Martin IV. Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Má tu někdo Scout ve 2,0 TDI CR s DSG? Jakou to má tak reálnou spotřebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 30. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2010 Tak jsem zjistil že PP ukazuje minimálně o 1 L menší průměr než ve skutečnosti.Přitom ukazatel dojezdu ukazuje dobře.Když ukázal O km tak jsem dotankoval skoro 55 L.Kde může být chyba a jak ji řešit?Spotřeba je 6,6 a na PP je 5,5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyspk Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 Tak jsem zjistil že PP ukazuje minimálně o 1 L menší průměr než ve skutečnosti.Přitom ukazatel dojezdu ukazuje dobře.Když ukázal O km tak jsem dotankoval skoro 55 L.Kde může být chyba a jak ji řešit?Spotřeba je 6,6 a na PP je 5,5. U mě to samé PP ukazuje dlouhodobou spotřebu 5,9 ve skutecnosti je to 7,05 O2 2.0TDI 103kW DSG. Jestli je to chyba nebo to jen zaměrně výrobce zkresluje nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4ChR Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Tak jsem si před 3 týdny od známého pořídil OII v kombajnu s motorem 2.0 TDi (BKD 16V) se 103kW a musim říct, že takový svezení jsem ještě nezažil Je to možná tim, že jsem před tim měl mrňavoučkou Peugeota 206 s 1.1 benzínem Každopádně jsem si koupil sportovní verzi OII, která obsahuje už v sérii sportovní podvozek, sedačky, volant a ve všech čtyřech dveří nadstandardní repro (1x basák, 1x střeďák, 1x výška). Opravdu luxus Teď jezdím na 16kách zimákách a auto drží jak přibitý, na jaře tam fláknu sériový 17ky s nízkým profilem, auto si ještě víc sedne, povozek ztuhne, tak jsem na to zvědavej Jen jak tu občas čtu vaše názory na tyhle motorizace, tak z toho mám trošku strach Ale tak co, počítal jsem s nějakými případnými investicemi, ale jakmile jsem jí uviděl a svezl se v ní, tak jsem jí musel koupit I mě dostala spotřeba na tak velký obsah. Jezdim s ní podle PP 5,5-7,0l/100km. Ten šestikvalt dělá opravdu divy... Přeju všem příznivcům OII i ostatním řidičům, spousty najetých km a šťastné cesty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Ahoj,mohl by se někdo podívat do ETKY jaký je O kroužek u termostatu?2,0 TDI PD 16V 103 KW. Moc děkuji Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 U mě to samé PP ukazuje dlouhodobou spotřebu 5,9 ve skutecnosti je to 7,05 O2 2.0TDI 103kW DSG. Jestli je to chyba nebo to jen zaměrně výrobce zkresluje nevím No vidíte, každej tady řeší desetiny a nakonec to žere i o litr víc a každej je spokojenej, protože mu PP ukáže něco jiného, jen to co oči chtějí vidět To že 2,0 TDI 103KW žere sedmičku je známá věc, zrovna tak, že CR žerou víc jak PD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 No vidíte, každej tady řeší desetiny a nakonec to žere i o litr víc a každej je spokojenej, protože mu PP ukáže něco jiného, jen to co oči chtějí vidět To že 2,0 TDI 103KW žere sedmičku je známá věc, zrovna tak, že CR žerou víc jak PD PP casto lze, to je pravda, ale dvoulitr teda sedmicku rozhodne nebere, jedine po meste nebo v dalnicnim tempu 160-170km/hod. a cr vic berou, to je fakt...nevite cim to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 Kde může být problém?Asi před týdnem se mi rozsvítila kontrolka kontroly výfukových plynů,po dvou dnech zhasla a dnes zase svítí.Měnil jsem termostat a sundal hadici od ventilu zpětného vedení výfukových plynů.Poté se rozsvítila.Musel jsem ji ještě jednou sundavat a sase svítí.Může to být tím,nebo je to jen náhoda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 Kde může být problém?Asi před týdnem se mi rozsvítila kontrolka kontroly výfukových plynů,po dvou dnech zhasla a dnes zase svítí.Měnil jsem termostat a sundal hadici od ventilu zpětného vedení výfukových plynů.Poté se rozsvítila.Musel jsem ji ještě jednou sundavat a sase svítí.Může to být tím,nebo je to jen náhoda? ty DPF nemas co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 ty DPF nemas co? 2,0 TDI PD 103 KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Co říkáte na tohle? http://auto.aukro.cz/jezdete-levneji-magnetizery-expanderod-1-3-do-2-3l-i1436554724.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Nebuď blázen! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 vtipný. jestli chceš vyhozavat ještě víc, doporučuji zkombinovat s http://www.ecosave.cz/ mám osobní zkušenost. paliva šla razantně dolů..dlouhodobě o cca nula procent. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 vtipný. jestli chceš vyhozavat ještě víc, doporučuji zkombinovat s http://www.ecosave.cz/ mám osobní zkušenost. paliva šla razantně dolů..dlouhodobě o cca nula procent. Určitě jsem nemyslel že to koupím,ale co vše se dá prodat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andytwo Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 ma tu niekto motor 2.0 tdi cr 4x4 s paketom pre zle cesty ? potreboval by som vediet ci s tym paketom je vacsia spotreba ak tak o kolko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bonox.cz Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Zdravím, mám na ruke O II 2007 2.0 TDi a 1.9 TDi obe s DSG Elegance za veľmi dobrú cenu, problém je len, že má najazdených cca. 160 tis. km, nebývajú už moc veľké problémy pri takýchto km? či je to ešte v pohode a náklady nebudú vysoké? čo mám očakávať od motora? aké problémy? dik za pomoc Právě jsem přijel ze servisu.Oprava prasklé hlavy, 16000.-oprava převodovky hučel 5 .stupeň a byla vůle na ložiscích hřídelů 17000.- Podotýkám že oprava byla byla provedena u známého takže o dost levněji .O II 103 kw r.v.2005 ujeto 162 000, hlava praskla při cca 140 000 km.Je potřeba říct, že jezdím hlavně po městě, auto jsem koupi při 94 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponty Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 zdravím, jak je to s těmito motory 2.0TDI od roku 2007, pořád sou tak moc poruchové (praskání hlav atd..) ? Plánuji koupi ojetého auta a do těch 2.0TDI se bojím jít, 1.9TDI sou na tom prý o poznání lépe, co se poruchovosti týče. Jak je to tedy ? má někdo zkušenosti s 2.0TDI od roku 2007 a výše ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twitch242 Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 (editace) Ja by som tiež rád vedel, ako sú na tom tieto motory, keďže zvažujem kúpu Octavie L + K s DSG (2008) s najazdenými 76 000 km práve s týmto motorom. Nájde sa niekto? Editováno: 28. Březen 2011, autor: twitch242 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 V tomto opravdu těžko radit je to kus od kusu, sám jsem po 2,0 tdi pokukoval nakonec jsem bral 1,9 přeci jen je to jistota Nechal upravit u tdifuna na nějakejch 150 koní a spokojenost jen co bych uvítal tak na dálnici tu šestku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 Velmi by mne zajímalo, jestli po výměně už dávají hlavu vyrobenou tak, aby nepraskala tzn. normální, kvalitní, spolehlivou. Pokud ano, tak jednorázová výměna za nějakých 16, nebo 18tis mi nepřijde jako veliká. Pořád lepší než jezdit v 1.9 TDI ne? Právě jsem přijel ze servisu.Oprava prasklé hlavy, 16000.-oprava převodovky hučel 5 .stupeň a byla vůle na ložiscích hřídelů 17000.- Podotýkám že oprava byla byla provedena u známého takže o dost levněji .O II 103 kw r.v.2005 ujeto 162 000, hlava praskla při cca 140 000 km.Je potřeba říct, že jezdím hlavně po městě, auto jsem koupi při 94 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twitch242 Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 V tomto opravdu těžko radit je to kus od kusu, sám jsem po 2,0 tdi pokukoval nakonec jsem bral 1,9 přeci jen je to jistota Nechal upravit u tdifuna na nějakejch 150 koní a spokojenost jen co bych uvítal tak na dálnici tu šestku No veď práve...ja mám momentálne Golfa V 1,9 (9/2008) originál 77 kW, pred rokom som ho čipol, takže výkonovo relatívne OK. Doteraz žiadne problémy, len lejem naftu + olej + 2 x serviska (najazdených 60 000). Pokiaľ by som bol len na Slovensku tak by bolo všetko OK a neuvažoval by som o jeho predaji. Motor nemá najmenšiu chybu, len mi vadí tá hlučnosť, ako píšeš absencia 6tky a malý kufor. A dostávam sa k jadru veci: Momentálne žijem v Nemecku (budem tu až do 2013) a domov to mám rovných 1321 km. Ešte pár jázd na Slovensko a prídem o uši. Práve preto by som chcel niečo väčšie a pohodlnejšie aj vzhľadom k tomu, že so mnou cestuje manželka aj syn. Cez víkend mi predajca (autorizovaný predajca Škoda v DEU) dal na 1,5 hod. spomínané auto na vyskúšanie, tak som ho "prevetral" na dialnici cca 80 km. Môžem skonštatovať že to DSG 6k je silne návykové. Subjektívny pocit z auta vynikajúci, ťah konštantný a dostačujúci, žiadne hrkotanie aj keď je to PD. Interiér udržiavaný tip top, skrátka výbava Laurin & Klement. Navyše mi dávajú naň záruku 1 rok od kúpy. Ak ho budem servisovať u nich, je možné záruku vždy o ďalší rok predĺžiť. Podľa vyjadrenia predajcu auto patrilo jednej pani z toho istého mesta, ktorá je už dlhoročnou zákazníčkou práve u daného dealera a je poučená o zaobchádzaní a jazdení s dieslom. Servisované takisto u neho. Posledné v poradí tretie kupovala v polovici februára - konkrétne Superba. Takže táto O2 je relatívne čerstvá záležitosť. Navyše mám tú možnosť kúpiť to za veľmi dobrú cenu (kvôli DPH). Čo sa týka výhľadovo...chcem to len na pohodlnejšie cestovanie na Slovensko a s5 do Nemecka do polovice 2013, potom to chcem predať a kúpiť niečo novšie, lepšie...Dúfam teda, že motory 103 kW 2008 majú to najhoršie už za sebou a že ak sa rozhodnem pre kúpu, že ma O2 nenechá v štichu. Mimochodom nevie niekto rozdiely medzi motormi 2.0 TDI PD 8V (103 kW/140 k), resp. 2.0 TDI PPD 16V (103 kW/140 k), ktoré sa montovali do O2, eventuálne ktorému sa radšej vyhnúť? Díky za prípadné odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 2.0 TDI PD (103 kW) 16V najeto 140000 a nemohu si ztěžovat.Žádný velký problém.Možná že nějaká hlava praskla ale na počet vyrobených aut je to zanedbatelné.U nás je značkový servis a dělali od r.v.2004 3 hlavy.Jsou ale závady u jiných aut daleko rozsáhlejších a nemluví se o nich.Známe to jak to chodí,jeden něco napíše a jde to řetězovou reakcí.Hlavně záleží jak se k autu kdo chová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frydak Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 3. Duben 2011 Sdílet Vloženo 3. Duben 2011 Dobrý den, chtěl bych se zeptat od kdy se do OII např. Scout montují nové motory 2.0 tdi CR (103 kw) a jaká je jejich reálná spotřeba (popř. za kolik jezdí RS 2.0 tdi 125 kw) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rici 316 Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 (editace) Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat,mám také motor 2.0 103kw a když je motor teplý trvá to déle než neskočí. Ráno to chytne hned a po ohřátí to musí zatočit aspoň 5x. Nevíte co by to mohlo dělat? Děkuji za odpověď. Editováno: 10. Duben 2011, autor: rici 316 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.