Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (125 kW)


George Couser

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...

Hm.....skoro po roce .a asi fakt porad jezdi bez problemu.......Ted mam octu s timto motorem,ale jeste do brezna budu jezdit jinou octou,ale pak napisu co a jak....zatah to ma ale poradny a hlavne plynuly,jak u benalu.....spotreba od dealera ve 4 lidech asi 400 km 6,6 pri svizne jizde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Badd: to poznáš když otevřeš kapotu tak na krytu jsou ty pruhy jako-by válce ty 4 vypukliny tak když jsou rovně tak je to PD a když jdou šikmo tak je to CR.

Já mám O II Kombi RS r.v. 02/2009 a už mám CR ale známý má O II RS 07/2008 a má také CR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Měl bych jeden dotaz v poslední době jsem spozoroval na mém autě kde mám 2.0 TDI CR 125kW, že když stojím na volnoběh třeba na křižovatce tak mi to jakoby cuká a otáčky jsou pod 1000 ot/min. tak se chci zeptat zda někdo neví co by mohla být přičina. Děkuji ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 11 měsíců později...

Zdravím, na octavia klubu mi nebyl nikdo schopný odpovědět co by to mohlo být...

 

někdy při jízdě, je jedno jestli kratší nebo delší, mi auto začne dunět při jízdě, je to slyšet potom od výfuku, tam to už "prdí"

mam tu jeden záznam, je v příloze. další poznatek je, že když se to tak po minutě +- uklidní, a začne to mít normální zvuk od výfuku tak se spustí sahary, jako by motor vařil, ale na budíkách mam furt 90st. Snad mi poradíte, nebo řeknete na co bych se měl zaměřit :)

R20150628193013.mp3

Editováno: , autor: MatyTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ti už rozsvěcuje kontrolka, můžeš mít zanesený DPF, u kterého opakovaně nejsou dokončené regenerace. Kde jezdíš nejvíc? Ve městě? Kolik to má najeto? Dej to někam na diagnostiku, tam se dá vyčíst stupeň zanešení DPF (kolik gramů popílku tam je). Případně provést nucená regenerace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ovšem nevíme. Jen tebou popsané některé příznaky mě přivedly k této myšlence. Mimochodem, když to jedeš projet, dodržuješ pokyny výrobce?

 

Pokud se rozsvítí kontrolní světlo , znamená to, že se v důsledku častých jízd na krátké vzdálenosti filtr pevných částic zanesl sazemi. Aby se filtr pevných částic vyčistil, je třeba v nejkratším možném čase, pokud to umožňují podmínky provozu, jet alespoň 15 min nebo do zhasnutí kontrolního světla se zařazeným 4. nebo 5. rychlostním stupněm (automatická převodovka: poloha S) rychlostí nejméně 60 km/h při otáčkách motoru v rozmezí 1 800 - 2 500 1/min. Tím se zvýší teplota výfukových plynů a spálí se saze zachycené ve filtru. Vždy však přitom dodržujte platná rychlostní omezení  . Po úspěšném vyčištění filtru kontrolní světlo  zhasne. Pokud se filtr nevyčistí, kontrolní světlo  nezhasne a začne blikat kontrolní světlo . Na informačním displeji se zobrazí nápis Diesel-particle filter: Owner's manual! (Diesel-filtr částic. Návod k obsluze!). Následně řídicí jednotka motoru přepne automaticky motor do nouzového režimu, který sníží výkon motoru. Po vypnutí a zapnutí zapalování se rozsvítí kontrolní světlo . Neprodleně vyhledejte odborný servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

David46:

Mám stejný problém. Zdá se, že je vše OK, ale jakmile zastavím a stojím na místě, cítím jak se auto chvílemi chvěje. Také by mě zajímalo, čím to je. Dík za každou radu

Prosím tě .Probíhá ti regenerace.Motor si dávkuje větší množství nafty a tím se motor samozřejmě víc zahřívá,Do DPF jde takový množství nafty,aby se vypálil.Podmínky regenerace jsou -Teplota motoru 70 st a víc,rychlost 60 km/h a víc a některé auta měli polovina nádrže a víc.to třeba passsat co jsem měl.Samo že když regenerace probíhá a ty přijedeš na křižovatku a zastavíš,čím se vyruší jedna s podmínek regenerace,to je rychlost ,regenerace stále dobíhá,a tím máš zvýšené otáčky,ale regenerace se tím přeruší,neuspěšně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Hmm, to nezní moc fajn, poslední dobou jsem si všiml, že na volnoběh stojícího auta mně brní volant (opticky nic - ale rukou je to cítit), auto je jinak v klidu, vymáčknutí spojky na to nemá vliv. Od 1000rpm už klídek.

 

Tak nevím, jestli rovnou dvouhmota, nebo silentbloky, či co?

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle VCDS nic neobvyklýho, ale předpokládám, že bez vyndání a zkoušky mimo se toho moc nedovím...

 

Naftu beru Total Excellium, v ČR se snažim Vervu... Ne vždy se ale podaří

 

EDIT: ale když auto jede dýl - třeba na dálnici hodinu přes 2000rpm, tak pak je klidnější, myslim bez vibrací. Stačí vychladnout přes noc a ráno je to stejné.

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...