DeDe Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Zdravím, chci se optat když zvýším výkon ze 74 na cca 90-96kw a nebudu snižovat hranici zátahu turba, posunovat omezovač otáček a honit studený co mě bude čekat po 50tis km na výměnu? S tím že na dálnici to budu nakládat jako prase, ale nikdy ne do omezovače, však to určitě všichni znáte.. Auto má najeto 50tis km. Co od toho můžu čekat a na co se mám připravit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Čekej, že ti dřív umře spojka, dost pravděpodobně taky převodovka a bude to víc papat gumy... Zdravím, chci se optat když zvýším výkon ze 74 na cca 90-96kw a nebudu snižovat hranici zátahu turba, posunovat omezovač otáček a honit studený co mě bude čekat po 50tis km na výměnu? S tím že na dálnici to budu nakládat jako prase, ale nikdy ne do omezovače, však to určitě všichni znáte.. Auto má najeto 50tis km. Co od toho můžu čekat a na co se mám připravit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Čekej, že ti dřív umře spojka, dost pravděpodobně taky převodovka a bude to víc papat gumy...Zdravím, chci se optat když zvýším výkon ze 74 na cca 90-96kw a nebudu snižovat hranici zátahu turba, posunovat omezovač otáček a honit studený co mě bude čekat po 50tis km na výměnu? S tím že na dálnici to budu nakládat jako prase, ale nikdy ne do omezovače, však to určitě všichni znáte.. Auto má najeto 50tis km. Co od toho můžu čekat a na co se mám připravit? Díky Souhlasím v typ převodovky na 1.9 74KW je stavěn na toč. moment 250nm což není moc rezerva ani pro serii.Alespon tak to píší v knize. Čekal bych rychlejší opotřebení spojky a možná i časem dřívější problém s převodovkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Kamarád má Fabii TDi 96kw najeto na tom 100 000km a zatím v pohodě, pravda nejezdí jako čuně jen když výkon potřebuje tak tomu naloží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Zdravím, chci se optat když zvýším výkon ze 74 na cca 90-96kw a nebudu snižovat hranici zátahu turba, posunovat omezovač otáček a honit studený co mě bude čekat po 50tis km na výměnu? S tím že na dálnici to budu nakládat jako prase, ale nikdy ne do omezovače, však to určitě všichni znáte.. Auto má najeto 50tis km. Co od toho můžu čekat a na co se mám připravit? Díky ja sa chcem spytat na co to ma zmysel ked to vyuzijes jedine na dialnici, podla mna su to vyhodene peniaze, pri tvojom style jazdenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Kamarád má Fabii TDi 96kw najeto na tom 100 000km a zatím v pohodě, pravda nejezdí jako čuně jen když výkon potřebuje tak tomu naloží. to je uplne normalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Ono seriovy soft pri 74 kW je nad 3000 ot. dosti lenivy a nic to netaha, Tak mensia uprava a "neprasacke" jazdenie by podla mna nemali toho narobit nic zleho. V serii 74 kW je to dosti poslabsie, hlavne ked potrebujech chvilkovo mat vyssi vykon. Tiez planujem chip na povodnu 74 kW fabku no je pravda ze tam uz je 6 kvalt, vstiky 130 PS a Garret 130 PS. tak to je nieco ine. No doteraz jazdim v serii s mojimi cez 200 tis km s povodnym turbom a je este v pohode. Len sa k tomu autu treba "spravat" trochu s uctou a malo by byt vsetko OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeDe Vloženo 9. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Zdravím, chci se optat když zvýším výkon ze 74 na cca 90-96kw a nebudu snižovat hranici zátahu turba, posunovat omezovač otáček a honit studený co mě bude čekat po 50tis km na výměnu? S tím že na dálnici to budu nakládat jako prase, ale nikdy ne do omezovače, však to určitě všichni znáte.. Auto má najeto 50tis km. Co od toho můžu čekat a na co se mám připravit? Díky ja sa chcem spytat na co to ma zmysel ked to vyuzijes jedine na dialnici, podla mna su to vyhodene peniaze, pri tvojom style jazdenia No rád protáhnu káru v horách v zatáčkách, nebo v městkém provozu. No a ta trojka a čtverka když lépe zatáhne, tak se zapotí pasaty, superby a pod.. A pak mám radost z toho, jak chce chlap urvat volant, když nemůže ujet fabii:)) Prostě zábava.. za málo peněz.. Ale jak to tak poslouchám, tak když chip, tak prvně 6-ti kvalt. Co vše je třeba vyměnit, abych to tam mohl nacpat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Kolik že ti je? Při současném bodovém systému budeš brzo bez not. Pokud chceš někoho tahat v městkém provozu,tak jsi s prominutím pěkná p..a. Jinak k tématu. Nech si to pořádně prohlédnout jestli něco nemáš špatně. Protože i seriová 74kW jede dobře. S akcelerací a dynamikou rozhodně není problém - pokud umíš s tou pákou co je vpravo vedle tebe. A zatáčky? Víš ono to je z 99% o řidiči a jak to má najetý. Jezdil jsem půl roku každý den s fábkou přes Makov a nedal mě NIKDO! ale jen díky tomu,že jsem to měl najetý a to to zkoušeli i trochu lepší auta jak fábka tdi. a to zkoušelo dost lidí.) Pokud chceš takto blbnout kup si motorku - aspoň to budeš mít rychle zasebou. Ps. pokud chceš blbnous s čipem na 100kW v zatáčkách ,tak si někde rozbyješ tlamu,protože ti někde v zatáčce vyjede z převodovky poloosa,která na tento výkon rozhodně ní dimenzovaná. Nemluve o vnějším homokyněťáku,který jsem měnil už několikrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeDe Vloženo 9. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Kolik že ti je? Při současném bodovém systému budeš brzo bez not. Pokud chceš někoho tahat v městkém provozu,tak jsi s prominutím pěkná p..a. Jinak k tématu. Nech si to pořádně prohlédnout jestli něco nemáš špatně. Protože i seriová 74kW jede dobře. S akcelerací a dynamikou rozhodně není problém - pokud umíš s tou pákou co je vpravo vedle tebe. A zatáčky? Víš ono to je z 99% o řidiči a jak to má najetý. Jezdil jsem půl roku každý den s fábkou přes Makov a nedal mě NIKDO! ale jen díky tomu,že jsem to měl najetý a to to zkoušeli i trochu lepší auta jak fábka tdi. a to zkoušelo dost lidí.) Pokud chceš takto blbnout kup si motorku - aspoň to budeš mít rychle zasebou. Ps. pokud chceš blbnous s čipem na 100kW v zatáčkách ,tak si někde rozbyješ tlamu,protože ti někde v zatáčce vyjede z převodovky poloosa,která na tento výkon rozhodně ní dimenzovaná. Nemluve o vnějším homokyněťáku,který jsem měnil už několikrát. hah Děkuji za odpověd, ač jsi se určitě při tom rozčílil:) Tak jsi mi odpověděl na co jsem se ptal, stejně jako ostatní a Tobě a všem ostatním děkuji. No, té poloosy se opravdu bojím, údajně i ta spojka má menší průměr než na FRS, takže se na nějaký "chiptuning" vykašlu, nemíním odpápit spojku a nebo měnit něco co funguje.. No a s tím předjížděním je to fakt tak, ta sedmdesatčtverka prostě jede a hodně aut se zapotí, mám ji krátkou na 195/50/15 a nic mi neodskakuje narozdíl od octavie(195/65/15)kde do každé druhé zatáčky odlíta zadek někam "do pryč". Sice to není tak pohodlná jízda, ale za to, to auto jede kam chci.. A co se týče toho města, to nebudu komentovat, každý jezdí jak umí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Hele, turbo, spojka , poloosy, prevodovka te v poho vydrzi do tech 130ps , pokud to nebudes palit na kazde krizovatce!!!!Nedavno jsem delal kluka co mel chip na 140 ps a spojka byla jak nova, turbo take a mel na chipu 60tis!!Lehkym softem nic nezkazis , naopak.Zkus si to sam a neposlouchej kecy od lidi, kteri to sami na aute nemaji, ale vyctou to na nejakych odkazech, nebo znamy , znameho rikal!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeDe Vloženo 9. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Hele, turbo, spojka , poloosy, prevodovka te v poho vydrzi do tech 130ps , pokud to nebudes palit na kazde krizovatce!!!!Nedavno jsem delal kluka co mel chip na 140 ps a spojka byla jak nova, turbo take a mel na chipu 60tis!!Lehkym softem nic nezkazis , naopak.Zkus si to sam a neposlouchej kecy od lidi, kteri to sami na aute nemaji, ale vyctou to na nejakych odkazech, nebo znamy , znameho rikal!!!! No chlope něco na tom bude!! Je prostě nechci vyměnit půl auta jen kvůli toho, abych si hrál na to že mám rsko.. Magor nejsem abych to nakládal tak moc.. No když už jsi tady, v ponděli ti volal manolo ohledně loketky do fabky, ono to bylo pro mně.. Myslíš že by teda příští týden mohla být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďan Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 čau, mám taky stejný motor a už docela dost najeto. Je pravda, že mi odešla převodovka, ale až po 292.000km a to si myslím není až tak zlý. Chip mám od 77.000km, spojka byla ok, ale protože jsem dával 6.kvalt, musela i nová jiná spojka, turbo stále původní, takže bych se toho opravdu nebál. Jen pro info teď mám 342.000km a stále jezdím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 Hele, turbo, spojka , poloosy, prevodovka te v poho vydrzi do tech 130ps , pokud to nebudes palit na kazde krizovatce!!!!Nedavno jsem delal kluka co mel chip na 140 ps a spojka byla jak nova, turbo take a mel na chipu 60tis!!Lehkym softem nic nezkazis , naopak.Zkus si to sam a neposlouchej kecy od lidi, kteri to sami na aute nemaji, ale vyctou to na nejakych odkazech, nebo znamy , znameho rikal!!!! No chlope něco na tom bude!! Je prostě nechci vyměnit půl auta jen kvůli toho, abych si hrál na to že mám rsko.. Magor nejsem abych to nakládal tak moc.. No když už jsi tady, v ponděli ti volal manolo ohledně loketky do fabky, ono to bylo pro mně.. Myslíš že by teda příští týden mohla být? Fakt me volal??Asi jsem kua zapomel=(( EE, tak rychle nebude=(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 14. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2007 ahoj tak ja bych se toho vubec nebal kdyz to sveris nekomu kdo vi co dela. Klady jsou jasne za relativne malo penez zvyseni bezpecnosti pri predjizdeni, jelikoz 74 je ziva tak maximalne do tretiho kvalitu , a dneska ty zkur.... kamionaci jsou schopni jet i 110 po okreskach. nevyhoda je jasna, gumy jdou do sracek celkem kvalitne, pokud jeste rad vyuzivas skveleho podvozku fabky. Prevodovka je ok, spise nez zivotnost hodne chybi 6 kvalt, uz parkrat se mi stalo ze sem to prekouril a auto padlo do nouzaku, ale to vetsinou pri delsi jizde tachometrovych 220, alle to bylo zpusobeno vadnym ventilem, a taky jezdit takdle s fabkou je kravina, ale proc by to clovek nezkusil. Pokud by to bylo na me, auto chipem dostane neco navic, to co seriovemu nastaveni chybi a rekl bych ze je to pomslna tresnicka na dortu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekino Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 Zdravim, ja mam tiez FABIU combi 1.9TDI, RS tuning Milotec cierne + chromove doplnky, kotucove brzdy vpredu a vzadu ako na RS a nove tlmice, auto ide velmi dobre, ale ten chiptuning ma velmi laka mam najazdenych asi 100.000km a chcel by som to tam nainstalovat, ake su rizika a kde na vychode slovenska sa to da spravit ak ma niekto skusenosti. Nejazdim s pedalom na zemi ale niekekedy sa to fakt zide hlavne pri predbiehani. Dikes za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.