Diamant Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 PUR pena je nevhodná na tlmenie zvuku. Ten materiál na tlmenie musí byť stále pružný, aby vibrácie pohltil a skôr ťažší, aby nedovolil rezonáciu poílepovanej plochy. A PUR pena z toho nespĺňa nič a ešte sa aj nekontrolovateľne rozpína. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FabiaManiak1 Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Chtěl bych se zeptat, dnes jsem navštívil servis (svítící kontrolka otevřených dveří - fabia II r.v 2007). Po připojení na diagnostiku se zjistilo, že je vadný celý zámek dveří ridiče. Nabídli mi sice opravu, ale s vysvětlením že za rozebrání dveří 700 + zámek (použitý). To by šlo ale to bych se nesměl dozvědět že je možné, jelikož je toto první rok výroby této verze, že by mohly být namontovány zámky z F I. Což by následně znamenalo že bych platil za rozebrání dveří 2x kdyby nebyl zrovna v danou chvíli k sehnání. Ale zpět kvůli čemu zde jsem.... zajímalo by mě, jestli pro demontáž zámku je třeba vyndavat motor el. stahování okna. Přijde mi z obrázků, že je celkem daleko od zámku a že by to nebylo třeba .. a protože mám strach abych s tím motorem něco neudělal (nevymotal to lanko či co) Tak se do toho moc nechci pouštět pokud je nutná demontáž tohoto dílu. Díky za odpověď !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 No co jsem rozebíral dveře u Fábky,tak ta spleť lanek je nerozebíratelná...Motorek se dá v pohodě sundat a do toho lankového mechanismu vůbec není třeba zasahovat. Ono asi musíš sundat celej ten vnitřní plech...Tzn rozpojit všechny konektory atd. Já na té fábce měnil ten plech celej a v pohodě ikdyž jsem to předtím nikdy nedělal. Prdnul jeden ten pojízdnej držák skla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FabiaManiak1 Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 A je třeba to sklo demontovat? v servisu říkali že výměna zámku je po palubovce snad to nejhorší. ... Tak samozřejmě nechci nic podělat ale troufnu si na to no .. když už tam rovnou budu tak bych to chtěl odhlučnit ale ty materiály zde zmiňované mi přijdou celkem natáhlý.... Neměli by jste tip na levnější... přeci jen mě ještě něco bude stát zámek a teď servis sem měl za 5000. (Po 40tis. se úplně rozpadly brzdový destičky) . A ještě něco někdo se tady zmiňoval o jakých si umělohmotných kolíkách nebo tak něco .... Kde to seženu popř kolik toho budu na ty jedny dveře potřebovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 V tom plechu jsou od sebe 2 díry ...asi tak průmer 12mm....A v těch dírách jsou vidět M6 šroubky(10 klíč) v určité poloze skla...mylím že to bylo když bylo nahoře?To bych ale kecal... Sklo si v té poloze zajistíš isolepou.Šroubky povolíš a sjedeš mechanismem dolů....Tím máš tem plech už volnej a stačí povolit šrouby po obvodu...Povolit kabeláž kde je třeba... S tlumícím matrošem nic nenaděláš....levnější varianta není...Já mám teda po autě asi 12 kilo vibraflexu a ten funguje a drží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FabiaManiak1 Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 A jak dlouho trvá sundání tapecu? Chtěl bych se do toho pustit ještě teď teda jestli je po sundání tapecu vidět na nějaké identifikační číslo zámku, aby bylo poznat jestli je z 1 nebo 2 fabie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dibon Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 Ahojte vsetci, Chystam sa vytlmit predne dvere a ked uz to budem mat rozhodene, tak by som chcel vymenit aj repro. Zaujimalo by ma ake rozmery ma mat ten vymedzovaci kruh, ktory treba vlozit pod reproduktor namiesto originalu. Rozmyslam nad tymito reprakmi: http://www.autodax.sk/eshop/reproduktory-do-auta/16-cm/komponentne/znacka-1/gzic-650x-1413.html Pripadne mi poradte ktory z kruzkov objednat na: http://www.prohifi.sk/prohifi/eshop/8-1-MONTAZNY-MATERIAL/38-2-repro-adaptery-medzikruzia Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 Repráky ok a ta podložky by měla být taky OK...stačí si jí sám podle potřeby navrtat.... Repro v pohodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dibon Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 ide mi hlavne o to... ci 30mm vysoky vymedzovaci kruh bude stacit, alebo treba vyssi (hlavne k tym reprakom) a chcem sa vyhnut tomu, aby bol zas privysoky a nezalozim tapacir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 30 mm je pohoda a pokud by to bylo vyšší...Tak flexou se ta MDF dobře brousí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dibon Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 ooukej, tak dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 A je třeba to sklo demontovat? v servisu říkali že výměna zámku je po palubovce snad to nejhorší. ... Tak samozřejmě nechci nic podělat ale troufnu si na to no .. když už tam rovnou budu tak bych to chtěl odhlučnit ale ty materiály zde zmiňované mi přijdou celkem natáhlý.... Neměli by jste tip na levnější... přeci jen mě ještě něco bude stát zámek a teď servis sem měl za 5000. (Po 40tis. se úplně rozpadly brzdový destičky) . A ještě něco někdo se tady zmiňoval o jakých si umělohmotných kolíkách nebo tak něco .... Kde to seženu popř kolik toho budu na ty jedny dveře potřebovat ? Ahoj Keď som vyťahoval zámky na dverách FII, stačilo iba vysunúť sklo úplne hore, vytiahnuť motorček ovládania skla a potom sa dostaneš k zámku. Budeš potrebovať ešte jeden dlhý torx na povolenie samotného mechanizmu zámku a jeho následné vytiahnutie von. Ak by si potreboval návod, kľudne napíš a pošlem Ti návod na rozoberanie dverí. Čo sa týka kolíkov, ich počet Ti neviem povedať, lebo som ich kupoval cca 30ks na všetky dvere. Niektoré ostali pôvodné, iné som musel meniť. Môžeš to urobiť aj tak, že strhneš tapac a podľa zničených kolíkov uvidíš, koľko nových budeš potrebovať. Ináč tie nové držia lepšie a dajú sa niekoľko krát vytiahnuť a zasunúť späť bez toho, aby sa zničili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 ide mi hlavne o to... ci 30mm vysoky vymedzovaci kruh bude stacit, alebo treba vyssi (hlavne k tym reprakom) a chcem sa vyhnut tomu, aby bol zas privysoky a nezalozim tapacir Z obruče na tapacíre som musel zrezávať. Teda možno som ani nemusel, ale pre istotu som to tak spravil, aby mi tapac nebil do repráku. Nepamätám si, aké podložky som kupoval, ale boli tusím od firmy SAL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 (editace) Kedysi som sľuboval, že sem pridám fotky mojich tlmiacich prác na aute. Tak tu sú teda: Editováno: 23. Září 2012, autor: miggy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 (editace) Caute, tak konecne som sa dostal k tlmeniu podlahy, tak tu je kratky navod. Ako prve som vybral sedacky - su uchytene 4 srobami so specialnym tisichranom (neviem ako sa presne vola, ja som si kupil celu sadu s roznymi rozmermi). Sedadla maju zo spodnej casti konektory, tak si ich po odskutkovani preklopte dozadu a odpojte konektory. Treba dat dole rucku z rucnej brzdy a z radiacej paky. Nasledne treba vybrat stredovy tunel - 3 skrutky pod drziakmi na pohare. Ak mate laktovu opierku, po uvolneni a nadvihnuti stredoveho tunela idu pekne odskrutkovat 4 skrutky, ktore ju drzia. Potom uz len dat dole koberec a original tlmenie. Mimochodom bol som prekvapeny, ze z fabriky tam uz je dost hruby (1 cm) tlmiacy koberec. Potom uz len tlmit. Na tlmenie som pouzil 6 ks STP gold a 3 kusy STP SPL 4mm (to som uz potom zabudol odfotit). Hrubsie tlmenie by som nedaval, aby sa tam zmestily povodne koberce. Pristrojovku som dole nedaval (ako Miggy - inak klobuk dole). Auticko sa zase o kusok stisilo a hlavne razy od podvozku - je z neho pocit ako z auta vyssej triedy. Keby boli otazky, tak sa kludne pytajte. Editováno: 23. Říjen 2012, autor: pauliej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 pauliej, škoda, že si neodfotil ako to vyzerá s STP SPL, rád by som to videl. Ale porobil som to pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 20. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2012 Ahoj Miggy, bohuzial, dni su uz kratke a vecer som uz potreboval auto, tak som sa ponahlal. Inak ten STP SPL je ako karimatka co sa dava pod spacak alebo v lete na tom lezis na kupalisku - taka husta pena, tmavosiva, 4mm hruba. Velmi dobra sa s tym pracuje. Odporucam davat vsade, kde si predtym nalepil asfaltove platy, lebo tie sluzia hlavne na zamedzenie vibracii, ale na odhllucnenie sluzi prave SPL. PS: teraz je auto tichsie (aj ked planujem este tlmit podbehy ako Diamant na Octavke), ale o to viac teraz pocut zase motor - neverending story.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 Mi vrav niečo o tom, že počuť motor V moje fábke zase počujem všetky plasty ako praskajú. A tak som sa nasr.l a ltmenie lepím aj na všetky plastové diely. Každý volný káblik (napríklad v kufri) lepím silikónom ku karosérii. Všetky držiačiky, ktorými sa upevňujú plasty na karosériu, taktiež lepím silikónom. Proste sa snažím čo najviacej zhutniť interiér vozidla. To s tým STP SLP nie je zlý nápad, ale už som minul 10m2 STP Silver a ďalšie peniaze a zbytočné kilogramy hmoty sa mi akosi nechce vrážať do auta. Potrebujem si totižto zachovať vyššiu svetlosť podvozku. Plánujem to ale všetko pofotiť a potom to sem hodím. No tiež mám problém so svetlom, keďže dni sú krátke Ak by ináč niekto potreboval poradiť, čo a ako rozoberať a lepiť, ozvite sa, možno budem vedieť pomôcť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Neviem, či to niekomu pomôže, ale popíšem Vám moju skúsenosť s lacným tlmiacim materiálom: Po tom, ako som dal dosť peňazí za Vibraflex 40, rozhodol som sa ešte na dotlmenie kúpiť niečo lacnejšie. Na jednom slovenskom portáli s autovecami som našiel lacné NO NAME tlmenie a tak som ho kúpil. Na obrázku možno vidieť výsledok po približne roku od montáže. Snáď všetko tlmenie postupne vplyvom otrasov začalo meniť svoju pozíciu v zmysle gravitácie a tak zo všade (nie len na dverách, ktoré sú na fotke) som ho musel dať preč. Vibraflex 40 drží ako pribitý, len toto nie Očividne ale nie je vhodné na kolmé plochy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Nooo pěkný...Tady je vidět, že na takových věcech se šetřit nemá. Přeci jen teploty v létě jsou v těch dveřích vééélký. Jsem s vibroušem taky max spokojenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 A náhodou mi niekto neviete poradiť, odkiaľ zohnať najlacnejšie STP Silver? Na bazos.sk je pár inzerátov, no mňa by zaujímalo, odkiaľ sa dá zohnať ešte lacnejšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 No potěš koště. Při pohledu na některý vaše tlumící akce padám do mdlob co mě čeká. A počin Miggyho mě srazil zoufalstvím do kolen. Rozdrbat celej vnitřek auta, tak to asi nebude na jeden den, jenomže já auto potřebuju každej den plně funkční a i kdybych dělal i jen ty dveře, tak musim zas hrát na jistotu a nedopustit aby se mi tam někde něco zašmodrchalo(to platí hlavně u toho mechanizmu stahování oken) a já se pak mordoval abych to sesadil správně dohromady. Škoda že nejde do témata vložit další podtéma jakej materiál a jakýho výrobce zvolit. Nejradši bych odtlumil vnitřní plech a za reprák dal jen nějakej tlumící terčík. Mam jenom originální rádio Blues a i originální basový repro jenom v předních dveřích plus pochopitelně výškáče v a sloupcích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 28. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 A jak ste to pořešili u těch plastových čuflíků jak sou v nich zapáskovaný kabelový svazky? To jste je z plechu vycvakli, odtlumili a na jejci místech nechali díry a pak ste je zacvakli zpátky? A nebo ste je tam nechali a prostě všelijak oblepovali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 29. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2016 Mr. Pavka, dvere sa dajú v pohode robiť aj keď máš málo času a auto stále potrebuješ. Napríklad jeden deň všetko odstrojíš, druhý zase odmastíš, potom zase nalepíš... Na fotke prikladám spôsob, ako zaistiť okno v hornej polohe tak, aby nespadlo dole. S otváraním dverí bez kľučky je to tiež zaujímavé, lebo musíš ťahať za oceľové lanko v bovdene, ale dá sa to. Čo sa týka tých čúflíkov, ktoré držia káblové zväzky, pomerne jednoducho sa to dá vytlmiť okolo nich. Prípadne ich trošku prekryť. Taktiež prikladám foto, z ktorej je dobre vidieť, že to nie je až také dokonalé.Jeden čuflík je tam prekrytý a okolo druhého je tlmiaci materiál zase vystrihnutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 (editace) miggy-A co si myslíš o postupu a radách od paulieje? Vyz jeho akce popsaná na staně 2 v tomto tématu. On píše: " Potom (alebo mozno este predtym ak sa trafite) treba spustit okno, aby sa v dvoch montaznych otvoroch objavili skrutky, ktorymi je pripevnene okno do spustaca. Tie skrutky treba iba povolit, nie uplne vysrobovat. Ked som ich povolil, okno som vytiahol uplne hore a prilepil ho lepiacimi paskami. Odtrhnite penovu krytku otvoru v dverach cez ktoru vedie lanko otvarania dveri. Spustite spustac dole - netreba uplne dole. Nasledne som vyskrutkoval 2 skrutky listy spustaca okna a este dalsie 4 skrutky plechu s elektromotorom. Vsimol som si, ze drag84 (pozri forum) vyskrutkoval elektromotor - nieje to potrebne a nerobte to ! Cele spustanie okien je jeden celok a da sa vybrat (trochu sa s tym treba pohrat, je to ako jezek v kleci, ale ide to). Já myslim že by to mohlo bejt proveditelný ne? Editováno: 30. Červenec 2016, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.