Přejít na obsah

Servomotorek topení.


mesr

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
ten motorcek sa da krasne vybrat aj bez demontovania celej palubky... jediny rozdiel medzi starou a novou typou je iny konektor, inak je to rovnake... kazi sa tam ten potenciometer ci trimer...

Nevíte někdo jaké hodnoty musí mít ten trimer, nebo jakým jiným typem by se dal nahradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím - ale myslím, že by i s jistými úpravami jít nahradit měl, tipl bych že bude cca 250-270ohm/ pokud ukazuje VAGhodnoty v Ohmech/ rozsah je od 0 do 255 (? teď si nejsem jist), pak už to bere za hodnoty mimo mez.

Podívej se na stránky www.piher-nacesa.com nebo rovnou http://www.piher-nacesa.com/pdf/sensorsv01.pdf stránka 14 / nejen Škodovka vyrábí se seriových komponentů dodavatelů/ ...jednou jsem to hledal a našel náhradu - ale nakonec jsem trimry vyčistil /přihnul jezdec/ a už přes rok fungují...

Nemáte někdo detailní fotku toho trimru? Z obou stran? Popis?

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohli by jste mi někdo říct jak je moc časově náročné vyjmutí trimru z auta.Chtěl bych se do toho pustit některý den odpoledne, ale nevím ,zda se to dá zvládnout i s opětovnou montáží za odpoledne. Díky Bednář

Editováno: , autor: cartmanko
necituj prispevky nad sebou, nabuduce s varovanim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež ma čaká výmena serva V68, ale neviem ktorý typ tam mám. Ak mám na mieste V154 starší typ, tak bude starší typ aj V68 ? Mám Fabia 1.2, r.v.03/2003 klíma. V154 som v pohode opravil vyčistením toho trimra, ale netrúfam si experimentovať s V68, lebo je ťažko dostupný. Chcem objednať nový, ale neviem ktorý. V154 mám 6Q0 907511.

Editováno: , autor: lars
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mam otázku, kolko servomotorov sa nachádza vo fabii vo vykurovaní interiéru bez klimatizácie ? Servisák mi odkázal, že JEDEN servomotor treba vymenit, vraj neovláda klapku vnútornej cirkulácie, hoci motorček pri zapnutí vrčí. Reguláciu teploty ovládam otočným gombíkom ručne, Dík za odpoveď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Tak jsem se do toho pustil - nechtělo se mi, ale jsem musel...

Rozborka asi 2 hod. a 3 ulomené pacičky :wacko:

Motorek rozebrán, jazýčky trimru trochu upraveny, kolečka promazány, zkušebně to funguje, mohu skládat.

Hodnoty odporu zhruba od 0,5k do 4k (jestli jsem si to správně všiml), průběh se zdá být lineární.

Dnes složeno (čas dvojnásobný a jedna ulomená pacička) :angry: , zatím to pracuje, uvidíme, jak dlouho to vydrží...

Editováno: , autor: ivomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem se do toho taky pustil. Potvrzuju, ze servo V68 (to na topeni uprostred palubky) se da vyndat i bez demontaze cele palubky. Ten horni uchyt se musi vycvaknout malymi klestemi, pokud nemate silne prsty, coz ja nemam. Zatim jsem to jenom vyndal a shanim nahradni dil. Zkousim to objednat primo od BOSCHe podle cisla 0 132 801 207, melo by to vyjit o dost levneji, tak jsem zvedav, jestli to bude ono. Mam ten stary typ (r.v. 2002 s klimatizaci). Vzhledem ke slozitosti demontaze vubec neuvazuju dat tam stary dil nebo opravovat ten stavajici, to mi za to nestoji. Dam vedet, jestli se mi zadari i zpetna montaz. Trochu o tom pochybuju. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, a teď je řada na mě, tento problém přišel i k mé Fabii, takže budu muset servomotorek cirkulace vyndat a rozebrat, a uvidím... teď mi to dělá toto: když strčím klíč do zapalování a otočím na kontrolky, tak někde za přihrádkou mi to udělá ěX zasebou vrvrvrvrvvrvrvrvrr vrvrrvvrvrvrvvrvrvrrv,, a docela jako nahlas,,,,nic pěknyho,,, jak už zde někdo napsal ,,, a ani u nás v servise mi neřekli, co by to mohlobýt, že za přihrádkou nic neni co by to mohlo dělat,,,,

Přihrádku před spolujezdcem jsem měl již několikrát sundanou, to půjde rychle, jen nějak vyndat ten motorek, snad to nerozštípu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi dorazil novy motorek. Je to koupeno od BOSCHe, objednano podle cisla 0 132 801 207 za 1200,- vc DPH. I zpetna montaz se podarila bez sejmuti cele palubky, ale je to teda porod to tam dostat.

Ufff, uz se tesim, az si rano cestou do prace zatopim a odpoledne cestou dom pustim klimu :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...