Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

DPF a bolest???že o tom nevím.Se samotným filtrem problémy nejsou,ale s čidly co vyhodnocují stav.Ty byly v garanci měněny a bez problému.Já má na Pašíku s DPF 154000km a nic.V 45000km vyměněno čidlo a od té doby klid.kolega má už Passata 2008,najeto 70.000 a o filtru neví.

Je jasné,že pokud bude někdo jezdit pouze město hodně studené starty tak se ucpávat bude,ale i to už je co vím dnes vyřešeno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja vim ze u tehle DPF byly problemy s regeneraci filtru, jeho neustalim ucpavanim a podobne

Resilo se to castou upravou SW ř.j. atd

Ze je to z 80% o tom jak s autem jezdis tak to uznavam... ale na rozdil od common railu ktery s tim takove problemy jako TDi to je taky fakt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tak gratuluji :palec2: Tohle mě fakt zajíma. Napiš víc co tomu bylo, jak se to chovalo a co přesně ti nastavovali/měnili s tím čerpadlem.

Já mám taky auto v záruce a aut. servis bohužel taky jen konstatoval, že je vše Ok. Ale ta spotřeba je prostě vysoká. Na dieselpower fóru jsem se jen dozvěděl, že se nastavuje to čerpadlo, ale to bylo u ne PD motorů...

No já jsem to měl s autem tak:

Auto mám cca od 30 tis rok výroby 09/2006 a nezdálo se mi - houkaní turba, studené starty - nehorázné vybrace, kouřivost, cukání mezi 1800-2000 otáčkama, vybrace na volnoběh a celkově průhěh motoru se spotřebou - rozdíly v 1l na stejné trase při stejných podmínkách ( takový pocit, že auto jede každý den jinak ) - pravidelně jsem tankoval u SHELLU a s 70% V-power.

V první servisu mi při garanční prohlídce, řekli že auto je v pořádku - prostě to asi hodili na diagnostiku a nic jim to nevyhodilo....záverečná věta od technika: "Jo pane to máte DIESEL" !!! Přitom auto tam bylo koupene a pořizovací cena si myslím bylo dost vysoká aby se my podle toho věnovali...

Takže jsme se na*ral a přes známost jsme si domluvil servis jinde. Technik nastartoval auto proturoval a řekl: No to je pěkně v p*deli - to turbo se mi nezdá a celkově to chování motoru není v pořádku. Takže výměna turba - přehrání softu....+ jsme si ještě nechal udělat geometrii ( k tomu se ještě dostanu ).

Odstraněné problémy:

houkání turba, kouřivost, špatné studené starty ( ale pořád to nebylo ideální ), cukání se dost omezilo, ale bylo pořád - občas to prostě cukne, ale není to tak markatní.

No ale co mě dost překvapilo tak jak udělali geometrii. Jedu ze servisu po dálnici domů a si říkám že ten volant je pořád nějak na křivo...prostě nevyrovnali volant ...ale nějak sem to nehrotil - mám aspon nové turbo.

Záver: vybrace na volnoběh pořád, projevy motoru se trochu zlepšili ale nebylo to dle mě OK ale prostě žádnou jinou závadu nenalezli. Bylo my doporučeno od více zdrojů ( ještě před testem v MFD) změnit palivo a čerpat u benziny.

No a asi před měsícem ( najeto necelých 50 tis ) mi nešlo nastartovat auto, tak jsem zavolal známemu. Auto odtáhli a zjistili že palivové čerpadli je out. Takže následovala výměna a celkové pročištění a seřízení - co ale přesně nevím, jen my říkal že nějaké hodnoty byly rozhozené mimo normu, takže to dali do pořádku. No a říkal že v nadrži a celkově byl docela bordel....

Auto po tomto bylo jako vyměněné - krásné starty, ztišilo se, celkově se zlepšil průbeh motoru, spotřeba šla lehce dolů a hlavně se ustálila - cca stejné hodnoty na stejných trasách. Zatím najeto 5 tis...

Jediné co je ještě potřeba doladit je průběh turba a zatáh v nízkých otáčkách - to pořeším čipem - TDIFun. No a co asi nevyřeším jsou vybrace na volnoběh - vstřiky, ale to není až taková hrůza. Jen co je zvláštní je, že to děla jen při zahřátém motoru...dělá to někomu taky tak nebo to není problém vstřiků??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 ajaxe: Bolí mě do očí, jak píšeš vybrace. Občasné chvění na volnoběh je prostě vlastnost tohohle motoru, četl jsem spoustu recenzí např. na Audi A4 s totožným motorem a redaktoři právě toto "chvění" motoru zmiňují. Škubání při zátahu motoru jsem měl na 1.9TDi pomohlo přehrát SWF.

Editováno: , autor: palmexman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pardon za ty VYBRACE :rolleyes:

Je to možné...neříkám, že jsou to 100% vstřiky, ale je divné, že to dělá jen za studena a hlavně to nedělá pokaždé.

Škubání se částečně vyřešilo přehráním, ale občas se to objeví a není to tak znatelné jak to bylo před tím přehrátím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela zajímavy poznatek s tim jak to nejelo skubalo a podobne a pak zasvinena nadrz a nefunkni nebo blbnouci podavaci cerpadlo, ktery podle me asi vycemene kleklo kvuli tomu bordelu v nadrzi.

Relativni blbost a co to nadela...

Nektere servisy by menily vstriky a pul motoru k tomu a ona to takova blbina

Podobne jako je problem se starovanim... taky se tady psaly story o prehravani SW nekolikanasobnym vymenam vstriku a kdovi co jeste a pak se vymenil starter a bylo po problemu.

Podle me je 90% problemu zpusobene starterem, potazmo spatnou kostrou nebo oxidaci na + privodu

Startee je tak blbe vymyslenej ze pokud ma i nepatrne proudove ztraty na privodnich kabelech tak toci malo a auto nechyta

Problem znami uz z OI TDi

Ale jak je videt soudruzi ze SNR se nepoucili :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se taky chvějě motor na volnoběh od začátku, tak to neřešim.

Se strartama jsem neměl nikdy problem!!!

A byla tu diskuze kolik to žere na volnoběh, byl jsem u šraňek tak jsem na to koukal, a bylo to 0,8L při 900 otáčkách.Zaplá klima, radio.

Škubáni jsem si všimnul tak max 2 krat pokud to nebylo brnknuti nohy o pedal.

mám najeto necelých 36 tis.

Oleje to po garančce skoro nežere a ted se mi dokonce zda že mi mírně klesla spotřeba, tak o 0,2 l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted co se tady kolega zminil o spotrebe oleje... tak ja jsem mezi L.L. servisem na ktery jsem najel 30.000km nez me maxidot poslal na servis soleval vsehovsudy 1L oleje

kamarad co jezdi na L.L. s Oi TDi 81kW tak doleva cca 1-1,5L na 25-32.000km podle toho po kolika km ho PC posle do servisu na vymenu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste k tem blbejm startum OII TDi

vcera jsem mluvil se znamou a ta mme pozadala zda se ji mrknu na auto

OII TDi 65tis km rok 2004

Jezdi s tim baba takze proto tak malo km... :-)

Staruje ji to nejak divne nekdy to dlouho toci ale kazdopadne pri starovani starter toci a kdyt to pak chytne tak tak se cely motor i auto zaklepe...

jako prvni pujdu po starteru a kostrach a + na starter, dale pak vycisteni a promazani starteru uvnitr.

Pak sem pisnu vysledek :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím,

letmo sem zahledl OII byl to diesel na 100% a na konci stitku bylo červené I

nevim zdato byla 1,9 nebo 2,0 ale OII s cerveným I sem jestě nevidel. Nevíte nekdo o tom neco?

ono možna si to majitel jen tak nalepil kdo vi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda že to hlavně VW dost měnilo to označení......u OII je to prozatim od začátku tak že TDI je 1.9TDI-PD 77kw a TDI je 2.0TDI-PD 103kw.....

U VW to bylo:

1.9TDI 66kw....TDI

1.9TDI 81kw....TDI

1.9TDI-PD 85kw....TDI (to bylo první TDI-PD)

1.9TDI-PD 74kw + 96kw....TDI (takto byli označovány dlouho obě výkon.verze) a až později začalo VW označovat 1.9TDI-PD 74kw....TDI a 1.9TDI-PD 96kw....TDI....Po mini-faceliftu(koncem roku 2004) už to bylo zas 1.9TDI-PD 74kw...TDI a 1.9TDI-PD 96kw....TDI

1.9TDI-PD 110kw....TDI (měl snad jen Golf IV)

s příchodem B6 to bylo:

1.9TDI-PD 77kw ...................TDI

2.0TDI-PD 103kw .............2.0TDI

2.0TDI-PD 125kw .............2.0TDI

a poslední označování TDIček u VW po zrušení 1.9TDI-PD 77kw a nasazení TDI-CR je:

2.0TDI-CR 81kw........2.0TDI

2.0TDI-CR 103kw......2.0TDI

2.0TDI-CR 125kw......2.0TDI

V tom aby se jeden vyznal.....taky jsem měl v tom hlavně kolem toho roku 2003-2004 pěknej bordel.....

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panové máte někdo informace/zkušenosti jaký je při jízdě rozdíl mězi motory BKD a BMM ( oba 2.0TDI PD 103kw) ?

Jestli mám správné informace tak BKD je 16V a dost poruchový, BMM prý 8V a jen s DPF. Prý je i spolehlivější.

Pokud je jeden 16V a druhy 8V , měl by se každý chovat trochu jinak ( krouťák, spotřeba atd ) , nebo se pletu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panové máte někdo informace/zkušenosti jaký je při jízdě rozdíl mězi motory BKD a BMM ( oba 2.0TDI PD 103kw) ?

Jestli mám správné informace tak BKD je 16V a dost poruchový, BMM prý 8V a jen s DPF. Prý je i spolehlivější.

Pokud je jeden 16V a druhy 8V , měl by se každý chovat trochu jinak ( krouťák, spotřeba atd ) , nebo se pletu ?

Neber to tragicky . Víš kolik aut má motot 2.0 Tdi (respektive se montoval v letech 2004 - 2008 ted jiz od roku ustupuje a nahrazuje CR)

Je to takove kvantum VW, Audi, Seat, Škoda a pak i licence Dodge a jine automobilky. Vzdy se najde nekde porucha . Nekdo rika ze mu tam neco prasklo apod... Ja bych to vubec neresil. Pokud si chces koupit auto kup si ho (na blby motoro muzes narazit u jakehokoliv)

Urcite je lepsi menit olej po 15000km (ne kvuli kvalite oleje ) ale kvuli lajdactvi servisu )

!!! Uz sem videl mockrat vyuzivat u 2.0TDI vymenu olejem odsavadnim pres merku oleje!!!! i me to tak vymenili jednou , to sem se rozcilil a od te doby jsem u vymeny oleje osobne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky za reakci, ale muj dotaz se netykal spolehlivosti. Ohledně té je tady i jinde informaci spoustu a je na každém jaký si udělá obrázek.

Ptal jsem se na srovnání těch dvou motorů při jízdě. Zrychlení, spotřeba atd. Případně jestli někdo může potvrdit moje informace že se jedna o 16V a 8V a že 8V se prodaval pouze a jen s DPF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom blazen by kupoval DPF :-) ne Vážně naco ??? kvůli přírodě? To bys musel být velký aktivista zelených. DPF má jenom nevýhody (zanáší se, když je trošku ucpané je menší výkon atd... jediné plus = TDi nekouří a nejde do ovzduší tolik splodin (a za to ještě připlácíš dle ceníku nemalou částku.

Když to ještě jde tak koupit jedině bez DPF (ušetříš peníze a starosti) řešit TDi 16v a 8v je tudíž bezpředmětné. Bohužel EU brzo vyjimky zruší a už bude vše jedině nově se dát koupit s DPF. Ale až to bude tak to budou už všude nasazené CR TDi :-)))

Editováno: , autor: vorlajz
špatné citace přecházejícího příspěvku #1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TDi 16v a 8v mají stejný výkon i točák (a Jak už tu někdo psal tento TDI 103kw 320Nm je kus o kusu jiný někomu se zdá že to netáhne (dle technického listu už to má točák od 1750!!!! a to by sexkramencky mělo jít poznat ,že to zatáhne (ale bohužel ve většině případů je to až kolem 2000 - 2100 otáček (mohu to potvrdit i na naší Octavce.

Editováno: , autor: vorlajz
špatné citace přecházejícího příspěvku #2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...