Seiger86 Vloženo 12. Listopad 2007 Vloženo 12. Listopad 2007 Zdravím, můj zdroj levné nafty teďka sedí, tak se chci zeptat, jestli by mi nemohl někdo v Brně a okolí nabídnout levně naftu. Pište prosím SZ Citovat
jirkaK Vloženo 12. Listopad 2007 Vloženo 12. Listopad 2007 (editace) Zdravím, můj zdroj levné nafty teďka sedí, tak se chci zeptat, jestli by mi nemohl někdo v Brně a okolí nabídnout levně naftu. Pište prosím SZ To je dobrý, zřejmě ti jedna zkušenost nestačila. Sis možná splet rubriku nebo rovnou celý forum, ne ?! Zkus www.čorky a podvody.cz A teď vážně. Od tý doby, co jsem musel vyměnit vstřiky díky zapečení, bych takhle "netankoval" ani omylem. Protože jestli máš taky 2.0 TDI a leješ tam bůhví co, tak ten problém ti taky brzo nastane. Na to vem jed. A jen tak mimochodem, vstřiky stojej cca 80 000,- Kč. Takže jak si sám asi spočítáš, mohla by to bejt nejdražší "levná nafta" v tvým životě. Editováno: 12. Listopad 2007, autor: jirkaK Citovat
Luke288 Vloženo 12. Listopad 2007 Vloženo 12. Listopad 2007 si přehod RZky a neplat u pumpy ne? jako takovýhle dotazy, to teda pardon, seš v sekci OII a sháníš kradenou naftu? kamos to takhle kdysi taky dělal, ale lil to do starýho golfa Citovat
Seiger86 Vloženo 12. Listopad 2007 Autor Vloženo 12. Listopad 2007 Zdravím, můj zdroj levné nafty teďka sedí, tak se chci zeptat, jestli by mi nemohl někdo v Brně a okolí nabídnout levně naftu. Pište prosím SZ To je dobrý, zřejmě ti jedna zkušenost nestačila. Sis možná splet rubriku nebo rovnou celý forum, ne ?! Zkus www.čorky a podvody.cz A teď vážně. Od tý doby, co jsem musel vyměnit vstřiky díky zapečení, bych takhle "netankoval" ani omylem. Protože jestli máš taky 2.0 TDI a leješ tam bůhví co, tak ten problém ti taky brzo nastane. Na to vem jed. A jen tak mimochodem, vstřiky stojej cca 80 000,- Kč. Takže jak si sám asi spočítáš, mohla by to bejt nejdražší "levná nafta" v tvým životě. Jo, dík, takový rady jsem potřeboval. Nevím, je jestli když koupím naftu od nějakýho kamioňáka, tak jestli ta nafta, na kterou jezdí kamiony mě to nějak zasere. Citovat
Seiger86 Vloženo 12. Listopad 2007 Autor Vloženo 12. Listopad 2007 si přehod RZky a neplat u pumpy ne? jako takovýhle dotazy, to teda pardon, seš v sekci OII a sháníš kradenou naftu? kamos to takhle kdysi taky dělal, ale lil to do starýho golfa Nepsal jsem kradenou! A neví m, proč se cpete do diskuzí. Prostě jsem se ptal, když nechceš odpovědět k otázce a děláš ze mě zloděje, tak se ze zlodějem vůbec nebav, určitě je to pod tvoji úroveň. V životě jsem nikdy nic neukradl, za všechno jsem si musel vždycky zaplatit. PROSÍM ADMINISTRÁTORA O SMAZÁNÍ TOHOTO PŘÍSPĚVKU, děkuji Citovat
superfatty Vloženo 12. Listopad 2007 Vloženo 12. Listopad 2007 já jsem kupoval levně naftu asi litr za dvacku.. byla to nafta normálně z cisterny, co rozváží pro čerpačky... bohužel jen jednou cca 80 litrů.. ale je pravda, že pokud mám auto za 1/2 až 3/4 míle, tak je laciné šetřit na PHM.. Citovat
Bburago Vloženo 12. Listopad 2007 Vloženo 12. Listopad 2007 Bohužel na naftě se nevyplácí šetřit a zvlášť u 2,0 TDI DPF . Já vždycky kupuju naftu u Shellu a nikdy jsem neměl žádný problém . Ušetříš pár korun ,ale ten motor ti to vrátí uvidíš. A to bude sakra drahý . Citovat
karlos3 Vloženo 12. Listopad 2007 Vloženo 12. Listopad 2007 Musim jen souhlasit.Já teda nemám osobní zkušenost z naftou z druhé ruky a nikdy by mě to ani nenapadlo,ale mám jednoho z kolegů co takhle na to dojel.Kupoval tehdy (před cca 4-5lety) do svého Golfa 4 Variant SDI naftu od někoho z kamioňáků,tehdy to SDI překousnulo,ale o SDI bylo známo že to je takovej traktor že to spapá vše,ale pak když pořídil noveho stejného Golfa,ale už 1.9TDi-PD 74kw,tak jí tam čepoval dál,všichni včetně mě mu dávali hadr na hlavu jak to do PD může lít,dit taková nafta do starých kamiónů není dostatečně aditivovaná,filtrovaná pro motory osob.aut a pro PD už vůbec ne,ale podle něho jsme byli všichni blbý,pořád argumentoval s tim SDI,jak to 200.000km přežilo v pohodě atd.No po půl roce s TDI-PD mu motor začal blbě jet,startovat,něco v něm klepalo a pořád si stěžoval jak má ten motor uřvanej atd..Následná výměna vstřiků a oprava čerpadla PD,ve kterém prý našli hmotu že jí ani neuměli identifikovat ho vyučila.Čerpadlo PD-oprava(vyčištění,výměna nějakých ložisek,následné seřízení)= 22.000kč,vstřiky mu vyměnily výměnim způsobem (mysli že u BOSCHE) za 49.000kč a to dostal starý repasovaný.Takže šetřil pár korun a pak vypláznul desetitísíce (71.000kč).Pak už moc chytrej nebyl když obvolával lidi aby mu pujčily prachy na opravu že mu stojí opravený auto v servisu a nemá na zaplacení. Citovat
Seiger86 Vloženo 13. Listopad 2007 Autor Vloženo 13. Listopad 2007 Musim jen souhlasit.Já teda nemám osobní zkušenost z naftou z druhé ruky a nikdy by mě to ani nenapadlo,ale mám jednoho z kolegů co takhle na to dojel.Kupoval tehdy (před cca 4-5lety) do svého Golfa 4 Variant SDI naftu od někoho z kamioňáků,tehdy to SDI překousnulo,ale o SDI bylo známo že to je takovej traktor že to spapá vše,ale pak když pořídil noveho stejného Golfa,ale už 1.9TDi-PD 74kw,tak jí tam čepoval dál,všichni včetně mě mu dávali hadr na hlavu jak to do PD může lít,dit taková nafta do starých kamiónů není dostatečně aditivovaná,filtrovaná pro motory osob.aut a pro PD už vůbec ne,ale podle něho jsme byli všichni blbý,pořád argumentoval s tim SDI,jak to 200.000km přežilo v pohodě atd.No po půl roce s TDI-PD mu motor začal blbě jet,startovat,něco v něm klepalo a pořád si stěžoval jak má ten motor uřvanej atd..Následná výměna vstřiků a oprava čerpadla PD,ve kterém prý našli hmotu že jí ani neuměli identifikovat ho vyučila.Čerpadlo PD-oprava(vyčištění,výměna nějakých ložisek,následné seřízení)= 22.000kč,vstřiky mu vyměnily výměnim způsobem (mysli že u BOSCHE) za 49.000kč a to dostal starý repasovaný.Takže šetřil pár korun a pak vypláznul desetitísíce (71.000kč).Pak už moc chytrej nebyl když obvolával lidi aby mu pujčily prachy na opravu že mu stojí opravený auto v servisu a nemá na zaplacení. Fakt? Tak to díky, že jsi to napsal, právě jsme to lili z kamionu do firemní fabie SDI a vím, že ta už má najeto 170 a pořad jede dobře, teda nejede vůbec dobře, je to strašnej lenoch, ale nic se tam nekazí. Tak naftu z kamionu pouštím z hlavy... Citovat
jirkaK Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 Zdravím, můj zdroj levné nafty teďka sedí, tak se chci zeptat, jestli by mi nemohl někdo v Brně a okolí nabídnout levně naftu. Pište prosím SZ To je dobrý, zřejmě ti jedna zkušenost nestačila. Sis možná splet rubriku nebo rovnou celý forum, ne ?! Zkus www.čorky a podvody.cz A teď vážně. Od tý doby, co jsem musel vyměnit vstřiky díky zapečení, bych takhle "netankoval" ani omylem. Protože jestli máš taky 2.0 TDI a leješ tam bůhví co, tak ten problém ti taky brzo nastane. Na to vem jed. A jen tak mimochodem, vstřiky stojej cca 80 000,- Kč. Takže jak si sám asi spočítáš, mohla by to bejt nejdražší "levná nafta" v tvým životě. Jo, dík, takový rady jsem potřeboval. Nevím, je jestli když koupím naftu od nějakýho kamioňáka, tak jestli ta nafta, na kterou jezdí kamiony mě to nějak zasere. no já bych řek, že právě takovou radu jsi potřeboval. Ale taky se říká, že komu není rady, tomu není pomoci. Tak si tam lej, co chceš. My, co jsme si to už vyzkoušeli, víme svoje. A co se týká toho tvýho "inzerátu", tak nevím, čemu se divíš, když sem píšeš nějaký píčoviny o tom, že tvůj "zdroj sedí" apod.. Takový sdělení už lecos evokuje samo o sobě. A když se tak oháníš, že je nafta od nějakých kamioňáků, tak kdepak myslíš, že jí berou ?! Prostě jí zase jen ukradli nejspíš svýmu zaměstnavateli. Někdo možná řekne "vyšetřili", ale to je jen trochu jinej výraz pro stejnej čin. Tak mysli ferdo. Citovat
karlos3 Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 Souhlas s JirkaK. Znám ale spousta frajerů co maj např.nové Audiny A6 3.0TDi,nebo BMW 530d a jim podobné co taky scháněj takovou naftu,pak když náhodou jim to nestačí dojet zas ke svému zdroji a musej natankovat u pumpy,tak o tom mluvej dokola jak draho tankovali a ještě se s tim chluběj a myslej si jak jsou s tim důležitý ,což mi připadá dost ubohé mít auto za melouna a půl schánět levnější naftu.Už jen to mít takové auto a někde být zašitej jak blb a tankovat to z plast.soudků nemluvě o následcích pro ten motor. Citovat
rolbař Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 To šlo dělat u traktorů a starejch dieselů, u T ani náhodou a PD už vůbec PS: nechápu, jak si někdo na 7 BMW může dát LPG Citovat
Luke288 Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 čoveče to já zas možná chápu. ono mít třeba takový 760i a tankovat každých já nevim 500km za třeba 3tis Kč, když jezdíš hodně, tak třeba obden, tak to jednoho přestane třeba bavit i když máš peněz dost... a někdo, když nechce dýzla, tak to pro něj může bejt dobrý Citovat
rolbař Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 čoveče to já zas možná chápu. ono mít třeba takový 760i a tankovat každých já nevim 500km za třeba 3tis Kč, když jezdíš hodně, tak třeba obden, tak to jednoho přestane třeba bavit i když máš peněz dost...a někdo, když nechce dýzla, tak to pro něj může bejt dobrý mě to příjde takový divný, degradace značky,motoru a tak nějak všeho, na Pašikovi nebo Oktávce to chápu, ale na autě za nějaký to mega a pak nemít na benzín ... Citovat
Luke288 Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 o to nejde, ve chvíli, kdy projedeš třeba 30tis Kč a víc měsíčně za benzín, tak třeba začneš přemejšlet, jestli by ty peníze nešly investovat líp. takhle si kámoš chce koupit starší RS6 a dát do ní plyn, normálně to jezdí 20+ a takhle prej v přepočtu 12-14litrů na 100. tak to už taky neni k zahození... jako sám mam taky krásnej benzínovej sen, ale trochu mě děsí dojezd okolo 400km když jsem zvyklej na nějakých 800 a i tak tankuju skoro 2x tejdně Citovat
anry Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 Děláte jak kdyby ty kamiony tankovaly u čerpaček horší naftu.tankují to samé co vy. všechno vozí ze slovnaftu, nebo z Vídně. Aspoň tady na Moravu.Uvědomte si že ty kamiony mají v dnešní době stejnou techniku jako máte vy, ba bych řekl, že i lepší. Kdo z vás splňuje Euro 5 bez použití filru pevných částic? Ti lidi by bylo proti sobě tam lít nějaký sajrajt. A to že to prodávají je jen o tom že to umí ušetřit. Citovat
Luke288 Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 nový kamiony jistě, ale dneska mě málem udusila stará domíchávací tatra. oni taky tankujou třeba u jezeďáků a pochybuju, že zrovna ty by to brali od slovnaftu... Citovat
karlos3 Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 Dit i kamióny maj jiný čerpací pistole,nejen kvůli většímu průměru aby jim to tam rychlejc teklo,ale co jsem se dozvěděl od pumpaře tak je tam i rozdíl v kvalitě filtrování. V mé branži mám hromadu známých a i možností tankovat takovou naftu a nikdy v životě bych to něudělal,navíc potřebuju účty,tak pak někde lítat po pumpách a shánět je....na to fakt nejsem stavěnej. Já tankuji z 90% Shell max.OMV a ještě ke každýmu tankování přidávám aditiva VIF(dle testu a mé zkušenosti jsou vážně nejlepší),jak v zimě tak i v létě a to je u PD sakra znát.A kde nejraději tankuji je v Německu,u starých dieselů jsem takovej rozdíl nepocitoval,ale u PD motorů je ten rozdíl znát dosti znatelně. Citovat
Luke288 Vloženo 13. Listopad 2007 Vloženo 13. Listopad 2007 já od tý doby, co zavedli V-Power diesel i u nás ve městě, jezdim jenom na něj... Citovat
jirkaK Vloženo 14. Listopad 2007 Vloženo 14. Listopad 2007 Dit i kamióny maj jiný čerpací pistole,nejen kvůli většímu průměru aby jim to tam rychlejc teklo,ale co jsem se dozvěděl od pumpaře tak je tam i rozdíl v kvalitě filtrování.V mé branži mám hromadu známých a i možností tankovat takovou naftu a nikdy v životě bych to něudělal,navíc potřebuju účty,tak pak někde lítat po pumpách a shánět je....na to fakt nejsem stavěnej. Já tankuji z 90% Shell max.OMV a ještě ke každýmu tankování přidávám aditiva VIF(dle testu a mé zkušenosti jsou vážně nejlepší),jak v zimě tak i v létě a to je u PD sakra znát.A kde nejraději tankuji je v Německu,u starých dieselů jsem takovej rozdíl nepocitoval,ale u PD motorů je ten rozdíl znát dosti znatelně. přesně tak, já potřebuju taky doklad, kterej pro mne znamená nejen nákladovou položku a 15, potažmo 24% na ušetřený dani z příjmu, ale taky 19% vrácenýho DPH. A budu jako někde lítat a shánět lístky ? Na to nemám čas ani chuť. Citovat
sasa69 Vloženo 14. Listopad 2007 Vloženo 14. Listopad 2007 Já mám naftu Shell za minimální cenu a nezajímá mě ,jak ji můj zdroj bere a na nějaké účtenky z pumpy kašlu. -zatraceně hodně ušetřím(ikdyž ještě přidávám VIF) -používá nás tuto naftu spousta a dlouho (vše v pohodě)(všechny druhy motorů a nejvíc 2,0tdi pd) -kdyby se snad něco stalo,tak jsou na netu spousta volných motorů na prodej -někteří zde píší ,jak berou tu nejlepší nejdražší naftu a jak nešetří a potom se najdou tací co šetří na DPH a raději si nechají dát přepážku a kryty oken do tak krásného auta jako je OII!(nechápu) toto je můj názor :-) Citovat
superfatty Vloženo 14. Listopad 2007 Vloženo 14. Listopad 2007 Já mám naftu Shell za minimální cenu a nezajímá mě ,jak ji můj zdroj bere a na nějaké účtenky z pumpy kašlu.-zatraceně hodně ušetřím(ikdyž ještě přidávám VIF) -používá nás tuto naftu spousta a dlouho (vše v pohodě)(všechny druhy motorů a nejvíc 2,0tdi pd) -kdyby se snad něco stalo,tak jsou na netu spousta volných motorů na prodej -někteří zde píší ,jak berou tu nejlepší nejdražší naftu a jak nešetří a potom se najdou tací co šetří na DPH a raději si nechají dát přepážku a kryty oken do tak krásného auta jako je OII!(nechápu) toto je můj názor :-) no jo s tou přepážkou máš recht. a proto jsem rád, že nemám sice novou ale svou, bez přepážky :-D jo a co ty VIF aditiva? poví mi někdo víc? rád bych svému autu dopřál to nejlepší.. Citovat
sasa69 Vloženo 14. Listopad 2007 Vloženo 14. Listopad 2007 http://www.41.cz/vif/ tady si to přečti (myslím si ,že to nemusí být špatné) moc dlouho je tam nedávám,tak ti nemohu říci zdali je to dobré,ale jak se říká : na každém šprochu - pravdy trochu Citovat
jirkaK Vloženo 14. Listopad 2007 Vloženo 14. Listopad 2007 Já mám naftu Shell za minimální cenu a nezajímá mě ,jak ji můj zdroj bere a na nějaké účtenky z pumpy kašlu.-zatraceně hodně ušetřím(ikdyž ještě přidávám VIF) -používá nás tuto naftu spousta a dlouho (vše v pohodě)(všechny druhy motorů a nejvíc 2,0tdi pd) -kdyby se snad něco stalo,tak jsou na netu spousta volných motorů na prodej -někteří zde píší ,jak berou tu nejlepší nejdražší naftu a jak nešetří a potom se najdou tací co šetří na DPH a raději si nechají dát přepážku a kryty oken do tak krásného auta jako je OII!(nechápu) toto je můj názor :-) já zase nějak nechápu tvůj příspěvek. S přepážkou jezdí spousta jiných a dokonce dražších a možná i krásnějších aut. Kdybys měl nějakou firmu a auto ve firemním majetku, nahlížel bys na to určitě jinak. Tak na účtenky z pumpy příště nekašli a pošli mi je, něco ti za ně dám. Citovat
jirkaK Vloženo 14. Listopad 2007 Vloženo 14. Listopad 2007 http://www.41.cz/vif/tady si to přečti (myslím si ,že to nemusí být špatné) moc dlouho je tam nedávám,tak ti nemohu říci zdali je to dobré,ale jak se říká : na každém šprochu - pravdy trochu jo, souhlas a používám ho taky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.