Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Díky ale to jsem taky skoušel a měřil žhaviče jsou nové, dal jsem jinné vstřikovací čerpadla a je po problému. A to je udajně někdo opravoval!!! No hlavně že už to funguje.. Díky za snahu.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj. potrebuji co nejdrive vyresit problem se stratovanim... Proste kdyz otocim klickem a rozsviti zhaveni tak nastartuji uplne vpohode, ale obcas otcim a zhaveni nesviti, tak to musim tocit az to nastartuje, treba 3 minuty v kuse... Rano se rozsviti vzdy ale potom uz ne. Proste jednou se rozsviti jednou ne. Nebude to nejake rele zhaveni nebo neco takoveho. Felda je pracovni auto a momentalne potrebuji s tim jezdit.... 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, nikde jsem muj případ nenašel tak proto zakladam nové tema. Včera jsem přivezl Felicii od souseda. V servisu mu prý měnili žhavičky a asi to nějak nedodělali.. protože zrovna při tankování a chystaní se do Rakouska vylítla svíčka ohnula žhavící plíšek a zřejmně neco zkratovalo. Od té doby , nejde nafta do vstřiků , nežhaví- ani nesvití kontrolka žhavení.

zkoušel jsem :

-vymenil jsem pojistky co byly prasklé - pojsitka u žhavení ( ta malá ) par pojistek v kabině.

-vymenil jsem relatko žhavení , řj žhavení ( z VENTA TD)

-odpojit kabely od stop ventilu napojit na tvz. Pankáče a stejne nafta neteče. Od vrchniho ventilu byl oholený kabel. Zkoušel jsem i tento ventil napojit na tvrdo. Pořád nic.

 

 

v nadrži není tolik nafty ( aktivní soused si jí vytahl aby mu jí nikdo asi neukradl ) - takže je možny že když to pořádně všechno zaleju že to pujde? Je v autě jeste nějaká elektronika která by branila vstřikování nafty? než jen ty stop ventily?

 

i bež žhavení by měla Felda nastartovat ne?

 

Děkuju za rychlou odp.

masenazhj

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Zacnu zezadu a napreskacku. Podle mych zkusenosti felda bez zhaveni nenastartuje. Cerpadlo je trapny Lucas a jedine co nepusti naftu do cerpadla je stop ventil ovladany imobilizerem. Z toho vypliva bud zapojit natvrdo ,ale to je srani s cerpadlem a rozvodama nebo proverit zda v klici je cip. Pokud vylitla zhavici svicka tak nakopat "odborniky" v servise, protoze nikde jinde problem neni. Vicemene tam neni co zkratovat, tak tam asi nic. Taky muze byt cerpadlo (vyveva) na prd, ja to mel jako zavadu, mel jsem problem s nasavanim nafty do cerpadla. Kvuli zhaveni jeste proverit cidlo teploty, to dava povel ke zhaveni ci nezhaveni.

Editováno: , autor: Hergo
Vloženo

Já se obávám, že startér od benzínové "jednatrojky" byť i s planetovým reduktorem nemá takový krouťák, aby utočil "jednadevítku" dehta. Právě na diesel musí mít startér vyšší výkon - je vinutý silnějším drátem a také odebírá z baterie mnohem vyšší proud, než jaký bere startér "od benzína". Důvodem je zdruba dvojnásobná komprese dieselu proti benziňáku. Jako první bych tedy vrátil do auta původní "dýzlácký" startér - můžeš ho nejdřív nechat překontrolovat (uhlíky, ložiska, výsun, spínač). Pak bych překontroloval žhaviče, celý obvod spínání žhavení plus celou palivovou soustavu - podávací čerpadlo i vstřiky. Uvědom si, že celý problém může být způsobený i špatným palivem nebo něčím, co se do paliva dostalo - stačí obyčejná blbá voda, která jednoduše pod nulou zamrzá a může klidně zalepit ledem podávací čerpadlo v nádrži. Teprve potom, až budeš mít jistotu, že to není v palivu a žhavení bych šel po elektrice a výměně startéru.

Koukam, ze pises a nevis o cem. Hlavne, ze priskakuje pocet prispevku.  Naftova Felicie NEMA cerpadlo v nadrzi, je tam jenom Lucas v motoru. 

Vloženo

Jak psal Kedarek1, pokud to dela jako by byla baterie KO tak je treba projit elektrickou trasu. Ale to snad ani vyucenemu autoelektrikari neni potreba zduraznovat. Stava se, ze je problem primo v kabelovych okach. jsou vyhrate a na hovno. Tam zacni a projdi to ke starteru a ukostreni ke karoserii.

Vloženo

 U nafty je cerpadlo ovladane imobilizerem na stop ventil, ten uzavre privod a chcipne motor. To neresi ze mu to prestalo startovat, zhavilo to??? To je vzdy zacatek problemu.

Vloženo

AHOJKY POTREBOVALA BYCH PORADIT MAM FLICII 1.9 r.v99 nachce to startovat baterka je nova rok obcas to nastartuje a nekdy nic dneska sem nastartovala napoprve ujela jsem asi 15KM a chciplo to a uz jem to nenakopla po roztazeni to znovu chytne ale trebe prez kabely nic prosim poradte mi abych treba nekupovala zbytecne novy starter

Pro priste zkusit filtr, melo by stacit jej zespodu otevrit (plastovy ventil,POZOR pri utahovani at ho neservete) a nechat vytect sracky - prevazne vodu. Pokud to pomuze a  pojede je problem ve zdroji sracek a to je nadrz.

Vloženo

Prizhaveni se aktivuje otevrenim ne zavrenim dveri ridice. Jinak bych zacal u toho cidla, protoze to je zaklad pro zhaveni a nezhaveni s ohledem na teplotu.

Vloženo

Koukam, ze pises a nevis o cem. Hlavne, ze priskakuje pocet prispevku.  ....

Hlavně že ty tady během hodiny nasázíš bůhvíkolik příspěvků do roky mrtvejch vláken - myslíš si, že křísením mrtvolek se ti zvednou zásluhy, když ty 3-4 roky položený a nezodpovězený dotazy najednou všecky zodpovíš? 90% těch tebou tak honem honem odpovězenejch tazatelů už svoji felcku dávno nemá ...

Vloženo

To se ho ptáš? To nevidíš, že tady byl naposledy v roce 2008??? :kol-44:  A jak to sleduji, vybral sis obdobná, několik let stará témata ve více případech...

Vloženo

Nejstarší mrtvolky, který se pokusil vzkřísit, tady zahnívají bez další odpovědi už někdy od roku 2008 - to potom označení kohokoliv z předchozích přispěvatelů za naháněče příspěvků obzvlášť "sedí jak riť na šerbli" ...  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:

Vloženo

Podtrženo a sečteno - během cca 2 hodin nasmoleno přes 20 příspěvků do vláken převážně o dehtových feli SDI s tím, že "nejmladší" předchozí poslední příspěvek vlákna je cca 5 a nejstarší cca 8 let starej. Výborná ukázka nekromancie, všecka čest ...

  • o 2 roky později...
Vloženo
V 2. 12. 2009 na 11:52, danibar2 napsal:

nazdar, zistil teda niekto preco to nestartuje? ja mam ten isty problem s benzinovou, za studena v pohode za tepla sa jej nechce startovat, poradte prosim, dik Dan :aggressive:

Skus vimenit cidlo teploty vody na motore

  • o 3 roky později...
  • o 3 roky později...
Vloženo
V 4. 9. 2010 na 20:49, vlacek napsal:

motor toci ale nenastartuje

01050 Kontrola žhavicích svíček -

- přerušení/zkrat na kostru/zkrat na plus

01204 Snímač teploty chladicí kapaliny -

- zkrat na kostru/přerušení/zkrat na plus

01209 Signál otáček od alternátoru, sv.W -

- žádný signál

jeste tam byla jedna chyba ale ja blbec si ji nepamatuji po smazani uz to nic nenaslo

Mám ten samý problém a nevím si stim rady.Vlastním škodu OCTAVIA 1 řady 1,9 TDI .

Dojel jsem domu a 2 dny auto stálo.Motor točí ,ale nejde nastartovat.Prosím o radu pokud se stím hle problemém už někdo setkal.Moc děkuji předem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...