Přejít na obsah

Octavia 1.9 Tdi 96 kw


Doporučené příspěvky

Možná to bude trošku OT, ale můžu porovnat O TDi 81kW a Supa 96kW PD, něco jsem se s tím služebně nalítal. Klasika 81kW má mnohem "civilizovanější" a vyrovnanější projev. PDíčko - pod 2000 nic, pak zátak jak kráva a najednou rychlá smrt. Nevím, jestli to bylo jen u Supa (a stávalo se to každému, kdo do toho sedl), že bylo" umění" to poprvé rozjet. protože tam, kde u každého auta necháš nějakých 1500 ot. a v klidu se rozjedeš tohle normálně chcípalo, že sis připadal jak debil v autoškole. Co se týče spotřeby, ta tam je u PD jednoznačně výš ... s převahou okresek to jezdilo okolo 7,5, po německých dálnicích nebyl problém 9 (Sup). S lehčí Oktou 81kW jsem se v životě přes 7 na delší štreku nedostal (ale pod 5,5 taky ne). Známý, co má Oktu 96kW jezdí kombi kolem 6,0-6,5. By the way, od začátku, co ji koupil měl problémy s prokluzující spojkou, ale nějakých 15 to pak spravilo. A jak ho tak poslouchám, tak problémy, které má okolo 150tkm měli kámoši podnikatelé s 81kW (i vyhoněnými) o 50-100tkm později.

Otázkou je, jestli je 6-ka obecně výhoda, na dálnici jo, o tom žádná. Ale v normálním provoze okresky/město kvedláš furt jak magor (proto jsem raději jezdil Supem 1.9 než 2.5TDi).

A co se týče brzd,tak jsem byl překvapen, že ty kousky Oktávek 81kW, které jsme měli ve firmě, brzdily od novoty přes 4 kotouče jednoznačnš hůř než jakékoliv Okty s bubny vzadu.

A spolehlivost? I když naftu nemusím, tak tam bych jednoznačně sázel na klasiku 81kW. Toť můj názor, takže mě nemusíte kamenovat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to bude trošku OT, ale můžu porovnat O TDi 81kW a Supa 96kW PD, něco jsem se s tím služebně nalítal. Klasika 81kW má mnohem "civilizovanější" a vyrovnanější projev. PDíčko - pod 2000 nic, pak zátak jak kráva a najednou rychlá smrt. Nevím, jestli to bylo jen u Supa (a stávalo se to každému, kdo do toho sedl), že bylo" umění" to poprvé rozjet. protože tam, kde u každého auta necháš nějakých 1500 ot. a v klidu se rozjedeš tohle normálně chcípalo, že sis připadal jak debil v autoškole. Co se týče spotřeby, ta tam je u PD jednoznačně výš ... s převahou okresek to jezdilo okolo 7,5, po německých dálnicích nebyl problém 9 (Sup). S lehčí Oktou 81kW jsem se v životě přes 7 na delší štreku nedostal (ale pod 5,5 taky ne). Známý, co má Oktu 96kW jezdí kombi kolem 6,0-6,5. By the way, od začátku, co ji koupil měl problémy s prokluzující spojkou, ale nějakých 15 to pak spravilo. A jak ho tak poslouchám, tak problémy, které má okolo 150tkm měli kámoši podnikatelé s 81kW (i vyhoněnými) o 50-100tkm později.

Otázkou je, jestli je 6-ka obecně výhoda, na dálnici jo, o tom žádná. Ale v normálním provoze okresky/město kvedláš furt jak magor (proto jsem raději jezdil Supem 1.9 než 2.5TDi).

A co se týče brzd,tak jsem byl překvapen, že ty kousky Oktávek 81kW, které jsme měli ve firmě, brzdily od novoty přes 4 kotouče jednoznačnš hůř než jakékoliv Okty s bubny vzadu.

A spolehlivost? I když naftu nemusím, tak tam bych jednoznačně sázel na klasiku 81kW. Toť můj názor, takže mě nemusíte kamenovat ;)

..no ja bych dneska bral jedinne 1,9TDi PD ..6tka je na dalnici opravdu super (treba nechapu proc ji nema 1,8T na dalnici je to fakt opruz jak toci vysoko), a je to dobrej motor pro dalsi upravy, mapy se daji upravit chipem pak jede luxusne v celem spektu ot., bohuzel bere tak o litr vice tj no ..jinak 96tka ma lepsi spojku, takze je to spise pripad od pripadu holt auto ma vyssi kroutak ale aspon JEDE orpoti 81cce (idealni je asi upravit 81cku a dat 6gang , ale zase ma konstrukcne slabej motor-poloosy,homoklouby, blok motoru aj. a taky kotouce orpoti 96tce zadna slava)..jinak s tim kvaltovanim bych moc nesouhlasil, 1,2 3 je shodna co sem vypozoroval tak 5tka je trochu kratsi a 6tka je protahla... na okresskach sem radil stejny jak se svoji ..6tka jen na dalnici..jinak zvuk PDcka teda neni zadna slava tj.

....jinak pokud chcete jit vykonem nad 150PS tak je 96tka jednoznacna vyhoda, ma lepsi sani, poloosy, i blok motoru, ..je stavneny na 200PS bez vetsi ujmy ...coz se o 66/81 rict neda...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to bude trošku OT, ale můžu porovnat O TDi 81kW a Supa 96kW PD, něco jsem se s tím služebně nalítal. Klasika 81kW má mnohem "civilizovanější" a vyrovnanější projev. PDíčko - pod 2000 nic, pak zátak jak kráva a najednou rychlá smrt. Nevím, jestli to bylo jen u Supa (a stávalo se to každému, kdo do toho sedl), že bylo" umění" to poprvé rozjet. protože tam, kde u každého auta necháš nějakých 1500 ot. a v klidu se rozjedeš tohle normálně chcípalo, že sis připadal jak debil v autoškole. Co se týče spotřeby, ta tam je u PD jednoznačně výš ... s převahou okresek to jezdilo okolo 7,5, po německých dálnicích nebyl problém 9 (Sup). S lehčí Oktou 81kW jsem se v životě přes 7 na delší štreku nedostal (ale pod 5,5 taky ne). Známý, co má Oktu 96kW jezdí kombi kolem 6,0-6,5. By the way, od začátku, co ji koupil měl problémy s prokluzující spojkou, ale nějakých 15 to pak spravilo. A jak ho tak poslouchám, tak problémy, které má okolo 150tkm měli kámoši podnikatelé s 81kW (i vyhoněnými) o 50-100tkm později.

Otázkou je, jestli je 6-ka obecně výhoda, na dálnici jo, o tom žádná. Ale v normálním provoze okresky/město kvedláš furt jak magor (proto jsem raději jezdil Supem 1.9 než 2.5TDi).

A co se týče brzd,tak jsem byl překvapen, že ty kousky Oktávek 81kW, které jsme měli ve firmě, brzdily od novoty přes 4 kotouče jednoznačnš hůř než jakékoliv Okty s bubny vzadu.

A spolehlivost? I když naftu nemusím, tak tam bych jednoznačně sázel na klasiku 81kW. Toť můj názor, takže mě nemusíte kamenovat ;)

Díky za rozsáhlou prezentaci. Jsem rád, za tolik názorů. Ještě by mě zajímala ta maximální rychlost 96 kw. Klidně i v tom superbu. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to bude trošku OT, ale můžu porovnat O TDi 81kW a Supa 96kW PD, něco jsem se s tím služebně nalítal. Klasika 81kW má mnohem "civilizovanější" a vyrovnanější projev. PDíčko - pod 2000 nic, pak zátak jak kráva a najednou rychlá smrt. Nevím, jestli to bylo jen u Supa (a stávalo se to každému, kdo do toho sedl), že bylo" umění" to poprvé rozjet. protože tam, kde u každého auta necháš nějakých 1500 ot. a v klidu se rozjedeš tohle normálně chcípalo, že sis připadal jak debil v autoškole. Co se týče spotřeby, ta tam je u PD jednoznačně výš ... s převahou okresek to jezdilo okolo 7,5, po německých dálnicích nebyl problém 9 (Sup). S lehčí Oktou 81kW jsem se v životě přes 7 na delší štreku nedostal (ale pod 5,5 taky ne). Známý, co má Oktu 96kW jezdí kombi kolem 6,0-6,5. By the way, od začátku, co ji koupil měl problémy s prokluzující spojkou, ale nějakých 15 to pak spravilo. A jak ho tak poslouchám, tak problémy, které má okolo 150tkm měli kámoši podnikatelé s 81kW (i vyhoněnými) o 50-100tkm později.

Otázkou je, jestli je 6-ka obecně výhoda, na dálnici jo, o tom žádná. Ale v normálním provoze okresky/město kvedláš furt jak magor (proto jsem raději jezdil Supem 1.9 než 2.5TDi).

A co se týče brzd,tak jsem byl překvapen, že ty kousky Oktávek 81kW, které jsme měli ve firmě, brzdily od novoty přes 4 kotouče jednoznačnš hůř než jakékoliv Okty s bubny vzadu.

A spolehlivost? I když naftu nemusím, tak tam bych jednoznačně sázel na klasiku 81kW. Toť můj názor, takže mě nemusíte kamenovat ;)

..no ja bych dneska bral jedinne 1,9TDi PD ..6tka je na dalnici opravdu super (treba nechapu proc ji nema 1,8T na dalnici je to fakt opruz jak toci vysoko), a je to dobrej motor pro dalsi upravy, mapy se daji upravit chipem pak jede luxusne v celem spektu ot., bohuzel bere tak o litr vice tj no ..jinak 96tka ma lepsi spojku, takze je to spise pripad od pripadu holt auto ma vyssi kroutak ale aspon JEDE orpoti 81cce (idealni je asi upravit 81cku a dat 6gang , ale zase ma konstrukcne slabej motor-poloosy,homoklouby, blok motoru aj. a taky kotouce orpoti 96tce zadna slava)..jinak s tim kvaltovanim bych moc nesouhlasil, 1,2 3 je shodna co sem vypozoroval tak 5tka je trochu kratsi a 6tka je protahla... na okresskach sem radil stejny jak se svoji ..6tka jen na dalnici..jinak zvuk PDcka teda neni zadna slava tj.

....jinak pokud chcete jit vykonem nad 150PS tak je 96tka jednoznacna vyhoda, ma lepsi sani, poloosy, i blok motoru, ..je stavneny na 200PS bez vetsi ujmy ...coz se o 66/81 rict neda...

Díky za tvůj názor. Myslím si to stejné, že lepší volba je 96 kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to bude trošku OT, ale můžu porovnat O TDi 81kW a Supa 96kW PD, něco jsem se s tím služebně nalítal. Klasika 81kW má mnohem "civilizovanější" a vyrovnanější projev. PDíčko - pod 2000 nic, pak zátak jak kráva a najednou rychlá smrt. Nevím, jestli to bylo jen u Supa (a stávalo se to každému, kdo do toho sedl), že bylo" umění" to poprvé rozjet. protože tam, kde u každého auta necháš nějakých 1500 ot. a v klidu se rozjedeš tohle normálně chcípalo, že sis připadal jak debil v autoškole. Co se týče spotřeby, ta tam je u PD jednoznačně výš ... s převahou okresek to jezdilo okolo 7,5, po německých dálnicích nebyl problém 9 (Sup). S lehčí Oktou 81kW jsem se v životě přes 7 na delší štreku nedostal (ale pod 5,5 taky ne). Známý, co má Oktu 96kW jezdí kombi kolem 6,0-6,5. By the way, od začátku, co ji koupil měl problémy s prokluzující spojkou, ale nějakých 15 to pak spravilo. A jak ho tak poslouchám, tak problémy, které má okolo 150tkm měli kámoši podnikatelé s 81kW (i vyhoněnými) o 50-100tkm později.

Otázkou je, jestli je 6-ka obecně výhoda, na dálnici jo, o tom žádná. Ale v normálním provoze okresky/město kvedláš furt jak magor (proto jsem raději jezdil Supem 1.9 než 2.5TDi).

A co se týče brzd,tak jsem byl překvapen, že ty kousky Oktávek 81kW, které jsme měli ve firmě, brzdily od novoty přes 4 kotouče jednoznačnš hůř než jakékoliv Okty s bubny vzadu.

A spolehlivost? I když naftu nemusím, tak tam bych jednoznačně sázel na klasiku 81kW. Toť můj názor, takže mě nemusíte kamenovat ;)

Díky za rozsáhlou prezentaci. Jsem rád, za tolik názorů. Ještě by mě zajímala ta maximální rychlost 96 kw. Klidně i v tom superbu. Dík

V Prassatu s petikvaltem 225 v sestikvaltu 235 cca..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Ano, máš pravdu....jsou takové mezitypy......bohužel :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW!

Plně souhlasím s tebou. Taky se mi to tak zdá. Akorát bych se rád dozvěděl od nějakého majitele Octy 96 kw, jak mu to třeba jede v sérii nebo i po chipu. Ze zajímavosti....

Nemam OI, ale jen ten moturek, co na to rict=)))Jede to po mensim chipu jako krava!!!!Nalitano pomalu 200tis a olej nebere!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW!

Plně souhlasím s tebou. Taky se mi to tak zdá. Akorát bych se rád dozvěděl od nějakého majitele Octy 96 kw, jak mu to třeba jede v sérii nebo i po chipu. Ze zajímavosti....

Nemam OI, ale jen ten moturek, co na to rict=)))Jede to po mensim chipu jako krava!!!!Nalitano pomalu 200tis a olej nebere!!!!

na kolko mas chipnutu? co na to spojka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW!

Plně souhlasím s tebou. Taky se mi to tak zdá. Akorát bych se rád dozvěděl od nějakého majitele Octy 96 kw, jak mu to třeba jede v sérii nebo i po chipu. Ze zajímavosti....

Nemam OI, ale jen ten moturek, co na to rict=)))Jede to po mensim chipu jako krava!!!!Nalitano pomalu 200tis a olej nebere!!!!

na kolko mas chipnutu? co na to spojka?

Ani se neptej...je to VRAŽEDNÝ software!!!!! Druhé turbo....nebo které, spojka K.O. K-powerem jsme naměřili 135kW :feve:

Ale jede to jako KRÁÁÁÁÁÁVA!!!! Asi to Grygymu stojí za to....co? Chlape?

Podle mě spolehlivá pro tento motor je hodnota 125kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW!

Plně souhlasím s tebou. Taky se mi to tak zdá. Akorát bych se rád dozvěděl od nějakého majitele Octy 96 kw, jak mu to třeba jede v sérii nebo i po chipu. Ze zajímavosti....

Nemam OI, ale jen ten moturek, co na to rict=)))Jede to po mensim chipu jako krava!!!!Nalitano pomalu 200tis a olej nebere!!!!

na kolko mas chipnutu? co na to spojka?

Spojka porad origo=))Zatim drzi. Turbo odeslo 5tis po chipu, ted uz je na chipu pomalu 70tis/km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Ano, máš pravdu....jsou takové mezitypy......bohužel :feve:

...no mezitypy bych netvrdil ..staci se vice zajimat o Skodu a facelift u Octavky (od 8/00 - MR01) neznamenal zmenu 1,9TDi ...ta byla az u tzv. maleho face od MR02 8/01 od te doby ma VNT turbo, ale take 3gen komforu aj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Ano, máš pravdu....jsou takové mezitypy......bohužel :feve:

...no mezitypy bych netvrdil ..staci se vice zajimat o Skodu a facelift u Octavky (od 8/00 - MR01) neznamenal zmenu 1,9TDi ...ta byla az u tzv. maleho face od MR02 8/01 od te doby ma VNT turbo, ale take 3gen komforu aj.

O co ti jde???? Nebudu tu rozpitvávat OI 66kW, když je téma na 96kW.....zmínil jsem to okrajově, protože naprostá většina faceliftových oktávek má VNT turbo. A kvůli toho zbytku to sem do tohoto tématu nebudu rozepisovat! Nikdo to ani vědět nechtěl....jen jsem se zmínil! Kdyby byl dotaz....samozřejmě upřesním!

Přestaň si už léčit své mindráky z toho že jsi dal spoustu peněz za soft a máš výkon jaký máš.....snad proto hledáš každou kravinu v mých příspěvcích a zbytečně děláš tlaky! Navíc nevím, proč mi říkáš, že bych se měl víc zajímat o Octávu....nemám důvod ani potřebu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jak už jsem tu psal, mám tuhle motorizaci v kombíku a brácha má TDI 81kW lifta, před kombíkem jsem měl dvoulitr benzín.

96 kW je určitě velká výhoda na delší trasy a dálnici...při 150km/h jedeš na šestku cca 2200 otáček a spotřeba je do šesti litrů (D1 Praha-Brno 6l - Brno Praha 5,6l).

Na okreskách se s lehkou nohou pohybuje kolem 4,6-5l /100km, ve městě se dá do 6,5l s lehkou nohou a předvídavostí i 5,5l.

Jak je výše uvedeno, průběh krouťáku je u 81kW mnohem příjemnější a vyváženější (zabírá dřív a končí později), ale když si na 96 zvykneš a naučíš se jak jezdit, pak ti ten rozdíl ani nepřijde. Krouťák je fakt moc příjemnej a díky němu můžeš při 2000 otáček přišlápnutím plynu lehce předjíždět i na pětku do kopce bez podřazování.

Maximálku jsem nezkoušel ale při tachometrových 190km/h se auto chová velmi klidně a máš dojem, že jedeš tak 140.

Co mně překvapilo, tak brzdy jsou méně ostré než u benzínového 2l nebo 81kW ...(nevím proč).

Pro "méně majetné" bych vřele doporučil 81kW, pakliže peníze nehrajou roli (anebo převažují dlouhé trasy) tak bez zaváhání 96kW.

.....Mám najeto 131000 km a za celou dobu byla jen běžná údržba (doufám, že jsem si právě nepodepsal ortel). Brácha měnil při 150000 spojku, jinak nic.

Editováno: , autor: Alibaba I
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Ano, máš pravdu....jsou takové mezitypy......bohužel :feve:

...no mezitypy bych netvrdil ..staci se vice zajimat o Skodu a facelift u Octavky (od 8/00 - MR01) neznamenal zmenu 1,9TDi ...ta byla az u tzv. maleho face od MR02 8/01 od te doby ma VNT turbo, ale take 3gen komforu aj.

O co ti jde???? Nebudu tu rozpitvávat OI 66kW, když je téma na 96kW.....zmínil jsem to okrajově, protože naprostá většina faceliftových oktávek má VNT turbo. A kvůli toho zbytku to sem do tohoto tématu nebudu rozepisovat! Nikdo to ani vědět nechtěl....jen jsem se zmínil! Kdyby byl dotaz....samozřejmě upřesním!

Přestaň si už léčit své mindráky z toho že jsi dal spoustu peněz za soft a máš výkon jaký máš.....snad proto hledáš každou kravinu v mých příspěvcích a zbytečně děláš tlaky! Navíc nevím, proč mi říkáš, že bych se měl víc zajímat o Octávu....nemám důvod ani potřebu!

Sorry za OT:

lollol si projdi forum a uvidis ze Jaster reje v podstate do vsech a do kazdeho prizpevku...se divim ze mu to tady trpite.Ale chlape vzpamatuj se uz pripadas mi uz jako decko co si rika ja to mem nej ja vim vsechno a vsichni jsem kreteni a na kazdem najdes naco co je spatne.Pisem ti snad taky nake OT do tvejch prizpevku???Dale se k tomu nebudu vyjadrovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Ano, máš pravdu....jsou takové mezitypy......bohužel :feve:

...no mezitypy bych netvrdil ..staci se vice zajimat o Skodu a facelift u Octavky (od 8/00 - MR01) neznamenal zmenu 1,9TDi ...ta byla az u tzv. maleho face od MR02 8/01 od te doby ma VNT turbo, ale take 3gen komforu aj.

O co ti jde???? Nebudu tu rozpitvávat OI 66kW, když je téma na 96kW.....zmínil jsem to okrajově, protože naprostá většina faceliftových oktávek má VNT turbo. A kvůli toho zbytku to sem do tohoto tématu nebudu rozepisovat! Nikdo to ani vědět nechtěl....jen jsem se zmínil! Kdyby byl dotaz....samozřejmě upřesním!

Přestaň si už léčit své mindráky z toho že jsi dal spoustu peněz za soft a máš výkon jaký máš.....snad proto hledáš každou kravinu v mých příspěvcích a zbytečně děláš tlaky! Navíc nevím, proč mi říkáš, že bych se měl víc zajímat o Octávu....nemám důvod ani potřebu!

RE: Hele mindraky si lecit nepotrebuju, se SW sem max spokojenej, kdybych nebyl spokojenej, tak po Race tryskach pojedu k Vam, slo me jen o to abys taky nepsal nesmysly ...ze kazda Octa po faceliftu ma VNT turbo, kdyz se to lisi modelovym rokem, tot vse ....nikdo proti tobe nic nema tak bud v klidu...jen sem chtel veci uvest na pravou miru, aby se nestalo to same jako znamemu - ma sece 6/01 davno po faceliftu uz koupil 130tku turbo ale zijstil ze ma jeste s obtokem a ze ho to bude stat dalsi penize za predelani na VNT ....nevim co na tom je k nepochopeni .... apon to ted budes vedet... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Ano, máš pravdu....jsou takové mezitypy......bohužel :feve:

...no mezitypy bych netvrdil ..staci se vice zajimat o Skodu a facelift u Octavky (od 8/00 - MR01) neznamenal zmenu 1,9TDi ...ta byla az u tzv. maleho face od MR02 8/01 od te doby ma VNT turbo, ale take 3gen komforu aj.

O co ti jde???? Nebudu tu rozpitvávat OI 66kW, když je téma na 96kW.....zmínil jsem to okrajově, protože naprostá většina faceliftových oktávek má VNT turbo. A kvůli toho zbytku to sem do tohoto tématu nebudu rozepisovat! Nikdo to ani vědět nechtěl....jen jsem se zmínil! Kdyby byl dotaz....samozřejmě upřesním!

Přestaň si už léčit své mindráky z toho že jsi dal spoustu peněz za soft a máš výkon jaký máš.....snad proto hledáš každou kravinu v mých příspěvcích a zbytečně děláš tlaky! Navíc nevím, proč mi říkáš, že bych se měl víc zajímat o Octávu....nemám důvod ani potřebu!

Sorry za OT:

lollol si projdi forum a uvidis ze Jaster reje v podstate do vsech a do kazdeho prizpevku...se divim ze mu to tady trpite.Ale chlape vzpamatuj se uz pripadas mi uz jako decko co si rika ja to mem nej ja vim vsechno a vsichni jsem kreteni a na kazdem najdes naco co je spatne.Pisem ti snad taky nake OT do tvejch prizpevku???Dale se k tomu nebudu vyjadrovat.

..co je na tom tak divnyho, ze uvadim veci jak jsou ...ja sem to taky driv nevedel, ani ted nevim zdaleka vsechno...nikdo proti Vam nic nema, aspon ste zdrava konkurence pro DieselPower... z toho muzu vytezit max. ja jako zakaznik :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je OK....já samozřejmě moc dobře vím v jakých motorech jsou jaká turba!!! Dělám v tom!!! Jen jsem to tady nechtěl sáhodlouze vysvětlovat.....protože toto téma není o tom!!!!! Ale je to fuk. Už to tady neřešme a ty se trochu snaž nebýt tak nepříjemný. Zdarec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je OK....já samozřejmě moc dobře vím v jakých motorech jsou jaká turba!!! Dělám v tom!!! Jen jsem to tady nechtěl sáhodlouze vysvětlovat.....protože toto téma není o tom!!!!! Ale je to fuk. Už to tady neřešme a ty se trochu snaž nebýt tak nepříjemný. Zdarec.

RE: OK, doufam, ze se uvidime na Mimoni a trochu zatopite DP Polu ... a ze prijedou slovaci s tim slavnym Lupem ..aspon to bude zajimavejsi ... -_-

...no kdyz vidim, ze sem Vas vytocil takovou malickosti - pravdou, tak pak nevim kdo tu pise OT :palec2:

Sorry za OT.

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

RE: Faceliftova ti nepomuze !! Ja mam AGR facelift MR01 a ta ma jeste s obtokem, octavia ma VNT u 66tky az od MR02 tj 8/01 vejs...

Ano, máš pravdu....jsou takové mezitypy......bohužel :feve:

...no mezitypy bych netvrdil ..staci se vice zajimat o Skodu a facelift u Octavky (od 8/00 - MR01) neznamenal zmenu 1,9TDi ...ta byla az u tzv. maleho face od MR02 8/01 od te doby ma VNT turbo, ale take 3gen komforu aj.

O co ti jde???? Nebudu tu rozpitvávat OI 66kW, když je téma na 96kW.....zmínil jsem to okrajově, protože naprostá většina faceliftových oktávek má VNT turbo. A kvůli toho zbytku to sem do tohoto tématu nebudu rozepisovat! Nikdo to ani vědět nechtěl....jen jsem se zmínil! Kdyby byl dotaz....samozřejmě upřesním!

Přestaň si už léčit své mindráky z toho že jsi dal spoustu peněz za soft a máš výkon jaký máš.....snad proto hledáš každou kravinu v mých příspěvcích a zbytečně děláš tlaky! Navíc nevím, proč mi říkáš, že bych se měl víc zajímat o Octávu....nemám důvod ani potřebu!

Sorry za OT:

lollol si projdi forum a uvidis ze Jaster reje v podstate do vsech a do kazdeho prizpevku...se divim ze mu to tady trpite.Ale chlape vzpamatuj se uz pripadas mi uz jako decko co si rika ja to mem nej ja vim vsechno a vsichni jsem kreteni a na kazdem najdes naco co je spatne.Pisem ti snad taky nake OT do tvejch prizpevku???Dale se k tomu nebudu vyjadrovat.

..co je na tom tak divnyho, ze uvadim veci jak jsou ...ja sem to taky driv nevedel, ani ted nevim zdaleka vsechno...nikdo proti Vam nic nema, aspon ste zdrava konkurence pro DieselPower... z toho muzu vytezit max. ja jako zakaznik :)

Nj ale co je moc to je moc.Se nediv moji reakcekdyz kouknu na forum a kopu se v nem jak vsude vidim jen tvoje OT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...