Priklanim se tez k N75 vs Wastegate, pokud to "houpe" v tahu. Mam to vyzkouseno.
Moje zkusenost je takova, ze kdyz slapnete na pedal, RJ rekne N75, otevri naplno (cca 95%) a N75 nepusti do regulace WG tlak a WG zustane zavrena a vsechny splodiny jdou pres lopatky turba a to generuje max tlak.
Jakmile to dosahne pozadovane hodnoty tlaku, RJ postupne ubere z 95% na takovou hodnotu, aby udrzela stejny tlak a tim vpusti tlak do te banky na turbu co ovlada WG a ta se pootevre, ale pootevre se moc, ztratite tlak na momentik a RJ rekne N75 zase otevri naplno a znova tlakujete a tak stale dokola.
Predne doporucuju vymenit N75, nestoji moc a da se pujcit od nekoho, komu to nedela, na parkovisti je to za 5 minut prehozeny.
(N75 je stelovatelny, ale na to nedoporucuju sahat...)
Pokud nepomuzevymena N75, muze byt "unavena" pruzina v te bance na turbu, da se to stelovat, kazdy mne od toho odrazoval, ale prave tou jsem si ja tohle houpani vykonu minimalizoval, ze ho pocituju jen lehounce a jen nekdy. Ja ji konkretne musel dotahnout (na te tycce, co ovlada WG), aby vic pruzila a tim padem kdyz N75 zacne do banyk vhanet tlak, pruzina klade vetsi odpor a neotevre WG najednou tolik a ja udrzim tlak.
Popisuji pripad, jak to pomohlo me, par lidi mi rikalo, ze jsem magor, ze jsem do toho sahal
Tez doporucuju nalogovat VAGem, pozadovany tlak, skutecny tlak, otacky a impulzy do N75, za jizdy nejlepe na 4 rychlost z cca 1200 otacek do 5500, natahnout do excelu a udelat graf, tam uvidite, jak to houpe tlak a jak na to reaguje RJ motoru s N75.