Leden 10, 201015 r ten motorcek sa da krasne vybrat aj bez demontovania celej palubky... jediny rozdiel medzi starou a novou typou je iny konektor, inak je to rovnake... kazi sa tam ten potenciometer ci trimer... Nevíte někdo jaké hodnoty musí mít ten trimer, nebo jakým jiným typem by se dal nahradit.
Leden 11, 201015 r Nevím - ale myslím, že by i s jistými úpravami jít nahradit měl, tipl bych že bude cca 250-270ohm/ pokud ukazuje VAGhodnoty v Ohmech/ rozsah je od 0 do 255 (? teď si nejsem jist), pak už to bere za hodnoty mimo mez. Podívej se na stránky www.piher-nacesa.com nebo rovnou http://www.piher-nacesa.com/pdf/sensorsv01.pdf stránka 14 / nejen Škodovka vyrábí se seriových komponentů dodavatelů/ ...jednou jsem to hledal a našel náhradu - ale nakonec jsem trimry vyčistil /přihnul jezdec/ a už přes rok fungují... Nemáte někdo detailní fotku toho trimru? Z obou stran? Popis? Upraveno Leden 11, 201015 r od NNNTomas
Leden 13, 201015 r Mohli by jste mi někdo říct jak je moc časově náročné vyjmutí trimru z auta.Chtěl bych se do toho pustit některý den odpoledne, ale nevím ,zda se to dá zvládnout i s opětovnou montáží za odpoledne. Díky Bednář Upraveno Leden 13, 201015 r od cartmanko necituj prispevky nad sebou, nabuduce s varovanim
Leden 13, 201015 r co to je za otazku? mne to moze trvat 20 min a tebe tri dni. alebo opacne. ked nepoznas hodnty premennych v rovnici, nevypocitas vysledok, nie?
Leden 13, 201015 r Ten u spolujezdce je za chvíli venku (sundáš kaslík spolujzdce a vidíš ho), ten druhý ti zabere jednou tolik času (musíš sundat plasty pod palubkou plus ten boční u plynu - a mít gmový ruce )... Upraveno Leden 13, 201015 r od NNNTomas
Leden 14, 201015 r postup s fotkami aj link na pdf dp je tu na zaciatku tejto temy....preto predpokladam, ze na postup sa nepytal.
Leden 15, 201015 r Změř konce trimru proti sobě. Jsou to ty dva vývody, které nemají vliv na polohu /natočení/ trimru. Jaký mám já v autě když mám rv. Duben 03, nevíš ?
Leden 17, 201015 r Rozsah největší - odpor - Ohmy Pak postupně rozsah snižuj co to půjde, ale zas ne tolik aby to "nepřeteklo"
Leden 22, 201015 r ještě by bylo dobrý nějak zjistit, zda je průběh odporu na trimru lineární či nelineární (a tedy případně jaké funkci podláhající)
Leden 22, 201015 r Jj, to by se pro kontrolu hodilo... ale myslím, že bude lineární. Aspoň nevím o důvodu proč použít jiný průběh.
Leden 24, 201015 r Tiež ma čaká výmena serva V68, ale neviem ktorý typ tam mám. Ak mám na mieste V154 starší typ, tak bude starší typ aj V68 ? Mám Fabia 1.2, r.v.03/2003 klíma. V154 som v pohode opravil vyčistením toho trimra, ale netrúfam si experimentovať s V68, lebo je ťažko dostupný. Chcem objednať nový, ale neviem ktorý. V154 mám 6Q0 907511. Upraveno Leden 31, 201015 r od lars
Březen 22, 201015 r Mam otázku, kolko servomotorov sa nachádza vo fabii vo vykurovaní interiéru bez klimatizácie ? Servisák mi odkázal, že JEDEN servomotor treba vymenit, vraj neovláda klapku vnútornej cirkulácie, hoci motorček pri zapnutí vrčí. Reguláciu teploty ovládam otočným gombíkom ručne, Dík za odpoveď.
Březen 26, 201015 r Je tam jeden. Jestli slyšíš jeho vrčení, tak máš dobrý sluch. Jeho funkčnost se nejlépe pozná na VAGu - většinou to totiž funguje a jen občas se to sekne.
Duben 24, 201015 r Tak jsem se do toho pustil - nechtělo se mi, ale jsem musel... Rozborka asi 2 hod. a 3 ulomené pacičky Motorek rozebrán, jazýčky trimru trochu upraveny, kolečka promazány, zkušebně to funguje, mohu skládat. Hodnoty odporu zhruba od 0,5k do 4k (jestli jsem si to správně všiml), průběh se zdá být lineární. Dnes složeno (čas dvojnásobný a jedna ulomená pacička) , zatím to pracuje, uvidíme, jak dlouho to vydrží... Upraveno Duben 25, 201015 r od ivomb
Květen 11, 201015 r Tak jsem se do toho taky pustil. Potvrzuju, ze servo V68 (to na topeni uprostred palubky) se da vyndat i bez demontaze cele palubky. Ten horni uchyt se musi vycvaknout malymi klestemi, pokud nemate silne prsty, coz ja nemam. Zatim jsem to jenom vyndal a shanim nahradni dil. Zkousim to objednat primo od BOSCHe podle cisla 0 132 801 207, melo by to vyjit o dost levneji, tak jsem zvedav, jestli to bude ono. Mam ten stary typ (r.v. 2002 s klimatizaci). Vzhledem ke slozitosti demontaze vubec neuvazuju dat tam stary dil nebo opravovat ten stavajici, to mi za to nestoji. Dam vedet, jestli se mi zadari i zpetna montaz. Trochu o tom pochybuju.
Květen 11, 201015 r tak to se mi do toho vuebc teda nechce . kor kdyz sem konecne spasoval plasty v introsi )) a ted to zaclo zlobit
Květen 11, 201015 r Oprava motorku samotného byla docela jednoduchá, musím zaklepat, zatím to funguje.
Květen 12, 201015 r Tak, a teď je řada na mě, tento problém přišel i k mé Fabii, takže budu muset servomotorek cirkulace vyndat a rozebrat, a uvidím... teď mi to dělá toto: když strčím klíč do zapalování a otočím na kontrolky, tak někde za přihrádkou mi to udělá ěX zasebou vrvrvrvrvvrvrvrvrr vrvrrvvrvrvrvvrvrvrrv,, a docela jako nahlas,,,,nic pěknyho,,, jak už zde někdo napsal ,,, a ani u nás v servise mi neřekli, co by to mohlobýt, že za přihrádkou nic neni co by to mohlo dělat,,,, Přihrádku před spolujezdcem jsem měl již několikrát sundanou, to půjde rychle, jen nějak vyndat ten motorek, snad to nerozštípu...
Květen 13, 201015 r Tak mi dorazil novy motorek. Je to koupeno od BOSCHe, objednano podle cisla 0 132 801 207 za 1200,- vc DPH. I zpetna montaz se podarila bez sejmuti cele palubky, ale je to teda porod to tam dostat. Ufff, uz se tesim, az si rano cestou do prace zatopim a odpoledne cestou dom pustim klimu .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.