Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Měl bych dotaz ohledně spotřeby. čím může být spotřeba cca kolem 11,5l/100 (léto/zima) a žádný extra výkon-při větším přidání škube. Filtry, svíčky, kabely vyměněný, motor najeto 214000. Může to dělat lambda? Případně je koznám, že je KO. R.V. 94

To máš se vstřikováním? Karburátor lambdu nemá...

A jak vypadá rozvodovej řetěz?

Kdyžtak nech změřit tlaky na válcích - to prozradí hodně o stavu motoru.

taky to může být vykvrdlaným rozdělovačem, přesněji řečeno automatickou regulací předstihu.

  • Autor

Je to už se vstřikováním. Co se týká tlaků tak kámoš to měřil a říkal, že všechny mají přibližně stejně(prý žádná sláva ale na ty kilometry dobrý)

Tak krom špatný lambdy může být v háji čidlo klepání (pokud se nemýlím). Pak by to mělo měřit teplotu nasávanýho vzduchu, tak jestli tam není špatný buď čidlo nebo nefunkční směšovací klapka. A nevím, jak funguje škrtící klapka (resp. odměřování polohy) u tohohle motoru.

Jinak to můžou dělat jen blbý kabely nebo špatnej dotek v konektoru.

Projdi nejdřív ty kabely, pak vyzkoušej to přihřívání nasávanýho vzduchu a nakonec ty čidla. Lambdu bych viděl jako nejmíň pravděpodobnou.

Jinak samo mrkni taky na ten rozdělovač. Sice nemá regulaci, ale může nadělat taky pěknou paseku...

  • Autor
Tak krom špatný lambdy může být v háji čidlo klepání (pokud se nemýlím). Pak by to mělo měřit teplotu nasávanýho vzduchu, tak jestli tam není špatný buď čidlo nebo nefunkční směšovací klapka. A nevím, jak funguje škrtící klapka (resp. odměřování polohy) u tohohle motoru.

Jinak to můžou dělat jen blbý kabely nebo špatnej dotek v konektoru.

Projdi nejdřív ty kabely, pak vyzkoušej to přihřívání nasávanýho vzduchu a nakonec ty čidla. Lambdu bych viděl jako nejmíň pravděpodobnou.

Jinak samo mrkni taky na ten rozdělovač. Sice nemá regulaci, ale může nadělat taky pěknou paseku...

Dík za radu. Vyzkouším a dám vědět. :D

  • Autor
Tak krom špatný lambdy může být v háji čidlo klepání (pokud se nemýlím). Pak by to mělo měřit teplotu nasávanýho vzduchu, tak jestli tam není špatný buď čidlo nebo nefunkční směšovací klapka. A nevím, jak funguje škrtící klapka (resp. odměřování polohy) u tohohle motoru.

Jinak to můžou dělat jen blbý kabely nebo špatnej dotek v konektoru.

Projdi nejdřív ty kabely, pak vyzkoušej to přihřívání nasávanýho vzduchu a nakonec ty čidla. Lambdu bych viděl jako nejmíň pravděpodobnou.

Jinak samo mrkni taky na ten rozdělovač. Sice nemá regulaci, ale může nadělat taky pěknou paseku...

Dík za radu. Vyzkouším a dám vědět. :D

Tak zkontrolováno a vypadá tohle všechno vpořádku. Ještě jsem si všiml, že když se přidá rychleji plyn, tak je to jako kdyby auto někto zezadu chytnul (spíš to zpomalý a až po chvilce to začně pomalinku přidávat).Pokud se plyn přidává pomalu tak to nedělá. Fakt nevim.

mam taky forman 94. Při rychlym přidání plynu je to normální že to pomalej zrichluje je tam chudá směs. A ta spotřeba by mohla být prasklou gumovou izolační podložkou pod vstřik. jednotkou. A snímač klepání Monomotronik nemá je až u felicie se vstřikováním simens tj. MPI.

  • Autor
mam taky forman 94. Při rychlym přidání plynu je to normální že to pomalej zrichluje je tam chudá směs. A ta spotřeba by mohla být prasklou gumovou izolační podložkou pod vstřik. jednotkou. A snímač klepání Monomotronik nemá je až u felicie se vstřikováním simens tj. MPI.

Ta guma je dávaná nová v létě. Jinak jsem neměl namysli to, že to přidává pomaleji, ale doslova je to jako když někdo chytne auto a přibrzdí (hodně výrazné). Dříve to nedělalo.

měl jsi to na diagnostice? co snímač polohy šk nebo ventil odvětrávání paliv nádrže, snímač teploty nas. vzduchu a teploty motoru ,palivovej filtr u nádrže a nebo stav výfuk. potrubí!

  • 10 měsíců později...

Cus me ja mam podobyn problem mam Favorita rik vyroby 93 a kdyz hodne prutce sesladpu plyn tak auto docela dost cukne ale jen kdyz je studene jak se zahreje jede krasne plynule poradte prosim

  • 5 týdnů později...
Cus me ja mam podobyn problem mam Favorita rik vyroby 93 a kdyz hodne prutce sesladpu plyn tak auto docela dost cukne ale jen kdyz je studene jak se zahreje jede krasne plynule poradte prosim

Ja som mal podobný problém s tým cukaním, vyčistil som všetky kontakty od indučky až po sviečky, strekol takým sajrajtom na kontakty a je po probléme. Najviac mi to trhalo, ked bolo vlhké počasie, hmla a tak

  • 1 rok později...

Zdravím Vás chlapy,

Uplně stejné problémy mám i já.Mám formana r.v.94.Spotřeba naprosto závratná,výkon uplně šílenej.Do 80 km/h to jede jakž takž,pak když chci přidat tak je uplně slyšet jak ten motor dusím.Buď tam jde málo paliva a nebo hodně paliva,spíš hodně podle ty spotřeby.Měl jsem to v servisu na diagnostice,píše to 4 chyby,porucha potenciometru škrtící klapky,skrat lambda na kostru,vadný haliuv snímač a nevim co to 4 ale to je blbost.Takže sem vyměnil celé vstřikování,chtěl jsem měnit i tu lambdu ale zjistil jsme že mi pan mechanik při výměnně spojky skřípnul kabel od lambdy mezo mortor a převodovku.Tak jsem ho vyprostil,zkontroloval a zjistil jsem sice že je porušená izolace,ale jinak kabelům nic není takže předpokládm že funkce bude v pořádku.A že zmizí i ten skrat kterej psala diagnostika.

A teď prosím o radu,sem z toho už uplně nešťastnej.Koupil jsem to na zimu,abych si nehydroval wochcápku a furt to stojí pod kůlnou.Díky

Stenly

  • 1 rok později...

mozu mat na to vplyv aj sviecky. menil som stare za brisk a este horsie. musel som potriast mescom a dat orig. champion. ide ako za mlada. forman ''94 40kW naj cez 130tis km.

Cigan - s Championama "3packy" jsem vyhořel, auto ne a ne jet - motor nešel do otáček, v nízkých neměl výkon, po vyšlápnutí spojky se sice rozeřval, ale neměl výkon a vytáčení trvalo strašně dlouho - tak jsem koupil obyčejné Brisky "patnáctky" s kuproniklovou střední elektrodou a najezdil jsem na nich /postupně na několika sadách) skoro 60 tisíc km. Mám podezření, že u těch Championů byly pod kompresí svody, takže nepálily jak měly - u Brisků jsem se s tím nesetkal. Brisky jsem měnil po 20 000km, po každých 5000km očistil a překontroloval přeskokovou vzdálenost, jak jsem byl zvyklý ještě ze šádyny - a krom případu, kdy mi (asi) kuna nahryzala jeden z vn kabelů jsem neměl problémy - auto startovalo za jakýchkoliv mrazů na poprvé, krásně táhlo a jezdí tak doteď - mám o něm přehled. Koupil jsem ho, když měl na tachometru 123 000 a když šel do další služby, měl 180 000 a nějaké drobné.

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.