Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Protože jsem měnil naftový filtr, tak se musím opravit ohledně papírové vložky. Existuje několik typů těchto vložek, nejlepší je opsat typ filtru z baňky, je tam samolepka, podle které se zjistí, která vložka je ta správná.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj, mám 2 měsíce OII 2.0TDI DSG, najeto 120tis. km, najel jsem cca 4500km a už řeším problémy. Za těch 4500km jsem už třikrát dolíval vodu, asi to bude hlava. Teď začlo zlobit pravděpodobně turbo, auto hlavně při předjíždění ztratí výkon - VAG piše závada na snímači plnícího tlaku, podle technika asi zůstavají vyset lopatky. Po vypnutí a zapnutí zase jede. A z DSG se na volnoběh ozývá klepání - asi setrvák,ale dnes mně jeden šikovnej kamoš řekl,že to nemusí byt setrvák. Tak nevim,jestli to byl dobrej kup. Co myslíte? Díky

Vloženo

Otec ma take 2.0TDi, ted taky dolival vodu, ale nakonec to byl diravy chladic. Po 4 letech , nevim,nejak nechapu. na me octavii má 10 roku a porad je ve slusnem stavu.

Jinak doufam ze praskla hlava se autu vyhne. Hur to sice startuje kdyz je to teple,ale to jsou pry vstriky.

Vloženo (editace)
Tak to nevypadá dobře, co je to za rok výroby ?

Rok výroby 2005, resp. uvedeno do provozu 9/05...

Vím,že jsou to nemoci dvoulitrů a věděl jsem to, než jsem koupil. Stejně bych do toho šel, je to mazel...

Dnes mně kamoš ve škodovce v Brně (Autonova) odpojil výměník olej/voda, resp. propojil hadice mimo něj, tak uvidíme, co na to voda. Prej to taky může dělat. Ale moc tomu nevěřím...

Jinak díky za reakce!

Editováno: , autor: lukas_repsol
Vloženo

Skoda Octavia 2.0tdi pd 16v 103kw 2005, spotreba na 5000km je 5.8L pri prumerne rychlosti 81km/h , ted sem resil spatne startovani, vyndal vstriky, dal je na ultrazvuk a je klid. S tim autem maximalni spokojenost, ma najeto 240 tisic a slape jak hodinky. Zrejme dobrej kus :)

Vloženo
Skoda Octavia 2.0tdi pd 16v 103kw 2005, spotreba na 5000km je 5.8L pri prumerne rychlosti 81km/h , ted sem resil spatne startovani, vyndal vstriky, dal je na ultrazvuk a je klid. S tim autem maximalni spokojenost, ma najeto 240 tisic a slape jak hodinky. Zrejme dobrej kus :)

Také ten samý motor, spotřeba taky paráda, najeto celkem 130 tis.km, nyní řeším snímač pedálu brzdy (zatím jsem koukal po netu a nikde jsem nesehnal) a to startování mě zlobí také - jaký postup s těmi vstřiky pomůže?

Vloženo
Také ten samý motor, spotřeba taky paráda, najeto celkem 130 tis.km, nyní řeším snímač pedálu brzdy (zatím jsem koukal po netu a nikde jsem nesehnal) a to startování mě zlobí také - jaký postup s těmi vstřiky pomůže?

Vstrik na PD vydrzi cca 170tisic, pak se zanese ci se pridre. Pokud se jen zanese tak staci nechat udelat ultrazvuk vstriku a hlavne vymenit na nem ty gumicky a sedelka. To spatne startovani muze mit za pricinu bud je vstrik zanesen(takze ultrazvuk), jsou v haji gumicky (ty se daj poridit za 155kc sada coz je na jeden vstrik, cislo je 1 417 010 996) a prinejhorsim jsou pridrene mno a to uz jim nic nepomuze a je potreba repas. Starsi vstriky kupovat je risk, sice muzou mit najeto 30tis km ale nikdo nevi na co ten motor jezdil, ty je pak das do auta, tu tvoji normalni naftu to nezkousne a pridres je :) Ale je to kazdeho vec :)

PS ultrazvuk vyjde na cca 1000kc + 620kc gumicky na vsechny vstriky, tesneni pod vent viko 465kc, mno a urcite se vyplati nejdriv zkusit ultrazvuk nez zkouset hned menit vstriky.

Vloženo

Ta životnost vstřiků 170tis je asi podobná i na 1,9 PD 77kw ? A je to hodnota z fabriky, jakože životnost vstřikovačů, nebo tvoje zkušenost? Na kolik vyjde výměna za to tzv. připečení?

Díky za odpovědi

Vloženo

Zdravím,

mám takový problém. Jezdím asi půl roku se Superbem (II) s motorem 2.0TDi PD 103kW, najeto cca 32 000km a poslední týdny to začalo dělat divné věci. Při rychlém stisknutí plynu a opětovném puštění motor vydá divný hlasitý zvuk (jako zvuk struny) a větší vibrace se v té chvíli přenese i dovnitř. Dnes jsem to zpozoroval i při přidávání plynu tak kolem 1500 otáček při rozjíždění se to taky divně rozezní a zavibruje. Nejvíce je to u studeného motoru. Dále to občas dělá to, že když jedu na rovince prakticky setrvačností a držím opět otáčky kolem 1500 a jedu téměř bez plynu (spotreba v tu chvíli cca 2l/100km), tak auto zacina cukat. Pomuze kdyz vyzenu otácky trochu víc (k 2000).

Mám s tím jet do servisu nebo je to nějaká výrobní vada? Jsem v tomhle laik, ale jakoby bylo něco porouchaného v turbu nebo tak něco.

Vloženo
Rok výroby 2005, resp. uvedeno do provozu 9/05...

Vím,že jsou to nemoci dvoulitrů a věděl jsem to, než jsem koupil. Stejně bych do toho šel, je to mazel...

Dnes mně kamoš ve škodovce v Brně (Autonova) odpojil výměník olej/voda, resp. propojil hadice mimo něj, tak uvidíme, co na to voda. Prej to taky může dělat. Ale moc tomu nevěřím...

Jinak díky za reakce!

Zdravim...s tím klepáním mám stejně zkušenosti... Už si zjistil jestli to dělá setrvák nebo něco jiného??

Vloženo
Vstrik na PD vydrzi cca 170tisic, pak se zanese ci se pridre. Pokud se jen zanese tak staci nechat udelat ultrazvuk vstriku a hlavne vymenit na nem ty gumicky a sedelka. To spatne startovani muze mit za pricinu bud je vstrik zanesen(takze ultrazvuk), jsou v haji gumicky (ty se daj poridit za 155kc sada coz je na jeden vstrik, cislo je 1 417 010 996) a prinejhorsim jsou pridrene mno a to uz jim nic nepomuze a je potreba repas. Starsi vstriky kupovat je risk, sice muzou mit najeto 30tis km ale nikdo nevi na co ten motor jezdil, ty je pak das do auta, tu tvoji normalni naftu to nezkousne a pridres je :) Ale je to kazdeho vec :)

PS ultrazvuk vyjde na cca 1000kc + 620kc gumicky na vsechny vstriky, tesneni pod vent viko 465kc, mno a urcite se vyplati nejdriv zkusit ultrazvuk nez zkouset hned menit vstriky.

Zdravim..chtěl jsem se zeptat jestli ten ultrazvuk dělá každý servis nebo jenom nějaké výjimky. Potom by mi zajímala ta cena za ten ultrazvuk 1000Kč, to je i s vymontováním a namontováním vstřiků?? A jestli můžeš, tak mi napiše jestli nevíš o nějakém servisu, kde to dělají.

Díky moc

Vloženo
Ta životnost vstřiků 170tis je asi podobná i na 1,9 PD 77kw ? A je to hodnota z fabriky, jakože životnost vstřikovačů, nebo tvoje zkušenost? Na kolik vyjde výměna za to tzv. připečení?

Díky za odpovědi

Vstřiky u 1.9TDI-PD 77kw jsou v pohodě....měl jsem už několik OII 1.9TDI-PD 77kw od roku výroby 2004 do 2008 a bez problému....a to mi ty OII z 2004,2005 najezdily dost přes 300.000km a vstřiky u všech původní !!!.....Ale všechny auta mi jezděj po celou dobu na premiovou naftu+aditiva VIF při každém tankování jak v létě tak i v zimě.

Vloženo
Zdravím,

mám takový problém. Jezdím asi půl roku se Superbem (II) s motorem 2.0TDi PD 103kW, najeto cca 32 000km a poslední týdny to začalo dělat divné věci. Při rychlém stisknutí plynu a opětovném puštění motor vydá divný hlasitý zvuk (jako zvuk struny) a větší vibrace se v té chvíli přenese i dovnitř. Dnes jsem to zpozoroval i při přidávání plynu tak kolem 1500 otáček při rozjíždění se to taky divně rozezní a zavibruje. Nejvíce je to u studeného motoru. Dále to občas dělá to, že když jedu na rovince prakticky setrvačností a držím opět otáčky kolem 1500 a jedu téměř bez plynu (spotreba v tu chvíli cca 2l/100km), tak auto zacina cukat. Pomuze kdyz vyzenu otácky trochu víc (k 2000).

Mám s tím jet do servisu nebo je to nějaká výrobní vada? Jsem v tomhle laik, ale jakoby bylo něco porouchaného v turbu nebo tak něco.

Mám podobně najeto - a mě přesně při tomhle sešlápnutí/puštění v rozmezí 1500-2000ot auto houkne - takže turbo. nějak jsem to už vyignoroval, protože kdo měnil turbo, tak většinou mu začalo houkat znova...

To pocukávání jem taky zaznamenal - na volnoběch trochu sešlápnout plyn - a přisuzoval bych to dvouhmoťáku - asi právě při těch otáčkách mění setrvačnou hmotu. Někdo říká, že by se motor v těchto otáčkách neměl točit, že to setrváku nedělá dobře.

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Asi to bude tím že ti spokojení sem nepíšou, jak by to tu vypadalo kdybych sem každý kdo si tenhle motor koupil napsal :

mám 2.0 TDi a stále jezdí. Ty tisíce lidí co ho mají to berou jako samozřejmost a drtivá většina běžných spotřebitelů

asi ani neví že by jim (možná nikdy) mohla prasknout hlava. Už je mi i trapný že se tohohle motoru zase zastávám

ale za chvíli by se mohlo stát že by mi ten můj motor někdo preventivně vyndal a oběsil. S těma turbama je to taky pořád dokola.

Máš pravdu :) Taky jezdím, soused má r.v. 2005 najeto 150 000km vše původní, jezdí.... píše sem jen ten, kdo má bohužel trápení a to straší i případné kupce ojetiny 2.0TDi

Vloženo

Zdravim...setrvák už by docela pije krev a tak se ho chystám vyměnit... Mám Octavii II, r.v.2005, 2,0TDI, 102 000 km, DSG.....zajímalo by mě, jestli tam jde dát setrvačník jednohmotý, aby se to pořád neopakovalo s tim klepáním?? Máte někdo nějakou zkušenost ???

Vloženo

Problém spotřeba!!!!!!!! 6,8L /100km

2.0 TDi r.v 2008/9 mesíc najeto 8000km a spotreba je 6,8L/100 prumerna za tech 8000km. Je to normální? vůbec se stím nejezdí závodění . nic proste obycejná cesta zadne slapani na plyn tech 8000km.

Zeptám se jak se resi spotreba treba nahlaseni jako ""zavady" vyssi spotreba "

a) da se to nejak ladit? v servisu?

B) motor si sedne? ale uz ma preci jen 8000km je uz celkem dost kilometru ocekavat spotrebu po vymene oleje trebas o 1-2L mensi?

c) je to holt normalni ?? a v normě?

ps: mame ovsem Octavii v rodine jeste jednu 2.0TDi r.v 2005 a ta jezdi za 5,4-5,6 stejnou trasu, stejny ridic!!!!!

:feve::feve::help::feve::feve:

Takze nas to celkme stve ta spotreba

Vloženo
Problém spotřeba!!!!!!!! 6,8L /100km

2.0 TDi r.v 2008/9 mesíc najeto 8000km a spotreba je 6,8L/100 prumerna za tech 8000km. Je to normální? vůbec se stím nejezdí závodění . nic proste obycejná cesta zadne slapani na plyn tech 8000km.

Zeptám se jak se resi spotreba treba nahlaseni jako ""zavady" vyssi spotreba "

a) da se to nejak ladit? v servisu?

B) motor si sedne? ale uz ma preci jen 8000km je uz celkem dost kilometru ocekavat spotrebu po vymene oleje trebas o 1-2L mensi?

c) je to holt normalni ?? a v normě?

ps: mame ovsem Octavii v rodine jeste jednu 2.0TDi r.v 2005 a ta jezdi za 5,4-5,6 stejnou trasu, stejny ridic!!!!!

:feve::feve::help::feve::feve:

Takze nas to celkme stve ta spotreba

Zdravim ...já mam dlouhodobou spotřebu 6,3 na 100km ... A to to nějak nešetřim, prostě jezdim docela svižně. Mam tam kola 17 palců a to sem slyšel, že jenom ty větší kola dají vyší spotřebu o 1l na 100km. Tak uvidim v zimě na 15 palcových :-) ... ALe jestli máš novej motor, tak to spotřeba potom asi klesne.

Vloženo
Problém spotřeba!!!!!!!! 6,8L /100km

2.0 TDi r.v 2008/9 mesíc najeto 8000km a spotreba je 6,8L/100 prumerna za tech 8000km. Je to normální? vůbec se stím nejezdí závodění . nic proste obycejná cesta zadne slapani na plyn tech 8000km.

Zeptám se jak se resi spotreba treba nahlaseni jako ""zavady" vyssi spotreba "

a) da se to nejak ladit? v servisu?

B) motor si sedne? ale uz ma preci jen 8000km je uz celkem dost kilometru ocekavat spotrebu po vymene oleje trebas o 1-2L mensi?

c) je to holt normalni ?? a v normě?

ps: mame ovsem Octavii v rodine jeste jednu 2.0TDi r.v 2005 a ta jezdi za 5,4-5,6 stejnou trasu, stejny ridic!!!!!

:feve::feve::help::feve::feve:

Takze nas to celkme stve ta spotreba

Hehe, to ja mam dlouhodobou spotrebu 7.6l/100, ale pravda je ze jezdim hodne sportovne pokud s tim jedzim, jinak to auto pouziva moje zena a to prevazne praha a okoli

Vloženo

Bohuzel jsem se asi zaradil do skupiny uzivatelu 2.0, kteri maji zapotrebi znat tento web. Nedavno zacalo neco "rachtat v motoru". Bylo to z prostoru kde se toci remen, tak jsem si puvodne myslel ze je to remen, nebo napinak nebo tak neco... Nejmarkantnejsi to bylo na volnobeh, ale i pri akcelereaci. Rachtalo to za tepla i za studena. Jediny kdy to nerachtalo, kdyz sem ubral plyn, respektive brzdil motorem. No nebudu to protahovat, byla to strzena remenice (respektive nejakej zavit na ni) na alternatoru. Standartne se to pry resi vymenou alternatoru (15kCZK?), ale nakonec to prej nejak pretocili na soustruhu. Tak jsem zvedavej, zda to vydrzi a co jinyho se jeste na tom aute pose..e. Hlava a AGR je uz meneny, takze jeste zbejva turbo, setrvak a striky.. ;-)

Vloženo (editace)

Občas z nostalgie sem kouknu a stále více jsem vnitřně přesvědčen, že zbavit se 2.0 TDI PD byl dobrý nápad.

Já zůstal u TDI 81kW a jako druhej car do rodiny jsem pořídil 1.6FSI

Všem majitelům TDI PD přeju co nejmíň problémů s tímto motorem, ale mě ve spolelivosti nepřesvědčil.

Editováno: , autor: xkali

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...