Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pred nejakym casem jsem nechal na fabce menit v servisu oblozeni na prednich brzdach (pri cca 55 000km)..nicmene panove v servisu prisli s tim, ze kdyz sundali kola, tak zjistili, ze prej mam "porézni" kotouce a ze je to jako spatny a ze je musej vymenit taky.

Vim, ze kotouc se nekdy muze zkroutit, ale "zkroutit" mi neprijde to samy jako "porezni"... pritom pohledove mi ty kotouce pripadaly OK a navic s brzdenim az do navstevy servisu rozhodne nebyl zadnej problem....

Chteli me jen ojeba a nauctovat si dalsi praci a dily? :) Nebo skutecne "porezni" znamena neco seriozniho?:)))

diky...

Pred nejakym casem jsem nechal na fabce menit v servisu oblozeni na prednich brzdach (pri cca 55 000km)..nicmene panove v servisu prisli s tim, ze kdyz sundali kola, tak zjistili, ze prej mam "porézni" kotouce a ze je to jako spatny a ze je musej vymenit taky.

Vim, ze kotouc se nekdy muze zkroutit, ale "zkroutit" mi neprijde to samy jako "porezni"... pritom pohledove mi ty kotouce pripadaly OK a navic s brzdenim az do navstevy servisu rozhodne nebyl zadnej problem....

Chteli me jen ojeba a nauctovat si dalsi praci a dily? :) Nebo skutecne "porezni" znamena neco seriozniho? :) ))

diky...

Porezita by se dala jednoduše vysvětlit jako vzduchove bublinky v odlitku.To znamena,při opotřebení kotouče až k one bub

ině vznikne na povrchu něco jako dirka,ktera může způsobit třeba zvyšené opotřeb

ní obložení.A není zaručeno že těch bublin tam je vícero a mohlo by dojít až tře

a k rotržení kotouče. 

Podle mě tě ochcali. Jsi jeden z mnoha. Ja si davam už bacha od te doby co mě chtěli taky ochcat.Hold pořebovali někde zadarmo sehnad kotouče

bublinky v odlitku - to by to musel být hodně velký zmetek. Spíš bych řekl, že neměly zcela jasnou představu o tom co to znamená slovo porezní. Možná tím chtěli říct, že povrch kotouče není rovný (asi od sjetých destiček). Přejeť prstem po kotouči a uvidíš

bublinky v odlitku - to by to musel být hodně velký zmetek. Spíš bych řekl, že neměly zcela jasnou představu o tom co to znamená slovo porezní. Možná tím chtěli říct, že povrch kotouče není rovný (asi od sjetých destiček). Přejeť prstem po kotouči a uvidíš

bral jsem to všobecně co je to porezita-ne konkretně ,ale mužu potvrdit že sem se s něčím podobnym již setkal.a i velkej zmetek se kolikrat dostane až k zákaznikovy

  • Autor
Podle mě tě ochcali. Jsi jeden z mnoha. Ja si davam už bacha od te doby co mě chtěli taky ochcat.Hold pořebovali někde zadarmo sehnad kotouče

kotouce skutecne vymenili za novy, to jsem si zkontroloval :) a ze by se jim tak libily ty stary..no mozny je vsechno:)) spis mi slo akorat o to, jestli si nekde treba nepotrebovali nahonit praci a kseft (a jakoze ta prace nebyla levna)..

Upraveno od Rabbyt

  • Autor
Porezita by se dala jednoduše vysvětlit jako vzduchove bublinky v odlitku.To znamena,při opotřebení kotouče až k one bub

ině vznikne na povrchu něco jako dirka,ktera může způsobit třeba zvyšené opotřeb

ní obložení.A není zaručeno že těch bublin tam je vícero a mohlo by dojít až tře

a k rotržení kotouče. 

tohle mi prijde vcelku jako rozumny vysvetleni toho, co je to "porezita" :) no kotouce uz mam davno vymeneny, takze ty stary ani nemam sanci prohlidnout, nicmene jako vysvetleni to staci, dik :)

jestli technik skutecne kecal nebo ne, tot otazka, to uz nikdo nezjisti...

Povrch kotouče je vždy trochu porézní, ale ne tak, že by to byli vzduchové bubliny , je to spíš poréznost mikroskopická ,

a je žádoucí. Když se nové destičky zabíhají, tak se jejich prach částečně dostane do těch porů, zatře se tam, a tím se taky zvyšuje brzdný účinnek. Krom toho, že s deskama přizpůsobí tvarově. U závodních destiček a kotoučů na to existuje technologický postup, jak ten kotouč a desky "zajet".

Takže si myslím, že v servisu potřebovali asi nějaký kšeft.

Já si spíš myslím, že prostě chtěli říct, že je rezavej (vyrezlý důlky na nefunkčních plochách). Protože porézní kotouč je píčovina! Nic takovýho není.

tak ci tak, mal servis vratit stare kotuce.

a kolko vlastne stala ta vymena dosticiek a kotucov? a ake ti tam dali teraz?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.