maros Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 Takze jsem to zaletel zkusit. 1. cerveno - bily 2. cerveny 3. cerveno - zluty jak pises.... pri vypnutem klici nebo zapnutem ...... cerveny a crveno - bily = prvni stupen pri zapnutem klici ..... cerveny a cerveno zluty = cvakne a ventilatory se rozjedou na druhy stupen a jely v pohode dokud jsem to mel spojene. Jsem nevedel a nikdy nezkoumal ze ty ventilatory se toci kazdy jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 Mockrat ti dekuju!!! -_- Myslel jsem ze by to melo fungovat tak, jak pises ty...Takze kde hledat chybu..ze by RJ dochlazovani? V servise rikali, ze ji menili..ale kdo jim ma verit :-( Je tu jeste nejaky jiny clen co by mohl ovlivnovat chovani ventilatoru na druhy stupen? Jak myslis to, ze se toci kazdy jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 (editace) jeden se toci do prava druhy doleva....... ale je to tak dobre.... tak jedine na zkousku pucit jinou dochlazovaci jednotku a videlo by se. Editováno: 8. Květen 2008, autor: maros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 Tak toho toceni sem si nevsim, mozna je to u starsich rocniku jinak - mam 2001... Jeste sem byl u znamyho a zkousel sem to ruzny propojovani. Zjistil sem zajimavou vec, pokud propojim druhy stupen, RJ spusti na nekolik vterin prvni stupen a pak tam soupne druhy stupen, pokud druhy stupen vypnu tak tam zase na chvili soupne prvni stupen a pak vypne. Proto se mi ventilatory jen chvilku toci a pak vypnou - sepne pouze rele prvniho stupne, ktere za moment vypne a druhy stupen nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galaxy64 Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Tak toho toceni sem si nevsim, mozna je to u starsich rocniku jinak - mam 2001... Jeste sem byl u znamyho a zkousel sem to ruzny propojovani. Zjistil sem zajimavou vec, pokud propojim druhy stupen, RJ spusti na nekolik vterin prvni stupen a pak tam soupne druhy stupen, pokud druhy stupen vypnu tak tam zase na chvili soupne prvni stupen a pak vypne. Proto se mi ventilatory jen chvilku toci a pak vypnou - sepne pouze rele prvniho stupne, ktere za moment vypne a druhy stupen nic... Mrkni na pojistky u baterky, mam sice jen manual. klima, taky mi to delalo pri sepnuty klime, ze se rozbehly jen na chvili, klima normalne chladila, ale vetraky se rozbehly vzdycky jen na chvilku. Nasel jsem vypalene kontakty u jedne z tech tri plastovych pojistek, co jsou na baterce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 To jsem kontroloval, pojistky sou OK, preventivne mi Skodovce vymenily celej nosnik :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Tak uz sem nasel zavadu. Presto ze mi v servise tvrdili, ze zkouseli dat do auta jinou ridici jednotku dochlazovani, sem se pustil do jeji demontaze. Nechtel sem verit tomu, co sem videl. Znamy mi tam za 400Kč dal jinou a ono to funguje. Pri testu akcnich clenu bezi stridave prvni a druhy stupen a pri propojeni kontaktu na svorkovnici termostatu se rozebehne prvni i druhy stupen. Bud mi teda v servise kecali a zadnou jednotku nemenili a zbytecne tak protahovali opravu nebo ji opravdu zkouseli vymenit, pak ale nechapu ze to s tou jinou nefungovalo. A je mi taky divny, ze by minuly leto byla moje jednotka v pohode a az ted pres zimu se z ni stalo to co je na obrazku. S nejvetsi pravdepodobnosti to bylo vadny rele a byl prechodovej odpor na spinacich packach a vzhledem k tomu, ze tam tece cca 10A se to dost zahralo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 Uz mi to zase nefunguje... Znova sem to rozebral a zjisitil jsem, ze tentokrat je chyba na 4pin konektoru u RJ dochlazovani. Byl vyhraty kontakt na druhy stupen (zrejme jeste diky minule jednotce). Kontakt jsem tedy srovnal a poradne ocistil, aby pasoval presne na protikus v RJ. Zatim to funguje ale na ceste je novy konektor. Stejne je to cely nejaky divny. Nejdriv byl vyhraty kontakt u pojistky na druhy stupen, pak kontakt v RJ jednotce a ted kontakt na svorkovnici...je tohle normalni? Kdyby tam tekl nadproud, tak by mela vyhoret pojistka, pokud je proud v toleranci, tak to musi kontakty vydrzet ne? Jediny co me napada je, ze je pridrenej jeden ventilator a diky tomu je odber na hranici pojistky a odchazej kontakty, jenom se bojim co vyhori priste :-( Nemohl by mi nekdo zmerit, kolik amper prochazi pres pojistku druheho stupne kdyz bezej ventilatory na 2. ? Nebo nevi nekdo, jaky odber maj ventilatory mit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 31. Květen 2008 Sdílet Vloženo 31. Květen 2008 Uz mi to zase nefunguje... Znova sem to rozebral a zjisitil jsem, ze tentokrat je chyba na 4pin konektoru u RJ dochlazovani. Byl vyhraty kontakt na druhy stupen (zrejme jeste diky minule jednotce). Kontakt jsem tedy srovnal a poradne ocistil, aby pasoval presne na protikus v RJ. Zatim to funguje ale na ceste je novy konektor. Stejne je to cely nejaky divny. Nejdriv byl vyhraty kontakt u pojistky na druhy stupen, pak kontakt v RJ jednotce a ted kontakt na svorkovnici...je tohle normalni? Kdyby tam tekl nadproud, tak by mela vyhoret pojistka, pokud je proud v toleranci, tak to musi kontakty vydrzet ne? Jediny co me napada je, ze je pridrenej jeden ventilator a diky tomu je odber na hranici pojistky a odchazej kontakty, jenom se bojim co vyhori priste :-( Nemohl by mi nekdo zmerit, kolik amper prochazi pres pojistku druheho stupne kdyz bezej ventilatory na 2. ? Nebo nevi nekdo, jaky odber maj ventilatory mit? Zdar a silu, zmerit nemohu, ale pred casem mi odesel velky ventilator, horela pojistka 30A "plech" v boxu na aku, preventivne jsem vymenil oba. Pokud se nepletu, velky ma 250W, takze provoz pres 20A, ten maly (mas-li i klimu) ma 220W, takze pres 18A, na boxu aku vlastni nozovou pojistku, ale dohromady na druhy stupen celkem sila . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Tak tolik sem ani necekal ;-) musim sehnat nekoho s poradnym ampermetrem a pokusim se to zmerit... Podle DP je pojistka na druhy stupen 40A, kdyz pocitam napeti 14,4V tak mi vychazi nejakych 33A na oba ventilatory, coz je fakt sila, jelikoz ten proud tece v RJ dochlazovani pres 10mm kontakt, tak staci sebemensi prechodovej odpor a musi se to zakonite rozpalit na vysokou teplotu - coz se me stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 (editace) Nechci ti kazit radost, ale nominální výkony jsou vztažené k napětí 12V, nikoliv 14,4V, aspoň v každém katalogu, co jsem viděl - takže v reálu by výkon mohl být teoreticky ještě větší . Baterii také kupuješ jako 12V . Ta pojistka - do 9/97 30A, od 10/97 40A - tak mám asi nesprávný rok výroby . Editováno: 2. Červen 2008, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s.i.k.i. Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Ahojky, mam také problém s ventilátorem. Teda trochu jiný. Když mám vyplou klimatizaci (climatronik) tak vrtule točí na pokym tepelného nebo jakého spínače. Ale když zapnu klima tak by se vrtule měli roztočit i při studeném motoru a to se neděje. Tak jsem zkoušel Tomina odpojil jsem 3pin konektor a propojil červený a červeno-žlutý a při zaplém zapalování se vrtule roztočili, ale při propojení červeného červeno-bílého se nic nestalo ani při vyplém ani při zaplém zapalování. Nevíte kde by mohla být chyba? díky s.i.k.i. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Podle me to bude jako u me.. odesla ridici jednotka dochlazovani co je pod baterkou...vyndej ji a uvidis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s.i.k.i. Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Podle me to bude jako u me.. odesla ridici jednotka dochlazovani co je pod baterkou...vyndej ji a uvidis... měl jsem ji vyndanou ale vzhledově na problém nevypadá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bartasek Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda- li se má začít točit ventilátor (ten malý, vedle ventilátoru chladiče), když na Climatronicu zapnu AUTO. Asi mi totiž nefuguje klimatizace. Vag nic neukazuje, Climatronic taky v pořádku (žádný kód). Dříve po sepnutí AUTO na Climatronicu byl cítit "úbytek výkonu", byl i jiný zvuk motoru. Teďkom se nic takového něděje. I výkon klimatizace mi přijde malý. Jinak všechny pojistky OK (na baterce i v interiéru). Tak nevím, mám - li navštívit servis nebo se mi to opravdu jenom zdá. Děkuji martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KStan Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda- li se má začít točit ventilátor (ten malý, vedle ventilátoru chladiče), když na Climatronicu zapnu AUTO. Asi mi totiž nefuguje klimatizace. Vag nic neukazuje, Climatronic taky v pořádku (žádný kód). Dříve po sepnutí AUTO na Climatronicu byl cítit "úbytek výkonu", byl i jiný zvuk motoru. Teďkom se nic takového něděje. I výkon klimatizace mi přijde malý. Jinak všechny pojistky OK (na baterce i v interiéru). Tak nevím, mám - li navštívit servis nebo se mi to opravdu jenom zdá. Děkuji martin Mám stejný problém, pokud najdeš řešení rád se poučím Díky stan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaA Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Mám stejný problém, pokud najdeš řešení rád se poučím Díky stan Nech zkontrolovat těsnost klimatizace a doplnit chladivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurdo Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda- li se má začít točit ventilátor (ten malý, vedle ventilátoru chladiče), když na Climatronicu zapnu AUTO. Asi mi totiž nefuguje klimatizace. Vag nic neukazuje, Climatronic taky v pořádku (žádný kód). Dříve po sepnutí AUTO na Climatronicu byl cítit "úbytek výkonu", byl i jiný zvuk motoru. Teďkom se nic takového něděje. I výkon klimatizace mi přijde malý. Jinak všechny pojistky OK (na baterce i v interiéru). Tak nevím, mám - li navštívit servis nebo se mi to opravdu jenom zdá. Děkuji martin Treba zahriat auto na 90 a potom zapnut klimu otvorit kapotu a ak sa ti nebudu tocit oba ventilatory tak sa ti klima nespusti . Klima ma riadiacu jednutku ktora kontroluje teplotu ak je 120 tak vypni klimu a kontroluje aj spustenie ventilatorov. Ak ich vsak nespusti chybu klima navypise chybu musis hladat na 01 motor. Problem byva z odpalenymi elektromotormi. A este skontroluj elektronicku spojku. Teda skontroluj ci si nestralil pritlacny tanier z remenice cerpadla. Inak ma nic nenapada vsetko ostatne by ti vypisalo chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 fyzicky se ventilátory nediagnostikují, klima běží i s jedním. klima se odpíná na základě těhto podmínek: teplota pod 5°C teplota chlazení nad 119°C malý tlak média velký tlak média nedostatek výkonu začal bych kontrolou tlaku, kostry pod baterkou, pojistky na baterce a pojistka č. 16 v palubce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 Ahoj všem, malý dotaz. Na mé octavii mám u chladiče dva ventilátory. jeden je jakoby větší a blíže motoru, druhý jakoby menší a tak o 5 cm dál od motoru. větší je jakoby výše a menší níže. Jde mi o to, že když stojím, nebo popojíždím v koloně tak se po větším zahřátí spouští ten větší ventilátor a to i ve dvou rychlostech jsem si všiml... když auto stálo nastartované na místě, Ale jako ten druhý je tam na co? neroztočí se ani když je puštěná manuální klima, ani když je motor zahřátý a to opravdu hodně... co to znamená? Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 Když pustíš klimu, musí se točit oba. Docela odcházejí často, ty motorky pěkně zarostou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Ked stojis pred autom tak ten na lavo? Ten aj mne odisiel ,tak som to kupil teda. Trochu drel,rozhodene lozisko,alebo len puzdro. Neviem nerozoberal som to. Nad baterkou tie plechove poistky co su tam jedna bola prepalena. Novy som kupil tu http://www.lacneautodiely.sk/uvod/ za cenu asi 1500 sk. Ked v predajni chceli cez 4000???? debili? este zatial ide bez problemov. Mam manualnu klimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Když pustíš klimu, musí se točit oba. Docela odcházejí často, ty motorky pěkně zarostou. opravdu se netočí oba. Ale klima funguje dobře.... divný ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Divné to není, mě taky klima chladila docela dobře když mi ten malej nešel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 18. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2009 tAK co myslíš?? opravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.