Přejít na obsah

Vym.motoru


Volvak

Doporučené příspěvky

tak su to oba 1,4 16V 55kW aua je starsi. ja mam aua a pokial viem tak rozdiely su tam ze aua ma zapalovacie trafo kdezto bby ma uz cievky a potom je tam ina riadiaca jednotka. nic podstatne sa tam nezmenilo.

pava ten ma bby tak by ti mohol napisat co je este odlisne ale uz nepredpokladam ze by bolo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no neviem pokial nemas riaidacu jednotku tak neviem ci to pojde, alebo skusit s bby riadiacej jednotky prehrat soft do aua. to ti neviem povedat cim su rozdielne jednotky ale mapa pre motor by mala byt rovnaka lebo parametre su nezmenene. toto nech ti zodpovie niekto kto ma s tym skusenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŘJ jednotka je u obou motoru jiná, SW nejde přehrát z jednoho typu motoru na ten druhý, to vím jistě. Musíš mít ŘJ na daný typ motoru, co se týče kabeláže, nevím jestli to je stejné. Jiná ŘJ je i na motor 59kW, byť jde jen o SW záležitost, ale je tam přehozeno několik pinů, aby to nepasovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plechová vana se dodává k motorům AUA, BBY. Hliníková vana se dodává k motorům BBY, BBZ. Co jsem vyčetl z chytré knížky je to kvůli zvýšení pevnosti celého agregátu. Dle mého názoru jsou obě vany vzájemně zaměnitelné to znamená, že hliníková se může použít i na motor AUA a BBY (bude pasovat). Snad se vyjádří i někdo další.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...