Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ten egr je dobry na to aby sa cast vyfukovych plynov znovu spalila a tym sa znizovali emisie? tym padom ja to zaslepit nechcem, pretoze mi zalezi na prirode...ja by som skor chcel egr demontovat vycistit a potom vymenit tesnenia...viete mi niekto poradit ako na dvojlitri bkd demontovat egr? pisal som to uz aj do temy egr ale k tomu sa nikto nevyjadril...

Taky mám 2.0 TDI s 6st manuálem. Naprostá spokojenost.

aky davas olej ty ?

Pavel5: Že by olej z turba?

pajko: Přesně tak, hlavně NOx.

Caute,

zdedil som po otcovi firemnu octavku 2.0tdi, motor BKD, MR2006. Precital som si takmer celu tuto temu a videl som ze zopar ludi malo s tymto motorom velke problemy. Moje auto ma najazdenych 235t km a motor nemal ziaden problem, vzdy len normalna udrzba. Bezi nadherne, startuje pri kazdej teplote na drnc.

Docital som sa tu ze motor trpi na vstreky a zle mazanie, preto premyslam ci nenastal cas trosku motor precistit. Zatial som si kupil podla odporucani a dobrych referencii Liqui Moly PRO-LINE ČISTIČ DIESELOVÝCH SYSTÉMŮ http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-line-cistic-dieselovych-systemu. Ten sa naleje do nadrze a vyjazdi sa, malo by to precistit usadeniny v palivovom systeme a precistit hlavne vstreky.

Este premyslam ako precistit ten olejovy system. Na strankach Liqui Moly je tychto pripravkov vela. Mate s tym nejake skusenosti?

Nasiel som na to napriklad od Liqui Moly PRO-LINE radu:

PRO-LINE PREPLACH MOTOROV http://www.liqui-moly.sk/detail/pro-line-preplach-motorov

alebo obycajnu radu

VYPLACHOVAČ OLEJOVÝCH USADENÍN http://www.liqui-moly.sk/detail/vyplachovac-olejovych-usadenin

PREPLACH MOTOROV http://www.liqui-moly.sk/detail/preplach-motorov

ČISTIČ MOTORA http://www.liqui-moly.sk/detail/cistic-motora

Najsymptacikejsia mi je ta PRO-LINE rada, naleje sa to do oleja, necha 10 min bezat a potom sa vymeni olej. Mate niekto s tymito alebo podobnymi cisticmi skusenosti? Oplati sa to vobec aplikovat? Trochu mam strach aby som prilisnym cistenim tomu motoru zas neublizil.

JohnyBA

Pavel5: Že by olej z turba?

pajko: Přesně tak, hlavně NOx.

Měním olej po 15 tis a nedolévám ani decku.Co naleju to vyleju.

  • 4 týdny později...

Ahoj, vlastní OII 2007 2,0 TDI DPF s DSG, kód motoru BMM asi měsíc a mám stejný problém s úbytkem vody v nádržce.

Motor startuje jak za tepla tak za studena naprosto normálně, olej nepřibývá, ani kolem víčka na oleje není žádný bílý "sajrajt". Co se týče netěsnosti hadic tak nikde nic nepozoruji. Motor nehulí, prostě se to auto chová naprosto normálně jen pořád dolívám tu vodu.

Co jsem ale zpotoroval tak když jezdím pomalu a nijak motor nevytáčím tak ten úbytek naní tak velký ale jakmile jedu svižně tak po cca 100 km mám nádržku na vodu prázdnou.

Mám obavy z prasklém hlavy ale nadruhou stranu tenhle problém mají (alespoň z doslechu) spíše 16V motory.

Rozvody včetně vodní pumpy jsou měněny před cca 1000 km takže vodní pumpou to být nemůže (předtím se strácela také).

Nesetkali jste se s tím někdo ? Díky Petr

Ano, setkal, testneni pod hlavou voda se ve valci spalovala, olej nepribyval.

  • 3 týdny později...

Ahoj, vlastním Octavii II 103kW a sháním víčko k palivovému filtru, které mi rezne. Nevíte, kde sehnat ? Zkouším vrakáče, ale nikde nic nemaj. Origoš se dá sehnat pouze celé uložení filtru za 4200Kč, což je zbytečně moc.

díky za tipy a rady, případné odpovědi prosím mailem na petr.nemecek@bonjovi.cz

Díky

Upraveno od Tico_BJ

Zdravím pánové, prosím chci sundat turbo na OII 2.0 tdi BMM a zároveň očistit vstřiky, ale nemůžu nikde sehnat DP k motoru BMM, prosím neporadili byste mi, kde k tomu přijdu?

Jde o to, že mám DP na motor 2.0 tdi ale jena na BKD a AZV a to jsou 16V, a já mám BMM čili 8V a tuším že tam bude rozdíl, tak do toho nechci hrabat dokud nebudu mít alespoň nějaké vodítko..díky moc

Ahoj,

najde se majitel 2.0 TDI se čtyřkolkou, který by mi napsal, jak tento motor zvládá těch 100Kg navíc proti dvoukolce a jak se to projevuje na spotřebě?

Díky.

  • 2 týdny později...

Pánové pozor,

mám octavii, r.v. 2006, zhruba při 20000 jsem to nechal načipovat. Dalších sto tisíc jezdila vážně krásně. Táhla jak bejk a spotřeba skoro žádná. Zhruba při 130000 mi začala mírně pocukávat. Jak na volnoběh tak i při jízdě. Všichni tvrdily že je to spojkou, resp. setrvačníkem. Koupil jsem tedy novou spojku i se setrvákem ale problém stále přetrvával. Dočetl jsem se že to cukání občas způsobují vstřiky nebo kabely ke vstřikům. Tudíž šly vstřiky na měření, jeden se nechal repasovat ale problém stále přetrvával. Koupil jsem tedy nové kabely ke vstřikům ale auto cukalo stále stejně. Už jsem nevěděl jak dál. Různí mechanici si nevěděli rady. Až jednou na dálnici se z ničeho nic začalo ozývat cvakání. V tu ránu mi bylo vše jasné. Vypadl mi ventil do válce. Po všech těch opravách a pátráních po závadě jsem skončil u koupi nového motoru. Takže si dejte pozor když někdo z Vás narazí na podobnou závadu. Všichni Vám budou tvrdit že je to setrvačník nebo spojka, vstřiky nebo kabely k nim, nebo cokoliv jiného. Můžete mít také načatý ventil jako v mém případě.

Ahojte. Mam OII 2.0 TDI (103 KW) a chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s různýma přípravkama co se přidávaj do motorového oleje. Jestli je to vůbec chodné, nebo jestli se to nedoporučuje.

Například tento přípravek:

http://olejcentrum.s...l-booster-375ml

Nebo tento:

http://olejcentrum.s...na-motoru-250ml

Předem děkuji

bojim se věcí, který jdou příliš snadno anebo o kterých nikdy nikdo nic neslyšel :) doporučil bych starej dobrej prověřenej VIF aditiv.

Upraveno od frantisek1979

  • 2 týdny později...

Ahoj,

Jsem tu novej. Právě se chystám vyměnit svůj Hyundai Tucson 2.0l benzin 4x4 za ojetou

OII 2.0tdi 4x4. Jak jsem pochopil v mém případě to bude méně poruchový 8V. Ale jak méně poruchový?

Já kupoval Hyundaie na 24 tísících, najel jsem s ním dalších pětapade a měnil jsem jen žárovku.

Teď chci OII protože se mi líbí, žere o 4L míň (s H jezdím i za 12L) a hlavně jede. Jenže když čtu

ceny oprav, tak se postupně odmilovávám.

Je vůbec někde vyčísleno procento poruchovosti OII? Prej už jich vyrobili milión a půl.

  • 2 týdny později...

Nebál bych se toho. za sebe bych šel do 8V nebot jsem ho mel, a za 45tkm jsem nevyměnil ani tu žárovku...je to o osobní zkušenosti. takže kup prověřěný auto, s poctivýma km, jasnou historií, s pravidelným servisem a nemel bys mit problémy.

  • 2 týdny později...

Ahoj kluci doufám že nebudu moc OT ale dávám to do tématu k tomuto motru at nezakládám nové vlákno. Kamarád má novou Oktávii combi s motorem 2.0 TDI 103KW a má najeto 1200km. Jelikož jezdí krátké vzdálenosti do 20km tak má obavy o filtr pevných částic. V manuálu prej píšou že automatické čistění probíhá jednou za 800 - 1600km tak by ho zajímalo jestli už proběhlo :) Dá se tohle vyčíst Vagem? Děkuju.

Upraveno od Voice

Zdravim chcel by som sa spytat mam na novej octavke s 2,0 tdi cr 4x4 najazdenych 7tis km. co sa tyka vymeny oleja je tam asi long life. interval je nastaveny na 30 000km. Kedy je podla vas vhodny cas na vymenu oleja ? a aky je najlepsi ? Dakujem za rady

Najlepsie je dat LongLife olej a vymenit ho tak po 15-20 tisic. Ten olej je kvalitnejsi nez obycajny, preto vydrzi dlhsie, ale 30 tisic je podla mna uz trosku moc.

Ahoj kluci doufám že nebudu moc OT ale dávám to do tématu k tomuto motru at nezakládám nové vlákno. Kamarád má novou Oktávii combi s motorem 2.0 TDI 103KW a má najeto 1200km. Jelikož jezdí krátké vzdálenosti do 20km tak má obavy o filtr pevných částic. V manuálu prej píšou že automatické čistění probíhá jednou za 800 - 1600km tak by ho zajímalo jestli už proběhlo :) Dá se tohle vyčíst Vagem? Děkuju.

Kluci nikdo nic?

Nastartovat, zahřátý motor, ŘJ motoru, měřené hodnoty 075.3 - naplnění filtru pevných částic, nebo 070.3 - počítadlo regenerace. Regenerace se dá i ručně vynutit.

  • 4 týdny později...

Čau kolegové měl bych dotazek mám OII 2.0 TDI DSG a při nehodě se mi ulomilo čidlo na kompresotu klimatizace, nemáte s tim někdo zkušenosti jestli se da to samoté čidlo koupit?

Upraveno od H.onza

Ano, setkal, testneni pod hlavou voda se ve valci spalovala, olej nepribyval.

Měl jsem stejný problém. Několikrát jsem dolil nemrzku a přestalo to. Nevím jestli vzduchová bublina, ale už to nedělá.

Taky mám problém s EGR, diagnostika mi píše, že špatný kontakt, tomu moc nevěřím. Zas na druhou stranu kdyby byl v prdeli, tak nejezdím za 5 litrů. Tak všeobecně mám s tou II problém. Pořád něco.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.