn a vic pri volnobehu, tam je znat neotevreni nebo blbe nacasovane vstriknuti vic.Takze se objednam do Waposu, delaji repasovane vstriky neco kolem 300 vymenou,a jestli budou neco mit, zajedu tam hned, nechci byt bez auta nekolik dni, nekam to posilaj.Jsem si tim na 100pro jistej, ze to je ona moje zavada.Uvidime.

Dal jsem normálně výmaz a nic jsem nekódoval, vše chodilo. Akorát mě zarazilo, že nešla hodnota 00 otestovat. Možná že by se měl člověk zalogovat PINem. Ale ve proběhlo. Na běhu jsem nic moc nepoznal.

Super asi si to našel, šikula. Já jsem zjistil další poznatek (celkem logický, ale mě to nenapadlo dřív) regulátor tlaku paliva u zdravého motoru udržoval konstantní tlak 2,5 barů i po přidání plynu. Mě i na novém čerpadle ukazuje při přidání pokles o 0,3 baru. To je problém. Čerpadlem a filtrem to není, jelikož jsem je měnil. zbývá regulátor a uzavírací palivový ventil. Když odpojím hadičku od regulátoru, tlak mi normálně vyleze na 3 bary. Čili půjčil sem si regulátor a vyzkouším ho. Třeba to je on. Teda doufám. Jinak to je na mašli. :) Potrubí zmáčklé nikde není. Zřejmě čerpadlo původní je dobré.

clovece a jak ten vymaz?popis presne postup, jakej mas vAG? ja tam v bloku Prizpusobeni, dam hodnotu 00, mam tam polozky nacti, nacte a zvyrazbi se mi ulozit, tim, ze to ulozim dam teda vymazat? To moc nechapu, spis se bojim co tam jako ulozit.Ale mozny, ze hledam jinde.a nebo zadny adaptace tam nemam ulozeny, mozna proto se mi tam polozka vymazat neobjevuje.

Uložením hodnoty 00 vlastně uděláš ten výmaz, čili děláš to dobře, dle mě. Ještě mrkni do DP. Je to tam popsané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak super. Vyměnil jsem regulátor tlaku a stejně při přidání plynu poklesne tlak čerpadla. Co dál? budu muset zkontrolovat zpětný ventil, ventil, který uzavírá palivo při nehodě, relé čerpadla a pak už jedině napětí na čerpadle a uzemnění. Pokud tohle vše bude v pořádku, zbývají vstřikovací ventily. Nic jiného tam není.

Editováno: , autor: hlavacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 let později...

tak po letech pár postrehu ke kabelum. 

Tesla - 650,- maj blbe fajfky,nejsou okovane az nahoru,tudíž se blbe vyndavaji,zničil jsem jeden pri demontáži,už je nechci,možná by ale vydrzeli,mel jsem je asi pet let

Vika-300,- -cina,zkusil jsem je proto,ze fajfky jsou oplechovane az nahoru,vypadají jako originál. Vydrželi 3 roky,zaclo to všude jiskrit.probijet na jo motor. Nebrat.

včera jsem zakoupil Janmor proline,600,-je to polsko,i to tam vyrábí,3 roky záruka,zítra namontuju a uvidíme, vypadají super,fajfky okovane az nahoru jako origo.

pokud neuspeji,priste originál Beru

 

WP_20171227_19_58_37_Pro.jpg

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...