Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Ikdyž projde regenerací,je otázkou času,kdy se bude muset vyměnit.Ten uhlík,síra ,který v něm shoří se promění na popel a ten zůstane v porech katu.Nejde ven.Takže ,až se pory ucpou,což na diagnostice ukazuje hodnota množství zanesení,tak se musí vyměnit.Doposud nevím ,co stojí,ale málo to určitě nebude.

Měl by vydržet cca 100.000 km.... a kolik stojí nový ani snad vědět nechtěj :)

el Sí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Po novém roce chci objednat OII combika jako druhé auto do rodiny,na výbavě jsem se ani trochu nerozmyšlel,ale váhám jaký motor.Ve své OII kterou používám pro sebe a k práci mám 77kw,jsem s ním až na počáteční pocukávání co se vyřešilo přehráním softu spokojenej.

Pokoukávám nyní po tom 2.0TDI.Než jsem kupoval moji stávající OII 77kw tak jsem se u dealera kousek projel s tím 2.0TDI a musím říct že mě nějak neohromil,hlavně ve spod byl na můj vkus dost mrtvej,teprve až v otáčkách bylo znát že tam je něco navíc,ale ta předváděčka měla v tí době najeto 3000km takže to byl syrovej motor a hlavně s prodejcem vedle sebe jsem to nechtěl nějak přehánět,navíc jsem s tím najel tak 10km tak tu nemůžu dělat nějaké odborné hodnocení motoru.

Každýho koho se zeptám mele něco jinýho,jeden že to je bomba,druhej že to je mrcha líná že jsou s 2.0TDI problémy.

Zarazil mě nedávno jeden chlapík se kterým se potkávám při venčení psa,dali jsme se do řeči o autech a on mi začal vyprávět že má Superba 2.0TDI a že ho má už 3 týden v opravě,prý se mu z ničeho nic při jízdě v motoru začalo ozývat dost hnusný mlácení a rozsvítilo se mu mazání a maxík hlásil že má okamžitě vypnout motor a vyhledat škoda servis,tak zavolal odtahovku k dealerovi,tam mu po 4 dnech oznámily že auto odvezly do MB že nevěděli co s tím,půjčily mu zadarmo octávku a řekli že až budou něco vědět tak mu zavolají,těd to je prý 3 týden a zatím se mu nikdo neozval,tak už začíná být dost vytočenej.(má najeto 17000km).

Chtěl bych znát názor někoho kdo to má,kolik máte s tím nalítáno,jaké jste měli problémy a prostě jak to šlape.

Taky bych chtěl vědět jaký to v kombinaci s DSG o které taky uvažuji.

díky za příspěvky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám jí krátce a předtím jsem měl 1,9 TDI 77 kW...mno...

u 1,9 není tak velký turboefekt, 2,0 je skutečně ve spod "líná", ale když se s tím "naučíš" jezdit, tak ti to nepřijde.

Na předjíždění je supr, je to o dost živější auto, do kopců táhne líp... HLAVNÍ důvod pro mě ale byla 6-tka...jezdím hodně dálnice...

Problémy zatím žádné, na 1,9 mi po 50 tkm odešlo turbo...

el Sí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jam mam teraz najazdene na 2.0TDI 33500km. Auto je 6/2005.

takze moj nazor:

- dole bol dost mrtvy s porovnanim s klasikou 81kW na OI. Pisem bol lebo po novom SW (flash) mam subjektivny pocit ze je to uz vyrazne lepsie. Treba si na to trocha zvyknut. Myslim ale ze toto zdatne riesi za vodica DSG..

- hlucny pri prudsej akceleracii, tichy pri ustalenej rychlosti (napr. 140/h na 6-tke je uplne super)

- spotreba...no mam problem sa dostat na tabulkove hodnoty, ale postupne sa to lepsi, asi ako si motor sada, mozno je to tym ze si ho velmi uzivam :D

Jeden priklad, raz som presiel trasu PP (Esso)-> BA (Dubravka) za 2:35min, priemerka bola 139km/h a spotreba podla PP 7,6L/100, co je super ked uvazim ako som mu nakladal :D

- olej...ked mu nakladas (typicky dlha cesta po dialnici) tak zozerie, mne to vychadza zatial cca 2L / 27tis km (prva vymena). Ale este stale sada...

- akceleracia - v porovnani s 81kW je to BOMBA, proste dupnes a vyrazi, neskutocne bezpecne sa citim pri predbiehani, proste s vykonom, akceleraciou som MAXIMALNE spokojny

- v kombinacii so 6-kvaltom super, DSG som chcel ale uz nevydalo...

- startovanie - uz sa o tom pisalo, studeny chyta vynikajuco, nechtiac som ho testol pri -3 stupnoch bez zhavenia - chytil bez zavahania, ked je teplejsi treba dlhsie tocit, ale chyti uplne vzdy - otazka zvyku

- zatial ZIADNE zavady

- novy flash som ziadal len na zaklade info od Diagnostika

Celkovo som s nim velmi spokojny, nechcem odsudzovat seriovy 1.9, ale je to rozdiel, robit znova vyber, idem do neho znova, alebo potom uz iba RS... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já na něm mám naježděno cca 56000 km a maximální spokojenost... už několikrát jsem měl v mém servise octavie s 2.0 TDi, kterým kolem 80 000 praskla hlava.. ale to bude asi jen závada určité série. Jinak turbo efekt je tu velmi silný kolem 2000 otáček. Motor trhá asfalt pomalu na všechny rychlosti. Nehledě, že s ní jezdim kolem 200km/h po dálnici a něak to neni ani znát.. fakt doporučuji :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám najeto 80 t. km, jestli to bylo líný se moc nepamatuju, protože mám od začátku zvedlej výkon, a to se chová od spodu úplně jinak. Nechce se mi dlouze se rozepisovat, tak jestli se chceš někde v Praze potkat, pokecat a svézt, nemám s tím problém. Jinak pokud bych já dneska auto kupoval, tak 2,0 TDI combi RS a samozřejmě N1. Dneska po slevě, kterou ti určitě dá rád téměř každej, cca 640 t. bez DPH. To nemá chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja 2,0 TDI nevlastním, tak sa k životnosti a poruchovosti nebudem vyjadrovať.

Ale skúšal som 2,0 TDI vo všeličom možnom (Jetta, A4, OII, Passat). Mne sa nepáči hlavne zvuk motora (obzvlášť pri rozbiehaní taký dunivý zvuk) a dosť výrazná lenivosť v nižších otáčkach (kým nezaberie turbo). Problémy dunenia a lenivosti výborne rieši automatická prevodovka. Takže ak 2,0 TDI, tak z môjho pohľadu jedine v kombinácii s automatom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já na něm mám naježděno cca 56000 km a maximální spokojenost... už několikrát jsem měl v mém servise octavie s 2.0 TDi, kterým kolem 80 000 praskla hlava.. ale to bude asi jen závada určité série. Jinak turbo efekt je tu velmi silný kolem 2000 otáček. Motor trhá asfalt pomalu na všechny rychlosti. Nehledě, že s ní jezdim kolem 200km/h po dálnici a něak to neni ani znát.. fakt doporučuji :palec2:

Vidim ze si uzivas rovnako ako ja :D

Tiez mam obcas pocit ze tych 200km/h nie je vobec poznat :t

Este k tej hlave - nevies ktore serie (rocnik, MR) su postihnute?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za těch pár km co jsem tehdy s 2.0TDI najel mám naprosto stejný pocit co Diamant,akorát jsem to nezkoušel s DSG.

Budu muset zajet někam do sálonu a zkusit to.Vůbec na TDI jak 1.9 tak 2.0 v kombinaci s DSG slyšim dost chvály.

Slyšel jsem že na RScombíky nejde N1 a tudíš odpočet DPH,co je na tom pravdy?

Už ani nevim kde jsem to slyšel jen mi to utkvělo v paměti že to někdo někde povídal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0TDI je dole o dost linejsi nez 1.9TDi ale dozene to vyse... I kdyz sem mel moznost srovnat 2.0TDi v novem passatu a 1.9TDi 96kW v mem byvalem Audi a vyhral jednoznacne 1.9 byt je trochu hlucnejsi (ale taky ten muj mel dost nalitano ;) ).

Jinak k DSG s 2.0TDi - muzu jenom doporucit. Jedine co vadi je prodleva pri kickdown, ale to je spis jenom pocit, protoze sem furt nevedel co s levo nohou :D

Jinak pokud se mi podari dostavit se na Mimon, tak porovnat 2.0TDi s 2.0MZR-CD by nebylo od veci... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jezdím s OII 2.0 Tdi už asi rok najeto mám 38 000,-. Předtím jsem měl O1 jak Tdi 90PS tak 110PS. A zkušenosti? O1 lepší průběh výkonové křivky, znatelně lepší spotřeba.

O2 2.0 Tdi mě nikterak moc nenadchla do okamžiku než jsem nechal nahrát nový SW. Motor měl obrovskou výkonovou díru mezi 1900 a 2000 ot. Při stabilní jízdě a lehkém ubrání a znovu přidání plynu motor jakoby na zlomek vteřiny zaváhal a nevěděl co přesně má dělat. Po novém SW se toto odstranilo i když výkonová díra se pouze "zmenšila". Ale zlepšení je znatelné. I když není vše 100% tak bych znovu sahnul po 2.0 Tdi. Prostě výkon i točivý moment tam je a ve 140 Km plyn jenom lechtáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...