Přejít na obsah

FRS doba ohřátí motoru


Doporučené příspěvky

Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

to je dobry argument :D ja ted jezdim 1.2 HTP biturbo 1000kW a 2000koni a uz taky odpocitavam hodiny az budu mit zpet sve auti :D a asi se na to mereni vybodnu... .) myslim ,ze jsou potrebny jiny veci :)

nevite nekdo o nekom kdo by me pridelal alarm kopel? ale hledam co nejlevnejsi a nejlepsi sluzbu :) bohuzel se bojim do elektriky :(

Editováno: , autor: tweetak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

lol

co ty se tu tlemis? jo jinak jsem meril ohrati 1.2 a trvalo mi to rano 5,4km ( pres modrany ) a minuty jsem zapomnel... casove to bylo kolem 6:30 kdyz jeste neni provoz...

Editováno: , autor: tweetak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tweetak: neblbni člověče, je to normální, že nafta se tak dlouho ohřívá, počkej až začne pořádně tuhnout. 2 roky zpátky bylo jednou ráno asi -25°C v Praze a ač je auto v garáži, tak až do Průhonic (ze Žižkova) po magistrále a pak ten kousek od Šeberova po D1 plynulou jízdou ukazovalo auto 0°C vodu... Prostě to tak je a pokud nejezdíš hned od baráku co to dá, tak tomu vůbec neuškodíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tweetak: neblbni člověče, je to normální, že nafta se tak dlouho ohřívá, počkej až začne pořádně tuhnout. 2 roky zpátky bylo jednou ráno asi -25°C v Praze a ač je auto v garáži, tak až do Průhonic (ze Žižkova) po magistrále a pak ten kousek od Šeberova po D1 plynulou jízdou ukazovalo auto 0°C vodu... Prostě to tak je a pokud nejezdíš hned od baráku co to dá, tak tomu vůbec neuškodíš.

To se ti ohřívá taky nějak dlouho ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tweetak: neblbni člověče, je to normální, že nafta se tak dlouho ohřívá, počkej až začne pořádně tuhnout. 2 roky zpátky bylo jednou ráno asi -25°C v Praze a ač je auto v garáži, tak až do Průhonic (ze Žižkova) po magistrále a pak ten kousek od Šeberova po D1 plynulou jízdou ukazovalo auto 0°C vodu... Prostě to tak je a pokud nejezdíš hned od baráku co to dá, tak tomu vůbec neuškodíš.

dobre :) jak myslis ... a nejezdim skoro vubec co to da :) na to mam to auto moc rad :) ( setril sem na nej 3roky :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste bych potreboval poradit ohledne podvozku... ja kdyz jedu s RS tak mi retardery a ruzne dirky v silnici prijdou silenost, naopak kdyz jedu v 1.2 htp tak to je skoro necitim... neni to tim,ze mam unaveni pruziny? hodnotim to podle zavirani 5tych dveri v obou autech. 1.2 je 07 pul roku stara a jde to " z tuha " a u RS 10/03 musim dvere pridrzovat ... pak do je silena rana. a myslim, ze pocasi na to nema az takovy vliv. co kdo na to? poda mi pls nekdo padny argument? jinak auto ma najedo necelych 91tkm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

majitele RS prosim povezte mi jeste nejake info ohledne vasich milacku... abych vedel ceho se mam vyvarovat. auto mam pul roku .) takze ho skoro vubec neznam :(

He,he někdy máš otázky jak 13 letý školák ;) K těm retardérům a dírám...bér to tak, že podvozek RS je oproti běžným HTP snížený a má tužší pružiny a tlumiče, a hlavně má pneu 16" s profilem 45% a většina Fabek má 14" s profilem 65% což je dost velký rozdíl.

Jinak info: spolehlivá je asi jako každá Fabka, t.j. běžné bolesti, ketré tě můžou čekat: tyčky stabilizátorů, silentbloky v ramenou, zvlněné kotouče, serva klimatizace, servo řízení, čidlo nádžky chladící kapaliny ( momentálně řeším já ) ostřikovač zadního skla, spouštěče oken a dřív nebo později váha vzduchu a turbo a to je snad tak nějak všechno. Možná mě ještě někdo doplní. ;)

Jinak motor a převodovka by měly být bez problémů :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

majitele RS prosim povezte mi jeste nejake info ohledne vasich milacku... abych vedel ceho se mam vyvarovat. auto mam pul roku .) takze ho skoro vubec neznam :(

He,he někdy máš otázky jak 13 letý školák ;) K těm retardérům a dírám...bér to tak, že podvozek RS je oproti běžným HTP snížený a má tužší pružiny a tlumiče, a hlavně má pneu 16" s profilem 45% a většina Fabek má 14" s profilem 65% což je dost velký rozdíl.

Jinak info: spolehlivá je asi jako každá Fabka, t.j. běžné bolesti, ketré tě můžou čekat: tyčky stabilizátorů, silentbloky v ramenou, zvlněné kotouče, serva klimatizace, servo řízení, čidlo nádžky chladící kapaliny ( momentálně řeším já ) ostřikovač zadního skla, spouštěče oken a dřív nebo později váha vzduchu a turbo a to je snad tak nějak všechno. Možná mě ještě někdo doplní. ;)

Jinak motor a převodovka by měly být bez problémů :palec2:

Ok, ok ... diky za " strucny " nastineni...aspon vim co me ceka...moc z toho radost nemam,ale budiz.

jinak co se ti stalo s cidlem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v jakym rozsahu otacek jezdis nejcasteji?

Při studených startech ráno a večer se mi nejdřív velmi sporadicky a teď už poměrně často/skoro vždy rozsvítí kontrolka chladící kapaliny. Stačí zdechnout motor a znovu nastartovat a už se nerozsvítí. Mluvil jsem se svým mechanikem a i tady na fóru a odchází čidlo ve vyrovnávací nádržce. Stačí údajně jen vyčistit, ale můj mechanik umí jen měnit díly, tak vyměnit. ;)

K těm otáčkám - na I od volnoběhu, na II taky prakticky skoro od volnoběhu, na III nikdy pod 1500ot. ani z kopce, ale spíš ne pod 1700-1800, a na IV a V nikdy pod 2000 a na VI ne pod 2200ot. protože už slyším na motoru, že se mu to nelíbí.

A točím do 3000-5000ot. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v jakym rozsahu otacek jezdis nejcasteji?

Při studených startech ráno a večer se mi nejdřív velmi sporadicky a teď už poměrně často/skoro vždy rozsvítí kontrolka chladící kapaliny. Stačí zdechnout motor a znovu nastartovat a už se nerozsvítí. Mluvil jsem se svým mechanikem a i tady na fóru a odchází čidlo ve vyrovnávací nádržce. Stačí údajně jen vyčistit, ale můj mechanik umí jen měnit díly, tak vyměnit. ;)

K těm otáčkám - na I od volnoběhu, na II taky prakticky skoro od volnoběhu, na III nikdy pod 1500ot. ani z kopce, ale spíš ne pod 1700-1800, a na IV a V nikdy pod 2000 a na VI ne pod 2200ot. protože už slyším na motoru, že se mu to nelíbí.

A točím do 3000-5000ot. :palec2:

dik moc za rady. pozna se to na spotrebe, kdyz nekdo jezdi ve vyssim rozsahu otacek a nekdo ve vyssim? jak to je s opotrebenim motoru vzhledem k otackam?

ma nekdo antiradar? ja uz mam jen 6bodu a planuju si koupit jeden,ale nevim jestli jo nebo ne... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na spotřebu je potřeba držet otáčky "tak akorát" tzn. nepodtáček a nepřetáček....to je rada nad zlato ne? :palec2:

Samozřejmě že dlouhodobé vytáčení motoru moc neprospívá, ale sem tam je potřeba vymést saze a pavouky. ;)

jaky rozsah soudis za nejoptimalnejsi? ja to vidim na 2tis ot...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy tady řešíte teda věci, jakej optimalni rozsah ? To jako budes mit celou cestu voci na votackomeru abys byl v rozsahu ? To asi ne, proste jezdi tak a abys to nepodtacel pod, a tocit to pres 3,5 nema smysl, pac tam nemas ani kroutak ani vykon !

Tys mě zase pobavil: točit přes 3,5 nemá význam, protože tam nemáš výkon ani krouťák... :palec2:

To je všeobecně zavedené kliše zejména diskutujících na autorevue.cz Od 3,5 do 4 ti stále ještě roste výkon, kdy ještě ve 4,5 máš lehce přes 80kW. A krouťák máš ještě stále příjemných 220Nm (260 v 3,5tis.) Nad 4,5 jistě, tam už to nemá význam, nicméně z vlastní zkušenosti vím, že od 3,5tis do cca. 4,2 až 4,3 auto výrazně zrychluje a táhne. Takže psát, že točit víc jak 3,5 nemá význam je zavádějící. Ano možná tak na V. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy tady řešíte teda věci, jakej optimalni rozsah ? To jako budes mit celou cestu voci na votackomeru abys byl v rozsahu ? To asi ne, proste jezdi tak a abys to nepodtacel pod, a tocit to pres 3,5 nema smysl, pac tam nemas ani kroutak ani vykon !

Tys mě zase pobavil: točit přes 3,5 nemá význam, protože tam nemáš výkon ani krouťák... :palec2:

To je všeobecně zavedené kliše zejména diskutujících na autorevue.cz Od 3,5 do 4 ti stále ještě roste výkon, kdy ještě ve 4,5 máš lehce přes 80kW. A krouťák máš ještě stále příjemných 220Nm (260 v 3,5tis.) Nad 4,5 jistě, tam už to nemá význam, nicméně z vlastní zkušenosti vím, že od 3,5tis do cca. 4,2 až 4,3 auto výrazně zrychluje a táhne. Takže psát, že točit víc jak 3,5 nemá význam je zavádějící. Ano možná tak na V. ;)

To je sice pravda, ze to mezi 3,5 a 4 jeste trochu roste, nicmene nevidim jedinej duvod to tam poustet kdyz spickovej moment je ve 2,6 standardni FRS ma na 4,5 kroutak asi 175Nm a výkon kolem 100 HP anavíc vykonova spicka je ve 3,8.

S klišé to nemá nic spolecnyho, graf z brzdy hovori jasne. Pri sprintech tim jedine ztratis.

A k tomu ze auto mezi 4,2 a 4,3 výrazně táhne... to je asi hodne subjektivni pro me to rozhodne neni "vyrazne zrychluje a tahne"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím krouťákem jsem se upsal, těch 220 je ve 4tis. a ten poslední údaj si vetrhnul z kontextu - já psal, že to mezi 3,5 až 4,2 max. 4,3 výrazně zrychluje - to neznamená, že to výrazně zrychluje mezi 4,2 až 4,3 - tam už to opravdu spíš výrazně umírá. ;) Nicméně ani 100k v 4,5 není málo. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...