Přejít na obsah

Spotřeba forman


ladis001

Doporučené příspěvky

Tak krom špatný lambdy může být v háji čidlo klepání (pokud se nemýlím). Pak by to mělo měřit teplotu nasávanýho vzduchu, tak jestli tam není špatný buď čidlo nebo nefunkční směšovací klapka. A nevím, jak funguje škrtící klapka (resp. odměřování polohy) u tohohle motoru.

Jinak to můžou dělat jen blbý kabely nebo špatnej dotek v konektoru.

Projdi nejdřív ty kabely, pak vyzkoušej to přihřívání nasávanýho vzduchu a nakonec ty čidla. Lambdu bych viděl jako nejmíň pravděpodobnou.

Jinak samo mrkni taky na ten rozdělovač. Sice nemá regulaci, ale může nadělat taky pěknou paseku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak krom špatný lambdy může být v háji čidlo klepání (pokud se nemýlím). Pak by to mělo měřit teplotu nasávanýho vzduchu, tak jestli tam není špatný buď čidlo nebo nefunkční směšovací klapka. A nevím, jak funguje škrtící klapka (resp. odměřování polohy) u tohohle motoru.

Jinak to můžou dělat jen blbý kabely nebo špatnej dotek v konektoru.

Projdi nejdřív ty kabely, pak vyzkoušej to přihřívání nasávanýho vzduchu a nakonec ty čidla. Lambdu bych viděl jako nejmíň pravděpodobnou.

Jinak samo mrkni taky na ten rozdělovač. Sice nemá regulaci, ale může nadělat taky pěknou paseku...

Dík za radu. Vyzkouším a dám vědět. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak krom špatný lambdy může být v háji čidlo klepání (pokud se nemýlím). Pak by to mělo měřit teplotu nasávanýho vzduchu, tak jestli tam není špatný buď čidlo nebo nefunkční směšovací klapka. A nevím, jak funguje škrtící klapka (resp. odměřování polohy) u tohohle motoru.

Jinak to můžou dělat jen blbý kabely nebo špatnej dotek v konektoru.

Projdi nejdřív ty kabely, pak vyzkoušej to přihřívání nasávanýho vzduchu a nakonec ty čidla. Lambdu bych viděl jako nejmíň pravděpodobnou.

Jinak samo mrkni taky na ten rozdělovač. Sice nemá regulaci, ale může nadělat taky pěknou paseku...

Dík za radu. Vyzkouším a dám vědět. :D

Tak zkontrolováno a vypadá tohle všechno vpořádku. Ještě jsem si všiml, že když se přidá rychleji plyn, tak je to jako kdyby auto někto zezadu chytnul (spíš to zpomalý a až po chvilce to začně pomalinku přidávat).Pokud se plyn přidává pomalu tak to nedělá. Fakt nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam taky forman 94. Při rychlym přidání plynu je to normální že to pomalej zrichluje je tam chudá směs. A ta spotřeba by mohla být prasklou gumovou izolační podložkou pod vstřik. jednotkou. A snímač klepání Monomotronik nemá je až u felicie se vstřikováním simens tj. MPI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam taky forman 94. Při rychlym přidání plynu je to normální že to pomalej zrichluje je tam chudá směs. A ta spotřeba by mohla být prasklou gumovou izolační podložkou pod vstřik. jednotkou. A snímač klepání Monomotronik nemá je až u felicie se vstřikováním simens tj. MPI.

Ta guma je dávaná nová v létě. Jinak jsem neměl namysli to, že to přidává pomaleji, ale doslova je to jako když někdo chytne auto a přibrzdí (hodně výrazné). Dříve to nedělalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 5 týdny později...
Cus me ja mam podobyn problem mam Favorita rik vyroby 93 a kdyz hodne prutce sesladpu plyn tak auto docela dost cukne ale jen kdyz je studene jak se zahreje jede krasne plynule poradte prosim

Ja som mal podobný problém s tým cukaním, vyčistil som všetky kontakty od indučky až po sviečky, strekol takým sajrajtom na kontakty a je po probléme. Najviac mi to trhalo, ked bolo vlhké počasie, hmla a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím Vás chlapy,

Uplně stejné problémy mám i já.Mám formana r.v.94.Spotřeba naprosto závratná,výkon uplně šílenej.Do 80 km/h to jede jakž takž,pak když chci přidat tak je uplně slyšet jak ten motor dusím.Buď tam jde málo paliva a nebo hodně paliva,spíš hodně podle ty spotřeby.Měl jsem to v servisu na diagnostice,píše to 4 chyby,porucha potenciometru škrtící klapky,skrat lambda na kostru,vadný haliuv snímač a nevim co to 4 ale to je blbost.Takže sem vyměnil celé vstřikování,chtěl jsem měnit i tu lambdu ale zjistil jsme že mi pan mechanik při výměnně spojky skřípnul kabel od lambdy mezo mortor a převodovku.Tak jsem ho vyprostil,zkontroloval a zjistil jsem sice že je porušená izolace,ale jinak kabelům nic není takže předpokládm že funkce bude v pořádku.A že zmizí i ten skrat kterej psala diagnostika.

A teď prosím o radu,sem z toho už uplně nešťastnej.Koupil jsem to na zimu,abych si nehydroval wochcápku a furt to stojí pod kůlnou.Díky

Stenly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Cigan - s Championama "3packy" jsem vyhořel, auto ne a ne jet - motor nešel do otáček, v nízkých neměl výkon, po vyšlápnutí spojky se sice rozeřval, ale neměl výkon a vytáčení trvalo strašně dlouho - tak jsem koupil obyčejné Brisky "patnáctky" s kuproniklovou střední elektrodou a najezdil jsem na nich /postupně na několika sadách) skoro 60 tisíc km. Mám podezření, že u těch Championů byly pod kompresí svody, takže nepálily jak měly - u Brisků jsem se s tím nesetkal. Brisky jsem měnil po 20 000km, po každých 5000km očistil a překontroloval přeskokovou vzdálenost, jak jsem byl zvyklý ještě ze šádyny - a krom případu, kdy mi (asi) kuna nahryzala jeden z vn kabelů jsem neměl problémy - auto startovalo za jakýchkoliv mrazů na poprvé, krásně táhlo a jezdí tak doteď - mám o něm přehled. Koupil jsem ho, když měl na tachometru 123 000 a když šel do další služby, měl 180 000 a nějaké drobné.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...