TDIfun Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Kdyz jste u te 96tky tak by me zajimalo cim se hlavne krome turba lisi od 110Kw TDi PD -ARL ? jen motor samotny... V podstate vypada skoro stejne ale je uvnitr trochu konstrukcne jine .Vetsi turbo cast (vyfukova) a v serii dava 1.5bar ale kdyz je das vedle sebe s 81,96 a 110 tak jsou si dost podobna.110 ma lip vyresene ulozeni hridelky a snes tim padem vetsi zatizeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Dobra rozepre,sokolici!!!!!!!! a ja na to Taky jsem to zjišťoval.....kupoval jsem do svého spodek z ASZ.....a nikdo přesně nebyl schopen ty rozdíly říct. Někde se uvásí, že kompresní tlak je stejný....někde zas že je jiný....takže asi písty jsou jiné. Do passatů je i do 96kW i do 110kW dávaly stejné trysky.....u golfů byly jiné.....Podle mě je zásadní rozdíl jen v turbu a softwaru. Možná písty a trysky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 (editace) Dobra rozepre,sokolici!!!!!!!! a ja na to Taky jsem to zjišťoval.....kupoval jsem do svého spodek z ASZ.....a nikdo přesně nebyl schopen ty rozdíly říct. Někde se uvásí, že kompresní tlak je stejný....někde zas že je jiný....takže asi písty jsou jiné. Do passatů je i do 96kW i do 110kW dávaly stejné trysky.....u golfů byly jiné.....Podle mě je zásadní rozdíl jen v turbu a softwaru. Možná písty a trysky. RE: Pasik byl i 110Kw ? ja mel za to, ze se tam 150tka nevejde kuli ulozeni motoru... jo a nevite neco o tom poslednim 1,9TDi PD 118Kw co se dava do Ibiza Cupra ? Setkali jste se snim nekdy ? a plni vubec EU IV, ze se stale prodava ? ...to uz trochu odbiham, ale zajimalo by me to.. ..kdyztak me poslete SZ pokud nekdo bude mit nejake info, at to tu nazasirame... Editováno: 6. Srpen 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 6. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 ...jak už jsem tu psal, mám tuhle motorizaci v kombíku a brácha má TDI 81kW lifta, před kombíkem jsem měl dvoulitr benzín.96 kW je určitě velká výhoda na delší trasy a dálnici...při 150km/h jedeš na šestku cca 2200 otáček a spotřeba je do šesti litrů (D1 Praha-Brno 6l - Brno Praha 5,6l). Na okreskách se s lehkou nohou pohybuje kolem 4,6-5l /100km, ve městě se dá do 6,5l s lehkou nohou a předvídavostí i 5,5l. Jak je výše uvedeno, průběh krouťáku je u 81kW mnohem příjemnější a vyváženější (zabírá dřív a končí později), ale když si na 96 zvykneš a naučíš se jak jezdit, pak ti ten rozdíl ani nepřijde. Krouťák je fakt moc příjemnej a díky němu můžeš při 2000 otáček přišlápnutím plynu lehce předjíždět i na pětku do kopce bez podřazování. Maximálku jsem nezkoušel ale při tachometrových 190km/h se auto chová velmi klidně a máš dojem, že jedeš tak 140. Co mně překvapilo, tak brzdy jsou méně ostré než u benzínového 2l nebo 81kW ...(nevím proč). Pro "méně majetné" bych vřele doporučil 81kW, pakliže peníze nehrajou roli (anebo převažují dlouhé trasy) tak bez zaváhání 96kW. .....Mám najeto 131000 km a za celou dobu byla jen běžná údržba (doufám, že jsem si právě nepodepsal ortel). Brácha měnil při 150000 spojku, jinak nic. Díky ti moc za tvůj příspěvek. Kdyby každej napsal hned co ty, mám jasnou hlavu. Přímo k věci a výstižně. Ne, že se tu pak baví o něčem úplně jiném. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Dobra rozepre,sokolici!!!!!!!! a ja na to Taky jsem to zjišťoval.....kupoval jsem do svého spodek z ASZ.....a nikdo přesně nebyl schopen ty rozdíly říct. Někde se uvásí, že kompresní tlak je stejný....někde zas že je jiný....takže asi písty jsou jiné. Do passatů je i do 96kW i do 110kW dávaly stejné trysky.....u golfů byly jiné.....Podle mě je zásadní rozdíl jen v turbu a softwaru. Možná písty a trysky. RE: Pasik byl i 110Kw ? ja mel za to, ze se tam 150tka nevejde kuli ulozeni motoru... jo a nevite neco o tom poslednim 1,9TDi PD 118Kw co se dava do Ibiza Cupra ? Setkali jste se snim nekdy ? a plni vubec EU IV, ze se stale prodava ? ...to uz trochu odbiham, ale zajimalo by me to.. ..kdyztak me poslete SZ pokud nekdo bude mit nejake info, at to tu nazasirame... Čéče....tak to nevím....někde jsem se to jen dočet na fóru. Osobně jsem 110kW motor ještě neviděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrC Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 (editace) Ja jsem si pred 2 mesici koupil 96kw octu (mela skoro 200 000km) a nemuzu si vynachvalit. Nechápu proc tady nekdo pise ze spatne brzdi. Ta moje totiz brzdi vyborne. Byl jsem zvykly a otcovu 66kw a kdyz jsem poprve sedl do te me, prvni co me zarazilo, tak proc to nejede pod 1900 ot a pak jak to "T-A--H----N-------E" od 1900ot a treti co me zarazilo byly brzdy, malem jsem polibil volant.... Nedavno jsem pro jistotu vymenil komletne vsechny filtry, rozvody, oleje.... stalo me to 15 000 a ono to snad jede jeste vic. Perovani je super, auo drzi jak pribite (narozdil od otcoveho houpajiciho korabu) brzdy brzdi vyborne a na motor, kdyz si zvyknete, je to parada. Ale musi si clovek zvyknout. Ta 66kw mela vyrovnanejsi zatah, pekne od spodu. Tato ma stejny zatah a od tech cca 2000 ot pocitite tu silu. Pritelkyne nejdriv nadavala, protoze jela ve meste a pridavala plyn a najednou to s ni skublo... ale zvykla si taky. Co se spotřeby týče, jel jsem po rovine jak posrany (toto berte s nadhledem - jezdit jak posrany se silnym autem = na pokraji sil Š 120-tky) kolem tech 90 a ve meste cca 55 a spotřebu jsem měl 4,6 l/100. Prumer je u me ale 6l/100. Proste vam to neda a na ten plyn kolikrat slapnete. Obzvláště když někoho vezete... Jóó machroviny až na prvním místě.. a 6 na te pacce uprostřed? diky bohu (nebo konstrukterum) ze tam je. Jinak by jste na dalnici jeli hodne draho. S timto autem si muzete dovolit bezproblemu jet na dalnici 150-180 a spotreba bude kolem 7 l a kdyz to okotlite naplno, tak i 10l. To je z me vlastni zkusenosti. Maximalku jsem mel nejakych 210 na rychlomeru, dalo by to i vic, ale byl provoz. Pisu na rychlomeru, protoze jak mnozi z vas vi, auto ukazuje vic nez je skutecnost. napr. jedu-li 55, tak radary me ukazuji 50!! A kdyz jsem jel tech 210, tak real byl asi pod 200. Jinak oficialne mam v techn. napsane 207km/h. Je pravda, ze oproti 66kw je vyssi cena udrzby, motor pry uz neni tak nesmrtelny a ozyvaji se ruzne reci o poruchovosti(snad me to nepotka). Ale ja bych nemenil. Největší rada na závěr: DO KAŽDÉ NÁDRŽE PŘIDÁVEJTE ADITIVUM!!!! V Ž D Y ! ! ! ! ! Editováno: 23. Srpen 2007, autor: PetrC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hype Vloženo 2. Září 2010 Sdílet Vloženo 2. Září 2010 Čaute,potřeboval bych poradit. Jsem uplný "lajk" bude to moje první auto. Někteří tady píšete že 96 brat dalších 5 lidí zase ne. Někdo tu psal že jde o finance. Takže nějaké drahé opravy ? Na auto budu mít přibližně 120 tisc . Myslíte že koupím ojete ale ne tak v horzném stavu že budu pravidelný zákazník Servisu ? Diky moc za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cyklon Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Taky budu majitel octy 96kw..Dneska ji vezu z CH.je to rok 4/2003,je to laurin,ale ma majeto 300oookm.je uz to dost,ale je po prvnim majiteli,pravidelny servis,proste je jak nova.Kilometrum odpovida i cena je to za 2ooo euro+dovoz a clo a prihlaseni,takze pocitam asi 65 celkem.Je po velkem servisu za 1500Ch,ale ....majitel necekane "odesel..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daavo Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 96kw mužu doporučit,mam ji 3a pul roku najeto 180tis,na motoru jsem měnil čidlo teploty to stalo asi 600kč a podtlakový ventil z posilovače cena 1200kč,jinak nic.olej nežere od 1800otaček tahne jak dábel,i bez čipu do stoosmdesáti je to raketa.spotřeba 5,5-5,8litrupři rychlosti (dalnice do 150 mimo do 120)Výhoda je šestka ve stopadasáti točí 2500otáček.Nevíhoda je to CHROCHTADLO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulux Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Ahoj, zajimaly by me podrobnosti ohledne podtlakoveho ventilu z posilovace, jak se zavada projevovala? Me nekdy auto pri rejdu dela hrozny zvuky, ale nekdy zase ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 Zkus volnoběžku alternátoru,taky jsem měl tento problém...Jinak najeto 380tis.km bez problému na ASZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mo84 Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 cavte,mam octaviu 1,9tdi 81kw rv 2002 ,chcel by som tam dat motor 96kw s rocniku 2003,ale je to 6kvalt,je to mozne napojit na moj 5kvalt alebo musim menit aj prevodovku?za odpovede dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.