Přejít na obsah

rozvody 1.2 HTP


lada

Doporučené příspěvky

tak to je dosť nepríjemné :huh: Keby bol ešte priručný osciloskop tak dačo polaborovať.

Dam este par zvedavych otazok.

1.Ta chyba je tam pri vypnutom motore ci az ked sa nastaruje? Akoze ked zapnes zapalovanie da sa ta porucha vymazat ci je tam stale,resp naskoci az ked nastartujes ci ako sa to prejavuje,

2.ked odpojis upne ten snimac tak je tam stale ta ista porucha ci vyhodi nieco ine?

3.nechce sa mi to hladat,ten snímač má 2 alebo 3 vyvody?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.chyba sa da zmazat ale akonahle nastartujem motor naskoci znova.

2.ked vypojim snimac stale tam svieti to same (poloha vack.......) je to tam aj ked odpojim oxygen sondu pred aj za proste zadna zmena.volnobeh ok.ked pridam tak maximalne 3000ot.a hned sa to zacne dusit pustim plyn tak takmer chce skapat.egr funguje.po niekolkych km nabehne este aj porucha -16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal

P0106 - 35-10 - - - Sporadicky

3. je to konektor s 3mi pinami

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu asi veľa možností neni,keby to bolo skočené nehlasilo by to chyby o signáloch,ale napriklad poruchu spalovania pripadne nepravidelny chod.

Najednoduchsie požičať RJ od dakoho kto ma v polici... :kol-31:

Myslim si že to hlasi že vačka nesedi z klukou. Ale netvrdim na 100% len raz mi to čosi take vyhadzovalo. Už len pripravkami kontrolujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim si že to hlasi že vačka nesedi z klukou. Ale netvrdim na 100% len raz mi to čosi take vyhadzovalo. Už len pripravkami kontrolujem.

Ved hej,skocenie o "pol zuba" sa tažko od oka odhaduje.Ale ono vyzerá tak,že to hlási elektrickú poruchu.

A ten aret tomu som ani ja dako nepochopil.O co ide?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten snimac napaja dakych 5V ale neviem krem tohoto snímača čo sa tymito 5V napaja..Je to daky degeš system tieto škoda schémy .ide to na daky odkaz 31,ktory som nenašiel.Ale ešte čosi to bude napajať.

Ale je to chema pre AWY 40kw

post-722-0-01771200-1324240914_thumb.jpg

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hej ta tvoja porucha ta sedi.Ale bude lepšie keby dal kamenekroman presné číslo a popis poruchy aby to bolo jasnejšie.

je pravda,že Nesmyselny signal je vlasne tiež signál- teda má signál ale priebeh je neočakávaný.

Ale pokial odpojí snímač a hlási to stejnú poruchu tak to zvádza na snímač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ved hej,ale jemu to hlasi poruchu aj zo snimaca nasavaneho vzduchu a ten ma spolocne napajanie ako aj snimac na vackovom hriadele.Ta schema napojenia snimacov na RJ z AWY NIEJE totozna z AZQ !!! Pozrem z AZQ.

A keď si to zaistí tak čo aky je dalši postup,resp. čo mu to pomôže.Zasvette ma do preblematiky prosim. :kol-34:

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je schéma AZQ.Konečne normálne nakreslená. :kol-46:

Ako je vydiet tým červeným je zvyraznené napájanie.Je spolocne pre snimac teploty chladiacej kvapaliny,pre snímač teploty nasavaneho vzduchu a pre náš kontroverzný snímač. To napájanie má byť od 4,2 do 5V.Mne to neda,ešte by som tú kabeláž aspon premostil kdesi bllízko RJ.

A pojme spac. :kol-56:

post-722-0-31208800-1324245908_thumb.jpg

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

permanentna chyba

1 Nalezeny chyby:

16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal

P0341 - 35-00 - -

startuje na 1.x

excelentný volnobeh

len jednoducho lenive kusok nad 3000ot. sa zatvara klapka- dusi motor

a zaujimave ze to nema ten jedinecny zvuk 3valca.

a nehorazne zapacha spaleny olej(vyjdem z auta a citim stary nafták)olej novy cca1000km

diky vsetkym za ochotnu pomoc!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

permanentna chyba

1 Nalezeny chyby:

16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal

P0341 - 35-00 - -

startuje na 1.x

excelentný volnobeh

len jednoducho lenive kusok nad 3000ot. sa zatvara klapka- dusi motor

a zaujimave ze to nema ten jedinecny zvuk 3valca.

a nehorazne zapacha spaleny olej(vyjdem z auta a citim stary nafták)olej novy cca1000km

diky vsetkym za ochotnu pomoc!

Je neuveritelné, že ti nehlási poruchu pri odpojenom snímači,čo by si myslím malo.Prípadne vstup do RJ uzemnit 2 na snimaci spojit s 1.

Pravdepodobne asi to bude mechanicka porucha podla hlášok.Ale zaujmave,že emisie nič nehlásia :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.z bloku motora vytiahneš snímač otáčok motora G28 (je na druhej strane bloku medzi motorom a prevodovkou..dosť blbý prístup)...namiesto neho tam dáš prípravok T10121 (príloha 1)...musí zaskočiť do zotrvačníka,je tam osadenie..

2.následne vytiahneš tie krytky na vačkách a dáš tam prípravok T10123 (2ks)..príloha 2

3.musí ti to všetko presne sedieť..inak je skočený rozvod

post-62595-0-39894800-1324396319.jpg

post-62595-0-09862600-1324396327.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...