Přejít na obsah

Vibrace motoru TDI 81kW


v.a.c.

Doporučené příspěvky

Prosím o radu,

motor TDI při volnoběhu začne mít vibrace, jako by neměl naftu nebo zanesený palivový filtr, za okamžik otáčky naskočí a vše funguje.

Za jízdy-ztráta výkonu, od motoru vibrace, plyn na doraz. Za chvilku vše v normě. Na VAG nic, za jízdy nic.

Jsem v koncích, nikdo to nezná. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o radu,

motor TDI při volnoběhu začne mít vibrace, jako by neměl naftu nebo zanesený palivový filtr, za okamžik otáčky naskočí a vše funguje.

Za jízdy-ztráta výkonu, od motoru vibrace, plyn na doraz. Za chvilku vše v normě. Na VAG nic, za jízdy nic.

Jsem v koncích, nikdo to nezná. Dík

vyzkousej na ten volnobeh ,az to zacne delat,odpojit cidlo na spojovym pedalu,jinak pak snad uz jen dvouhmota,ale tam me nesedi ten vykon,tak pak jedine cerpadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o radu,

motor TDI při volnoběhu začne mít vibrace, jako by neměl naftu nebo zanesený palivový filtr, za okamžik otáčky naskočí a vše funguje.

Za jízdy-ztráta výkonu, od motoru vibrace, plyn na doraz. Za chvilku vše v normě. Na VAG nic, za jízdy nic.

Jsem v koncích, nikdo to nezná. Dík

vyzkousej na ten volnobeh ,az to zacne delat,odpojit cidlo na spojovym pedalu,jinak pak snad uz jen dvouhmota,ale tam me nesedi ten vykon,tak pak jedine cerpadlo

Vypadá to, že tip na čidlo spojkovýho pedálu vyšel, realizoval jsem výměnu a zatím dobrý. Motor chodí bez výpadků.

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám podobné vibrace s volnoběhem ale dělá to při dojíždění až když vyřadím tak se mi motor jakoby rozhádá a po chvíli se volnoběh ustálí, výkon se neztrácí vše šlape až na ten volnoběh, ladilo se čerpadlo a vypadalo to v poho ale začalo to dělat znovu a nedělá to vždy a už mi z toho :prc: ! O1 81kw TDi :help: díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám podobné vibrace s volnoběhem ale dělá to při dojíždění až když vyřadím tak se mi motor jakoby rozhádá a po chvíli se volnoběh ustálí, výkon se neztrácí vše šlape až na ten volnoběh, ladilo se čerpadlo a vypadalo to v poho ale začalo to dělat znovu a nedělá to vždy a už mi z toho :prc: ! O1 81kw TDi :help: díky

Me to taky vibruje u O1 66kw Tdi, kdyz dojizdim na krizovatku, tak se ten motor rozkmita(je to citit, ale nejsou to nejake obrovske vibrace), jako kdyz to jeho ulozeni je nejake volne nebo co a zastavi se to, az kdyz uplne zastavim. Nevite nekdo, co by se melo vymenit? Jinak motor bezi bez problemu. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bude to dvouhmotnostni setrvak,vyzkousej to cidlo,pak jeste zkontroluj silenbloky motoru a prevodovky,ale asi ti jde setrvak pomalicku do kytek

A to se jmenuje dvouhmotnostni setrvacnik a cidlo ceho? Jeste jsem o takove soucastce neslysel, nejsem samozrejme automechanik, budou mi delat rozvody asi za 2 mesice, tak jim reknu, at to prekontrolujou. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bude to dvouhmotnostni setrvak,vyzkousej to cidlo,pak jeste zkontroluj silenbloky motoru a prevodovky,ale asi ti jde setrvak pomalicku do kytek

A to se jmenuje dvouhmotnostni setrvacnik a cidlo ceho? Jeste jsem o takove soucastce neslysel, nejsem samozrejme automechanik, budou mi delat rozvody asi za 2 mesice, tak jim reknu, at to prekontrolujou. Diky.

Čidlo spojkovýho pedálu.

A dvouhmotu máš u každýho auta, přece.. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdraví, stejný problém se stejným motorem 81kw, nechal jsem dělat čerpadlo a nic se nezměnilo, zkusím čidlo na spojkovém pedálu jak někdo radil.

Já mám akorát navíc ještě problémy - občas nejde čidlo venkovní teploty - 2x měněno a nic, 3x se přepálila 150A pojistka u akum. Ve značkovém servisu neví co s tím . VAG hlásí u čidla zkrat na kostru, imobilizér totéž a potom asi 10 dalších vše zkrat na kostru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdraví, stejný problém se stejným motorem 81kw, nechal jsem dělat čerpadlo a nic se nezměnilo, zkusím čidlo na spojkovém pedálu jak někdo radil.

Já mám akorát navíc ještě problémy - občas nejde čidlo venkovní teploty - 2x měněno a nic, 3x se přepálila 150A pojistka u akum. Ve značkovém servisu neví co s tím . VAG hlásí u čidla zkrat na kostru, imobilizér totéž a potom asi 10 dalších vše zkrat na kostru.

Jestli ti hlasi 10 veci zkrat na kostru, tak to je prace pro autoelektrikare, aby ten zkrat nasel a rozpojil. Ten znackovy servis by mel mit elektrikare.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti hlasi 10 veci zkrat na kostru, tak to je prace pro autoelektrikare, aby ten zkrat nasel a rozpojil. Ten znackovy servis by mel mit elektrikare.

Měli by mít elektrikáře, ale jen teoreticky. Děda, když chtěl odvézt něco na vozejku s Fábií a zjistil, že mu vozejk nesvítí, nebliká.. tak zajel do servisu Škoda auto a tam ztrávil celý den (cca. 5 hodin) a nakonec páni elektrikáři prý zjistili, že měl přehozenej 1 kabel v zásuvce u auta. A ty věci si musel odvézt až 2. den, kvůli jejich nezkrotné rychlosti a snaze závadu co nejrychleji odstranit!! fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak podle VIN mam u sve OctavieI(2000) jednohmotnostni setrvacnik, takze od nej by to byt nemelo. Cidlo spojkoveho pedalu jsem odpojil a zaroven vyzkousel jestli spina a to take nepomohlo. Tak nevim, co by to mohlo byt. Dela mi to jen pri volnobehu, kdyz vyradim a za jizdy. Kdyz auto stoji na miste, tak ne.

Editováno: , autor: monitor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podle VIN mam u sve OctavieI(2000) jednohmotnostni setrvacnik, takze od nej by to byt nemelo. Cidlo spojkoveho pedalu jsem odpojil a zaroven vyzkousel jestli spina a to take nepomohlo. Tak nevim, co by to mohlo byt. Dela mi to jen pri volnobehu, kdyz vyradim a za jizdy. Kdyz auto stoji na miste, tak ne.

pokud máš tdi,máš dvouhmotu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
já mám podobné vibrace s volnoběhem ale dělá to při dojíždění až když vyřadím tak se mi motor jakoby rozhádá a po chvíli se volnoběh ustálí, výkon se neztrácí vše šlape až na ten volnoběh, ladilo se čerpadlo a vypadalo to v poho ale začalo to dělat znovu a nedělá to vždy a už mi z toho :prc: ! O1 81kw TDi :help: díky

dneska jsem namontil novou spojkovou sadu od Valea ( přítlačák, setrvačník, lamelu a ložisko) vše od Seba a problém vibrací je vyřešen!!!! hurá !!! původní dvouhmota byla kaput, tak ať se vyhnete různým zbytečným výměnám jako já, tento problém jsem řešil dost dlouho měnil co se dalo a pořád nic, než jsem se k němu odhodlal, teď je autí v poho a zároveň jsem si udělal i údržbu.... kol11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem namontil novou spojkovou sadu od Valea ( přítlačák, setrvačník, lamelu a ložisko) vše od Seba a problém vibrací je vyřešen!!!! hurá !!! původní dvouhmota byla kaput, tak ať se vyhnete různým zbytečným výměnám jako já, tento problém jsem řešil dost dlouho měnil co se dalo a pořád nic, než jsem se k němu odhodlal, teď je autí v poho a zároveň jsem si udělal i údržbu.... kol11

kolik,kolik,kolik???jednohmota nebo zase dvouhmota tam šla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud máš tdi,máš dvouhmotu

Musím souhlasit pokud máš 81kW tak máš dvouhmotu, stejný problém jsem měl taky u 81kW taky ale nakonec se to vyřešilo výměnou spínače u spojkovýho pedálu, /ale nechápu proč/ dále mám zkušenosti, že tento problém je u neodborně čipovaných aut /pokud příčinou není dvouhmota nebo čidlo spojky/, protože stejný problém jsem měl již dříve u 66kWa bylo to neseřízeným chipem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolik,kolik,kolik???jednohmota nebo zase dvouhmota tam šla

spojková jednohmotnostní sada Valeo obsahuje přítlačák, setrvačník, lamelu a ložisko, doporučuji provést výměnu všech uvedených dílů jako třeba v mém případě, výměnou pouze něčeho neušetříš a máš klid na hezky dlouho,mám OI 81kw r.v. 99, dovoz Francie,teď už aspoň vím co tam mám a pořídíš ji za cca. 10000 od SEBA-člen fóra :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...