Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Presne tak.

Nepletme si naklaneni svetel - rucni (u origo xenonu automaticke) vertikalne, tedy nahoru, dolu, tak jak to zname z vetsiny novejsich aut. To je k tomu, kdyz nalozis kufr vecma a zadek klesne, tak bys svitil moc nahoru. tudis ty svetla "naklopis-sklopis" niz.

A

Nataceni svetel. Tim se mysli automaticke nataceni horizontalne do leva, do prava. To reaguje na toceni volantem, abys videl do mist, tak tocis a kde ti klasicky svetlo neposviti. ( byva sprazeno s corner funkci mlhovek, nebo se rozsveci dalsi samostatna zarovka orientovana do strany - hmm novej passat )

U situace 1 zadnej problem se skripnutim dratu neni (resp musel bys ho narvat nekam fakt blbe. Tohle nevim presne, ale obvykle se naklapi parabola ( favorit, felicie), u novejsich cockovejch asi podobne. To at popise nekdo kdo to vi.

U situace 2 se parkrat stalo (jak tady lidi popisujou), ze vlivem nataceni do stran doslo k prodreni kabelu od HID. jak uz psal Profor, tak to bylo nejspis tim, ze kabely u HID sady nebyly moc kvalitni, a asik taky zrovna smula v ulozeni toho kabelu. Samostatne jsou problemy s RJ toho nataceni, ktery tedy odeslo.

Ty se niceho neboj, kabely to urcite vydrzej. Nicmene muj soukromej nazor je, ze do paraboly HID nepatri. Budes tim oslnovat vsechny kolem. :aggressive:

Vloženo

Tak já se taky přidám. Žádné kabely nebudeš muset předělávat to je nesmysl. Tenhle bixenon jsem měl a funguje to tak, že na xenonu je stínítko, které se překlápí (potkávací x dálkové). Vůbec z toho neměj strach, že Ti to něco vypálí. A s tím, že to tam nepatří. To je pravda, ale zas na mě nikdo neblikal, že ho oslňuju. Za to s obyč H7 na mě blikali skoro pořád a teď co mám xenon v H7 tak je to skoro pořád stejný. A oproti obyčejné H4 svítěj bixenony nehorázně lépe. Ale musíš si je nechat znovu seřídit a používat kolečko na naklápění. Za dobu 5 měsíců se se světlama vůbec nic nestalo.

Vloženo

Se svetlama se nic nestane, to bych neresil.

To, ze na piskota nikdo neblikal a ted blika, nebo opacne, je uplne jedno. Do puvodne parabolovych halogenovych svetel HID nepatri, oslnuje to tak jako tak, protoze svetlomet proste neni na vybojku konstruovan.

Vcera po setmeni jsem potkal na trase 20km asi 15 idiotu s HID v parabolach - dostat je do ruky, udelam z kazdyho dva mensi.

HID v cockach je stejne nepovolena uprava, nicmene kdyz je svetlomet poradne serizenej a ridic pouziva kolecko jak ma, necha se to zkousnout.

V parabolach ale ani radne serizeni nepomuze.

V 2009 se udajne policie na HIDkare zameri a doufam, ze to tem sobcum poradne osladi. lol

Vloženo (editace)

Doporučuji hid nejsou špatné

Editováno: , autor: Blacky
Cobro! Tohle je uplne zbytecnej vykrik do tmy. Dej si na to pozor, jinak zase dostanes BAN. To si to jeste nepochopil? chjo
Vloženo

Zdravim , ,tak jsem je namontoval .. sviti krasne bíle . .ale byl jsem trochu vecer zklaman . .dále to moc nesvítí .. mozna o 2 metry a to uz prehanim. by oko :) a dalkovy jsou taktež stejne a jsou akorat belejsi . tak ted nevim jestli to nahodou netlumi naka ridici jednotka ci co .. :( bo je to shit sada .. :( .. zatim jsem si nevsim ze to osilnuje .. nikdo neblika :) .. tak schvalne jak dlouho to vydrzi

Vloženo

Hops moja blbosť.

No dalej ti to bude svietiť ak zdvihneš svetlá, inak nie, akurát by malo intenzívnejšie a "do biela"

Dialkovám sa nečuduj, máš tam preca obrovské clonítko ktoré má akurát na začiatku dieru ktorú asi odkryješ. A toto sa nezhoduje s princípom H4ky predsa kde je na dialku vlákno odkryté celé...takže nejaké zázraky už od toho nečakaj.

A, 6000°K plus ktovie aká výbojka....

Vloženo

jj presne. Ze budou svitit taky do stran a doleva a do prava si preci nemohl cekat. To je dane konstrukci svetla ne zarovkou/vybojkou. Jde o intenzitu a "plosne pokryti" svetlem. A to je urcite lepsi. Ja mam teda projektorovy(cockovy) svetla, ale taky ta zmena byla hlavne v intenzite. Zmizel mi tmavsi pruh tesne pred autem (kterej sem obcas dosvicoval mlhovkama) a pro me hlavni je, ze dalkovy jsou ted dalkovy. Diky svitivosti te vybojky to sviti velice dobre. :palec2:

Za chvilku si na to zvyknes a prijde ti to v pohode. kol5

Vloženo

to čo som chcel povedať bolo že to že na stretavačky je tá výbojka ak je v ohnisku paraboly ok, teda je tienená. ale na dialky ju treba posunúť viac dnu a odkryť

Vloženo

Zdravim .. tak jsem si vsiml dalsi velimaličkosi .. když zapnu světla tak se xenony na pul vteriny rozzari a pak dosti pohasnou .. nevim cim to je .asi proto jsem si stezoval . .nedalo by se to nejak obejit ? ?sviti dost uboze .. diky za vsechny rady a zkusenosti ..

Vloženo (editace)

abychom mu odpovedeli. Obejit to nejde, resp myslim, ze je to normalni. Mozna, ze nejaky super hyper kvalitny ( a taky drahy) xenony maj promakanejsi ridici jednotky, ktery jsou pri zapaleni "neznejsi", ale uvedom si, ze pri zapaleni vyboje je potreba napeti v radech kilovoltu, takze to proste bleskne, pak RJ napeti rychle snizi na radove volty a postupne najizdi do "plneho" vykonu. :palec2:

Editováno: , autor: Blacky
Vloženo

Mali by, musel by si však zohnať tú redukciu na D2S päticu, dakde sa to dá kúpiť aby si to mohol pripojiť na neorigo ballast.

Ďalšia vec je pätica....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...