Březen 10, 201015 r ..... po dálnici je jízda kolem 200Km/h, ....... nemám rád ty co jezdí ve městě 45Km/h max. už od malička mám radši rychlejší jízdu proto volím 1.8T RS .....můžu slyšet vaše názory? Moje názory ti rád řeknu: Kolik si toho najezdil, že chceš jezdit po dálnici 200? A kolik chceš jezdit po městě, když ti 45 km/h vadí? Jsem hasič a každou chvíli taháme z aut paka v podobným věku a s podobnýma názorama, jaký máš ty. Nejhorší na tom je, že to většinou odnesou ti, kteří za to vůbec nemůžou a jezdí podle (tebou odsuzovaných) předpisů. to je pěkny no, tak nemusí zrovna jet ve městě 45km/h neříkám že zas musí letět 100km/h ale aspoň těch 55km/h to je pak o nervy za někým jet když jede 45km/h
Březen 11, 201015 r zdarec sháním motor 2.0 FSI BLR pro Octa2 2005, ve 190T zjištěn rozpad axialu a klikovka drhne blok. pokud byste o něčem věděli ozvete se na rychlej@seznam.cz - dikec
Duben 11, 201015 r Ahoj, tak jsem taky šťastným majitelem OII 2.0 FSI. Mám auto z rodiny a má nalítáno 170tisíc. Ale pořád jede krásně a nikdy na něm nebyla vážná závada. Za 10 tisíc km mě čeká výměna rozvodů - tak jsem zvědavej kolik za to vypláznu:( Jinak chci se zeptat, když budu chtít auto mýt, nemusim se bát ho celý (myslim z venku) ocákat vodou z hadice pak umýt, vyleštit atd.. ? Radši se ptám, protože jsem tu něco četl o cívkách náchylných na vodu, tak abych něco nepo...
Duben 11, 201015 r Tak hadicí, nebo wapkou to je sand samozrejmost to umyvat.Nic se tomu nestane neboj. To bys to nemohl nechat ani venku na desti, kdyby tomu vadila voda z hadice. Normalne auto poradne odmoc, pak umyj bordel, oplachni, utri jelenici a pak muzes zacit voskovat.
Duben 11, 201015 r Jojo, dík moc. Myslel jsem si to - ale radši se hloupě zeptám než pak zplakat nad výdělkem. Ajo déšť.. to mi nedošlo.. asi jsem moc přetaženej :-)
Duben 19, 201015 r Ahoj všem FSíčkařům. Tak se ozývám po nějaké odmlce způsobené vymazlováním a orgasmy z mojí nové (ojeté) OII 2,0 FSI. Zejména se omlouvám Vorlajzovi, který mi od začátku držel palce aby koupě dobře dopadla , ale to víš sám, neměl jsem čas na nic jiného než na nové autíčko. Už tak bylo vybavené opravdu hodně slušně a zbytek jsem si do něj (a na něj) nacpal ještě sám, takže teď má skoro všechno, co OII může mít. Je to moje krasavice a nemůžu se jí nabažit. Moji kluci z ní mají taky velkou radost (konečně porážíme maminku s jejím TDíčkem ). O jízdní, praktické a faktické dojmy z jízdy a našeho (tolik kontroverzního) motoru se s Vámi podělím v nejbližší době a taky přihodím pár fotek jak vypadala po koupi a jak vypadá teď. Už ji mám i pojmenovanou - po několika prvních jízdách s tímhle neskutečně tichým motorem jsme s klukama začali říkat maminčinu TDíčku "Traktůrek", načež naše maminka vtipně kontrovala a nazvala naše nové FSíčko "Otesánkem", což se také okamžitě ujalo . Takže máme teď doma stříbrný Traktůrek a červeného Otesánka :-). Upraveno Duben 19, 201015 r od Merlin 67
Duben 19, 201015 r Tak to už se těším, až sem hodíš fotky a info:-) Jinak kolik má ten tvůj Otesánek najeto? Moje Rozárka má teď asi 172t km a vyšlapuje jako hodinky. Tak snad mi vydrží :-) Už k ní mám zvláštní citový vztah :-D
Duben 19, 201015 r Otesánek má 73 tisíc (z toho jsou dva moje), ale i po těch pouhých 2 tisících jsem na tom stejně jako Ty (myslím s tím citovým vztahem). Ten motor je opravdu hodně zvláštní, a já si na něj nemůžu stěžovat. Fotky sem dám, až ho na nějakém vhodném místě zblejsknu, do teď jsem ho zkrášloval. Naposled jsem na něj přidal ta nová světla s led diodami (v černém provedení), ale teď mě tam zase ruší ty stříbrný mlhovky a moc svítivý chromový rámeček kolem masky chladiče, takže to budu ještě ladit :-) - už to mám vymyšlený, jen to zrealizovat.
Duben 19, 201015 r U mě skoro vždy veškeré nadšení končí nedostatkem času nebo peněz:-) a s Rozárkou jsem spokojenej už teď jak vypadá. Sice je na ní po minulém majiteli pár škrábanečků, tak se snad časem odhodlám to nějak zakrýt. Ale, musím zaklepat, zatim nic nevrže, z motoru divný zvuky nevycházej a jezdí jako drak - tak snad to tak vydrží :-)
Duben 19, 201015 r Držím Ti palce, aby jsi z ní měl pořád jen radost. Pokud by Tě něco začalo zlobit, dej vědět, abych věděl, na co se mám připravit . Jo - jaký máš rok výroby? Upraveno Duben 19, 201015 r od Merlin 67
Duben 20, 201015 r RV je tušim 2005-06 Taky doufám že z ní budu mít jen radost a to sáme přeju tobě:-) A ta tvoje je vyrobená kdy? A kolik najeto?:-)
Duben 22, 201015 r To jo, pěkně zajetý:-) Rozárky původní majitel jezdil hl. Česko - Německo a zpět. A nebylo to žádný "prase", takže Rozárka by snad měla taky držet a vydržet :-)
Duben 22, 201015 r Dálku se povedlo i 6,5l ale to nebylo na dálnici, takže max 110km/h a ve městě podle situace 9-13l. A co ty? A beru N95 Upraveno Duben 22, 201015 r od Z3ro
Duben 23, 201015 r Ze začátku průměr 9,3l teď jsem to stáhnul na 8,5l. Je pravda, že se snažím jezdit ekonomicky, ale ne zase extrémně. Hodně řadím šestku i ve městě - ten motor má dost velkou sílu a vůbec mu to nevadí, prostě jen udržuje rychlost, kterou jsem získal na čtyřku a pětku. Samozřejmě, že nijak neakceleruje, je to prostě rozjetí, šestka a jen takové lehtání plynu kolem 1,5 tisíce otáček, ale na to, aby po městě plula těch 50 to stačí, a když potřebuju přidat podřadím. A na spotřebě je to fakt znát. Cca 80 procent jezdím kopce a město, takže si myslím, že na benzínový dvoulitr super spotřeba. Dělá mi prostě radost a ten pocit, že mám pod kapotou dvoulitr je fakt skvělej, rozhodně lepší, než kdyby tam byla čtrnáctka s dvojitým turbem (byť s o něco vyšším výkonem), co do aut začínají cpát teď. Pro ten pocit fakt oželím i tu o něco vyšší spotřebu :-). A dálku (cca 300 km) jsem zatím jel jen jednou - spotřeba 7,3l. No prostě - tohle auto je SUPER :-).
Duben 23, 201015 r Ale když úsporně, tak se to musí držet kolem těch dvou tisíc otáček no.. což je občas těžké:-)
Duben 24, 201015 r Rozárky původní majitel jezdil hl. Česko - Německo a zpět. A nebylo to žádný "prase", takže Rozárka by snad měla taky držet a vydržet. Já myslím, že vydrží.Ve firmě jsme měli jednu 2.0 FSI-naběhala 315 000 km něž skončil leasing a nebyly s ní žádné potíže.Jen normální servis.Samozřejmě se během toho času měnily všechny díly podléhající opotřebení ale nikdy nás nevypekla nečekanou poruchou.Osobně si motor 2.0 FSI velice cením.Jezdila hlavně dlouhé štreky do Německa a opravdu bez problémů.Spotřeba se pohybovala mezi 7,2-8,7 i z toho je vidět,že se s ní jezdilo velmi solidně.
Duben 24, 201015 r Tzn, že co se tam měnilo? 1 nebo 2x rozvody, filtry a kapaliny? Jsem docela laik, tak abych se nachystal kolik budu v případě platit:-)
Duben 25, 201015 r Jedna z prvních fotek Otesánka po "faceliftu" . Ještě musím dotáhnout mlhovky (dostanou stejnej "dyzajn" jako hlavní světla) a asi něco s rámečkem masky chladiče. Upraveno Duben 25, 201015 r od Merlin 67
Duben 25, 201015 r Můžete mi někdo poradit, jak dostat fotku do avatara? První mi tam šla v pohodě a teď ji tam nemůžu dostat (chce to URL vložení obrázku?.....)
Květen 12, 201015 r Zdravím vás páni FSIčkari mám na vás jednu otázku. Mám tiež tento motor teda 2.0 FSI a veľmi by ma zaujímalo aké sú rozdiely v kódových označeniach týchto motorov, v čom je medzi nimi rozdiel. Zistil som že existujú 3 typy s označeniami BVX,BVY a BLR. Mne sa zatiaľ podarilo zistiť len toľko že BVX montujú zrejme len do Scoutou a rozdiel by mal byť v tom že ma vrstvené vstrekovanie paliva, a tie dva by mali mat homogénne. Viete mi povedať niečo viac k tomu. Ďakujem. Inak mimochodom tiež mam Scoutika 2.0 FSi a maximálna spokojnosť, 4x4 je super vec.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.