electron Vloženo 12. Září 2007 Vloženo 12. Září 2007 zdravim, mam Fabiu 1,2 12V 47KW ,na pristrojovke sa mi objavil oranzovy znak motora.Zavadu som si precital /cez WAG,kable mam/, zavada 16825.Zavada sa opakuje nepravidelne,vybral som ventil na -"stole" chodil normalne. Otazka: ako pracuje tento ventil,pretoze,aj ked bol uzatvoreny,prefukol som ho.Mate s tym skusenosti? Citovat
vikino1 Vloženo 12. Září 2007 Vloženo 12. Září 2007 (editace) A čo kontakty môže to byť aj tým! Hlavne keď je to sporadická,pozri konektory.Tu máš VIS: Editováno: 12. Září 2007, autor: vikino1 Citovat
Martinoslav Vloženo 12. Září 2007 Vloženo 12. Září 2007 Taky se mrkni na nadobku s aktivnim uhlim. Ta muze byt v haji. A hlavne - jaky benzin tankujes?? Ja mel stejne problemy, ale bylo to benzinem.... Citovat
electron Vloženo 12. Září 2007 Autor Vloženo 12. Září 2007 konektory som pozrel.je zaujimave,ze raz to hlasi sporadicku,inokedy trvalu chybu.Ci to nebude nedovieranim ventilu-otvoreny-zatvoreny.Fakt neviem. Benzin: tankujem Tesco,Agip Citovat
Martinoslav Vloženo 12. Září 2007 Vloženo 12. Září 2007 Ja tankuju dlouhodobe Shell V-Power a nic jineho bych uz nenatankoval.... Citovat
vikino1 Vloženo 12. Září 2007 Vloženo 12. Září 2007 Myslím,že zn.benalu by to ovplivňovať nemala skôr to preplnenie Citovat
Fajfy Vloženo 26. Prosinec 2012 Vloženo 26. Prosinec 2012 Ahoj, trochu oživím toto téma. Už od doby co jsem koupil auto, řeším chybu 16825, vím že to znamená chybu v odvětrávání nádrže. Původní majitel přiznal, že přentankoval, ale udajně spravil. Občas hlavně do kopce je cítit menší výkon a po otevření nádrže je slyšet podtlak, proto jezdím s otevřenou nádrží a výkon je v pohodě. Dneska jsme měl venkutakovej ten černej čudlík, když otevřete víčko nádrže. Ventil byl čistý, čím se ale spouští, je tam někde ještě elektromagnetický ventil, kterej tento čudlík přitahuje? Nenašel jsem ho tam. Jak zkontrolovat nádobku aktivního uhlí? Jedna z hadiček vede do motorového prostoru, kde je opět nějaký ventil, který otevíra cestu do motoru. Který je teda ventil N80? Přes vag N80 cvaká. Jinak teorii jak to odvětrávání funguje vím. Děkuji za rady. Citovat
Vlasta Vloženo 27. Prosinec 2012 Vloženo 27. Prosinec 2012 Sám to ted řeším u svýho ventil je u 40kw na boku u nadržky na vodu,přes wag cvakat musí protože při nastartovanym motoru cvaká taky. na Ecatu ho mají za 1000kč http://www.e-cat.cz/p-3757616/skoda/fabia-kombi-6y5-11-00/1-4-mpi-1397ccm-50kw-68hp-11-00/motor-a-prevodovka/priprava-smesi/palivove-nadrze/ventil-odvzdusneni-palivove-nadrze-bosch.html?cPath=1314088_1960773_1960777_1974938_1974955_1974959 jsou tam i kody označení,pro htp je stejnej u obou verzí,mně třeba nepíše žadnou chybu,ale auto poškubává občas,čím je venku tepleji tak škube častěji,ventil udržuje stalej tlak ve vedení a tím jak cvaká tak pouští přetlak zpět do sání(teda pokud jsem vyklad pochopil správně) Citovat
Fajfy Vloženo 27. Prosinec 2012 Vloženo 27. Prosinec 2012 Jj, mám ho tam také. Jak ale zjistit jeho správnou funkci? Ventil cvaká, ale k podtlaku stejně občas dochází, VAG hlásí chybu 16825 což muže být i nádobka s aktivním uhlí nebo přicpané vedení. Jak teda zjistit co je v háji? Jak teda funguje ten černej čudl u hrdla nádrže? Citovat
Mirek 835 Vloženo 27. Prosinec 2012 Vloženo 27. Prosinec 2012 No právě ten je na to odvzdušnění nádrže. A měnil jsi někdy i palivový filtr? Citovat
Fajfy Vloženo 27. Prosinec 2012 Vloženo 27. Prosinec 2012 Takže ten co je v motorvým prostoru je N80 a zároveň ten čudlík v hrdle je taktéž na odvzdušnění. Ten čudlík jsem měl venku a je čistej, má na sobě kovový plíšek, takže tam musí být v hrdle i nějaký elektromagnet, kterej s tím čudlíkem hýbe. Jak poznat co je špatný? N80 cvaká a vše vypadá čisté. Citovat
Vlasta Vloženo 28. Prosinec 2012 Vloženo 28. Prosinec 2012 (editace) Čudlík je podle mne jenom mechanickej a zamáčkne se po dotaženíí víčka nádrže,ten v motoru je N80 a mě taky normálně cvaká,ale už se to tu řešilo,že sice cvaká,ale už nedokáže udržet ten správný tlak,mě to přes wag taky cvakalo,ale při spuštěnym motoru musí běžet několinasobně rychlejc a to pak už nemusí stíhat.Já už to řeším přes pul roku a furt se mi nevěděl co by to mohlo dělat a když to mechoš přes wag rozcvakal tak pak jsem měl skoro měsíc klid,takže koupím novej jenom se k tomu furt nemužu dokopat. Nicméně ještě nejdřív skusím vyměnit pal.filtr,protože jsem ho už měnil a možná jsem dal blbej,kupoval jsem ho na netu,ale je víc druhu liší se právě hodnotou tlaku,tak teď ho vezmu ve škodovce pře vin. Editováno: 28. Prosinec 2012, autor: Vlasta Citovat
Fajfy Vloženo 28. Prosinec 2012 Vloženo 28. Prosinec 2012 Mě se právě 1000 Kč za něj dávat nechce, když ani nevím zda to pomůže. Třeba je v prdeli nádobka s aktivním uhlí. Někde jsem tu četl, že je lepší dát 4 barový palivový filtr než 3 barový. S tří barovým jsou udajně problémy se startem. Citovat
Fajfy Vloženo 13. Listopad 2013 Vloženo 13. Listopad 2013 Před asi půl rokem jsem koupil z vrakáče N80 a problém odezněl :-) V nádrži už nevznikal podtlak, tudíž se motor nedusil :-) Citovat
Violett Speck Vloženo 31. leden 2020 Vloženo 31. leden 2020 Ahoj prosím co to je N80 řeším stejný problém.ted a chyba tedy pak už na diagnostice není? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.