jirkaK Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 no tak jsem tady víc jak rok nebyl a koukám, že o motoru 12K kW CR vůbec nic !!! No ale ono je to vlastně dobře, protože to znamená, že není o čem psát. Prostě v pohodě jezděj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cyklon Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Hm.....skoro po roce .a asi fakt porad jezdi bez problemu.......Ted mam octu s timto motorem,ale jeste do brezna budu jezdit jinou octou,ale pak napisu co a jak....zatah to ma ale poradny a hlavne plynuly,jak u benalu.....spotreba od dealera ve 4 lidech asi 400 km 6,6 pri svizne jizde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasicarna Vloženo 18. Březen 2012 Sdílet Vloženo 18. Březen 2012 Vsechny tyto motory maji asi ve standardu 6ti kvalt - manual, ze? Diky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Delal jsem Oct RS CR motor CEGA i s manual i s DSG, jezdi dobre ale ja bych bral manual. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 tak po 4 letech jsem prodal auto s tímto motorem a až na věci zaviněné vlastní blbostí nebyl naprosto žádný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Badd Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Kluci nevíte někdo od jakého měsíce se dávalo CR do RS rok to je 2008 ale nevim jaky měsíc. Nechci PD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David46 Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Badd: to poznáš když otevřeš kapotu tak na krytu jsou ty pruhy jako-by válce ty 4 vypukliny tak když jsou rovně tak je to PD a když jdou šikmo tak je to CR. Já mám O II Kombi RS r.v. 02/2009 a už mám CR ale známý má O II RS 07/2008 a má také CR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Badd Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Super díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David46 Vloženo 23. Květen 2014 Sdílet Vloženo 23. Květen 2014 Měl bych jeden dotaz v poslední době jsem spozoroval na mém autě kde mám 2.0 TDI CR 125kW, že když stojím na volnoběh třeba na křižovatce tak mi to jakoby cuká a otáčky jsou pod 1000 ot/min. tak se chci zeptat zda někdo neví co by mohla být přičina. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Tvola Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 David46: Mám stejný problém. Zdá se, že je vše OK, ale jakmile zastavím a stojím na místě, cítím jak se auto chvílemi chvěje. Také by mě zajímalo, čím to je. Dík za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyTDI Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 (editace) Zdravím, na octavia klubu mi nebyl nikdo schopný odpovědět co by to mohlo být... někdy při jízdě, je jedno jestli kratší nebo delší, mi auto začne dunět při jízdě, je to slyšet potom od výfuku, tam to už "prdí" mam tu jeden záznam, je v příloze. další poznatek je, že když se to tak po minutě +- uklidní, a začne to mít normální zvuk od výfuku tak se spustí sahary, jako by motor vařil, ale na budíkách mam furt 90st. Snad mi poradíte, nebo řeknete na co bych se měl zaměřit R20150628193013.mp3 Editováno: 28. Červenec 2015, autor: MatyTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Že by probíhala regenerace (vypalování) DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyTDI Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Když je regenerace, mam buď zvíšený otáčky kolem 1tis nebo se mi po delší době rozsvítí na budíkách kontrolka každopádně nevím jestli to není i tím, ale to by bylo tedy dost často... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Pokud se ti už rozsvěcuje kontrolka, můžeš mít zanesený DPF, u kterého opakovaně nejsou dokončené regenerace. Kde jezdíš nejvíc? Ve městě? Kolik to má najeto? Dej to někam na diagnostiku, tam se dá vyčíst stupeň zanešení DPF (kolik gramů popílku tam je). Případně provést nucená regenerace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyTDI Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Když se rozsvítí kontrolka, jedu to projed do doby než zhasne... mrknu ještě na kolik procent je zaplněnej.. výceméně město, ale i mimo město...ale jestli to je to dpfko, tak to se mi ulevilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 To ovšem nevíme. Jen tebou popsané některé příznaky mě přivedly k této myšlence. Mimochodem, když to jedeš projet, dodržuješ pokyny výrobce? Pokud se rozsvítí kontrolní světlo , znamená to, že se v důsledku častých jízd na krátké vzdálenosti filtr pevných částic zanesl sazemi. Aby se filtr pevných částic vyčistil, je třeba v nejkratším možném čase, pokud to umožňují podmínky provozu, jet alespoň 15 min nebo do zhasnutí kontrolního světla se zařazeným 4. nebo 5. rychlostním stupněm (automatická převodovka: poloha S) rychlostí nejméně 60 km/h při otáčkách motoru v rozmezí 1 800 - 2 500 1/min. Tím se zvýší teplota výfukových plynů a spálí se saze zachycené ve filtru. Vždy však přitom dodržujte platná rychlostní omezení . Po úspěšném vyčištění filtru kontrolní světlo zhasne. Pokud se filtr nevyčistí, kontrolní světlo nezhasne a začne blikat kontrolní světlo . Na informačním displeji se zobrazí nápis Diesel-particle filter: Owner's manual! (Diesel-filtr částic. Návod k obsluze!). Následně řídicí jednotka motoru přepne automaticky motor do nouzového režimu, který sníží výkon motoru. Po vypnutí a zapnutí zapalování se rozsvítí kontrolní světlo . Neprodleně vyhledejte odborný servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyTDI Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Co mam to auto, tak co se rozsvítila kontrolka, jel sem to projed až do zhasnutí to auto bylo pod plynem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 Jak je vidět z výtahu z manuálu, děláš to špatně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beja Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 David46: Mám stejný problém. Zdá se, že je vše OK, ale jakmile zastavím a stojím na místě, cítím jak se auto chvílemi chvěje. Také by mě zajímalo, čím to je. Dík za každou radu Prosím tě .Probíhá ti regenerace.Motor si dávkuje větší množství nafty a tím se motor samozřejmě víc zahřívá,Do DPF jde takový množství nafty,aby se vypálil.Podmínky regenerace jsou -Teplota motoru 70 st a víc,rychlost 60 km/h a víc a některé auta měli polovina nádrže a víc.to třeba passsat co jsem měl.Samo že když regenerace probíhá a ty přijedeš na křižovatku a zastavíš,čím se vyruší jedna s podmínek regenerace,to je rychlost ,regenerace stále dobíhá,a tím máš zvýšené otáčky,ale regenerace se tím přeruší,neuspěšně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 30. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2015 no to je samozřejmě pěkná teorie,a všechno co píšeš, tak je, ale příčinou chvění motoru na volnoběh bude spíš dvouhmotnostní setrvačník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 alebo vstrekovač ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 alebo setrvačník .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 (editace) Hmm, to nezní moc fajn, poslední dobou jsem si všiml, že na volnoběh stojícího auta mně brní volant (opticky nic - ale rukou je to cítit), auto je jinak v klidu, vymáčknutí spojky na to nemá vliv. Od 1000rpm už klídek. Tak nevím, jestli rovnou dvouhmota, nebo silentbloky, či co? Editováno: 10. Říjen 2015, autor: Kazimir80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 alebo vstrekovač toto, žial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 (editace) Podle VCDS nic neobvyklýho, ale předpokládám, že bez vyndání a zkoušky mimo se toho moc nedovím... Naftu beru Total Excellium, v ČR se snažim Vervu... Ne vždy se ale podaří EDIT: ale když auto jede dýl - třeba na dálnici hodinu přes 2000rpm, tak pak je klidnější, myslim bez vibrací. Stačí vychladnout přes noc a ráno je to stejné. Editováno: 10. Říjen 2015, autor: Kazimir80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.