milix Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu. Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu. Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak? Já můžu výměnu potvrdit, dělá se to běžně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu. Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak? Je to tak,za letošní rok jsme jich vyměnili víc než sto a u Valeo altíku je to to stejné,akorát tam se blbě mění,ty francouský matějové vývody zalejvají lepidlem a musí to pracně odsekávat,Bosch jde v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu. Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak? Je to tak,za letošní rok jsme jich vyměnili víc než sto a u Valeo altíku je to to stejné,akorát tam se blbě mění,ty francouský matějové vývody zalejvají lepidlem a musí to pracně odsekávat,Bosch jde v poho. Jaké máte zkušeností s výdží altíku a případně jak se projeví proběhnutí až na uměnou hmotu. Mám doma ložiska (jak jsem psal jsou už hlučné) a v pátek domluvenou výměnu se sousedem nebo ho mám raději nechat repasnout celý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu. Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak? Je to tak,za letošní rok jsme jich vyměnili víc než sto a u Valeo altíku je to to stejné,akorát tam se blbě mění,ty francouský matějové vývody zalejvají lepidlem a musí to pracně odsekávat,Bosch jde v poho. Jaké máte zkušeností s výdží altíku a případně jak se projeví proběhnutí až na uměnou hmotu. Mám doma ložiska (jak jsem psal jsou už hlučné) a v pátek domluvenou výměnu se sousedem nebo ho mám raději nechat repasnout celý. Když už to budeš mít rozdělaný tak ho repásni celej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Otevři ho a uvidíš,jak je na tom,potom se rozhodni.Ložiska jdou dobře,kom. kroužky taky ale z uhlíků Tě picne-to je fakt pakec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Otevři ho a uvidíš,jak je na tom,potom se rozhodni.Ložiska jdou dobře,kom. kroužky taky ale z uhlíků Tě picne-to je fakt pakec. Díky za radu už se na to celý třesu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midar Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 Otevři ho a uvidíš,jak je na tom,potom se rozhodni.Ložiska jdou dobře,kom. kroužky taky ale z uhlíků Tě picne-to je fakt pakec. cau pane,vidim,ze presne vis o cem mluvis tak sem si tak rikal esi bys mi taky neporadil.mam tdi a samo loziska hucej jaxvina nevystoural bys prosimTe pekne co je za loziska vboschakovi 038903023k 0124315001 21/98 to je tak vsecko co sem tam vycet,rozdelany to este nemam -celkem sem ztracenej jak to ubec rozdelat vremenici je tisicihran a pak este jeden mensi co se tvari jako sroub tak jediny co me napadlo dat tu remenici pres drevo do sveraku a zkusit povolit ten vnitrni.myslis ze je to dobrej napad? diky moc za kazdou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 6003 RS2 a 6303RS2 a bosch čísla máš v příloze,na tu řemenici je třeba spešl klíč,jinak asi nepochodíš.Násilím ve svěráku to raději nezkoušej-ta řemenice je drahá,tak aby sis nevydělal. Pokud by si byl poblíž Ústí,přivez altík a ty ložiska Ti vyměním na počkání. alt.pdf zad.lo_isko.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midar Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 (editace) to vis ze bych Ti to nejradsi privezl mam to ale celkem daleko-sem ted s tim ve scotsku tak holt budu muset sam. spesl klic myslis na tu velkou hvezdicku neco jako trubkovej na podrzeni a povolit tu vnitrni jo? na tten vnitrni sroub hvezdicku mam,ale budu to muset s tim sverakem risknout.ja asi vim co myslis-abych neposrak tu volnobezku. tak kdyz se mi to povede povolit tak pak stahovak? kazdopadne diky za ty cisla.pak dam vedet co se mi povedlo vsecko po........ dik Editováno: 23. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 Ta vnitřní malá hvězdička je hřídel rotoru a ten tisíchran většího průměru je vlastne matice (součást té volnoběžky) kterou musíš vyšroubovat.Za volnoběžku to nepovolíš,protože se bude protáčet(jako volnoběžka se protáčí právě v tom směru co by si potřeboval na povolení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midar Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 (editace) tak sem se dostal jenom na to zadni-zaplat panbu hucelo jenom to,no a zbytek pak necham Tobe az pojedu nekdy dom tak se stavim budu potrebovat taky uhliky a komutator.to se pak ale ozvu predem abys to tam mel. kazdopadne suba duba diky moc za info a zatim se mej. midar Editováno: 23. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 (editace) Měl jsem taky rozebraný alternátor z mé okty 1,6 55KW taky mi hucelo lozisko, ale delalo to to zadní... Přední naštěstí bylo ok...Nakonec jsem byl rád, protožeten přední bych nesundal jelikož jsem nemel klíč na sundání kola řemenice... Dělal jsem to normálně v obýváku na zemi samozřejmě kolem hafo novin a manželka pryč... (ta by nadávala) dá se to v pohode i v domácích podmínkách. Ložisko jsem vyklepával dookola kladívkem a hrubým sroubovákem pak jsem zajel druhým autem do mototechny, koupil to samé ložisko a naklepal ho tam pomalu zpátky až nadoraz... když už jsem to měl rozebrané tak jsem přikoupil v mototechně i nové uhlíky a byl zase klid. Po složení alternátoru jsem ho ještě aktivně natřel celý stříbrnou barvou takže v autě vypadá jak nový a jede jak má. Od výroby je tam myslím Bosh 90A ten tam mám taky. A jede doteď. Tohle jsem dělal před dvěma roky a zatím OK.... Editováno: 23. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 (editace) Já mam bosch O- 123- 310 -037 takze na to rozdělání budu potřebovat speciální klíč?? To znamena že doma si to neudělám? Editováno: 3. Září 2008, autor: fiser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parketa Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Chlapi, na kolko by ma priblizne vysla vymena lozisk v alternatore, pripadne cely ten repas v autorizovanom servise skoda? Mate niekto prehlad aspon o pribliznej cenovke? Btw. mam fabku 1,4 50kW Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.