Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

A co máš za řídící jednotku? Co jsem se tady dočetl tak je asi BRC nejvhodnější zařízení, ale když dojedu někam kde propagují BRC a zeptám se jich čím to osadí, tak říkají STAG 300, a říkají že je to řídící jednotka od BRC. Tady jsem ale četl v nějakém příspěvku že STAG je Polský a BRC je Italský. Prase aby v tom vyznalo

Upraveno od Blacky
pozor na citace!

Necituj předchozí příspěvky a už vůbec né svoje. Nebo ti někdo brzo udělí varování. ;) Používej až to spodnější tlačítko odpověď pokud cituješ předchozí příspěvek :palec2:

BRC mi montoval pan Barták z Moravských Budějovic.Našel jsem si ho zde na foru a montaž svěřil jemu. Jsem z Havířova což je do Mor.Budějovic 230 km,ale chtěl jsem mít vše v pořádku a bez problémů,tak jsem jel na montáž takový kus.Cena za přestavbu byla tuším 29000kč,což je solidní cena.U nás na Moravě chtěli 33 tis.

BRC je úplně něco jiného než STAG(AutogazAC), ŘJ nemají absolutně nic společného, softvery BRC jsou trošku podobné na skoro stejném principu jako Landi Renzo, ale s polákama nemají taky absolutně společného. Neříkám, že je Stag je špatný, mám tu namontovaných už přes 60 aut, problém je spíš se vstřikovači, některé vydrží víc některé míň, po 30 -až 40 tisících doporučuji udělat repasi, pokud se nemění filtry, vydrží někdy i míň, Brc má dělané vstřiky tak, že vydrží i 200 000 km, softy mají jinou "logiku" a v 1.2kách opravdu fungují, já už je s ničím jiným nedělám, ceny viz www.autogas.estranky.cz

Děkuji že jsi mi to vysvětlil, musím s tou informací nějak naložit. Co mám v okolí tak všichni zatím nabízejí STAG300, nejraději bych teď volil BRC a i nabídka tvých služeb vypadá velmi lákavě. Ale přeci jen, Moravské Budějovice jsou od Rakovníka trochu z ruky a kam bych jezdil pak na servis. Kolik je cca potřeba návštěv, aby se systém řádně vychytal? Dík

Upraveno od Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!!

Pokud se jedná o novější auto, tak většinou montáž + první seřízení do 2000-3000 km v rámci přestavby/zdarma/,dělám to abych zkontroloval korekce a odladění z důvodu "sednutí" regulátoru, pak se nemůže kontrolka rozsvěcovat, všechno chce svoje...

Jedná se o nové auto, má najeto cca 5000km. Abych to tedy nějek shrnul, pokud bych si nechal namontovat u tebe system BRC včetně toroidní nádrže a palivoměru, byl bych na ceně 28 tis, a obnášelo by to montáž, jednu návštěvu na doladění po 2 - 3000km a pak už bych měl jezdit pouze na revize. Kontrolka signalizace poruchy motoru by nesvítila, tak že by bylo spokojené auto i já? Ještě by mě zajímalo jak dlouho potřebuješ auto mít u sebe? Doufám že se neurazíš, když tady vyzvu všechny co mají LPG montované u tebe jestli mohou podat reference jak jsou spokojeni? Přeci jen, mám to 230km, nové auto si nekupuju každý den a opatrnosti není nikdy dost, tak že důvěřuj, ale prověřuj. Tobě Karle zatím mnohokrát díky, a vy co máte montované LPG u pana Bartáka tak prosím podejte reference, jak jste spokojeni, co dělají kontrolky, jakou máte spotřebu, poruchy, reklamace a tak vůbec. Díky.

Upraveno od Blacky
Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!! Posledni varovani Pravidla najdes v sekci ZÁVAZNÁ PRAVIDLA BOARDU / FÓRA

  • 2 týdny později...

Tak už aj ja so svojim roomikom beham na plyn, tak uvidim ako to bude chodit, zatial prve dojmy su vyborne

kde presne si objednal to dojazdove koleso? tiez by som chcel do roomika take a nemozem zohnat :help:

Upraveno od Blacky

Můžu nabídnout BRC SQ24 MYO7, AutogasAC, Landi Renzo od května v akci na www.autogas.estranky.cz v sekci Montáže-Akce.

Ahoj , měl bych dotaz.

Chci nechat předela firemni fabku , 1,4 16V - budou s tim velke obtrukce / je leasnuta = majitel leasingovka.

Děkuji za info

ne nebudou. Tak jako treba u taznyho napis do leasingovky, at ti poslou TP a pak jim ho zase posles zpet. Jde jen o to, jestli ty o te instalaci muzes rozhodnout.

Pokud by mela leasingovka nejaky specielni podminky pro prestavby na LPG ( uprava pojistky ap.ú, tak ti to sami napisou. :palec2:

Super dík na za info blacky....

  • 4 týdny později...

Experti dotaz co z toho si tam mam dat ?? .)

"na základě Vaší poptávky zasílám cenovou nabídku na montáž alternativního pohonu LPG do vozu Škoda Fabia 1,4 r.v. 2008 63kW o obsahu 1397.

V nabídce máme tyto systémy: od výrobce BRC zařízení Sequent 24 s cenou přestavby 30.000,- Kč. Od výrobce AC nabízíme zařízení Stag300 s cenou přestavby 27.000,- Kč, a od výrobce Eko-Alma je to zařízení ESGI 2 s cenou přestavby 26.500,- Kč.Ceny jsou uvedeny vč. DPH, stejné pro provedení s válcovou i interní toroidní nádrží.

K systémům SQ zařízení nabízíme ukazatel stavu paliva,který je součástí přepínače uvnitř vozu za příplatek 1.200,- Kč."

Co s toho nejlepe pouzit ?? / nebo je to vsechno na pytel ??

Máte s nima někdo nějaký zkušenosti " http://www.neptun-harfa.cz " nebo můžete mi doporučit někoho seriózního v praze díkk

Dlouho jsem se nemohl rozhodnout kde nechám předělat fabii 1,2 51kw na LPG, Nakonec jsem tak učinil v AGC Strakonice systém stag300 a zatím (musím zaklepat a doufám že to tak vydrží) funguje všechno , nic na mě nesvítí. Najeto mám pouze 1500 km. Výhrady zatím jsou jen k tomu že ukazuje špatně palivoměr, ale na to jsem byl předem upozorněn abych jim při první prohlídce nahlásil jak se chová a doladí se to, no a po přepnutí na LPG nejsou první jedno až dvě zařazení u studeného motoru uplně plynulá, tak je požádám jestli by nemohli nastavit přepnutí na LPG při vižší teplotě motoru. Rezervu jsem vyřešil pomocí dojezdové rezervy kterou jsem koupil za 1000kč. Než jsem ji sehnal tak sem vozil podobnou opravnou sadu na opravu pneu jaka dává škoda do vozidel co nevybavuje rezervou. Pokud máte někdo zájem, mohu vám tuto sadu prodat já už ji snad nebudu potřebovat. Ještě zvažuji že nechám namontovat flash lube, sice říkají že to škodovka nepotřebuje, ala zase to není taková investice aby to jednoho porazilo. Všem přeju hodně šťastných kilometrů a co nejméně poruch. Omlouvám se jestli jsem příspěvek špatně vložil ale nikdy nevím co mám mačkat když chci reagovat.

Upraveno od Blacky
Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!

1.2 na LPG podle mě musí být líné měl jsem půjčený na 2 dny 1.4 na benzin a řekl bych,že to je to minimum co se výkonu týče.Ale je to můj názor

souhlas, taky moc nechápu, spíš bych asi nepřekousl ten rozkodrcanej 3válec ???!!! ale tak záleží na tom na co to auto potřebujou. Ona ta 1,2 jede mnohem lépe odspoda neš 1,4mpi: proto to HTP ale od 130km/h vejš to zrychluje jen z kopce.

mnoo mel sem LPG ve formanu, coz byl de fakto 1,3 a v pohode. Je to jako jet v HTP s trvale zapnutou klimou. Na zadny honeni to rozhodne neni, ale jet se stim da :)

Je pravda že to není závoďák, ale kombik ambiante za 240tis funglovka nebyla špatná nabídka. Raději tříválec o trochu pomalejší ale škodovku, než se vrhnout v téhle cenové relaci do nějaké dačie, thalie nebo něčeho podobného. Ale je to věc názoru, nezávodím tak mi to stačí, jinak když to člověk trochu potrápí tak se nechá jet i svižněji. Neříkám že je to nějaká bomba ale za tyhle peníze docela dost muziky.

  • 2 týdny později...

Pro ALF601: Tak vidím, že jsi si nenechal poradit, takže tě přesvědčili zas na Staga, doufám, že ti poslouží, měl jsem tu zrovna tento týden takový paradox - firemní fábie s BRC a 180 000 km bez jakékoliv údržby/pouze jednou měněné filtry/ a včera jsme tu řešili Espase 2.0i, ujeto se Stagem 20 000 km od montáže a vsřikovače Valtec zadřené/dva úplně rozbité/, takže i sám z toho mám smíšené pocity...

Pro Karel LPG - Nechal a nenechal, jel jsem do Strakonic s tím že chci BRC, ale přesvědčovali mě že pro fabii je stag nejlepší ale pokud chci BRC je to na mě a že mi ho namontují. Přesvědčilo mě taky to že ten mechanik co mi to montoval tvrdil že má roumstra se stagem a dobrý. Snad by si tam nedal něco od čeho by čuchal problémy. Jinak jsem jim říkal o těch vstřikach jak si mi varoval, na co odpověděli že je to individuální a záleží na kvalitě plynu, tak se snažím netankovat nejlevnější plyn ale spíš benzina, OMV a tak. Jinak pokud dojde k poškození vstřiku tak repase prý stojí cca 80kč. Doufám že jsem se nesvěřil amatérům když se k nim jezdí většina montérů školit, ale i kdyby to nebylo dle představ tak už s tím teď nic nenadělám. zatím to funguje dobře a doufám že to vydrží, a když ne tak asi budeme muset zvolit jinou značku vstřiků jestli to půjde.

Jinak jsem pořád zvažoval jestli mám vyrazit za tebou nebo ne, a nakonec jsem si říkal že 230 km je přeci jen z ruky. Ale jsem rád že o tobě vím, co jsem tady četl tak většině lidem děláš dobrou službu a kdyby mě nedej bože strakonice vypekli tak se na tebe obrátím. Ale doufám že bude vše OK, zatím na mě dělají dobrý dojem

:palec2::)

Také přemýšlím o přestavbě. Jak to máš se zárukou ,asi počkám ty 2 roky nechci nic pokoušet.A co rezerva kam ji dáváš?

Plyn jsem měl ve Škodě 120 a spokojenost .Přeji mnoho šťastných kilometrů.

vaau to je prostejov, tak se budu muset podivat po blizsim asik teda PRaha. O zaruku bych se nebal, pokud to skodovka schvalila pro tento typ vozidla. Coz musela, jinak by to tam neslo montovat.

Záruku neřeším, podle mne i firmy je namontované zařízení již tak dokonalé a propracované, že plyn, který je podobně jako benzín / sekvenční vstřikování/ vstřikován do spalovacího prostoru, vše je řízeno další řídící jednotkou. Nemám žádné pochybnosti o tom, že spalování je čistější a dokonalejší. To dokazuje skutečnost, že výfukové zplodiny jsou čistější /mám změřeno/. Takže kdo váháte, žádné strachy, chce to jen firmu, která je seriozní a do vozidla Vám zabuduje zařízení, které je schválené, použije komponenty ty nejlepší a pak se není čeho obávat. Jinak pokud si někdo myslí, že je motor líný, nepozná nic, provoz je plně automatický, start probíhá na benzín a přepnutí při jízdě se provede automaticky v závislosti na provozní teplotě chladící kapaliny. Jinak samotné přepnutí ani nezpozorujete, pouze blikající LED dioda začne trvale svítit. Provoz na benzín nebo plyn bych řekl je naprosto srovnatelný, nepozoruji žádný rozdíl. Velký rozdíl ale poznám při čerpání u benzínové pumpy - plná nádrž 1500,- Kč, u stanice LPG platím necelou polovinu. Pokud mi můj palubní počítač ukazuje přesně, jezdím nyní v zimním období kolem 7,5 l plynu na 100 km. Z toho všeho tedy na 1 km úsora oproti benzínu min. 1 Kč. Takže neřešil jsem, zda namontovat před nebo po záruce. Po záruce budu mít najeto 20.000 Km a tedy úsoru min. 20.000 Kč. A to nemluvím o dalších výhodách, které provoz na plyn přináší.

U Škody Felicia, kterou jsem měl před Roomsterm, jsem zařízení namontoval taky ihned u nového vozu, akdyž jsem jej letost prodal, mělo najeto 65 tis. km bez jakéhokoliv problému, montáž mne stála asi 20.000 Kč, dobré zhodnocení, ne?

Závěrem: Kdo je zastáncem benzínu, ať jezdí na benzín, kdo uväžuje o přestavbě na plyn, ať neváhá, čím dříve, tím lépe, mně vychází ze všech pohonů nejlépe LPG. Mějte se fajn.

Moje řeč! Mám sice jiný typ škodovky ale uplně souhlasím...a i také já doporučuji FEDORA!!!!!

Já záruku taky neřeším, najel jsem 6000km a už je tam plyn. Mám na plyn ještě opla astru a ta už naběhala 60000km na LPG a zatím pohoda. Je fakt že ty začátky než se to vyladí jsou nepříjemné, ale vyplatí se to určitě

Upraveno od Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!

Já mám Fábii II s LPG rok a ztrácí se mi olej zřejmě do chladící soustavy.3.srpna jsem objednaný na garančku 30 000 tak přitom se kouknou i na tohle,ale už po telefonu mi řekli,že tato oprava ze záruky zřejmě nepůjde,tak jsem zvědav čím to přesně je a hlavně co budu platit.Levné to ale zřejmě nebude.

Dej pak vědět, ale já myslím že to s LPG nebude mít nic společnýho. A co máš za motor? Já mám LPG ve fabi II 51 kw zatím najeto asi 3000km a opla astru 1,6 na LPG najeto 60000km. Znám dost lidí co LPG maji taky a nevím že by někdo měl problém s olejem. Kolik se ti ho strácí a podle čeho soudíš že do vody?

Upraveno od Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!! Posledni varovani.

Takže mám motor 1.2 51kw.Do 15000 tisíc km jsem dolil 0.5 litru oleje a v servisu mi bylo řečeno že to je normální.tak jsem tomu nevěnoval pozornost.Od 15 do 29000km,což mám najeto teď jsem už dolil 1.5 litru a všimnul si,že nádobka chladící kapaliny má po vnitžních stranách černý film a chladící kapalina není růžová jak byla,ale má barvu do hněda.Netvrdím,že můj problém je způsobený provozem na LPG,ale každopádně mám smůlu.Je tady plno lidí co mají LPG od novoty a v pohodě a já mám problém,takže oprava půjde z mé kapsy a záruka je na prd.

Vyzera to na olej v chldiacej kvapaline

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.