Přejít na obsah

Vodni pumpa + tesneni pod hlavou!!!


DeMarco

Doporučené příspěvky

Tak panove, chci se s Vami podelit o par dalsich mene prijemnych zazitku s moji octavkou. Jedna se o 1,9 TDi, r.v. 2005 s chipem. Asi pred 2 mesici (stav tachometru 58 tisic km) se mi pri me ceste zpatky domu asi po 500 km dalnice rosvitila kontolka chl. kapaliny, takze vylekany co se deje sjedu z dalnice na odpocivadlo otevru kapotu a s vystrasenym udivem koukam na nadrzku chl. kapaliny a zjistuju, ze je prazdna. No nic v prvnim momente me napada bud rad, ze se ti to nestalo jeste nekde v Nemecku, odkud sem vyjizdel, byl sem v ten moment zrovna na prazskem okruhu, zavolas nekam servisakovi a oni ti poradi co a jak. Jenze pak me napadne, ze je pul 6 rano a ze to asi tak jednoduche nebude.Tak sem si rek, ze to doleju, dest.vodu sem si koupil na benzince. Takze sem dolil asi pul litru a doufal, ze to snad nejak dojedu domu, zbyvalo mi asi jeste neco pres 350 km. (Ostrava). svuj jizdni styl sem take prizpusobil momentalnimu stavu vozidla :feve: a zacal se plouzit po D1 smerem na Brno. Je to fakt hrozny pocit, kdyz minuty na hodinach naskakuji 2x tak rychleji, nez ujete km, ale coz o to rikal sem si, hlavni je, ze nejak dojedes domu. Asi 50 km pred Brnem mi kontrolka chl. kapaliny vody zablikala znova, takze scenar stejny jak predtim, sjedu z dalnice a opet dolivam cca. 0,5 l a jedu dal. abych to zkratil tyto zastavky sem musel opakovat jeste asi 5 krat, dohromady sem dolil asi 4 litry vody nez sem kolem poledne konecne a totalne vycerpany po nocni ceste dojel domu (standartne byvam doma tak kolem te pul 9). stastny, ze sem konecne doma, sem sel nejdriv spat a auto odstavil s tim, ze ho dalsi den rano dam do meho mistniho servisu.Dalsi den mi asi po 2 hodinach ze servisu volaji, ze pry je v haji vodni pumpa, takze ji bude treba vymenit a pritom i rozvody, ktere jak servisak rekl, bych stejne musel v 90-ti tisicich menit. Takze auto se spravilo a vypadalo byt bez problemu, protoze sem pak jeste doma byl asi 2 tydny najezdil par km a zdalo se byt vse v pohode. Az prisel den, kdy sem musel odjet zpatky do Nemecka. Takze sem vyjel a nekde za Brnem asi po 200 km cesty zacne blikat kontrolka vody znovu, rikam si to uz snad nemuze byt pravda, zastavim, koukam do nadrzky, ale tentokrat je hladina vody jen kousek pod minimen, tak doleju asi 2 deci a volam do sveho servisu co se deje. Technik v telefonu me klidnym hlasem ujistuje, ze auto je urcite v poradku, ze se jen mohlo stat, jak menily tu vodni pumpu, ze se do chl. systemu dostal vzduch, udelala se bublina a ted si to pry jen sedlo a ze mam jet bez starosti a s klidem na dusi dal. Tak si rikam fajn, bublina, pro me za me muze byt a jedu dal. a tak sem ujel asi dalsich 250 km a pak nekde u Plzne, ta potvora zacne zase blikat, takze opet zastavim, zas doleju asi 2 deci a rikam si to bude asi jeste jedna bulbina a jedu dal. Prejedu hranice, kilometry naskakuji a vypada to, ze muj servis mel fakt pravdu a auto uz asi je v poradu, jenze 50 km pred cilem zacne blikat kontrolka znovu, takze zase doleju, uz nad tim nepremyslim, je 1 hodina v noci a ja sem rad, ze sem skoro dojel. Dalsi den auto odstavim a jelikoz mam v praci auto sluzebni, tak s octavkou vic jak mesic nejezdim. Pak zas prisel den, kdy sem chtel jet domu a abych to zkratil, behem cesty sem musel opet 3 krat dolivat, dohromady asi pul l. Po prijezdu domu sem dal auto opet do servisu, kde zjistili, ze mam foukle tesneni pod hlavou. Jen prozajimavost, voda v nadrzce nebyl nijak zaspinena a ani oleje nejak nepribylo, tim ,ze by se tam ta voda nejak dostavala a tim ja nebo muj servis mohl nejak dopredu poznat ze se jedna o vadne tesneni, na ktere v servisu prisli az po nekolika hodinach hledani a zkoumani, co by to mohlo byt. V servise mi pak jeste rekli, ze to tesneni bylo praskle nekde na strane, takze voda se do motoru nedostavala, nybrz strikala nekam ven, coz by vysvetlovalo, ze to neslo nijak poznat. Od te doby sem ujel asi dlasich 1000 km a vypada to byt v poradku, nicmene duvera v me auto uz je tak nahlodana, ze premyslim, ze ho prodam, ono tech problemu uz bylo vice a tak nejak si to ta Skodovka u me posrala.

Editováno: , autor: DeMarco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak hlavně, že je to již v pohodě, ale co ta zbytečná útrata za pumpu a rozvody???

Přesně tak co penízky za pumpu a rozvody. Pravda dělal by si je, ale určitě ne na O2 v 90 000 km, interval je daleko delší. No klasika - proč hledat příčinu když můžeme vyměnit něco a uvidíme, třeba se zrovna trefíme že ? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci ale ta vodni pumpa byla v haji totalne. navic, kdyz ji vymenily, tak pak ta voda utikala daleko mene. A taky sem tu vodni pumpu mel pred ocima a vymenit ji vazne museli. spis co me prekvapilo bylo to tesneni pod hlavou, jelikoz sem jeste o nikom neslysel, ze by to na nove octavce menil a i v servisu to jeste nemely. Jinak na muj sevis nemuzu rict ani slovo, vzdy mi vysli vstric, da se rict, ze vlastne jen kvuli nim jeste porad jezdim ve skodovce, ktera me svou kvalitou klame cim dal vic. Jinak ty rozvody se prece meni pri 90-ti tisicich, nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci ale ta vodni pumpa byla v haji totalne. navic, kdyz ji vymenily, tak pak ta voda utikala daleko mene. A taky sem tu vodni pumpu mel pred ocima a vymenit ji vazne museli. spis co me prekvapilo bylo to tesneni pod hlavou, jelikoz sem jeste o nikom neslysel, ze by to na nove octavce menil a i v servisu to jeste nemely. Jinak na muj sevis nemuzu rict ani slovo, vzdy mi vysli vstric, da se rict, ze vlastne jen kvuli nim jeste porad jezdim ve skodovce, ktera me svou kvalitou klame cim dal vic. Jinak ty rozvody se prece meni pri 90-ti tisicich, nebo se pletu?

na 1.9 sa rozvody menia pri 120t KM.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci ale ta vodni pumpa byla v haji totalne. navic, kdyz ji vymenily, tak pak ta voda utikala daleko mene. A taky sem tu vodni pumpu mel pred ocima a vymenit ji vazne museli. spis co me prekvapilo bylo to tesneni pod hlavou, jelikoz sem jeste o nikom neslysel, ze by to na nove octavce menil a i v servisu to jeste nemely. Jinak na muj sevis nemuzu rict ani slovo, vzdy mi vysli vstric, da se rict, ze vlastne jen kvuli nim jeste porad jezdim ve skodovce, ktera me svou kvalitou klame cim dal vic. Jinak ty rozvody se prece meni pri 90-ti tisicich, nebo se pletu?

tak to je jiná, ale i tak najeto 50t. a pumpa K.O., k tomu těsnění, to se nedivím, že nepěješ na škodu chválu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bych teda chtěl vidět, jak bys měl nahlodanou tu důvěru, kdybys vlastnil moje auto. Počítám, že bys už ani neměl do čeho hlodat.

Jo Jirko, ale to neni ani zadna 2., 3. ci ctvrta porucha nebo zavada. Zacalo to nekdy ve 30 tisicich km, to odesel pritlacak a pokud se nemylim menili u toho i spojku a nejake dily i v prevodovce. Tenkrat to bylo jeste chvalabohu na zaruku, jenze stalo se mi to tekrat v nedely vecer, tak si dokazez predstavit jak najezeny sem byl, nez prijela odtahovka atd. atd. Pak uz to byly vicemene "malickosti", ktere mi ale dost vadi a resim je (u auta za 700 tisic, na ktere sem si musel poctive vydelat a cast pujcit), napr. hluk v aute pri vetsi rychlosti, to se menila veskera tesneni kolem oken, ale dodnes to neni perfektni s tim hlukem, pak kdyz bylo venku teplo, mi palubovka praskala jako kdyby horelo v kamnech, tam taky menily nejake listy, je to sice ted lepsi, ale furt ne 100%-tni, z dalsich zavad dale, pri stahovani predniho okna to delalo takovy divny zvuk, pistelo to jako by tam nekde byla skripla mys, to menili celou stahovacku okna a ted je to v pohode, jenze ted to zacina delat u spolujezdce taky a zaruku uz nemam. 2 x odesel tempomat. O radiu STREAM uz ani psat nebudu, ale aspon v tomhle nejsem sam. No a ted ta vodni pumpa s tim tesnenim pod hlavou. Fakt skodovka muze byt rada, ze muj servis, dela pro me vse, co muze, jinak bych se na to uz davno vykaslal. Ale prece jenom mi to neda, kdysi sem z toho auta mel i radost, ale dnes pred kazdou delsi jizdou mam takovy divni pocit, neco jako letadla v brise :feve: Auto se mi porad libi stejne jako prvni den v tom to neni, ale jde o to,ze kdyz sedam do auta nechci o nem premyslet, co se zas muze nebo nemuze stat. A dneska uz to doslo tak daleko, ze vzdy kdyz mam jet nekam daleko, tak si zkousim sehnat nejake jine auto, protoze tomu svemu uz proste neverim a to je moc spatne. Uz si taky premyslel o nejakem jinem aute, znacka model? Ktera by mi byla schopna nabidnout za priblizne stejne penize v podobnem aute tomu nasemu vice spolehlivosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono určitě záleží na kusu,já měl OII TDI 77kw z Dubna 2006,ted jsem jí před 3.týdny prodal kamarádovi s najetými 116.000km a za celou dobu jsem měl závady:

1.Od začátku cukal motor-vyřešeno přehráním ŘJ motoru

2.Cvakalo pod přístr.deskou při režimu Auto na Climatroniku = Výměna ŘJ Clima.

tj.tak vše z velkých závad.....takové to že se tam něco zadrnčelo jsem si vyřešil vždy u auta sám a určitě lépe než kdejaký servis,ale to bylo pár místeček než jsem to vychytal,pak už auto jen jezdilo.

Ted mám doma ještě jednu OII Combíka TDI 77kw s DSG,je to výroba Leden 2007 a do této chvíle byl u ní jen dvakrát problém s rádiem Audience,které nakonec vyměnily..od té doby musim zaklepat.....

Před tím jsem měl OI TDi 81kw,za 4roky a 3měsíce nalítnula 420.000km a nevětší závadou za tyto km byla vadná váha vzduchu,(motor,převodovka,spojka,turbo...vše původní) :palec2:

Já teda co se spolehlivosti týče nedám na Škodovku dopustit.

Já si ted pořídil A6,mám jí přes tři týdny a už mám taky závady a to:

1.přestalo svítit led-diod.osvětlení pod lištou na čalounění řidiče

2.Vysunutá zad.zálonka dělá neuvěřitelnej kravál

3.při akceleraci něco zarezonuje pod autem

Jsou to možná kraviny,ale u auta které když nepočítám slevy přijde přes 1,6mil.bych to teda rozhodně nečekal. ;)

Můj otec má tak 10měsíců tu novou Hondu Civic sedan 4D a kdybych tu měl vypsat všechny jeho problémy co s ní měl,tak bych tu seděl hodně hodně dlouho a to má najeto prosim něco kolem 30.000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to je pravda, že závady typu co máš ty člověka naštvou, ale ten pocit, když by ti zahaproval motor a musel si být odtaženej do servisu ti přeju zažít. To ti dá pocit, že všechno ostatní je prkotina(nemluvím o servisákovi co ti řekne, že jsou tak blízko autobusáku, že si mám odjet autobusem, a že jim to MB nezaplatí - Verold Strakonice). Pak auto dojede na 3 válce do mateřského servisu cca 24 km po vlastní ose a motor od té doby stojí za 2 věci a ty ji más skoro být vděčný, že to pro tebe udělali - ten servisák to ani nemohl poznat, jestli to jde na 3 válce, protože stejný motor v životě neměl v rukou a při běžné rychlosti kolem 100 to jen projevově zhrubne a nic víc. No buď rád, že se ti to nikdy nestalo a přeju ti, aby i nestalo, ale to co se děje teď u Škodovky s kvalitou práce je fakt masakr. Máme nové O2 ve firmě s 1.9 Tdi motorem a od 2500 do 3500 otáček tam něco chrastí jako blázen a dělá to u obouch aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlape a co ten chip ??? Neprispel ke zdaru tvych problemu.

Taky uz sem nad tim premyslel a urcite moznost, zeby tem zavadam chip nejak dopomohl nechci vylucovat a ani nemuzu, nejsem zadny technik. Ale auto je chipovane "mirne" na cca. 100 KW a navic problemy, ktere by sly zretelne na vrub chipu, napr. spojka apod. sem jeste nemel a ani v mem servisu nemaji ten dojem, ze by tomu tak bylo. A z vlastni zkusenosti muzu rict, ze toto uz je moje 3. auto s chipem a podobne zavady, jako ted sem na tech autech nemyval a to meli najezdeno daleko vic. Nicmene pristi auto uz si asi koupim silnejsi hned od vyroby.

Editováno: , autor: DeMarco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím teda koho se tady "krysimladé" (ty vole to je blbej nick :D ) ptá, ale já si to nemyslím. Moje závady na motoru byly : 1) děravá hlava, což byla výrobní vada zřejmě u stovek dalších aut, 2) zapečený vstřiky, což bylo dle vyjádření servisu totéž, 3) hvízdající turbo, který po výměně a ujetí cca 200 km začalo hvízdat taky, 4) spojka, která byla šikmo sjetá, což je na poleminku, ale po 100 t. km bych přínos čipování možná i připustil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

S tema pumpama se nejak roztrhl pytel, co?? :)

Ja sice mam O1 1,8T, ale v pondeli jsem najel u Roudnice na dalnici a trochu zrychlil anajednou piiiip, chladici kapalina ... blablabla ... po 60000km praskla umelohmotna vrtule pumpy, ve vyssich otackach uz prokluzovala ...

Tak ze rovnou rozvody...

Jeste ze je tady Sebo - do 24 hodin mi poslal dily :palec2: a ve Skoda servisu namontovali, usetril jsem pres 4000,- a uz nemam umelohmotnou vrtuli, ale kovovou ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...