SieNo Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Ikdyž projde regenerací,je otázkou času,kdy se bude muset vyměnit.Ten uhlík,síra ,který v něm shoří se promění na popel a ten zůstane v porech katu.Nejde ven.Takže ,až se pory ucpou,což na diagnostice ukazuje hodnota množství zanesení,tak se musí vyměnit.Doposud nevím ,co stojí,ale málo to určitě nebude. Měl by vydržet cca 100.000 km.... a kolik stojí nový ani snad vědět nechtěj el Sí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 To: Diagnostik . Díky moc to jsem přesně potřeboval... Nevíš ještě náhodou to jak se aktivuje pomocí VAS ten proces regenerace a jestli to jde i VAG-comem. Díky moc Jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Aktivovat přes diagnostiku to jde,ale VAS login neuvádí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Na TDI som nikdy ani nepomýšľal, ale o to väčšiu radosť mám z TFSI, ktoré takéto problémy nepozná. Diagnostik - existuje aj u benzínu nejaký parameter stavu katalyzátora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Pokud vím,tak ne,můžeš jenom provést rediness cod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Nějáké další zkušenosti s filtrem? Už mi to fakt leze na nervy. Tuhle jsem jezdil celý večer abych to vyčistil.... Už jsem psal na člena představenstva Škoda-Auto ale standardně žádná odpověď. Zákazník je to poslední co je zajímá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 A já si jdu v pátek objednat Octavii 4x4 2,0 TDI DPF, chtěl bych ji radši bez filtru ale nedělá se Tak abych taky nemusel venčit psa i auto! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Po novém roce chci objednat OII combika jako druhé auto do rodiny,na výbavě jsem se ani trochu nerozmyšlel,ale váhám jaký motor.Ve své OII kterou používám pro sebe a k práci mám 77kw,jsem s ním až na počáteční pocukávání co se vyřešilo přehráním softu spokojenej. Pokoukávám nyní po tom 2.0TDI.Než jsem kupoval moji stávající OII 77kw tak jsem se u dealera kousek projel s tím 2.0TDI a musím říct že mě nějak neohromil,hlavně ve spod byl na můj vkus dost mrtvej,teprve až v otáčkách bylo znát že tam je něco navíc,ale ta předváděčka měla v tí době najeto 3000km takže to byl syrovej motor a hlavně s prodejcem vedle sebe jsem to nechtěl nějak přehánět,navíc jsem s tím najel tak 10km tak tu nemůžu dělat nějaké odborné hodnocení motoru. Každýho koho se zeptám mele něco jinýho,jeden že to je bomba,druhej že to je mrcha líná že jsou s 2.0TDI problémy. Zarazil mě nedávno jeden chlapík se kterým se potkávám při venčení psa,dali jsme se do řeči o autech a on mi začal vyprávět že má Superba 2.0TDI a že ho má už 3 týden v opravě,prý se mu z ničeho nic při jízdě v motoru začalo ozývat dost hnusný mlácení a rozsvítilo se mu mazání a maxík hlásil že má okamžitě vypnout motor a vyhledat škoda servis,tak zavolal odtahovku k dealerovi,tam mu po 4 dnech oznámily že auto odvezly do MB že nevěděli co s tím,půjčily mu zadarmo octávku a řekli že až budou něco vědět tak mu zavolají,těd to je prý 3 týden a zatím se mu nikdo neozval,tak už začíná být dost vytočenej.(má najeto 17000km). Chtěl bych znát názor někoho kdo to má,kolik máte s tím nalítáno,jaké jste měli problémy a prostě jak to šlape. Taky bych chtěl vědět jaký to v kombinaci s DSG o které taky uvažuji. díky za příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SieNo Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 mám jí krátce a předtím jsem měl 1,9 TDI 77 kW...mno... u 1,9 není tak velký turboefekt, 2,0 je skutečně ve spod "líná", ale když se s tím "naučíš" jezdit, tak ti to nepřijde. Na předjíždění je supr, je to o dost živější auto, do kopců táhne líp... HLAVNÍ důvod pro mě ale byla 6-tka...jezdím hodně dálnice... Problémy zatím žádné, na 1,9 mi po 50 tkm odešlo turbo... el Sí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Jam mam teraz najazdene na 2.0TDI 33500km. Auto je 6/2005. takze moj nazor: - dole bol dost mrtvy s porovnanim s klasikou 81kW na OI. Pisem bol lebo po novom SW (flash) mam subjektivny pocit ze je to uz vyrazne lepsie. Treba si na to trocha zvyknut. Myslim ale ze toto zdatne riesi za vodica DSG.. - hlucny pri prudsej akceleracii, tichy pri ustalenej rychlosti (napr. 140/h na 6-tke je uplne super) - spotreba...no mam problem sa dostat na tabulkove hodnoty, ale postupne sa to lepsi, asi ako si motor sada, mozno je to tym ze si ho velmi uzivam Jeden priklad, raz som presiel trasu PP (Esso)-> BA (Dubravka) za 2:35min, priemerka bola 139km/h a spotreba podla PP 7,6L/100, co je super ked uvazim ako som mu nakladal - olej...ked mu nakladas (typicky dlha cesta po dialnici) tak zozerie, mne to vychadza zatial cca 2L / 27tis km (prva vymena). Ale este stale sada... - akceleracia - v porovnani s 81kW je to BOMBA, proste dupnes a vyrazi, neskutocne bezpecne sa citim pri predbiehani, proste s vykonom, akceleraciou som MAXIMALNE spokojny - v kombinacii so 6-kvaltom super, DSG som chcel ale uz nevydalo... - startovanie - uz sa o tom pisalo, studeny chyta vynikajuco, nechtiac som ho testol pri -3 stupnoch bez zhavenia - chytil bez zavahania, ked je teplejsi treba dlhsie tocit, ale chyti uplne vzdy - otazka zvyku - zatial ZIADNE zavady - novy flash som ziadal len na zaklade info od Diagnostika Celkovo som s nim velmi spokojny, nechcem odsudzovat seriovy 1.9, ale je to rozdiel, robit znova vyber, idem do neho znova, alebo potom uz iba RS... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 tak nevím jestli jsem sám.....máme v práci audi A4 s tím stejným motorem....2x se měnilo turbo.........s autem jezdí pouze 2lidi a tak jak se má...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 já na něm mám naježděno cca 56000 km a maximální spokojenost... už několikrát jsem měl v mém servise octavie s 2.0 TDi, kterým kolem 80 000 praskla hlava.. ale to bude asi jen závada určité série. Jinak turbo efekt je tu velmi silný kolem 2000 otáček. Motor trhá asfalt pomalu na všechny rychlosti. Nehledě, že s ní jezdim kolem 200km/h po dálnici a něak to neni ani znát.. fakt doporučuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 mám najeto 80 t. km, jestli to bylo líný se moc nepamatuju, protože mám od začátku zvedlej výkon, a to se chová od spodu úplně jinak. Nechce se mi dlouze se rozepisovat, tak jestli se chceš někde v Praze potkat, pokecat a svézt, nemám s tím problém. Jinak pokud bych já dneska auto kupoval, tak 2,0 TDI combi RS a samozřejmě N1. Dneska po slevě, kterou ti určitě dá rád téměř každej, cca 640 t. bez DPH. To nemá chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 Jinak pokud bych já dneska auto kupoval, tak 2,0 TDI combi RS a samozřejmě N1. Dneska po slevě, kterou ti určitě dá rád téměř každej, cca 640 t. bez DPH. To nemá chybu. Takovej názor mám taky, myslím že až mi skončí leasing, začnu po něm pokukovat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 Ja 2,0 TDI nevlastním, tak sa k životnosti a poruchovosti nebudem vyjadrovať. Ale skúšal som 2,0 TDI vo všeličom možnom (Jetta, A4, OII, Passat). Mne sa nepáči hlavne zvuk motora (obzvlášť pri rozbiehaní taký dunivý zvuk) a dosť výrazná lenivosť v nižších otáčkach (kým nezaberie turbo). Problémy dunenia a lenivosti výborne rieši automatická prevodovka. Takže ak 2,0 TDI, tak z môjho pohľadu jedine v kombinácii s automatom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 já na něm mám naježděno cca 56000 km a maximální spokojenost... už několikrát jsem měl v mém servise octavie s 2.0 TDi, kterým kolem 80 000 praskla hlava.. ale to bude asi jen závada určité série. Jinak turbo efekt je tu velmi silný kolem 2000 otáček. Motor trhá asfalt pomalu na všechny rychlosti. Nehledě, že s ní jezdim kolem 200km/h po dálnici a něak to neni ani znát.. fakt doporučuji Vidim ze si uzivas rovnako ako ja Tiez mam obcas pocit ze tych 200km/h nie je vobec poznat Este k tej hlave - nevies ktore serie (rocnik, MR) su postihnute? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 Co jsem já osobně měl byly jen 2004 tušim 7/2004 a 9/2004, jedna měla 83000 a druhá 86000 km... ale těch 200 jak nic, je to požitek, hlavně ten 2.0 TDi, určitě bych nešel znova do 1.9 TDi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 Tak za těch pár km co jsem tehdy s 2.0TDI najel mám naprosto stejný pocit co Diamant,akorát jsem to nezkoušel s DSG. Budu muset zajet někam do sálonu a zkusit to.Vůbec na TDI jak 1.9 tak 2.0 v kombinaci s DSG slyšim dost chvály. Slyšel jsem že na RScombíky nejde N1 a tudíš odpočet DPH,co je na tom pravdy? Už ani nevim kde jsem to slyšel jen mi to utkvělo v paměti že to někdo někde povídal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 ale da, pise sa tu o tom v inom vlakne: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...20entry327595 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2006 Ani som nečakal, že si 2,0 TDI vyskúšam tak skoro. Tak si môžete moje dojmy prečítať na http://www.railweb.sk a v sekcii Škoda hľadajte Recenziu Audi A4 2,0 TDI. Ale je to skôr isté porovnanie s OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Romane, kdyby to s přepážkou nešlo, tak o tom nepíšu. Když vyjely první eresa combi, tak to ještě opravdu neměly schválený (N1), ale v součastnosti to už jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 2.0TDI je dole o dost linejsi nez 1.9TDi ale dozene to vyse... I kdyz sem mel moznost srovnat 2.0TDi v novem passatu a 1.9TDi 96kW v mem byvalem Audi a vyhral jednoznacne 1.9 byt je trochu hlucnejsi (ale taky ten muj mel dost nalitano ). Jinak k DSG s 2.0TDi - muzu jenom doporucit. Jedine co vadi je prodleva pri kickdown, ale to je spis jenom pocit, protoze sem furt nevedel co s levo nohou Jinak pokud se mi podari dostavit se na Mimon, tak porovnat 2.0TDi s 2.0MZR-CD by nebylo od veci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 co sem zjistil tak u Peugeot 407 je zivotnost cca 100kkm a pak 60kkč za výměnu... Mám rád čistej vzduch, ale proč kujva mám na to doplácet?!? Trochu divné... Budu si kupovat rychlý saze bez filtru dokud to půjde... bléééé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bizon Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Jezdím s OII 2.0 Tdi už asi rok najeto mám 38 000,-. Předtím jsem měl O1 jak Tdi 90PS tak 110PS. A zkušenosti? O1 lepší průběh výkonové křivky, znatelně lepší spotřeba. O2 2.0 Tdi mě nikterak moc nenadchla do okamžiku než jsem nechal nahrát nový SW. Motor měl obrovskou výkonovou díru mezi 1900 a 2000 ot. Při stabilní jízdě a lehkém ubrání a znovu přidání plynu motor jakoby na zlomek vteřiny zaváhal a nevěděl co přesně má dělat. Po novém SW se toto odstranilo i když výkonová díra se pouze "zmenšila". Ale zlepšení je znatelné. I když není vše 100% tak bych znovu sahnul po 2.0 Tdi. Prostě výkon i točivý moment tam je a ve 140 Km plyn jenom lechtáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Ja mam presne rovnaku skusenost - po novom SW je to o poznanie lepsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.